[Wojny Żywych Trupów] VI: Wojny Blokersów
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Dyplomacja:
Inferno-Technologik: Sojusz
Seto:
Na dachu bloku numer 1 stoi Śmigłowiec Bojowy z obrotowym działkiem (brak rakiet). Zabarykadowałeś się w bloku numer 1. Masz 3 ładunki semtexu. Z południa leci do ciebie ognisty ptak! Czerwoni i niebiescy nadciągają!
Tero Kir:
Dozbrojenie poszło dobrze. Znaleźliście dwa samochody stojące za blokim B. Tym czasem oczyściłeś cały Blok B i dostałeś 5 poziomów. Na samej górze, przy moście pojawił się portal i wyszedł z niego Kupiec. Kupiec jest przedstawicielem Wojny. Rozłożył swój bazar na dachu budynku przy moście przy okazji tworząc na dachu tarcze, dzięki czemu snajperzy z bloku A nie mogą go sięgnąć. Ludzie ustawili gniazdo karabinu maszynowego po ich stronie mostu.
W związku z pojawieniem się Kupca wszyscy gracze dostają po 3 żuchwy, które mogą wymienić na broń, umiejętności lub najemników.
Zgon:
Zabarykadowałeś się. Zająłeś bloki 19,24,29,30. Dostałeś 20 poziomów.
Bazar:
5 żuchw - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
1 żuchwa = 1,5 serca = 25 palców
2 żuchwy = 3 serca = 50 palców
Dziś jest ten dzień, w którym statsy są ukryte na czas jednego update'u. Gramy trochę w ciemno.
Inferno-Technologik: Sojusz
Seto:
Na dachu bloku numer 1 stoi Śmigłowiec Bojowy z obrotowym działkiem (brak rakiet). Zabarykadowałeś się w bloku numer 1. Masz 3 ładunki semtexu. Z południa leci do ciebie ognisty ptak! Czerwoni i niebiescy nadciągają!
Tero Kir:
Dozbrojenie poszło dobrze. Znaleźliście dwa samochody stojące za blokim B. Tym czasem oczyściłeś cały Blok B i dostałeś 5 poziomów. Na samej górze, przy moście pojawił się portal i wyszedł z niego Kupiec. Kupiec jest przedstawicielem Wojny. Rozłożył swój bazar na dachu budynku przy moście przy okazji tworząc na dachu tarcze, dzięki czemu snajperzy z bloku A nie mogą go sięgnąć. Ludzie ustawili gniazdo karabinu maszynowego po ich stronie mostu.
W związku z pojawieniem się Kupca wszyscy gracze dostają po 3 żuchwy, które mogą wymienić na broń, umiejętności lub najemników.
Zgon:
Zabarykadowałeś się. Zająłeś bloki 19,24,29,30. Dostałeś 20 poziomów.
Bazar:
5 żuchw - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
1 żuchwa = 1,5 serca = 25 palców
2 żuchwy = 3 serca = 50 palców
Dziś jest ten dzień, w którym statsy są ukryte na czas jednego update'u. Gramy trochę w ciemno.
Ostatnio zmieniony czwartek, 29 grudnia 2005, 19:37 przez AC, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
Zbieractwo, handel i czynienie strachu na 3
Wskrzeszanie na 4
+3 do zwiększonej siły i +4 do zwiększonej prędkości.
Co z tym portalem do piekła, o którym mówiłem? miedzy blokami 20 i 21 miał powstać?
Zbieram siły i wsystko, czego możnaby uzyć jako broni. Dozbrajam oddziały i przygotowuje się do bitwy.
Wskrzeszanie na 4
+3 do zwiększonej siły i +4 do zwiększonej prędkości.
Co z tym portalem do piekła, o którym mówiłem? miedzy blokami 20 i 21 miał powstać?
Zbieram siły i wsystko, czego możnaby uzyć jako broni. Dozbrajam oddziały i przygotowuje się do bitwy.
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!
