Wzór umowy pomiędzy szkołą a organizatorem

Na tym forum można rozprawiać na tematy konwentowe z punktu widzenia ich Organizatorów.
Zablokowany
Nicramus
Szczur Lądowy
Posty: 2
Rejestracja: środa, 19 września 2007, 10:37
Numer GG: 0

Wzór umowy pomiędzy szkołą a organizatorem

Post autor: Nicramus » środa, 19 września 2007, 12:06

Witam.
W kwietniu tego roku organizowałem Żywieckie Dni Fantastyki. Trzydniowa impreza otwarta odbywająca się w MDK-u z noclegami i nocnymi panelami w pobliskim Gimnazjum. Zawarłem z dyrektorem dżentelmeńską umowę. Imprezka się świetnie udała. Około 150 konwentowiczów i dwa razy tyle ludzi z zewnątrz (całych rodzin z dziećmi i babciami:) )
Jednak takie rozdzielenie imprezy jest baaardzo niewygodne, nie tylko dla organizatorów, ale tez uczestników - w szczególności battlowców. Głównym minusem były godziny otwarcia MDK-u (od 10.00 do 22.00) co ograniczało czas na grę. W związku z tym w przyszłym roku Konwent będzie w całości odbywał się w owym Gimnazjum, więc chcę zadać pewne pytania.

Na jakiej zasadzie zawierana jest umowa pomiędzy organizatorem a szkołą? Jakie punkty należy w niej zawrzeć i jak ją napisać? Co w niej zawrzeć by była ważna? Czy mógłby ktoś podać wzór takiej umowy lub podzielić się skanem takiej właśnie umowy?

Z góry dziękuję :)

Zablokowany