Z linii produkcyjnej #1

Forum systemu Core - www.Core.CKGames.pl
ODPOWIEDZ
IaCobi
Majtek
Majtek
Posty: 96
Rejestracja: poniedziałek, 17 września 2007, 20:11
Numer GG: 683648
Lokalizacja: Rawicz/Wrocław
Kontakt:

Z linii produkcyjnej #1

Post autor: IaCobi »

W tej serii tematów będzie można przeczytać o tym, nad czym aktualnie pracujemy, wypowiedzieć się i mamy nadzieje - mieć wpływ na końcowy wygląd Core.

Po starcie strony oraz pierwszych wypowiedziach na forum w ekipie na nowo rozgorzała dyskusja o tworzeniu postaci. Nie będziemy rezygnować z pierwotnego założenia, czyli braku systemu klasowego oraz całkowitej wolności w kreowaniu swoich bohaterów. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że wielu graczy lubi profesje i chcemy również im coś zaoferować. Planujemy takie rozwiązanie:
Równocześnie z podręcznikiem na stronie CKGroup ukaże się krótki darmowy dodatek o roboczym tytule „Archetypy”. Łatwo się domyśleć, co będzie zawierał. Lista gotowych postaci razem z ilustracjami i towarzyszącym opisem. Będą stworzone zgodnie ze standardową mechaniką, więc w sesji będą mogły brać udział postacie stworzone obiema metodami. Nie jest to oczywiście nic nowego, ponieważ praktycznie ten sam patent został wykorzystany w Wiedźminie lub Shadowrunie.
Zaletą umieszczenia archetypów osobno będzie to, że MG może po prostu wysłać link swoim graczom, którzy są w stanie przygotować się w miarę solidnie do sesji bez potrzeby przeglądania podręcznika głównego. Przegląd dostępnych postaci zapewni im pierwsze spojrzenie na świat Core.
Wadą oczywiście będzie mała elastyczność archetypów, większość dostępnych punktów będzie rozdana, zostawiając mniej pola na nadanie bohaterowi indywidualnych cech. Gracz będzie wybierał pomiędzy np. doktorem specjalizującym się w cybernetyce, a chirurgiem polowym, podczas gdy swoją upragnioną postać lekarza-maratończyka z licencją pilota będzie musiał już stworzyć za pomocą podręcznika.
Obrazek
ODPOWIEDZ