Początki
-
- Majtek
- Posty: 96
- Rejestracja: poniedziałek, 17 września 2007, 20:11
- Numer GG: 683648
- Lokalizacja: Rawicz/Wrocław
- Kontakt:
Początki
Witamy na forum nowej gry fabularnej wydawnictwa CKGroup. Core to system science fiction, którego premiera jest zaplanowana na marzec przyszłego roku. Po miesiącach pracy w ukryciu uznaliśmy, że czas, aby przedstawić projekt szerszej publice. Pierwsze informacje znajdują się już na stronie systemu. Z biegiem czasu będę one uzupełniane tworząc pełniejszy oraz świata Core. Zapraszamy do lektury oraz do wypowiedzi na forum.
-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Początki
Powiedzieć, że wasza strona nie jest zachęcająca to eufemizm Dam tylko jeden cytat pod jednym z obrazków w galerii, który mnie powalił na kolana.
Stary szpęt, cięcia budżetowe i korporacje goniące terminy.
-
- SuperTechTawerniak
- Posty: 349
- Rejestracja: czwartek, 12 sierpnia 2004, 01:32
- Numer GG: 115125
- Lokalizacja: Rawicz/Wrocław
- Kontakt:
Re: Początki
Fds, jak zwykle optymistycznie podszedłeś do nowego projektu. Po prawdzie, liczłem sekundy do pojawienia się Twojego komentarza, chwalacego ludzi za chęć zrobienia czegokolwiek ponad 'gadanie' i zachęcajacego, jak zwykle do dalszej pracy
Czekamy, na uwagi merytoryczne. Postaraj się - jak się przyłożysz, to potrafisz
Czekamy, na uwagi merytoryczne. Postaraj się - jak się przyłożysz, to potrafisz
-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Początki
Tylko że tu nic nie zostało zrobione. Prawdopodobnie, skoro system był już od dawna opracowywany, w mózgach twórców jest dużo informacji, ale na stronie nie ma nic. Nie ma nawet czego komentować. Poza tym, nie moja wina, że w pierwszej minucie wejścia na ich stronę, w oczy mi się rzucił ten paskudny babol. Reszta jest wcale nie lepsza, od tego co zacytowałem wyżej. Brak interpunkcji, zdania dziwnie tworzone etc etc. Wszystko wygląda jakby autorzy pojawili się z ideą stworzenie systemu, napisali kilka zdań opisujących swoją ideę (Intro na stronie) i czekali na komentarze. Komentarze do czego? Pokażcie coś zrobione to będzie rozmowa na ten temat. Inna sprawa, że odnoszę wrażenie, jakby system ten robiony był od dupy strony. Nie ma opisu świata, profesji, roli graczy w tym wszystkim, nie ma praktycznie nic, natomiast pojawia się chronologia ... O_O Przecież chronologię świata tworzy sie na sam koniec dopiero, jak wszystko jest już dopieszczone i niezmienność koncepcji i elementów świata jest w miarę pewna.
Ja rozumiem, że autorzy pewnie się dobrze bawią podczas tworzenia tego systemiku, ale moim zdaniem wystartowali z nim jakieś minimum pół roku za wcześnie. Idea fajna, ale nie przedstawiajcie jej jako systemu w trakcie pracy, bo na aż tak zaawansowane to to nie wygląda.
PS: Jak na razie do dla mnie nie jest czymś ponad "gadanie" , lecz właśnie radosną twórczością przy piwku i kartach.
Ja rozumiem, że autorzy pewnie się dobrze bawią podczas tworzenia tego systemiku, ale moim zdaniem wystartowali z nim jakieś minimum pół roku za wcześnie. Idea fajna, ale nie przedstawiajcie jej jako systemu w trakcie pracy, bo na aż tak zaawansowane to to nie wygląda.
PS: Jak na razie do dla mnie nie jest czymś ponad "gadanie" , lecz właśnie radosną twórczością przy piwku i kartach.
