[Wojny Żywych Trupów] VII: Wojna o Nuneaton

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

[Wojny Żywych Trupów] VII: Wojna o Nuneaton

Post autor: Artos »

AC
Wygląd: czarne buty Nike, granatowe dżinsy, granatowa wiatrówka firmy Nike, wokół prawej ręki jest zawinięty łańcuch z ostrym hakiem (taki jaki ma Lobo), którym można rzucać i przyciągać swoje ofiary.
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 2
Moce:
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Pyromanta level 3 - twoje ciało może powlec ogień o grubości 1cm, ciebie on nie parzy; praktycznie ciągle
Pyromanta level 4 - raz na 5 tur możesz zamienić się w ognistą kulę o średnicy 2m, w tej postaci możesz latać (działa jedną turę)
Pyromanta level 5 - masz pełną kontrolę nad ogniem (nie daje jednak odporności na niego)


Arxel
Wygląd: Długie czarne włosy, szczupły, 192 cm wzrostu, czarne okulary, spodnie, koszula i płaszcz. Ludzie się śmieją, że wyszedł z Matrixa.
Statystyki mocy:
Moce magiczne:4
Moce półmagiczne: 5
Moce mutacyjne:2
Moce technologiczne:4
Moce walki::2
Moce przywódcy:3
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turęPonury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
2 x Zwiększona szybkość - stajesz się szybszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym szybszy


Eglarest
Wygląd: Trudno rozpoznac w nim człowieka, rozpad jego ciała jest zbyt bardzo posunięty do przodu dlatego chodzi skryty pod płaszczem z kapturem wysoki na jakies 189 cm a waga jego to jedynie 60 kg ale nadal pozostal silny
BERSERKER
Statystyki mocy:
Moce półmagiczne: 3
Moce mutacyjne:1
Moce technologiczne:4
Moce walki::5
Moce przywódcy:5
Moce:
Maska Człowieka level 4 - w odległości 20m, twoi podwładni też wyglądają na ludzi
Mgła level 1 - możesz stworzyć wokół siebie chmurę 2m-2m-2m mgły
Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Pedagogika level 3 - można przekazać umiejętności poziomu 3; bonus +15 (nie sumuje się)
Zwiększona siła - stajesz się silniejszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym silniejszy
Zwiększona szybkość - stajesz się szybszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym szybszy
Uczenie się lvl 1 - Za każde nowo przejęte 28 zombie dostajesz lvl

Kloner
Wygląd: Wysoki, krutkie włosy, ubrany w czarny płaszcz
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 2
Moce:
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Pająk level 1 - wym.Radioaktywność3; możesz chodzić po ścianach i suficie


MISTRZ_MIECZA
Wygląd: Wysoki i szczupły. Niebieska dżinsowa kurtka i takie same spodnie. Czarne krótkie włosy i niebieskie oczy, których nie widać spod ciemnych okularów
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne - 5
2. Moce półmagiczne - 3
3. Moce mutacyjne - 2
4. Moce technologiczne - 5
5. Moce walki - 3
6. Moce przywódcy - 2
Moce:
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej


pl_bruce_pl
Wygląd: Głowa zdeformowana(jajowata), zniszczone ubranie górnika z kaskiem górniczym, i ogólnie tak jak człowiek wygląda po zawale w kopalni 188cm wzrostu, budowa ciała prawidłowa, posiada również włosy
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne-3
2. Moce półmagiczne-4
3. Moce mutacyjne- 4
4. Moce technologiczne-3
5. Moce walki-3
6. Moce przywódcy-3
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg


Seto
Wygląd: Wysoki, szczupły, blady ma czarne długie włosy. ubrany w krótki czarny płaszcz, i adidasy.
BERSERKER
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 4
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 4
5. Moce walki 4
6. Moce przywódcy 2
Moce:
Kopanie level 1 - wykształcają ci się potężne szpony w rękach (działa jak broń biała)
Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Kierowca level 2 - możesz wolno jeździć
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelvl1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)


Tero Kir
BERSERKER
Wygląd
1. Moce magiczne 0
2. Moce półmagiczne - 5
3. Moce mutacyjne - 5
4. Moce technologiczne - 5
5. Moce walki - 5
6. Moce przywódcy 0
Moce:
Fortyfikacje lvl 1 - Potrafisz tworzyć ze swoimi zombie umocnienia które utrzymają się dłużej niż 5min
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą


Kalisto
Wygląd: Trodno go nazwać zombi, to po prostu szkielet z obsydianową maską.
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 2

Otaku
Wygląd: nastolatek lekko zaczynający gnić ubrany w kimono zielone. Trzyma w lewej ręce mangę „Helling”
BERSERKER
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 0
2. Moce półmagiczne 2
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5

Magnus
Wygląd: Zakapturzona postać w todze, spod ktorej widac nader blado - siną skorę.
BERSERKER
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 0


Oto mapa gry (zachwile zostanie zmieniona):
Obrazek
(jeśli komuś nie działa to jest pod tym adresem)
Grę rozpoczynacie na dachu szkoły o godzinie 10 rano!!!