Mr.Z pisze posta
Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
Mr.Z pisze posta
Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
-
- Kok
- Posty: 1115
- Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 10:53
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Hrubieszów
[Demonologia 3 lvl Kopanie na 2lvl Pedagogika na 1 lvl Trucizna 2lvl Radioaktywnośc na 3 lvl]
Wbija do bloku tego zabarykadowanego i przywołuje pieska(tego demona), Sam odsuwam się kawąłek od barykady czekam czujnie na przeciwników. Daje czterem uzbrojonym w noże i pałki zombiakom broń biała na 1 lvl. Zabieram trzem zombiakom nóże (oczywiście nie tym którzy ma broń biała na 1lvl'u). I Staje tak: w jednej prawej ręce mam Tasak w pozostałych rękach mam noże. Jeśli jakieś wrogie zombiaki dojdą do mnie to je tne! Jeśli jakiś wrogi władca dojdzie do mnie to jedną ręką go paraliżuje a pozostałymi atakuje. Każe zombikom (tym które mają semtex) rzucić go w wrogie zombi ale tylko jeśli mam pewnośc że moim ten wybuch nic nie zrobi.
[Zaczynamy zabawe!]
Wbija do bloku tego zabarykadowanego i przywołuje pieska(tego demona), Sam odsuwam się kawąłek od barykady czekam czujnie na przeciwników. Daje czterem uzbrojonym w noże i pałki zombiakom broń biała na 1 lvl. Zabieram trzem zombiakom nóże (oczywiście nie tym którzy ma broń biała na 1lvl'u). I Staje tak: w jednej prawej ręce mam Tasak w pozostałych rękach mam noże. Jeśli jakieś wrogie zombiaki dojdą do mnie to je tne! Jeśli jakiś wrogi władca dojdzie do mnie to jedną ręką go paraliżuje a pozostałymi atakuje. Każe zombikom (tym które mają semtex) rzucić go w wrogie zombi ale tylko jeśli mam pewnośc że moim ten wybuch nic nie zrobi.
[Zaczynamy zabawe!]
-
- Marynarz
- Posty: 389
- Rejestracja: środa, 21 grudnia 2005, 13:29
- Lokalizacja: Silent Hill
Zbieram swych "elitarnych" uzbrojonych zombi z umiejętnością broni białej i tak jak ludzie widzą we mnie człowieka i innych moich kompanach ruwnierz ludzi. To biegne do budynku A odstawiając "szopke" że niby udało się nam uratować z budynku B. W tym samym czsie każe zombim sćągnąć samohody do centrum mojej "fortecy".
Rozwijam:
Moce półmagiczne:
Maska Człowieka do level 5
Kupuje:
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie - razy 3
Rozwijam:
Moce półmagiczne:
Maska Człowieka do level 5
Kupuje:
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie - razy 3
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Dyplomacja:
Inferno-Technologik: Sojusz
Seto:
Tak, wszystko by poszło dobrze, gdyby nie to, że zombie wroga w ogóle nienatarli do ciebie. Wielki ognisty ptak za to uderzył w okna paląc przy okazji 34 twoje sługi. Gdy feniks już zniknął twoi strzelcy podeszli do okna i wtedy padły strzały z Kałasznikowa. Pięciu z rozwalonymi czaszkami padło.
Tero Kir:
Dostałeś 20 ludzi od Zgona. Zająłeś też ostatnie piętro Bloku A. Maska Człowieka spadła i już nie zadziała, ponieważ jeden z ludzi widział waszą metamorfozę.
Zgon:
Infernalne Wrota tam są. Wypadło z nich 20 ludzi, których zeżarli zombie Tero Kira.
Bazar:
5 żuchw - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
1 żuchwa = 1,5 serca = 25 palców
2 żuchwy = 3 serca = 50 palców
Inferno:
Żywotność: 31
Poziom: 27
Ekwipunek:
Ilość sług: 275
Technologik:
Żywotność: 36
Poziom: 28
Ekwipunek: AK-47
Ilość sług: 285
- 5*Strzelec (Strzelanie2)
Seto:
Żywotność: 30
Poziom: 24/24
Ekwipunek: Tasak
Ilość sług: 200/250
- 150*Zombie - noże, wałki
Tero Kir:
Żywotność: 47
Poziom: 38/41
Ekwipunek: Tasak
Ilość sług: 410
- Pinokio (Pinokio2)
- Dżepetto (Pinokio3)
- 300*Zombie - noże, pałki, tarcze drewniane
- 30*Wojownik (Broń Biała 1)- Maczety, Tarcze drewniane, Garnki na głowach
- 10*Żołnierz (Strzelanie2) - m16
Zgon:
Żywotność: 232
Poziom: 52/52
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 520
Inferno-Technologik: Sojusz
Seto:
Tak, wszystko by poszło dobrze, gdyby nie to, że zombie wroga w ogóle nienatarli do ciebie. Wielki ognisty ptak za to uderzył w okna paląc przy okazji 34 twoje sługi. Gdy feniks już zniknął twoi strzelcy podeszli do okna i wtedy padły strzały z Kałasznikowa. Pięciu z rozwalonymi czaszkami padło.
