Projekt Goldensand Valley

Kącik poświecony polskiemu systemowi postapokaliptycznemu.
ODPOWIEDZ
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Projekt Goldensand Valley

Post autor: CoB »

Goldensand Valley

Kiedyś, przynajmniej tak mówił mi dziadek, padał tutaj śnieg. Nie wiem czym on jest, lekko zazdroszczę staruszkowi. Ale teraz też jest ciekawie.
Miasteczko to jedno, wielkie gówno. Wszyscy mieszkańcy są przesiąknięci jego smrodem. Tworzymy chorą społeczność. Szczury, ćpuny, dziwki, szemrane typki i gdzieś ponad nimi mącąca tą całą kupę mafia. Tak, tak, oto centrum słynnego zadupia - Goldensand Valley.

Jest jednak nadzieja - spójrz tam, w stronę zachodzącego słońca. Wielebny Phillip Calahan ogrodził płotem elektrycznym strefę Czystych. Dodatkowo teren strużują wynajęci najemnicy i cholerne, zbyt inteligentne psy. Dlaczego zbyt inteligentne? Nie wiem, tak mi się wypsnęło. Nic nie słyszałeś, ok? Wróćmy do Czystych - nie zazdroszczę im, bo mimo że mają odrobinę elektryczności i względne bezpieczeństwo, dzień w dzień i noc w noc harują dla Wielebnego Dupka. I nie wydostaną się na wolność, Calahan martwi się o swoje owieczki. Woli je pozabijać, niż narazić na pokusę.

Nie takich wrażeń szukasz i zależy ci na zarobku? W Goldensand znajdziesz i to. Wpadnij tylko na wschód, do Nowej Osady Tropicieli. Jeśli okażesz się godnym zaufania i będziesz miał swój honor w tym okrutnym świecie, czeka ciebie gościnne przyjęcie w obozie. Niestety, tropiciele nie polują na szopy, żeby ściągać z nich skórki. Jeśli chcesz zajmować się zwierzyną, zacznij już myśleć o ciężkiej broni, bo łowcy zaczynają swoją karierę od wilków. Reszta obozu przeczesuje kopalnię, w poszukiwaniu przedwojennych skarbów, a jeszcze inni kręcą się po mieście i zbierają to, do czego nie dobrały się szczury.

Kopalnia? Tak, tak, jeszcze sprzed wieku, jak nie dwóch, lub trzech. Od dziadka słyszałem, że wydobywano tutaj złoto. W niektórych chodnikach wciąż wre praca. W których? Tych pod strefą Wielebnego, ponieważ skurczybyk uwielbia różne świecidełka. Tak, korytarze kopalni ciągną się pod całym miastem. Ale nie myśl, żeś cwany, bo lepiej się w nich nie zagłębiać. No, chyba że masz miotacz ognia, żeby opalić te cienie, które zbyt bardzo swoim kształtem przypominają Wendigo...

Jak chcesz wiecieć, czym to cholerstwo jest, zapytaj Indiańców na południu. Parę lat temu założyli obóz przy rzece i do dziś tam siedzą. Skurczybyki zajęły Stary Obóz Tropicieli. Nie, nie zabili ani jednego z nich. Ponoć pewnej nocy, nad kotliną w której znajdował się obóz, pojawiła się Bestia Nocy. Od tamtego czasu kotlina została nazwana Rdzawą Dziurą, a jedyny świadek, który przeżył rzeźnię, zaćpał się na śmierć kilka miesięcy temu. Nawijał coś o powtórnym przyjściu. Cholera go wie.

Wracając do Indian - twierdzą, że to miejsce jest magiczne. I będą bronić go do ostatniej kropli krwi. Po co miałbyś tam iść? Nie wiem, ale skoro jest magiczne, to coś tam musi być, co nie?

Jeśli podoba ci się to zadupie, to spoko. Łap więc dwururkę, pokaż żeś twardy.

I kiedy będziesz wkładał jej lufę w usta Pieprzonego Wielebnego Calahana, pozdrów go ode mnie.
Oto projekt Goldensand Valley, chciałbym rozwinąć go w mały Nationbook, lecz zaznaczam, iż miasto będzie tworzone praktycznie od podstaw. Poszukuję do pomocy dwóch, góra trzech osób, zaznajomionych ze swiatem Neuroshimy i posiadających otwarte umysły ;) Oprócz myślicieli, przydaliby się także graficy, ale to inna kwestia.

Wasze propozycje pomocy/komentarze, zamieszczajcie w tym miejscu. Tutaj także będę zamieszczał kolejne materiały ;)

pozdrawiam
CoB
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Karczmarz
Bombardier
Bombardier
Posty: 650
Rejestracja: wtorek, 14 listopada 2006, 20:44
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Projekt Goldensand Valley

Post autor: Karczmarz »

Hmmm

Wydaje się być w porządku, choć nie powiem by zapowiadało się nad wyraz oryginalnie :] Każdy zakątek wyobrażany sobie w Neuro wygląda mniej więcej podobnie. Ale im więcej ów zakątków opisanych tym lepiej.

Co do uwag, to pytanie czysto techniczne: Czy aby podtrzymywanie płota elektrycznego jest ekonomiczne? Takie ogrodzenie musi żreć prąd jak jasna cholera. A prąd jest drogi. Nie taniej postawić tam mur + 10 kolesi z bronią (czyli jednak standardzik)?
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Projekt Goldensand Valley

Post autor: CoB »

Nie chciałem zdradzać wszystkiego na forum, ale z tym płotem jest ściema ;)

Opisałem miasteczko/pochodzenie, w którym mit miesza się z rzeczywistością - mieszkańcy mają swój "styl" rozmów i specjalnie, na siłę mieszają kłamstwa z prawdą. Poza tym będą bardzo kłótliwi i egoistyczni (nie powiem, że nie wzorowałem się na forach :P) i będą bardzo "fobicznie" nastawieni do nieznajomych, ponieważ wszystkie większe miasta wokół zniszczył już moloch, a to jakimś cudem wciąż stoi.

Księżulek będzie miał w swojej strefie, a dokładnie w kopalniach, coś na wzór "Wyspy Doktora Moreou". Datki będzie dostawał wprost z Salt Lake.

Indiańce, tuż pod swoim kanionem, mają dawny kompleks laboratoriów, połączony z kopalniami. Tropiciele dawniej uwolnili stamtąd bestię, która ich wykończyła. Indiańce dokopują się tam znowu... Po co? Skąd o tym wiedzą?

Tropiciele wiedzą sporo, ale nie są w stanie nic zrobić - starają się raczej przewidzieć co może zrobić Moloch, ponieważ nie zaatakował jeszcze miasta.

Wracając do samych kopalni - słychać plotki, że jeden z lokalnych mafiozów wybrał się ze swymi ludźmi na ich eksplorację, lecz nigdy nie wrócili - stali się wanamingos, kanibalami z mroku.


Oto uzupełnienie (niepełne) miasta, dlatego czekam na wasze propozycje i pomysły. Acha co do koloru: Rtęć/Stal
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Re: Projekt Goldensand Valley

Post autor: BLACKs »

(nie powiem, że nie wzorowałem się na forach :P)
Forum wymaga zachowanie stoickiego spokoju, który zwykle odchodzi po trzech miesiącach. Następnie trzeba przestawić się na bardziej skuteczne metody perswazji. Jak to mawiał mój WueFista:
PRESSING ATAK PRESSING ATAK!
Ale mam nadzieję, że w tym temacie się bez tego obejdzie ^^.

Jeśli zamierzasz napisać to w Rtęci albo Stali, byłbym chętny do pomocy - pisz na priv. Zapowiada się dobrze. Chociaż nie wiem, jak będę stał z czasem.
fds
Tawerniany Che Wiewióra
Tawerniany Che Wiewióra
Posty: 1529
Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Projekt Goldensand Valley

Post autor: fds »

Sprawa techniczna:

Płot elektryczny, prawie w ogóle nie żre prądu. Jakieś tam straty są, ale trzeba się przyzwyczaić. No chyba że ktoś będzie cały czas wchodził na taki parkan :D Wtedy podczas zamykania obwodu, rzeczywiście prąd może hulać.
Obrazek
Podręczniki za darmo:
Shadowrun 2ed
DnD v3.5
Karczmarz
Bombardier
Bombardier
Posty: 650
Rejestracja: wtorek, 14 listopada 2006, 20:44
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Projekt Goldensand Valley

Post autor: Karczmarz »

Hmmm

Dobre pytanie. Na jakiej zasadzie to w sumie działa :] Jeśli zamkniesz obwód to czy dostajesz chwilowo 1 impulsem, czy dostajesz non stop aż do rozłączenia obwodu? W 2 przypadku sprzęt albo szybko by się przepalał, albo ludzie łatwo mogli by masowo kraść prąd.
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Projekt Goldensand Valley

Post autor: CoB »

fds - dzięki za przypomnienie, aż mi głupio, że o tym nie pomyślałem, jako uczeń technikum ;)

Karczmarz - sprawdź i przekonaj się sam! :P Dla podpowiedzi podam, że w płotach elektrycznych wysokie jest natężenie prądu, nie napięcie ;)
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Ragnar
Marynarz
Marynarz
Posty: 304
Rejestracja: piątek, 16 stycznia 2009, 21:10
Numer GG: 0
Lokalizacja: Szczecin

Re: Projekt Goldensand Valley

Post autor: Ragnar »

Może ja się zgłoszę. Może grafikiem nie jestem, ale mogę wymyślać zasady czy statystyki NPców.
Ant
Kok
Kok
Posty: 1228
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
Numer GG: 8228852
Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją

Re: Projekt Goldensand Valley

Post autor: Ant »

Co do elektryczności... To skoro moloch jeszcze tam nie zawitał, wewnątrz elektrycznego płotu, w odpowiedniej odległości mogą stać wiatraki elektrowni wiatrowej. Stąd też prąd.

Bardzo chętnie dołączę się do projektu.
Obrazek
Fioletowy Front Wyzwolenia Mrówek
Klub Przyjaciół Kawy
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Projekt Goldensand Valley

Post autor: CoB »

Ojojoj, nieciekawie się dzieje :P Tak więc pozwolę sobie zacytować swoją prywatną wiadomość do Ragnara:
Hi!
Nie jestem pewien, czy chciałbym realizować akuratnie ten projekt, a nie chcę niszczyć twego zapału więc mam dwie propozycje:

1. Zacznij pisać krótsze arty do Tawerny nt. Neuroshimy.

2. Możemy popracować nad trochę innym postapokaliptycznym projektem - radzę przeczytać tobie:

viewtopic.php?f=3&t=5984

oraz

viewtopic.php?f=64&t=5946&start=17 (od mojego pierwszego posta ;P)

Oczywiście wiąże się to z dużym nakładem pracy - a w moim przypadku może być z tym ciężko w najbliższym czasie, ponieważ maturę mam w tym roku ;) Więc musielibyśmy pisać oboje i ew. znaleźć jeszcze kogoś.

Co ty na to? Ja mimo wszystko byłbym za punktem 1, a 2 można realizować po wakacjach. A może masz jeszcze inną propozycję? Wolisz jednak Goldensand Valley? Pisz śmiało swoje pomysły ;)
Ten cytat powinien wystarczyć wszystkim chętnym do Goldensand Valley. Tak więc na jakiekolwiek propozycje czekam na priv, a na jakiekolwiek arty czeka Tawerniana skrzynka, hehe ;)
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
ODPOWIEDZ