-
- Majtek
- Posty: 96
- Rejestracja: poniedziałek, 17 września 2007, 20:11
- Numer GG: 683648
- Lokalizacja: Rawicz/Wrocław
- Kontakt:
Re: Początki
Strona dopiero rusza, więc powoli . Nowe teksty będą się pojawiać regularnie. Nie możemy przecież zamieścić wszystkiego od razu, ani tym bardziej całego systemu.
Chronologia była jednym z pierwszych elementów świata, jaki powstał i był to wybór jak najbardziej świadomy. Nie wiem czy można to nazwać zaczynaniem z d*py strony, bo dzięki takiej formie prac wszystkie ważne wydarzenia zostały od razu osadzone w osi czasu, a realia świata gry wynikają ze stu lat jego historii.
Opisowi roli graczy poświęcimy więcej miejsca pod koniec października. Na razie można powiedzieć najprościej: postacie będą tym, kim gracze będą chcieli być.
Nie będzie żadnego systemu profesji i podczas tworzenia bohaterów będzie panować całkowita wolność. Cytując fragment wstępu ze strony:
Taka gra wymaga jednak dobrze opisanego świata, z naciskiem na jego scenę polityczną, dlatego będziemy Wam opisywać Core stopniowo zaczynając od chronologii, panujących mocarstw i technologii. Do premiery systemu zostało jeszcze sporo czasu i zapewniamy, że rozwiejemy wszelkie wątpliwości oraz odpowiemy na wszystkie pytania.
Chronologia była jednym z pierwszych elementów świata, jaki powstał i był to wybór jak najbardziej świadomy. Nie wiem czy można to nazwać zaczynaniem z d*py strony, bo dzięki takiej formie prac wszystkie ważne wydarzenia zostały od razu osadzone w osi czasu, a realia świata gry wynikają ze stu lat jego historii.
Opisowi roli graczy poświęcimy więcej miejsca pod koniec października. Na razie można powiedzieć najprościej: postacie będą tym, kim gracze będą chcieli być.
Nie będzie żadnego systemu profesji i podczas tworzenia bohaterów będzie panować całkowita wolność. Cytując fragment wstępu ze strony:
Proponowanym, (co w żadnym wypadku nie oznacza jedynym właściwym) modelem gry są postacie, które określam mianem "zaangażowanych". Bohaterowie nie skupiają się jedynie na przeżyciu i zarobieniu paru groszy, są natomiast ludźmi, którzy chcą coś zmienić w świecie. Mieć jakiś wpływ na bieg wydarzeń. To równie dobrze może zrobić z nich obrońców niewinnych, walczących o dobrobyt emigrujących na czerwoną planetę uchodźców, jak i bezdusznych urzędników wywołujących prywatne wojny w układzie słonecznym, żeby tylko poszerzyć swoje wpływy albo położyć łapę na nowych złożach surowców.Piraci, łowcy nagród, najemnicy, szpiedzy, przemytnicy i cwaniacy, albo przedsiębiorcy i poszukiwacze przygód. Wszyscy gotowi by wykuć sobie nową świetlaną przyszłość pośród gwiazd.
Taka gra wymaga jednak dobrze opisanego świata, z naciskiem na jego scenę polityczną, dlatego będziemy Wam opisywać Core stopniowo zaczynając od chronologii, panujących mocarstw i technologii. Do premiery systemu zostało jeszcze sporo czasu i zapewniamy, że rozwiejemy wszelkie wątpliwości oraz odpowiemy na wszystkie pytania.
Re: Początki
Łee to zacofanie w tym Core jest... ja jako amator zupek chińskich (el Studento z umiejętnościami gotowania na minusie) zaświadczam, że one się nie nudzą! No... może wątrobę wywalają na lewą stronę lepiej niż meta za 5 zł/litr ale to szczegółCore pisze:Nudle - chińskie zupki ery podboju kosmosu, można wszamać przyprawioną kostkę makaronu na sucho bądź pociągnąć sznurek by uruchomić chemiczny podgrzewacz. Nudle występują w setkach różnych smaków i są całkiem smaczne, przynajmniej do dwusetnej porcji.
Zatem nie wiem co do nich macie... z chinoli można robić zupy, sosy, kanapki, mieszanki...
P.S.
Nie chciało mi się logować
P.S.2
Czekamy na więcej (dez)informacji
- BLACKs
- Tawerniany Cygan
- Posty: 3040
- Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30
Re: Początki
Najpierw według mnie powinna postać idea, opisanie konwencji i roli bohaterów. Myślę, że wtedy moglibyście wycisnąć z chronologii więcej, niż typowe, SF-owe: "co by było, gdyby".Chronologia była jednym z pierwszych elementów świata, jaki powstał i był to wybór jak najbardziej świadomy. Nie wiem czy można to nazwać zaczynaniem z d*py strony, bo dzięki takiej formie prac wszystkie ważne wydarzenia zostały od razu osadzone w osi czasu, a realia świata gry wynikają ze stu lat jego historii.
Szczerze mówiąc, nie widzę nic, co by przyciągnęło mojej uwagi. Widzę, że stawiacie na uniwersalność? [Piraci, łowcy nagród, najemnicy, szpiedzy, przemytnicy i cwaniacy, albo przedsiębiorcy i poszukiwacze przygód.] To samo może mi dać Modern d20 z odpowiednim dodatkiem . Zamiast intro, wolałbym zobaczyć: dlaczego mam w to zagrać?
Oczywiście czekam na więcej, może jeszcze uda mnie się przekonać. Chociaż sceptycznie podchodzę do SF opierających się o kontynuację historii naszej ludzkości. Zwykle wychodzi z tego klapa ;OP
Te zdanie i dziecięca mordka osoby na szkicu mnie powaliły...Finezja i tajemnica, to najlepsze metody na wykonanie zadania.
- BAZYL
- Zły Tawerniak
- Posty: 4853
- Rejestracja: czwartek, 12 sierpnia 2004, 09:51
- Numer GG: 3135921
- Skype: bazyl23
- Lokalizacja: Słupsk/Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: Początki
fds pisze: Przecież chronologię świata tworzy sie na sam koniec dopiero, jak wszystko jest już dopieszczone i niezmienność koncepcji i elementów świata jest w miarę pewna.
Przepraszam chłopaki - ile systemów zrobiliście, że serwujecie tego typu dobre rady? Bo nie słyszałem o żadnym, ale może coś mnie omineło?... Dajcie autorom pracować i oceniajcie to co przedstawiają a nie to w jaki sposób to robią...BLACKs pisze:Najpierw według mnie powinna postać idea, opisanie konwencji i roli bohaterów.
Pierwszy Admirał Niezwyciężonej Floty Rybackiej Najjaśniejszego Pana, Postrach Mórz i Oceanów, Wody Stojącej i Płynącej...
-
- SuperTechTawerniak
- Posty: 349
- Rejestracja: czwartek, 12 sierpnia 2004, 01:32
- Numer GG: 115125
- Lokalizacja: Rawicz/Wrocław
- Kontakt:
Re: Początki
Jestem jasnowidzem! Zagaduje do mnie IaCobi na gg i mówi, że się pojawił nowy post, który "daje mu szansę". Ja mu na to bez spoglądania - że, to na pewno BLACKs napisał. 100% skuteczność! Gdybym jeszcze tak samo typował w liczby w toto-lotku.
BLACKs - to chyba u Ciebie standardzik, czekać na więcej i dawać szansę. W sumie słuszna uwaga. Zawsze prawidziwa po okazaniu się pierwszych informacji, na dany temat. Nie można się z nią nie zgodzić. Podobnie, jak z stwierdzeniem, "to samo może mi dać odpowiednia wersja D20 z odpowiednim dodatkiem". Również zawsze pasuje, choćby się nie miało jeszcze za dużo pojęcia, o co ma w grze iśc - to stwierdzenie, jest także zawsze prawdziwe.
Ja również, będe czekał, na coś więcej, niż komentarze z generatora - podobnie, jak fds'owi - daje Ci szansę
BLACKs - to chyba u Ciebie standardzik, czekać na więcej i dawać szansę. W sumie słuszna uwaga. Zawsze prawidziwa po okazaniu się pierwszych informacji, na dany temat. Nie można się z nią nie zgodzić. Podobnie, jak z stwierdzeniem, "to samo może mi dać odpowiednia wersja D20 z odpowiednim dodatkiem". Również zawsze pasuje, choćby się nie miało jeszcze za dużo pojęcia, o co ma w grze iśc - to stwierdzenie, jest także zawsze prawdziwe.
Ja również, będe czekał, na coś więcej, niż komentarze z generatora - podobnie, jak fds'owi - daje Ci szansę
-
- Majtek
- Posty: 96
- Rejestracja: poniedziałek, 17 września 2007, 20:11
- Numer GG: 683648
- Lokalizacja: Rawicz/Wrocław
- Kontakt:
Re: Początki
Oczywiście, że masz racje Idea i konwencja powstały jako pierwsze, dlatego użyłem kluczowych słów:BLACKs pisze:Najpierw według mnie powinna postać idea, opisanie konwencji i roli bohaterów. Myślę, że wtedy moglibyście wycisnąć z chronologii więcej, niż typowe, SF-owe: "co by było, gdyby".
Jednak idea ewoluowała i rozrastała się w procesie tworzenia. Teraz nie tyle nie mogę przedstawić tej idei w jednym tekście, co nie chcę. Zawsze mam wrażenie, że coś pomijam i jakiś istotny element Core ucieka czytelnikowi. Dlatego jako cała ekipa tworząca chcemy ją przedstawić na bazie stworzonych materiałów, a nie sloganów.BLACKs pisze:Chronologia była jednym z pierwszych elementów świata...
Opowiem może trochę ogólnie o początkach prac:
Pierwotnym pomysłem, jaki stał za Core było przeniesienie w erę kolonizacji kosmosu konfliktu przypominającego dwudziestowieczną zimną wojnę z trochę przetasowanym układem sił. Wtedy system był czystym military fiction okraszonym sporą dawką czarnego humoru. Prace jednak szły naprzód czas mijał i Core rósł. Z czasem można go było opisać jako political fiction, albo social fiction. Budowa tła konfliktu: siatki sojuszów i zależności w świecie nadały systemowi nową głębie. Nadal można zagrać radosną wygrzewową sesje, gdzie grupa rosyjskich komandosów wymiata załogę francuskiej stacji kosmicznej, ale jednocześnie stał się dobrą bazą dla o wiele szerszego spektrum przygód. Teraz spoglądamy na Core jako narzędzie, które w rękach mistrza gry i graczy pozwoli im stworzyć własne pasjonujące historie.
To rdzeń każdego science fiction, jego wielkie pytanie. Co by było gdyby roboty czuły? Co by było gdyby ludzkość spotkała kosmitów? Wszystkie wielkie dzieła gatunku odpowiadały na jedno z takich pytań. Mimo, że Core jest grą fabularną stara się odpowiedzieć na własne pytanie: „Co się stanie kiedy przestaniem nadążać za własnym rozwojem technicznym?” Oczywiście, ze skromnych materiałów, jakie na razie przedstawiliśmy to pytanie jest delikatnie mówiąc ukryte, ale nie widzę w jego obecności niczego zdrożnego.BLACKs pisze:„Co by było, gdyby?”
Stałeś się, więc kolejną ofiarą tego agenta. Pozory mylą, a finezja i tajemnica to najlepsze metody na wykonanie zadania.BLACKs pisze:Te zdanie i dziecięca mordka osoby na szkicu mnie powaliły...
- BLACKs
- Tawerniany Cygan
- Posty: 3040
- Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30
Re: Początki
Przepraszam, mój generator jest już tak stary, że muszę go update'ować.Ja również, będe czekał, na coś więcej, niż komentarze z generatora - podobnie, jak fds'owi - daje Ci szansę
Wyrażam swoją subiektywną opinię. Jeśli przytoczone przez IaCobiego pytanie Co się stanie kiedy przestaniem nadążać za własnym rozwojem technicznym?, a także inne, przemieliłem na dziesiątkach sesji Cyberpunka, nie widzę powodu, by zainteresować się bardziej autorskim projektem. Dlatego czekam na więcej i daję szansę - daję, by poczekać, aż autor wyciągnie asa na stół i pokaże, że jego projekt to trochę więcej, niż odpowiednie dobranie pomysłów z półki SF.
To dalsza część mojego sceptycznego zdania na temat autorek. Po prostu, trzeba odróżniać dobre pomysły na dobre systemy od dobrych pomysłów na dobre kampanie / settingi [Oczywiście IaCobi, no offense. Wypowiadam się ogólnie.]. Nie sądzę, by takie np. Burning Empires dało się podciągnąć pod jakikolwiek istniejący system. Dlatego wnosi on wiele powiewu świeżości i jest przełomowy. Zawsze, gdy patrzę na autorkę, zadaję sobie pytanie - czy pomysł autora jest na tyle innowatorski, by mógł zaistnieć jako samodzielny system? Chyba wiele osób zgodzi się ze mną, że TerrorWar, Wasz drugi produkt, bez problemu można podciągnąć pod Modern d20 Apocalypse, wcześniej oglądając MadMaxa i grając w trylogię Fallouta."to samo może mi dać odpowiednia wersja D20 z odpowiednim dodatkiem"
Dla mnie, by podręcznik był wartościowy, musi cechować się oryginalnym:
a) settingiem,
b) sposobem grania,
c) mechaniką.
A elementy te muszą się nawzajem przenikać. Czy tak będzie w przypadku Core? Pożyjemy, zobaczymy.
Finezja i dyskrecja brzmiałaby mniej kulawo .Stałeś się, więc kolejną ofiarą tego agenta. Pozory mylą, a finezja i tajemnica to najlepsze metody na wykonanie zadania.
Kwestia gustu. Ja wolę światy od początku do końca tworzone przez wyobraźń autora, nie opierające się o kontynuowanie naszej historii, ale czerpiącej wzorce z kultury.To rdzeń każdego science fiction
-
- Marynarz
- Posty: 195
- Rejestracja: sobota, 27 listopada 2004, 20:12
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Basta
- Kontakt:
Re: Początki
Nie chciało mi się czytać całej dyskusji, więc tylko moje uwagi:
- Chronologia jest ważna dla SF, więc nie dziwię się, że już jest.
- Czcionka na stronie jest niezbyt czytelna. Może lepiej jakaś Verdana (albo sans czy coś takiego, żeby system sobie sam dobrał), bo Arial to jedna z brzydszych...?
- "Explorer" - czy to nawiązanie do Reuniona jest przypadkowe?
- Grafika - załatwcie sobie skaner albo kogoś kto potrafi zrobić zdjęcie kartce papieru (podpowiedź: małpki zazwyczaj mają tryb makro, który pomaga ustalić ostrość z bliska).
- Chronologia jest ważna dla SF, więc nie dziwię się, że już jest.
- Czcionka na stronie jest niezbyt czytelna. Może lepiej jakaś Verdana (albo sans czy coś takiego, żeby system sobie sam dobrał), bo Arial to jedna z brzydszych...?
- "Explorer" - czy to nawiązanie do Reuniona jest przypadkowe?
- Grafika - załatwcie sobie skaner albo kogoś kto potrafi zrobić zdjęcie kartce papieru (podpowiedź: małpki zazwyczaj mają tryb makro, który pomaga ustalić ostrość z bliska).
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 12
- Rejestracja: piątek, 14 września 2007, 08:38
- Numer GG: 0
Re: Początki
Czemu Core ma być fajniejsze od 'konkurencji', ot choćby Blue Planet? Co w tej grze jest takiego unikalnego, że sprawi, że człowiekowi, który spotkał się już z innymi systemami przyszłościowymi weźmie się za Core, zamiast wrócić do któregoś z systemów o dokładniej opisanym świecie, bardziej znanej mechanice i większej liczbie dodatków?
Za to zwrócę uwagę, że porównania BLACKa do d20 są jak najbardziej właściwe - jeśli piszecie o nierealistycznej, filmowej mechanice, to nic dziwnego że się same narzucają.
Co do postawionego pytania - czujecie się na siłach próbować na nie odpowiedzieć w jakkolwiek poważnym stylu? Bo akurat te samo pytanie mieliśmy przy CP2020 (szok przyszłości). Oczywiście, o odpowiedzi na miarę Dukajowej nawet nie liczę
Za to zwrócę uwagę, że porównania BLACKa do d20 są jak najbardziej właściwe - jeśli piszecie o nierealistycznej, filmowej mechanice, to nic dziwnego że się same narzucają.
Co do postawionego pytania - czujecie się na siłach próbować na nie odpowiedzieć w jakkolwiek poważnym stylu? Bo akurat te samo pytanie mieliśmy przy CP2020 (szok przyszłości). Oczywiście, o odpowiedzi na miarę Dukajowej nawet nie liczę
-
- Majtek
- Posty: 96
- Rejestracja: poniedziałek, 17 września 2007, 20:11
- Numer GG: 683648
- Lokalizacja: Rawicz/Wrocław
- Kontakt:
Re: Początki
Strona ruszyła wczoraj i na pewno czeka ją co najmniej jedna zmiana desgin’u, ale uwagę weźmiemy sobie do serca.Magnes pisze:- Czcionka na stronie jest niezbyt czytelna. Może lepiej jakaś Verdana (albo sans czy coś takiego, żeby system sobie sam dobrał), bo Arial to jedna z brzydszych...?
Magnes pisze:- Grafika - załatwcie sobie skaner albo kogoś kto potrafi zrobić zdjęcie kartce papieru
Skaner niestety nam nawalił, ale do niedzieli rozwiążemy problem i pojawią się nowe skany rysunków.
To nawiązanie jest akurat zupełnie przypadkowe.Magnes pisze:- "Explorer" - czy to nawiązanie do Reuniona jest przypadkowe?
Jeśli tak odebrałeś tekst o mechanice to muszę przyznać, że wina leży po naszej stronie – nie dość precyzyjnie opisaliśmy jej założenia. Natomiast dobrze, że zwróciłeś na to uwagę, będę mógł teraz to sprostować na forum, a później w nowej aktualizacji na stronie.Szczur pisze:Za to zwrócę uwagę, że porównania BLACKa do d20 są jak najbardziej właściwe - jeśli piszecie o nierealistycznej, filmowej mechanice, to nic dziwnego że się same narzucają.
Mechanikę w Core możesz nazwać filmową, jeśli masz na myśli Szeregowca Ryana czy Wroga u Bram, wtedy jak najbardziej się zgadzam. To, że rezygnuje z pełnego realizmu, nie oznacza, że całkiem o nim zapomina. Stosuje tylko pewne skróty. Całkowicie ignorowane są draśnięcia i powierzchowne rany z broni strzeleckiej. Po pierwsze: takich rzeczy w ogniu walki nawet się nie zauważa, więc nie warto się nad nimi rozdrabniać. Po drugie: kolejne sto lat rozwoju uzbrojenia robi swoje. Trafienie z broni palnej (nadal stosowanej), jeśli nie wyłącza postaci z walki, to mocno obniża jej sprawność. „Wyłączenie z walki” to też kluczowy termin w Core. O wiele częściej w wyniku obrażeń przeciwnik straci przytomność lub będzie niezdolny do stawiania oporu, niż po prostu umrze.