Wszyscy:
Wylądowaliście na dachu szkoły. Dookoła was rozciąga się park a w oddali widać miasto. Przez wasze głowy przechodzi telepatyczna wiadomość: „tylko jeden z was może zwyciężyć. Tylko jeden może zdobyć Moje uznanie. Gdy pozostanie już na pobojowisku tylko dwóch władców zostaną otworzone wrota, przez które będzie mógł przejść jedynie najlepszy z was. Pamiętajcie o jednym – Zniszczcie wszystko!”. Na dachu widzicie klapę prowadzącą do budynku i jedna drabinkę ciągnącą się po południowej ścianie.


System Dyplomacji:
1. Na razie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy :D ); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jak to może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem

DOSTĘPNE DLA WSZYSTKICH (TEŻ DLA BERSERKERÓW)
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Handel - handlować można na Bazarze, który się pojawi w czasie trwania Wojen

Immunitet obowiązuje do czasu zdobycia 10 sług.

[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.

Za każde 30 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".

Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazwać) i umiejętność spośród wybranych.
Inaczej niż w poprzedniej wersji nie będzie podziału na magiczne i nie magiczne zombie. Jeżeli ta część będzie miała popularność to gwarantuje następną część z większą ilością bajerów.

Na początku chroni was Immunitet, które nie pozwala was atakować jeżeli macie mniej niż 10 zombie. Możecie atakować tych, którzy mają więcej niż 10 zombie zawsze, ale jeżeli zaatakujecie to tracicie na zawsze Immunitet.

Licznik waszych mocy działa na zasadzie takiej, że liczba przy nim oznacza maksymalny poziom umiejętności z danego działu jaki możecie mieć. Niektóre umiejętności mają więcej niż 5 leveli, ale "5" oznacza, że możecie przekroczyć tą granicę. 0 w mocach oznacza, że w ogóle nie możecie mieć żadnej umiejętności z danego działu.

Granatowi Władcy (czyli moi) nie działają wspólnie (choć mają jeden kolor). Można im proponować sojusze i czasem i oni proponują. Moce Granatowych są ukryte. Ja mam ich schematy w pliku txt wystarczy liczyć ile mają mocy i zapamiętywać co oni robią Tak niektórzy będą mieli Kamikaze ]


AC
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0


Arxel
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0


Eglarest
Żywotność: 6
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Kloner
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0


MISTRZ_MIECZA
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0


pl_bruce_pl
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0


Seto
Żywotność: 6
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0


Tero Kir
Żywotność: 6
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0


Kalisto
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Otaku
Żywotność: 6
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Magnus
Żywotność: 6
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Ostatnio zmieniony sobota, 21 stycznia 2006, 17:11 przez Artos, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
Seto
Kok
Kok
Posty: 1115
Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 10:53
Numer GG: 0
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Seto »

Wbijam przez klape do szkoły i "oczyszczam" co drugą sale i tak aż do parteru jak już będe na parterze to na nr.24, 25, 26, 27 i tak po kolei oczyszam te budynki.
Obrazek
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Wchodzę klapą, oczyszczam kilka sal (tak góra 2) i szybko idę do kanałów, a potem na północnyzachód. Ducha (gg) wysyłam przede mną na bloki.
Obrazek
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

Wchodzę przez klape. Oczyszczam szkołę. Potem kanałami idę do i oczyszczam 1, 2, 11, 14, 21, 20.