Tero Kir:
Dostałeś 20 ludzi od Zgona. Zająłeś też ostatnie piętro Bloku A. Maska Człowieka spadła i już nie zadziała, ponieważ jeden z ludzi widział waszą metamorfozę.
Zgon:
Infernalne Wrota tam są. Wypadło z nich 20 ludzi, których zeżarli zombie Tero Kira.
Bazar:
5 żuchw - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
1 żuchwa = 1,5 serca = 25 palców
2 żuchwy = 3 serca = 50 palców
Inferno:
Żywotność: 31
Poziom: 27
Ekwipunek:
Ilość sług: 275
Technologik:
Żywotność: 36
Poziom: 28
Ekwipunek: AK-47
Ilość sług: 285
- 5*Strzelec (Strzelanie2)
Seto:
Żywotność: 30
Poziom: 24/24
Ekwipunek: Tasak
Ilość sług: 200/250
- 150*Zombie - noże, wałki
Tero Kir:
Żywotność: 47
Poziom: 38/41
Ekwipunek: Tasak
Ilość sług: 410
- Pinokio (Pinokio2)
- Dżepetto (Pinokio3)
- 300*Zombie - noże, pałki, tarcze drewniane
- 30*Wojownik (Broń Biała 1)- Maczety, Tarcze drewniane, Garnki na głowach
- 10*Żołnierz (Strzelanie2) - m16
Zgon:
Żywotność: 232
Poziom: 52/52
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 520
Ostatnio zmieniony piątek, 30 grudnia 2005, 12:00 przez AC, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Kok
- Posty: 1115
- Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 10:53
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Hrubieszów
-
- Bosman
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
-
- Marynarz
- Posty: 389
- Rejestracja: środa, 21 grudnia 2005, 13:29
- Lokalizacja: Silent Hill
Nich moje pociechy napchają samochody łatwopalnymi, wybuchowymi żeczami (jak kazałem im zbierać już wcześniej. Te wszystkie butelki, balony z gazaem jak są) narazie nich będom przegotowani by odpalic samochody, ale do mojego rozkazu nic nie robią. Sam dla siebie przywołuje kose ponurego żniwiarza. Nich pare zombi weżmie słup i ijdzie do bloku B (bedą potrzebni do szturmu drzwi bloku A). Ja biegne natomist do barykad, dokładnie ogłądając czy coś po drodze mogło mnie jeszcze zainteresować z otoczenia.
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Dyplomacja:
Technologik uznał wyższość Inferna.
Seto:
To było coś niesamowitego! Ogień z semtexu zamiast się rozlać po wrogiej armii poleciał słupem w górę, a potem spadł na twoich zombie. W czasie ataku stało się coś dziwnego! Niebieski poddał całą swoją armię Infernowi. Nawet z taką przewagą jego uzbrojeni dostali mocno w dupe. Niestety przewaga była zbyt duża. Z garstką swoich wycofałeś się do budynku. Nie masz już nawet semtexu, żeby wszystko wysadzić w powietrze.
Tips: możesz spróbować przelecieć do Budynku A.
Tero Kir:
Z otoczenia zainteresowała cię jedynie tylko ogromna bomba atomowa leżąca na ulicy - nie da się jej przenieść. Nie widać zegarów ani włączników. Widzisz Zgona po drugiej stronie barykady i to, że twój tajny plan się udał.
Zgon:
W czasie wykonywania prac ktoś wysadził fundamenty twoich bloków. To chyba był samobójczy atak sług Tero Kira. Straciłeś przez to sporą część swojej armii. Przedostałeś się jednak przez barykady i zobaczyłeś jak z Infernalnych Wrót wypada jakiś duży, stalowy przedmiot. Jest za barykadami Tero Kira, ktorych jeszcze nie przeforsowaliście.
