[Wojny Żywych Trupów] XV: Święto Godów

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Memo:
Kolejne cztery poziomy zdobyłeś. Nuuuuda, ale dzięki temu wyszedłeś na prowadzenie. Przy wielkich wrotach murów wewnętrznych są dwa przyciski. Czerwony i zielony - naciśnij jeden, a wrócisz do Gromady, naciśnij inny, a otworzysz wrota do bitwy dziejącej się za murami.

Paula:
W czasie, w którym twoi słudzy przeszukiwali pomieszczenie ty wyrwałaś z jednego z krzeseł nogę i użyłaś jej, żeby zrobić dwustronne dildo. Widok przyprawił o atak serca nekrofila, który nie został zamieniony w zombie. Została jeszcze winda. W laboratorium oprócz fiolki mutagenu nic nie znaleziono ciekawego. Dewocje seksualne dodały ci chwilowo 5 punktów żywotności. Niestety w trakcie trwania tej obrzydliwej orgii winda została zamknięta na stałe.

Pavciooo:
Podpaliłeś blok 7 i poszliście do Dziesiątki. Wyczyściliście parter i macie dodatkowych 15 rekrutów. I jeden poziom do przodu.

Tomek:
Wszystko by było przyjemnie, gdyby nie fakt, że nie ma drogi ucieczki. Wyskoczyliście przez okno pierwszego piętra i popędziliście w stronę bloku numer 5, gdy nastąpił wybuch. Cały blok numer 7 rozpadł się i runął. Z pierwszych bloków idą już jacyś ludzie w waszym kierunku. Niedostrzegli was narazie.

Paula (Blind):
Poziom: 7
Żywotność: 16/11
Ekwipunek: Miecz Świetlny, Złamany Miecz
Ilość sług: 16
- Rycerz Jedi - BrońBiała4 - Miecz Świetlny
- Łucznik Jedi - BrońBiała2, Strzelanie(bh-t)5 - Łuk Plazmowy (naboi:5; regeneracja: 1nabój/2tury)
Specjalni słudzy:
Karavella
- mała czarna lalka obleczona kośćmi, w jej oczodołach świeci się zielone światło
- Maksimum kontroli istot z kośćmi: 2

Tomek:
Poziom: 2
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 24/29
- 2*DrugGang - Trucizna7
Specjalni słudzy:
Major Pierdziel - Sierżant Żywych Trupów
Poziom: 5
Żywotność: 9
Moce technologiczne: 3
Moce przywódcze: 1
Moce:
- Strzelanie (bp) 3
- Rakietowość 2
Ekwipunek:
- Dwururka (naboi: 12; obr: 5)

Pavciooo:
Poziom: 4
Żywotność: 8
Ekwipunek:
Ilość sług: 27/46
- Bomberson - KamikazeS (tak jak Kamikaze1, ale po wybuchu wraca do normalnej postaci, żeby umarł musi ktoś mu obciąć głowę)
- Uderzacz - BrońBiała3
- 2*Unikacz - Uniki1
Specjalni słudzy:
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)

Memo:
Poziom: 8
Żywotność: 13
Ekwipunek: Miecz Świetlny
Ilość sług: 85
- Okultystka - Woda(ciecz)1
- 60*dzieci - Słabsze Sz i S
Obrazek
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Wysyłam dilerów by paraliżowali ludzi którzy wyszli i przemieniali ich od razu. Ja natomiast wchodzę do 5 i robię tak jak mówiłem wcześniej:
t0m3ek pisze:z kopa Major otwiera drzwi i zwykłe sługi wchodzą i przemieniają co się da. Ognik najpierw sprawdza każde pomieszczenie co bym się nie wpakował w nic
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Idziemy czyścic pozostałe piętra. Ognik lata pierwszy i robi zwiad, drzwi otwiera uderzacz z mieczem świetlnym, ewentualnie żywiołak. Gdy wyczyścimy ten blok udajemy się w stronę następnego.
I tak nikt tego nie czyta...
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Paula

Wypija fiolkę mutagenu. A co!
Mieczem świetlnym rozcina drzwi do windy i jeśli nie uda się jej ruszyć, wycina dno i sprawdza jak daleko jest to dna. Jeśli da się skoczyć nie zabijając się (lub jest drabinka), schodzi/zeskakuje wraz ze sługami. Jeśli nie, wychodzi i idzie na statek kosmiczny.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Są takie dni. Wyjątkowo mroczne. W tym czasie wiele niewiarygodnych rzeczy może się przydarzyć. Pięciu śmiertelników weszło w bramy zła i chaosu myśląc, że zdobędą moc i potęgę. Nic nie zyskali, oprócz śmierci i zniszczenia. Co więcej, trafili do krainy, w której to co dziwne jest całkowicie normalne, ale normalność to tylko złudzenie optyczne. Przecząc zdrowemu rozsądkowi rozpoczęli wojnę, w której zginął jeden z nich. Pozostała ich czwórka, gdy Czarny Władca wcisnął jeden z przycisków przeniósł się na powrót ze swoją hordą sług na Kukurydziane Pole, słyszy piski. One się zbliżają, myszy się zbliżają! Jedna z tych myszy jest ich hersztem, Myślenicem potężnym, który dysponuje pewne tajemne moce magiczne. Z drugiej strony jest dziewczyna w laboratorium, która wypiła fiolkę mutagenu i jej nastawienie mocy się zmieniło kompletnie. Pośród śniegu i zawieju jakimś sposobem Żółty Władca dostał się niezauważony przez oddziały ludzkie do bloku numer 5 i wymordował wszystkich w nim obecnych. Rzeź była na tyle wielka, że krew jednej z ofiar spłynęła ścianą. Karmazyn krwi zetknięty z białym puchem zaświecił na moment, mniej więcej wtedy też urwał się kontakt z Dilerami wysłanymi na dziwne oddziały. Tomek w tym momencie wyjrzał przez okno i zobaczył pośród śniegu jak grupa ludzi wdziera się do bloku numer 6 i wywleka władcę, z którym kiedyś się spotkał, a następnie Kosą Ponurego Żniwiarza ścianają mu głowę i krzyczą, nie, nie krzyczą, to jest ryk, ryk, który zresztą dociera również do Zielonego Władcy: Kahunei ratharek now JARA'NE'KAI!!! Jeden z żołnierzy tej dziwnej armii dzwoni domofonem do wszystkich mieszkań w bloku numer 5. Dziwne uczucie przeszło przez Żółtego Władcę, powróciła mu zdolność mowy, tak samo jego słudzy teraz też mogą mówić. Stary Major przemówił: Być może powinieneś Panie rozkazać swoim sługom, żeby zgłaszali się przy domofonach?. Tym czasem, gdy Zielony Władca słyszał ryk jednego z żołnierzy właśnie miał zamiar wychodzić. Przez małe okienko w drzwiach widać jednak trzy zbliżające się postaci. Są uzbrojeni.

Paula (Blind):
Poziom: 7
Żywotność: 16/11
Ekwipunek: Miecz Świetlny, Złamany Miecz
Ilość sług: 16
- Rycerz Jedi - BrońBiała4 - Miecz Świetlny
- Łucznik Jedi - BrońBiała2, Strzelanie(bh-t)5 - Łuk Plazmowy (naboi:5; regeneracja: 1nabój/2tury)
Specjalni słudzy:
Karavella
- mała czarna lalka obleczona kośćmi, w jej oczodołach świeci się zielone światło
- Maksimum kontroli istot z kośćmi: 2

Tomek:
Poziom: 7
Żywotność: 11
Ekwipunek:
Ilość sług: 66/73
- 2*DrugGang - Trucizna7
Specjalni słudzy:
Major Pierdziel - Sierżant Żywych Trupów
Poziom: 5
Żywotność: 9
Moce technologiczne: 3
Moce przywódcze: 1
Moce:
- Strzelanie (bp) 3
- Rakietowość 2
Ekwipunek:
- Dwururka (naboi: 12; obr: 5)
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda

Pavciooo:
Poziom: 7
Żywotność: 8
Ekwipunek:
Ilość sług: 57/76
- Bomberson - KamikazeS (tak jak Kamikaze1, ale po wybuchu wraca do normalnej postaci, żeby umarł musi ktoś mu obciąć głowę)
- Uderzacz - BrońBiała3
- 2*Unikacz - Uniki1
Specjalni słudzy:
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)

Memo:
Poziom: 8
Żywotność: 13
Ekwipunek: Miecz Świetlny
Ilość sług: 85
- Okultystka - Woda(ciecz)1
- 60*dzieci - Słabsze Sz i S
Obrazek
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Skrzydła lvl2,3
Trucizna lvl1,2

Wzlatuję nad pole starając się wypatrzyć nowych wrogów, a po zauważeniu ich nakazuję trupom mym przypuszczenie frontalnego ataku na myszy po czym sam zlatuję i ciacham wrogów mieczem świetlnym. Jak znajdę ich przywódcę to go paraliżuję i też ciacham.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Z tego co widzę zdobyłem 5 poziomów
Pyrosum 3,4,5
Nekromancja 1,2

O k***! - krzyczę - słuchać co mówi Major do cholery, do każdego mieszkania po jednym z was, pronto! Kiedy ktoś zadzwoni odzywać się, mówcie że wszystko ok i że nikogo tu nie było. - dodatkowo jeśli nie ma w pobliżu zwłok zabijam 2 swoich, najsłabszych jakich mogę i robię dwie zbrje, jedna dla mnie jedna dla Majora. Wzywam też Słabszego Żywiołaka i Żywiołaka, jeśli mogę tylko 1 to wzywam tego lepszego. Korzystając też z tego, że nie ruszam się z budynku przeszukuję go Ognikiem i jeśli on znajdzie coś ciekawego to idę po to. Gdyby koleś pod domofonem coś podejrzewał to zanim pogada z resztą Major ma go obsikać paliwem rakietowym a ja mu wtedy z małej kuli ognia.
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Paula

Czas przenieść się do statku kosmicznego, zobaczymy co to spowoduje... Albo i czego nie spowoduje. Podejmujemy próbę teleportacji do miasta Forteca, zobaczymy co może się tam wydarzać, a co się nie wydarzy, bo wydarzyć się nie może.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Pyrosum 4, 5
Paralizacja 1

Przywołuję Żywiołaka. Czekam aż tych trzech ludzi podejdzie pod drzwi, po czym paraliżuję ich i przemieniam. Jakby coś poszło nie tak (paralizacja nie zadziałą jakimś cudem/przyjdzie wsparcie) rzucam kule ognia i posyłam na przeciwników przywołane stwory. Jakby starczyło czasu próbujemy niepostrzerzenie dostać się do następnego bloku.

Edit: W poprzednim upie zapomniałem dać mocy :/ Niech będzie Pyrochron 1
I tak nikt tego nie czyta...
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Memo:
To chyba nie pył zbyt dobry pomysł, twoi słudzy co prawda szybko pozbywały się po dwie, trzy, nawet pięć myszy równocześnie, ale co padł jeden z twoich to z niego wychodziło czterdzieści nowych myszy. W końcu dopadłeś z powietrza ich przywódcę. Sparaliżowałeś go, wtedy zapłonąłeś i w agonii spadłeś na ziemię. Machając mieczem na wszystkie strony zdołałeś przeżyć atak myszy i ściąć ich przywódcę, ale prawie cię pokonał. Gdy przestałeś się palić i otworzyłeś oczy zobaczyłeś, że wielu swoich sług sam pociąłeś, gdy podeszli za blisko. Niedobitki myszy zostały zneutralizowane. Za pokonanie Władcy Myszy dostajesz jeden poziom. Lot staje się bardzo trudny przez śnieżycę. Rozpadało się na dobre.

Tomek:
Nie, wszystko w porządku. Ten, który dzwonił przystanął na chwilę i chyba chciał się wrócić, ale pobiegł szybko, gdy usłyszeliście wybuchy w stronę gdzie poszedł Pavciooo. Jeden z twoich sług zameldował, że na dachu jest kabel od prądu, po którym można przechodzić. Niestety pojedyńczo, więc jeśli chcesz dojść do bloku numer 3 to samo przechodzenie zajmie całą turę. Zrobiło się ciemno przez ten śnieg.

Paula:
Po wejściu do komory teleportacyjnej wszystko się jakby zachwiało. Niestety teleportacja zdaję się nie zadziałała. Pojawił się błysk, ale znów jesteście w komorze teleportacyjnej, tej samej.

Pavciooo:
Paralizacja się udało i szybko ich wykończyłeś, niestety przyszli następni, a jeden z granatów zniszczył drzwi. Możesz atakować tylko z okien, niestety śnieżyca ogranicza mocno widoczność, tamci muszą mieć jakieś specjalne gogle. Możesz również spróbować przejść liną na sąsiedni dach, zajmie ci to jednak całą turę.

Paula (Blind):
Poziom: 7
Żywotność: 16/11
Ekwipunek: Miecz Świetlny, Złamany Miecz
Ilość sług: 16
- Rycerz Jedi - BrońBiała4 - Miecz Świetlny
- Łucznik Jedi - BrońBiała2, Strzelanie(bh-t)5 - Łuk Plazmowy (naboi:5; regeneracja: 1nabój/2tury)
Specjalni słudzy:
Karavella
- mała czarna lalka obleczona kośćmi, w jej oczodołach świeci się zielone światło
- Maksimum kontroli istot z kośćmi: 2

Tomek:
Poziom: 7
Żywotność: 11
Ekwipunek:
Ilość sług: 66/73
- 2*DrugGang - Trucizna7
Specjalni słudzy:
Major Pierdziel - Sierżant Żywych Trupów
Poziom: 5
Żywotność: 9
Moce technologiczne: 3
Moce przywódcze: 1
Moce:
- Strzelanie (bp) 3
- Rakietowość 2
Ekwipunek:
- Dwururka (naboi: 12; obr: 5)
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda

Pavciooo:
Poziom: 7
Żywotność: 8
Ekwipunek:
Ilość sług: 57/76
- Bomberson - KamikazeS (tak jak Kamikaze1, ale po wybuchu wraca do normalnej postaci, żeby umarł musi ktoś mu obciąć głowę)
- Uderzacz - BrońBiała3
- 2*Unikacz - Uniki1
Specjalni słudzy:
Ognik
- Duża szybkość
- Przenikanie przez ściany
- Popełniając samobójstwo może zadać obr:3 jednej najbliższej istocie
- Podatność: Woda
Mniejszy Żywiołak Ognia
- Płonie (wszystko czego dotknie zaczyna płonąć zadając obr:2 w jednej turze)

Memo:
Poziom: 9
Żywotność: 14
Ekwipunek: Miecz Świetlny
Ilość sług: 40/85
- Okultystka - Woda(ciecz)1
- 15*dzieci - Słabsze Sz i S
Obrazek
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Posyłam ognika na zwiad, przy okazji ma kogoś załatwić atakiem kamikadze. Jeżeli mogę, to praraliżuję ich nie wychodząc z budynku tylko wyglądając przez okno. Jeśli nie to żywiołaka ognia (lub żywiołaki, jeżeli mogę mieć dwa jednocześnie, mniejszego i zwykłego) wyrzucamy przez okno na wrogów (o ile jest na tyle duże okno XD ) po czym przywołuję nowych. Jeżeli ognik zobaczył wrogów i nie mają oni broni białej to przez okno wyrzucamy też bombera, a uderzacz mieczem laserowym wycina w ścianie nowe drzwi i z kopa wywala ten kawałek ściany, my wybiegamy, ja paraliżuję wrogów i przemieniami ich albo zabijamy.
I tak nikt tego nie czyta...
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Broń białą lvl2

Idziemy w kierunku wschodniego muru. Tnę kukurydzę mieczem świetlnym, by się nie zgubić. Będąc przy murze szukamy jakiegoś wejścia, które przeciąłbym mieczem co spowodowałoby wejście moich sług na owe mury. Jeśli nie da się przekroić wejścia to wlatuję na mur i otwieram je jakoś.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Paula

Czas wyjść z statku, w takim razie.
Paula wraz ze sługami rusza w kierunku wyjścia z hangaru, i idzie w miasto zapolować na każdego żywego którego znajdzie.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Nie dodałeś mi żywiołaka/ów

Panowie zwijamy się stąd - mówię do swoich i idziemy na dach, najpierw przechodzą oni, później Major i na końcu ja, zanim Major wyjdzie ma polać paliwem rakietowym dach budynku, gdy ja już przejdę na drugą stronę jako ostatni to posyłam małą kulę ognia w paliwo na dachu.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Pavciooo sprawdź również APW:A3

Pavciooo:
Twój Ognik zaginął w akcji - podmuch mroźnego powietrza zniszczył go. Wyrzucone Żywiołaki Ognia wpadły w śnieg, a później otrzymały obrażenia od wody w takim stopniu, że zostały unicestwione. Przyglądając się sytuacji jeden z twoich sług dostał dokładnie pomiędzy oczy. Prawie frontalny atak był tu zupełnie nie wskazany, paralizacja kilku ludzi nic nie dała. To zdaję się nie są zwykli ludzie. Nagły wstrząs sprawił, że wpadliściw wszyscy do wielkiej dziury od razu przysypał was śnieg, a pojedyńczy granat zniszczył kilku twoich sług. Pod tobą jest jednak metalowe podłoże, może uciekniecie kanałami, powinieneś się pośpieszyć bo niedługo zapewne przyleci kolejny granat.

Memo:
Brama jest na południowym zachodzie i też tam znajduje się wejście na mury. W wieżyczce nikogo nie spotkałeś, a za murami nic nie widzisz (właściwie w murach też nic nie widzisz), teraz jest naprawdę śnieżnie. Może coś ci da przeszukanie najbliższej wieżyczki. ;)

Paula:
Na zewnątrz jest ładna, słoneczna pogoda, słyszysz jak jest jakaś walka pomiędzy blokami, jeden z nich zdaję się tli się. Widzisz również Mema, który wleciał z trudnością na mury na południu. Nie ma w pobliżu nikogo żywego.

Tomek:
Ogień szybko zgasł, zbyt duża zawieja jest, twoje Żywiołaki nie mogąc przejść po linie spadły na dół i zginęły pod śniegiem. Jesteś za to z całą swoją drużyną na dachu bloku numer 3. Słyszysz walkę Pavciaaa z ludźmi, ale nic nie widzisz.

Paula (Blind):
Poziom: 7
Żywotność: 16/11
Ekwipunek: Miecz Świetlny, Złamany Miecz
Ilość sług: 16
- Rycerz Jedi - BrońBiała4 - Miecz Świetlny
- Łucznik Jedi - BrońBiała2, Strzelanie(bh-t)5 - Łuk Plazmowy (naboi:5; regeneracja: 1nabój/2tury)
Specjalni słudzy:
Karavella
- mała czarna lalka obleczona kośćmi, w jej oczodołach świeci się zielone światło
- Maksimum kontroli istot z kośćmi: 2

Tomek:
Poziom: 7
Żywotność: 11
Ekwipunek:
Ilość sług: 66/73
- 2*DrugGang - Trucizna7
Specjalni słudzy:
Major Pierdziel - Sierżant Żywych Trupów
Poziom: 5
Żywotność: 9
Moce technologiczne: 3
Moce przywódcze: 1
Moce:
- Strzelanie (bp) 3
- Rakietowość 2
Ekwipunek:
- Dwururka (naboi: 12; obr: 5)

Pavciooo:
Poziom: 7
Żywotność: 4/11
Ekwipunek:
Ilość sług: 27/76
- Bomberson - KamikazeS (tak jak Kamikaze1, ale po wybuchu wraca do normalnej postaci, żeby umarł musi ktoś mu obciąć głowę)
- Uderzacz - BrońBiała3
Specjalni słudzy: 0

Memo:
Poziom: 9
Żywotność: 14
Ekwipunek: Miecz Świetlny
Ilość sług: 40/85
- Okultystka - Woda(ciecz)1
- 15*dzieci - Słabsze Sz i S
Obrazek
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Wchodzę do budynku, jeżeli drzwi są zamknięte to wywarzam je dwururką, jeśli nie da się wejść z buta. W środku tworzę ognika i nowe Żywiołaki. Ognik sprawdza mieszkania czy nie ma jakiś specjalnych przeciwników, jeśli nie to wchodzę z buta i moi przemieniają, ja trzymam się korytarza, Major i Żywiołaki mnie chronią.
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Paula

No to czas ruszyć między bloki. Przodem lecą zwykłe sługusy. Jeśli napotkamy żywych (w blokach lub między nimi) przemieniamy, jeśli ktoś będzie odpowiadał ogniem, Karavella przejmuje, a łucznik Jedi ostrzeliwuje. Gdyby się nie udawało, nie wplątujemy się w walkę, tylko zwiemy.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Zablokowany