Strona 1 z 4

Rysunki, screeny, grafiki...

: wtorek, 6 marca 2007, 19:01
autor: kajtek Raulin
Zakładam ten temat żebyście wy userzy forum Tawerny RPG mogli sie pochwalić własnoręcznie wykonanymi rysunkami,szkicami czy emotikonami.Nie zapomnijcie też o screen'ach z gry.Ja przyśle coś póżniej jak ktoś mi wytłumaczy jak się obrazki wrzuca na post.

: wtorek, 6 marca 2007, 19:11
autor: Ravandil
Najlepiej przeczytać FAQ i zobaczyć, jak wyglądają odnośniki w różnych postach na forum. Pamiętaj, żeby je wcześniej na jakiś serwer wrzucić, jest ich od groma i do tego darmowych :wink:

: wtorek, 6 marca 2007, 19:14
autor: Heimdall
Uprzedzając pytanie, gdzie te serwery, daję linka do chyba najpopularniejszego z nich: http://imageshack.us/

PS. Lepiej żebyśmy nie wrzucali obrazków bezp. tutaj, tylko dawali odnośnik, bo okaże się, że Tawerna chodzi trzy razy wolniej.

: wtorek, 6 marca 2007, 19:20
autor: kajtek Raulin
Dzięki ja coś wrzuce póżniej, może wrócimy do tematu!!!

: wtorek, 6 marca 2007, 19:32
autor: Ravandil
kajtek Raulin pisze:Dzięki ja coś wrzuce póżniej, może wrócimy do tematu!!!
Powrotem by było wrzucenie czegoś. Ja wrzucę sympatyczny screen z KOTORA:
Obrazek
W postaci miniaturki, coby forum nie zapychać.

: sobota, 17 marca 2007, 20:32
autor: kajtek Raulin
Dlaczego nikt nie pisze może kogoś rycina mogłaby stanowic okładkę do nowego wydania Tawerny? A może mógłby ktoś pochwalić się zbroja czy super mieczem umieszconym w screenie z gry?

: sobota, 17 marca 2007, 20:46
autor: Heimdall
Skor i tak nikt nic nie wrzuca, to pozwoliłem sobie na wstawienie dużego obrazka. Spójrzcie na cień i porównajcie z rzeczywisym wyglądem broni. Nie widać różnicy, prawda ;) ?

Obrazek

: sobota, 17 marca 2007, 21:00
autor: kajtek Raulin
A co to za gra co screena wstawiłeś? Bo cośik nieznajomo wyglada!

: sobota, 17 marca 2007, 21:04
autor: Heimdall
The Elder Scrolls III: Morrowind. Mówi ci to coś :wink: ?

: sobota, 17 marca 2007, 21:09
autor: kajtek Raulin
Tak mówi mi to coś a masz jakieś jeszcze inne screeny ? Jak tak to umieśc z chęcia popatrzymy! :)
Obrazek Też coś z Morrowind dałem mały żeby Tawerna trzy razy wolniej nie chodziła.

: sobota, 17 marca 2007, 21:35
autor: Heimdall

: sobota, 17 marca 2007, 21:49
autor: Kurak

: sobota, 17 marca 2007, 22:03
autor: TomEdo
Wrzuce też coś od siebie.

http://img486.imageshack.us/my.php?imag ... 703tm0.jpg

Ten screen jest dość kijowy. Jak zrobie jakiegoś fajnego to przyśle.

: sobota, 17 marca 2007, 22:08
autor: Kurak
Heimdall: co do screena z bronią z morrka - silnik Morrka rysuje cienie z tego co wiem jako stencil shadow, a to robi sie na podstawie wyświetlanego w danej klatce mesha - pewnie bug spowodowany przez jakiegoś moda :) Wcześniejsza optymalizacja w tym przypadku raczej odpada (wtedy mogliby działać na poprzedniej broni) - stencil shadows są animowane razem z aktualnym modelem, więc to na pewno nie wina optymalizacji wyświetlania cieni :)
No, chyba że ktoś ma jakiś inny pomysł :)

// mam nadzieję że to nie taki duży OT - zboczenie programisty gier nie dało mi spokoju i zmusiło do napisania tego posta :D

: sobota, 17 marca 2007, 22:15
autor: Heimdall
Po prostu Daedryczne Zakrzywione Ostrze to dwuręczne długie ostrze, a cień dla każdego rodzaju broni jest z góry zdefiniowany. A jako że owa broń trochę odstaje wyglądem od pozostałych ostrzy tego typu, to i cień trochę nie podpasował. tak samo jest z tarczami. Choćbym miał prostokątną pawęż, to i tak cień będzie wyglądał tak, jakbym miał orkągłą średnią tarczą :) .

: sobota, 17 marca 2007, 22:20
autor: Kurak
Heimdall pisze:Po prostu Daedryczne Zakrzywione Ostrze to dwuręczne długie ostrze, a cień dla każdego rodzaju broni jest z góry zdefiniowany. A jako że owa broń trochę odstaje wyglądem od pozostałych ostrzy tego typu, to i cień trochę nie podpasował. tak samo jest z tarczami. Choćbym miał prostokątną pawęż, to i tak cień będzie wyglądał tak, jakbym miał orkągłą średnią tarczą :) .
Widać nie jestem w stanie zrozumieć technik optymalizacji pod karty bez shaderów :)
Aby całkiem nie offtopicować to inny bug z shadow volumes jest w NWN - swoboda poruszania kamerą, duże przedłużanie cienia i mgła niezbyt się lubią:
http://img469.imageshack.us/img469/2836 ... bugls0.jpg

: sobota, 17 marca 2007, 22:31
autor: Heimdall
Kurak pisze:Widać nie jestem w stanie zrozumieć technik optymalizacji pod karty bez shaderów :)
No, ja tym bardziej :wink: .

O, a tu jeszcze jeden screen:
Plaga Vvardenfell!