W przypadku walk kosmicznych nie uświadczymy starć podczas, których wrogie jednostki są w „zasięgu wzroku”. Klimat można porównać do pojedynków łodzi podwodnych, a jako nawiązanie książkowo-filmowe nasuwa mi się Das Boot. Rakiety będą wystrzeliwane z tysięcy kilometrów, a załoga zmuszona będzie do zawierzenia swojego życia komputerom.
Dodatkowo bardzo ważnym elementem starcia będzdzie kamuflaż. Na przyszłym polu walki wykrycie będzie równało się ze śmiercią, więc pojedynki w samo południe bedą możliwe tylko z kimś kto gra według tych samych reguł.*
Tak.Szczur pisze:Co do postawionego pytania - czujecie się na siłach próbować na nie odpowiedzieć w jakkolwiek poważnym stylu? Bo akurat te samo pytanie mieliśmy przy CP2020 (szok przyszłości).
A poważniej, każdy fan fantastyki nosi w sobie jakąś odpowiedź na to pytanie, my przedstawimy własną. Jeszcze za wcześnie, aby to oceniać. Wielkie pytanie, nie jest najważniejszym elementem Core, ale jest jednym z najbardziej delikatnie opracowanych i w tej kwestii czeka nas jeszcze dużo pracy. Mogę narazie powiedzieć, że to niekoniecznie będzie szok jak w cp2020, bardziej zmęczenie materiału. Wybitne jednostki chłonące wiedzę jak gąbka, oraz rzesze szarych ludzi próbujących im dorównać.
Natomiast na wszystkie pytania, dlaczego Core ma być fajniejszy od konkurencji będziemy odpowiadać dopiero jak temat trochę okrzepnie, a na stronę wrzucimy więcej materiałów.
*Uprzedzę teraz pewnie parę pytań. Cały czas mówiąc o mechanice opowiadam o walce, ponieważ według mnie jest to najlepsza wykładnia jak sprawdza się w praktyce mechanika systemu.
-
- Pomywacz
- Posty: 41
- Rejestracja: poniedziałek, 25 czerwca 2007, 14:22
- Numer GG: 0
Re: Początki
Pomijając czytanie wątku:
Chiński program kosmiczny trwa już OBECNIE.2043 : Rosja i Stany Zjednoczone w wyniku niemal całorocznych mediacji (i przy dużych namowach ze strony Aesir rozpoczynają wspólny program kosmiczny, parę miesięcy później Chiny rozpoczynają swój .
-
- Majtek
- Posty: 96
- Rejestracja: poniedziałek, 17 września 2007, 20:11
- Numer GG: 683648
- Lokalizacja: Rawicz/Wrocław
- Kontakt:
Re: Początki
Oczywiście . To zdanie zwraca tylko uwagę na skale programu kosmicznego dziś, a w 2043. Przez samo porównanie można mówić o nowym programie kosmicznym. Poza tym w latach kryzysu, jeszcze przed tym jak Aesir przejął ster władzy ludzie mieli o wiele bardziej palące potrzeby niż wycieczka na Marsa, więc stary program stanął w miejscu.Szabel pisze:Chiński program kosmiczny trwa już OBECNIE.
-
- Pomywacz
- Posty: 41
- Rejestracja: poniedziałek, 25 czerwca 2007, 14:22
- Numer GG: 0
Re: Początki
Ok, odpowiedź satysfakcjonująca.
A co do ilustracji - brak im dynamizmu(szczególnie kolesiowi skaczącemu nad barierką - wygląda jak zawieszony na żyłkach), no i oczywiście lepsze byłyby skany porządne.
A co do ilustracji - brak im dynamizmu(szczególnie kolesiowi skaczącemu nad barierką - wygląda jak zawieszony na żyłkach), no i oczywiście lepsze byłyby skany porządne.