AC może sojusz?
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

Wchodzę do szkoły przez klapę. Staram się zabić kilka osób a potem do nr. 24, 25, 26 i Tesco
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
Tero Kir
Marynarz
Marynarz
Posty: 389
Rejestracja: środa, 21 grudnia 2005, 13:29
Lokalizacja: Silent Hill

Post autor: Tero Kir »

Tero Kir

Pląndruje co tylko się da w szkole, po czym wybiegam na ulice z podopiecznymi i ruszam w strone bloków n 8 i natępne po drodze.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

MISTRZ_MIECZA pisze:AC może sojusz?
OK, niech nasi wrogowie poczują jak ich mózgi rozgrzewają zimny beton, gdy będziemy robić im butowanie.
Obrazek
Eglarest
Chorąży
Chorąży
Posty: 3653
Rejestracja: sobota, 19 listopada 2005, 11:02
Numer GG: 777575
Lokalizacja: Poznań/Konin

Post autor: Eglarest »

Rozglądał sie chwilę jak wszyscyw chodzili przez kalpe On postanowił wejść z inenj strony skoczyc z dachu ale najlepiej wleźć po scianie przez okno i dopaść każdą zywą istote !
Kloner
Chorąży
Chorąży
Posty: 3121
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/

Post autor: Kloner »

Schodze przez klapę, staram się oczyścić szkołe następnie biegnę do budynków 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 oczyszczam je
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

poza sesją: Artos nie dałeś mi mojego haka na łańcuchu :(
Obrazek
Eglarest
Chorąży
Chorąży
Posty: 3653
Rejestracja: sobota, 19 listopada 2005, 11:02
Numer GG: 777575
Lokalizacja: Poznań/Konin

Post autor: Eglarest »

Poza sesją : a poco ci ten hak :D od zcego masz zęby ręce :P

czy wspomianlem juz ze wyzynam wszystko jak leci ;)
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

[Wszyscy oprócz Eglaresta]
Wbiliście się wszyscy w pośpiechu przez klapę na dachu co spowodowało, iż stworzył się tam mały korek. Przez to zamieszanie wpadliście wszyscy z wielkim hukiem do środka, tak, że wszyscy z klas wyjrzeli na korytarz i nie wiedząc co się dzieje zaczęli być przez was gryzieni. Tak spenetrowaliście cały budynek. Seto poleciał do domków na południe, gdzie zaczął wybijać ludzi wraz ze swymi sługami w budynku nr 27 w drugiej klatce od lewej natkneles się na mały problem. Faceta stojacego na klatce na 3 pietrze i rozlewającego olej na schody.
Arxel nie ma problemów i w tym samym bloku przeją już 3 klatki od prawej. Kloner przją budynki nr 28 i 29
MISTRZ_MIECZA przeja cały budynek 14 i 13.
AC przejeles szkole i biegniesz w strone budynkow. W budynku nr 7 nie zaznałeś problemow z przejmowaniem.
Tero Kir przejełes budynek nr 8


Eglaresta
Przez przypadek zjechałeś na sam dol zamiast na nizsze pietro, co stalo się twym atutem. Wszystkie wybiegające osoby ze szkoly sa twoje :D Dostałeś się na parking nr 2. Wyrznełes paru stojacych tam przechodniow.

pl_bruce_pl
Udało ci siedostać przez kanały do muzeum. W kanałeach nikogo nie spodlkałes, ale za to w muzeum udalo ci sie dostac wycieczke i nie gramotnego straznika.

[AC, nie masz haka niestety, zgubiles go podczas szamotaniny na dachu]
AC
Żywotność: 24
Poziom: 1/6
Ekwipunek:
Ilość sług: 190


Arxel
Żywotność: 28
Poziom: 1/7
Ekwipunek:
Ilość sług: 223


Eglarest
Żywotność: 66
Poziom: 1/11
Ekwipunek:
Ilość sług: 330

Kloner
Żywotność: 20
Poziom: 1/5
Ekwipunek:
Ilość sług: 178


MISTRZ_MIECZA
Żywotność: 40
Poziom: 1/10
Ekwipunek:
Ilość sług: 311


pl_bruce_pl
Żywotność: 12
Poziom: 1/4
Ekwipunek:
Ilość sług: 93:
- 1x strażnik z pistoletem


Seto
Żywotność: 24
Poziom: 1/4
Ekwipunek:
Ilość sług: 120


Tero Kir
Żywotność: 18
Poziom: 1/3
Ekwipunek:
Ilość sług: 98


Kalisto
Żywotność: 12
Poziom: 3
Ekwipunek:
Ilość sług: 94

Otaku
Żywotność: 60
Poziom: 10
Ekwipunek:
Ilość sług: 300

Magnus
Żywotność: 24
Poziom: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 120
Ostatnio zmieniony piątek, 20 stycznia 2006, 21:48 przez Artos, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
pl_bruce_pl
Szczur Lądowy
Posty: 16
Rejestracja: wtorek, 17 stycznia 2006, 10:52
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: pl_bruce_pl »

Tak po za sesją, dzięki że namnie poczekaliście ;]
No to ja sobie biegnę jak najszybciej do kanałów i po drodze zamieniam każdego w zombie, a pierwszą żywą osobę zamieniam żniwiarzem, i kanałami biegnę w stronę muzeum by tam pozyskać jak najwięcej sług
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

[24 godziny na ciebie czekaliśmy ;p]
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
Eglarest
Chorąży
Chorąży
Posty: 3653
Rejestracja: sobota, 19 listopada 2005, 11:02
Numer GG: 777575
Lokalizacja: Poznań/Konin

Post autor: Eglarest »

wybeiram umeijetnosc pedagogika 3 uczce ich walki 3 czego sie da i enich leca z polowa slugusow do lidla ja sam skocze przez tesko do najblizszego mieszkania z drugą połową sługusów. w tesko kozystam z maski człowieka 4 i dokonuje dzieła w drodze do Bloków.

Eglarest
Żywotność: 66
Poziom: 11/11
Ekwipunek:
Ilość sług: 330
Moce:
Maska Człowieka level 4 - w odległości 20m, twoi podwładni też wyglądają na ludzi
Mgła level 1 - możesz stworzyć wokół siebie chmurę 2m-2m-2m mgły
Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Pedagogika level 3 - można przekazać umiejętności poziomu 3; bonus +15 (nie sumuje się)
Zwiększona siła - stajesz się silniejszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym silniejszy
Zwiększona szybkość - stajesz się szybszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym szybszy
Uczenie się lvl 1 - Za każde nowo przejęte 28 zombie dostajesz lvl
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

*Czyli 6 poziomów? Jak tak to ponury Żniwiarz na Maksa i dwa razy zwiększona szybkość.*

Kończe czyścić blok. Potem lecę na komisariat policji. Zmbie wydaje rozkaz czyszczenia bloków nr. 20,21,5,22,23. Potem z kilkoma innymi zombie lecę na parking 1 i do Lidla. Potem zachaczam o remizę.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
pl_bruce_pl
Szczur Lądowy
Posty: 16
Rejestracja: wtorek, 17 stycznia 2006, 10:52
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: pl_bruce_pl »

ponurego na lvl 4 prosze :P
Zbieram w muzemum każdą broń ktura może zabijać(pośredni i bezpośrednio) i przyokazji czyszcze muzeum za pomocą swoich sług, jak zostaną zombiaki bez broni to uzbrajam reszte w gazrurki albo cokolwiek podobnego, chyba że będą jakieś armaty to każe grupce wziąść je i wyjść z nimi na zewnątrz i ostrzeliwywać posterunek policji z dachu przychodni:P:D I jeszcze wkładam na siebie zbroje rycerską, i każe sługom by założyli na siebie pozostałe zbroje i każe wyjąć i wziąść z sobą każde drzwi kture wyglądają na mocne i te kture są z żelaza i drewan, każe wziąść wszystkie tarcze jakie są, wszystkie stoły jakie są i wszystko co jest z metalu lub gróbego drewna o wielkości min. 1x1 m. A jeśli mi zabraknie rąk do pomocy to po obrabowaniu tesco każe by zombiaki wruciły się po to co zostało w muzeum. ratuszu, przychodni, i każe im przedewszystkim powyciągać wszystkie mocno wyglądające drzwi i wziąść wszystko co może służyć za tarcze (stoły zwykłe i szpitalen(przedewszystkim szpitalne, krzesła no i tarcze z muzeum :P) Dopiero ide do elektrowni jak zaplanowałem :D
Po "sprzątnięciu" muzeum kieruje się do ratusza o robie sprzątanie całego gmachu , a puźniej przychodnia, z niej biore wszystko co jest najlepsze, potem tesco, w tesco w sumie to samo co wcześniej :D Oczywiście połowa mojej armi idzie kanałami a reszta wejściami na powiechrzni, by przy okazji powłączać kilka zombii do mojej kolekcji :D I jeszcze puźnie z połową swoich ludzi ide kanałami do elektrowni a reszta idze powiechrznią zachaczając o SE osiedle czyszcząc je z ludzi i puźniej się kieruje też do elektrowni(chyba że ktoś już tam poszedł z graczy).
Ostatnio zmieniony sobota, 21 stycznia 2006, 10:05 przez pl_bruce_pl, łącznie zmieniany 5 razy.
Zablokowany