Bazar:
5 żuchw - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
1 żuchwa = 1,5 serca = 25 palców
2 żuchwy = 3 serca = 50 palców
Inferno:
Żywotność: 59
Poziom: 55
Ekwipunek:
Ilość sług: 250/555
+Technologik:
Żywotność: 36
Poziom: 28
Ekwipunek: AK-47
Ilość sług: 5/285
- 5*Strzelec (Strzelanie2)
Seto:
Żywotność: 20/30
Poziom: 24/24
Ekwipunek: Tasak
Ilość sług: 20/250
- 20*Zombie - noże, wałki
Tero Kir:
Żywotność: 47
Poziom: 38/41
Ekwipunek: Tasak
Ilość sług: 370/410
- Pinokio (Pinokio2)
- Dżepetto (Pinokio3)
- 300*Zombie - noże, pałki, tarcze drewniane
- 30*Wojownik (Broń Biała 1)- Maczety, Tarcze drewniane, Garnki na głowach
- 10*Żołnierz (Strzelanie2) - m16
Zgon:
Żywotność: 232
Poziom: 52/52
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 400/520
- 400*Zombie - noże, pałki, tarcze drewniane
Technologik uznał wyższość Inferna.
Seto:
To było coś niesamowitego! Ogień z semtexu zamiast się rozlać po wrogiej armii poleciał słupem w górę, a potem spadł na twoich zombie. W czasie ataku stało się coś dziwnego! Niebieski poddał całą swoją armię Infernowi. Nawet z taką przewagą jego uzbrojeni dostali mocno w dupe. Niestety przewaga była zbyt duża. Z garstką swoich wycofałeś się do budynku. Nie masz już nawet semtexu, żeby wszystko wysadzić w powietrze.
Tips: możesz spróbować przelecieć do Budynku A.
Tero Kir:
Z otoczenia zainteresowała cię jedynie tylko ogromna bomba atomowa leżąca na ulicy - nie da się jej przenieść. Nie widać zegarów ani włączników. Widzisz Zgona po drugiej stronie barykady i to, że twój tajny plan się udał.
Zgon:
W czasie wykonywania prac ktoś wysadził fundamenty twoich bloków. To chyba był samobójczy atak sług Tero Kira. Straciłeś przez to sporą część swojej armii. Przedostałeś się jednak przez barykady i zobaczyłeś jak z Infernalnych Wrót wypada jakiś duży, stalowy przedmiot. Jest za barykadami Tero Kira, ktorych jeszcze nie przeforsowaliście.
Bazar:
5 żuchw - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
1 żuchwa = 1,5 serca = 25 palców
2 żuchwy = 3 serca = 50 palców
Inferno:
Żywotność: 59
Poziom: 55
Ekwipunek:
Ilość sług: 250/555
+Technologik:
Żywotność: 36
Poziom: 28
Ekwipunek: AK-47
Ilość sług: 5/285
- 5*Strzelec (Strzelanie2)
Seto:
Żywotność: 20/30
Poziom: 24/24
Ekwipunek: Tasak
Ilość sług: 20/250
- 20*Zombie - noże, wałki
Tero Kir:
Żywotność: 47
Poziom: 38/41
Ekwipunek: Tasak
Ilość sług: 370/410
- Pinokio (Pinokio2)
- Dżepetto (Pinokio3)
- 300*Zombie - noże, pałki, tarcze drewniane
- 30*Wojownik (Broń Biała 1)- Maczety, Tarcze drewniane, Garnki na głowach
- 10*Żołnierz (Strzelanie2) - m16
Zgon:
Żywotność: 232
Poziom: 52/52
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 400/520
- 400*Zombie - noże, pałki, tarcze drewniane
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
Wycofujemy się za barykady i pilnujemy, by ten stalowy pomiot poturbował zielonych, jak już ich pomłóci, to spokojnie przychodzimy na częściowo gotowe. Nie omieszkam ze zwłok wskrzeszac golemy. Jesli zieloni powalą pomiota, to ruszam do boju, jesli jednak pomiota da się okiełznać, to atakuję wraz z swymi siłami, sam pierwszy dulatuję do pomiota lecąc dość wysoko, by uniknąć ewentualnych ataków sług Tero Kira i przejmuję go.
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!
Mr.Z pisze posta
Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
Mr.Z pisze posta
Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
-
- Marynarz
- Posty: 389
- Rejestracja: środa, 21 grudnia 2005, 13:29
- Lokalizacja: Silent Hill
Każe zombiakom zebrać wszytko łatwopalne koło bomby (będzie jazda! ), powtrażam ostatnią akcje ponownie i tworze ponurego żniwiaża i rozkazuje zabicie Zgona. Nich zombi podpalą blokady gdy tylko wrug zacznie forsować "mury", pozatym osobiście nadzoruje formowanie zorganizowanych odziałów zbrojnych (formacje typu żułw itp.). Nadaje także swoim czterem sługą Truciznalvl2,3,4.
-
- Bosman
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt: