[Wojny Żywych Trupów] 14: Legenda

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

[Wojny Żywych Trupów] 14: Legenda

Post autor: AC »

Ant:
Opis wyglądu postaci przed śmiercią: Dość długie (ok 15cm) włosy blond, niebieskie oczy. 189 cm wzrostu, waga ok 75kg, blizna na prawym nagrastrku (pamiątka po otwartym złamaniu), małe uszy
Ubranie: Luźna pomarańczowa koszula w kratkę. Luźne spodnie. Szerokie buty
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 0
6. Moce przywódcy 0
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
- Woda (ciecz) level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę


Weronika (Blind):
Opis: Dziewczyna, około 170cm wzrostu, długie rude włosy, ładna. Bardzo szczupła, z małym biustem, o długich, zgrabnych nogach. Cały zestaw kolczyków w obu uszach, włosy zwykle rozpuszczone. Mimo typowo gotyckiego stylu, nie ma kolczyków w miejsca innych niż uszy. Tatuaże wprawdzie ma, ale mała szanse że ktoś je zobaczy.
Ubranie: Biały stanik widoczny przez przeźroczystą, różową bluzkę. Czerwone majtki pod krwawo czerwoną mini. Różowe adidasy. Kolczyki z zawieszonymi różowymi medalikami, oba z czarnymi napisami "Fuck me".
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 2
3. Moce wampiryczne 5
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 0
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Wampiryzacja level 1 - wym.bez Wilkewilizacji; koszt tej mocy wynosi 4 punkty poziomu sama w sobie nic nie daje
- Wampiryzacja level 2 - przemieniasz się w Wampira, możesz zabrać dowolną ilość punktów (max5) ze statystyk i dodać do nowej statystyki: Moce Wampiryczne
- Moc Wampira level 1 - możesz użyć dwie różne magiczne/półmagiczne/wampiryczne moce w czasie tury; (moc bierna)
- Moc Wampira level 2 - możesz użyć trzy różne magiczne/półmagiczne/wampiryczne moce w czasie tury; (moc bierna)
- Wyssanie Wampiryczne level 1 - dotykiem możesz odbierać komuś 5żw i dodawać sobie (raz na dwie tury)
- Wyssanie Wampiryczne level 2 - dotykiem możesz odbierać komuś 10żw (nie sumuje się) i dodawać sobie (raz na dwie tury)
- Wyssanie Wampiryczne level 3 - na maks.5m możesz odbierać komuś 10żw i dodawać sobie (raz na dwie tury)
- Wyssanie Wampiryczne level 4 - na maks.5m możesz odbierać komuś do 15żw i dodawać sobie (raz na dwie tury)
- Wyssanie Wampiryczne level 5 - na maks.10m możesz odbierać komuś 20żw i dodawać sobie (raz na dwie tury)
- Hipnoza Wampiryczna level 1 - możesz zahipnotyzować dwóch ludzi (nie Wybrańców) którzy przechodzą pod twoją komendę
- Hipnoza Wampiryczna level 2 - możesz zahipnotyzować pięciu ludzi (nie Wybrańców) którzy przechodzą pod twoją komendę
- Uczenie się level 1 - wym.WŻT lvl10; -1 zombie potrzeba żeby dostać level
- Uczenie się level 2 - wym.WŻT lvl15; -2 zombie potrzeba żeby dostać level


Tomek:
Wygląd: wysoki bo 194 cm wzrostu, waga około 110 kilogramów, owalna twarz, niebieskie oczy, włosów brak, zamiast nich ma skorupę z krwi, nie daje ona niestety żadnych odporności. Na lewym policzku blizna podłużna po wypadku w młodości. Jego waga nie jest wynikiem chodzenia na siłownie raczej odwrotnie co spowodowało rozrost "mięśnia piwnego".
Ubranie: Ubrany w nienagannie skrojony dres dwuczęściowy marki Rabooks. Na nogach zzarne buty Nice, na szyi złoty łańcuch z napisem "Masta".
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 2
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
- Pyrosum level 1 - możesz przywołać Ognika - latającego zwiadowcę (tylko jednego w danym czasie)
- Pyrosum level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia (obr5) z dłoni (obie muszą być wolne)
- Pyrosum level 3 - możesz przywołać Słabszego Żywiołaka Ognia (tylko jednego w danym czasie)
- Pyrosum level 4 - możesz rzucać 1 na turę kulą ognia (obr10) z dłoni (obie muszą być wolne)
- Pyrosum level 5 - możesz przywołać Żywiołaka Ognia (tylko jednego w danym czasie)
- Pyrochron level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę


Pavciooo:
Wygląd: 28 lat, łysy, średniej budowy i wzrostu, surowe rysy twarzy, zęby w dobrym stanie.
Ubranie: Spalone strzępy ubrania połączone z jego skórą i nagimi mięśniami.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Spalona skóra, czarne oczy (ale widzi). Brak prawej dłoni.
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 0
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
- Saper level 1 - jak ci coś wybuchnie w dłoniach to będziesz wiedział czemu
- Saper level 2 - teraz raczej nic przypadkowo w twoich rękach nie wybuchnie
- Saper level 3 - umiesz nastawiać zapalnik czasowy
- Saper level 4 - umiesz konstruować proste bomby
- Saper level 5 - umiesz konstruować finezyjne bomby z zapalnikami czasowymi
- Rozbrojenie level 1 - możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk
- Rozbrojenie level 2 - możesz otworzyć zamknięte zamki, drzwi, sejfy
- Rozbrojenie level 3 - możesz odepchnąć w każdej chwili jednego wroga na turę na 10m z dużą siłą
- Rozbrojenie level 4 - raz na dwie tury możesz kogoś teleportować w obrębie 15m gdziekolwiek
- Rozbrojenie level 5 - raz na turę możesz siebie teleportować w dowolne miejsce planszy
- Paralizacja level 1 - potrafisz sparaliżować na turę 5 przeciwników nie-graczy w odległości 10m
- Paralizacja level 2 - potrafisz sparaliżować na turę 10 przeciwników nie-graczy w odległości 20m (nie sumuje się)
- Rzucanie level 1 - umiesz rzucać
- Rzucanie level 2 - to co rzucasz trafia w obrębie 5m od celu


Memo:
Wygląd: Memo był całkiem normalnym mężczyzną. Mierzył 186 centymetrów wzrostu, ważył 99 kilogramów i nie był zbyt umięśniony. Miał krótkie, jasnobrązowe włosy, zielone oczy i bulwiasty nos. Na lewej nodze miał bliznę od kolana do połowy podudzia, pamiątka po lekcji WFu w czwartej klasie szkoły podstawowej, gdy poślizgnął się na mokrej trawie i wpadł na szczątki butelki rozbitej przez jakiegoś żula. Na plecach miał tatuaż przedstawiający <zamazany, teraz to tylko plama>.
Ubranie: Czarne bokserki w żółte gwiazdki.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Ma raka płuc i coś nieprzyjemnego za paznokciami. Jego tatuaż zmienił się w czarną plamę.
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 0
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
- Kopniak
- Machnięcie
- Pchnięcie
Moce:
- Szybkość level 1 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz3)
- Szybkość level 2 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz4)
- Siła level 1 - dodatkowy punkt do twojej siły (s3)
- Siła level 2 - dodatkowy punkt do twojej siły (s4)
- Siła level 3 - dodatkowy punkt do twojej siły (s5), maksimum zwykłego człowieka
- Piącha level 1 - możesz uderzyć kogoś pięścią
- Kopniak level 1 - możesz kogoś kopnąć
- Kopniak level 2 - możesz celować gdzie chcesz kopnąć
- Broń biała level 1 - umiesz posługiwać się bronią białą
- Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
- Broń biała (defensywna) level 1 - wym.BrońBiała2; rezygnując z ofensywy możesz blokować każdy atak bronią białą wroga (75%/1atak)
- Broń biała (defensywna) level 2 - możesz uniknąć broni białej level 4 (50%)
- Broń biała (defensywna) level 3 - możesz uniknąć broni białej level 5 (50%)
- Broń biała (defensywna) level 4 - masz szansę odbić pociski lecących wprost na ciebie (50%) ((Sz+3)pocisków/1turę)
- Broń biała (defensywna) level 5 - odbijasz pociski celnie, lecą tam gdzie chcesz
- Żywotność level 1 - +5 do żw (do maksymalnej ilości)
- Żywotność level 2 - +10 do żw (do maksymalnej ilości, sumuje się z poprzednim)
- Skrzydła level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
- Pedagogika level 1 - wym.WŻT lvl15; wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 1 poziomu


Asd7:
Wygląd: 1,78m wzrostu,dosyć dobrze zbudowany, głowa ogolona na łyso dosyć spore blizny na lewym ramieniu i udzie.
Ubranie: Kombinezon rajdowy z pianką antyogniową (20% odporności na ogień).
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak lewej nogi
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 0
6. Moce przywódcy 5
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
- Rozbrojenie level 1 - możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk
- Rozbrojenie level 2 - możesz otworzyć zamknięte zamki, drzwi, sejfy
- Rozbrojenie level 3 - możesz odepchnąć w każdej chwili jednego wroga na turę na 10m z dużą siłą
- Rozbrojenie level 4 - raz na dwie tury możesz kogoś teleportować w obrębie 15m gdziekolwiek
- Rozbrojenie level 5 - raz na turę możesz siebie teleportować w dowolne miejsce planszy
- Pedagogika level 1 - wym.WŻT lvl15; wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 1 poziomu (z uwzględnieniem wymagań)
- Pedagogika level 2 - wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 2 poziomu (tą samą co poprzedniego poziomu) (z uwzględnieniem wymagań)
- Pedagogika level 3 - wym.WŻT lvl25; wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 3 poziomu (tą samą co poprzedniego poziomu) (z uwzględnieniem wymagań)
- Pedagogika level 4 - wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 4 poziomu (tą samą co poprzedniego poziomu) (z uwzględnieniem wymagań)
- Pyrosum level 1 - możesz przywołać Ognika - latającego zwiadowcę (tylko jednego w danym czasie)
- Pyrosum level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia (obr5) z dłoni (obie muszą być wolne)
- Pyrosum level 3 - możesz przywołać Słabszego Żywiołaka Ognia (tylko jednego w danym czasie)
- Pyrosum level 4 - możesz rzucać 1 na turę kulą ognia (obr10) z dłoni (obie muszą być wolne)
- Woda (ciecz) level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
- Woda (ciecz) level 2 - możesz przywołać Wodnego Karła (jednego na turę, max 5)
- Woda (ciecz) level 3 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, ciągle
- Woda (ciecz) level 4 - możesz dwa razy na turę strzelić silnym strumieniem wody (obr10) z dłoni (obie muszą być wolne)
- Woda (ciecz) level 5 - możesz przywołać Słabszego Żywiołaka Wody
- Lód level 1 - wym.Woda(ciecz)5; możesz zamieniać wodę (ciecz) w lód tylko w zasięgu 5 metrów
- Lód level 2 - możesz dwa razy na turę strzelać lodową strzałą (obr8) z ręki
- Szkieletornik level 1 - z kości poległych wrogów możesz tworzyć Pajęcze Szkielety
- Szkieletornik level 2 - twoje Pajęcze Szkielety są szybsze (+2 do sz)
- Nekromancja level 1 - z serca zupełnie martwych możesz tworzyć Granaty Sercowe






Mapa walk (istnieją kanały jednak jako "tajne pomieszczenia", bez mapy, wejścia do nich można znaleźć):


Obrazek

I mapy przybliżenia:
Suppa Market
Basen
Park i Parter Szkoły
Pierwsze Piętro Szkoły
Drugie Piętro Szkoły
Trzecie Piętro Szkoły
Parter Bloku
Pierwsze Piętro Bloku
Drugie Piętro Bloku
Trzecie Piętro Bloku
Czwarte Piętro Bloku

Oba bloki są identyczne w środku (aczkolwiek są pewne różnice, ale to nie znajduje się na planach, Pomieszczenie Lewitacyjne (zamiast windy i schodów) prowadzi także do podziemii, których nie ma na mapach.


Trochę zasad:
Zasady odnośnie ras-profesji
Moce
Opis form
Ciosy walki wręcz i bronią białą



Dostępne są trzy typy "układów":
1. Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy ;) ); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny. Dodatkowo - ten który łamie sojusz może być zaatakowany w turze w której łamie on sojusz, ale on może atakować dopiero w następnej.
2. Uznanie Wyższości - ktoś znajdujący się w tragicznej sytuacji, może poddać się swojemu opresorowi, wtedy oddaje wszystkie swoje pozostałe sługi agresorowi, on sam przegrywa grę - ale gra dalej w wieczystym sojuszu z tym, który go pokonał. Gra aż do unicestwienia (z czego jego wieczysty sojusznik nie może go zniszczyć). Dalsze sługi przyjmuje dla siebie i zyskuje za nie moce (jego pan też zyskuje za nich moc, ale nie kontroluje ich).
3. Traktat Pokojowy - zaatakowanie kogokolwiek automatycznie wypowiada mu wojnę, Traktat Pokojowy daje 2 tury względnego spokoju (sługi automatycznie się atakują, ale to margines). Traktaty Pokojowe są automatycznie anulowane jeśli nie będzie ani jednej Wojny.






Wszyscy:
Stoicie na pomarańczowej kostce chodnika przed szklanymi, automatycznymi drzwiami wejściowymi Suppa Marketu, miejscowego sklepu spożywczoprzemysłowego. Nagle za wami rozległ się pis opon i zielona furgonetka odjechała na północ mijając przy okazji cztery samochody stojące na parkingu i duży budynek i potrącając po drodze jakieś dziecko na przejściu dla pieszych. Sprawdza wypadku uciekł. Przy okazji wasz wzrok padł na małą budowlę, której metalowe drzwi są przewiązane łańcuchem zaczepionym wielką kłódką. Sam budynek jest dziwnym połączeniem betonu i stali. Są na nim jakieś napisy, ale nie umiecie czytać, gdy wasz wzrok skierował się znów na szklane drzwi zobaczyliście w nich przestraszonego człowieka w mundurze, który właśnie chwyta za pistolet. To dopiero początek waszej przygody, a raczej Wojny, która niedługo przetoczy się przez tą, do niedawna, spokojną okolicę. Praktycznie nic nie pamiętacie ze swojej przeszłości, jednak być może w trakcie trwania Wojen będziecie odzyskiwać szczątki pamięci, które będą przedstawione jako retrospekcje. Na początku nikt z was nie może bezpośrednio uszkodzić drugiego - macie Immunitet do czasu zdobycia 5 sług (ten kto będzie miał już 5 sług może być atakowany przez tych, którzy nie mają i nie będzie mógł oddawać - piękny przykład nieczystej zagrywki).

[Każdy ma Siła 2, Szybkość 2; ale to mechanika, nieistotne dla samej rozgrywki - wasza siła i szybkość na początku jest taka jak zwykłych ludzi]

Ant:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Blind:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Tomek:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Pavciooo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Memo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Asd7:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 23 października 2006, 17:40 przez AC, łącznie zmieniany 11 razy.
Obrazek
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Patrzę na tą zgraję WŻT i myślę sobie "a co mi tam spadam stąd" i biegnę w stronę Basenu, zarażam wszystko po drodze, uważam na samochody i "legendarną ciężarówke". Jak juz dojdę do basenu moje sługi (jeżeli już je mam) mają zarażać wszystko jak leci, kilku zostawiam w drzwiach by nikt nie wyszedł. Pierwsze 5 punktów daje w Wampiryzację.
Meniyaki tsukete shinugaii!
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Udaję się przez park koło stawu (przemieniając po drodze wszystkich (również zwierzęta)) w stronę bloku nr 2.
Ps. rzucam kamieniem w szybę ciężarówki a jak sie zatrzyma to gryze kierowcę w lewe jajko...
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
Ant
Kok
Kok
Posty: 1228
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
Numer GG: 8228852
Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją

Post autor: Ant »

Przemieniam faceta z bronia i wbiegam do suppamarketu. Gdzie od razu lece do pomieszczenia strażników i tam przemieniam wszystkich, następnie udaję się, że tak powiem do marketu właściwego i przemieniam wszystkich
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Biegnę ile sił w nogach do szkoły, przez jezdnię przebiegam na pasach, zanim przebiegnę rozglądam się, żeby mnie nie walnęła ciężarówka albo inny pojazd. Zostawiam ludzi po drodze by nie tracić czasu, biegnę jak najszybciej do szkoły. Jeżeli zdąrzę, to na miejscu wpadam jeszcze do pomieszczenia woźnych i przemieniam ich w sługi.
I tak nikt tego nie czyta...
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Odwracam się od Suppa Marketu, patrzę w lewo, prawo i lewo, jeśli stwierdzam, że nic mnie nie przejedzie, to biegnę do bloku nr 2. Przemieniam ludzi z mieszkań innych niż te do których wbił się Asd. Kiedy zdobędę już przynajmniej 10 sług to wbijam się do pokoju ochrony (sługi przodem) i robię masakrę. W drodze do bloków oczywiście przemieniam przechodniów.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Biegnę na parking, po drodze przemieniając do czterech ludzi, nie więcej, kolejnych zabijam tak żeby zdobyć poziom, biorę Demonologię 1 i wraz z przemienionymi włażę przez właz do kanałów. Wysyłam ducha zwiadowcę po kanałach żeby znalazł każde pomieszczenie które może okazać się przydatne, a wraz ze sługami próbuję udać się do Bloku nr 1 przez kanały.[/url]
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Tomek:
Gdy dobiegłeś do szklanych drzwi basenu zobaczyłeś jak jakaś panienka idzie w twoją stronę dłonią odchyliłeś drzwi i rzuciłeś się na nią zdzierając z niej ubranie drapiąc i gryząc. Chwilę później już była z tobą i wykończyliście jeszcze jedną kobietę i jednego mężczyznę. Koleszka zna szyfr, który otworzy właz przy wielkiej wodzie basenu. Przez wielką szklaną szybę zobaczyliście jak duża grupa dzieci z obu stron wyszła, niektóre z nich wchodzą powoli do powody podczas, gdy inne słuchają ostatnich słów dwóch dorosłych, którzy są z nimi.

Asd7:
Przebiegłeś jezdnie w tym samym momencie co Pavciooo, nie było żadnego pojazdu na drodze, w parku nie było zwierząt, obawiam się, że na całej planszy niwiele ich odnajdziesz. Spotkałeś tylko dwóch żulików, przedrożne menty, które znalazły sobie w parku cichy kąt, gdzie mogli chlać wino - no, ale teraz są martwi i na twoich usługach, może się przydadzą. Wybiegając z parku widziałeś jak do szkoły wbiega Pavciooo. Dobiegłes do południowowschodnich drzwi bloku, mają domofon, a drzwi są metalowe...

Pavciooo:
Pusta droga - przebiegłeś ją i chwilę za Asd7 wpadłeś do parku tyle, że ty odrazu poszedłeś szukać drzwi, a on zamordował dwóch meneli. Zanim wbiegłeś do szkoły usłyszałeś wypadek samochodowy, chyba ciężarówka uderzyła w mur parku. Ech, nieważne, wbiegłeś do szkoły i rzuciłeś się na dwóch woźnych stojących na korytarzu. Myślałaś, że to pójdzie prosto, ale gdy tylko machnąłeś pazurami w ich stronę jeden z nich błyskawicznie wyjął tasak i urżnął ci prawą dłoń. Drugi cios lewą ręką dotarł i przeorał mu twarz. Drugi oponent przerażony tym co zobaczył (no i tym, że wcale się nie przejąłeś utratą ręki, a i krew wcale tak mocno nie trysnęła jak powinna) odsunął się na moment. To wystarczyło twojemu słudze, żeby powstał i wytrącił mu swoim tasakiem broń z ręki, ty ugryzłeś go i przemieniłeś w swojego sługę. Słyszysz jakieś ruchy z szatni, no i w sali od w-f'u ktoś gra, ale oni nie słyszeli zamieszania na korytarzu. Głuchy huk dobiegł chyba z ambulatorium, tam ktoś się bije. [Tą rękę to naprawdę straciłeś]

Blind (Weronika):
Pobiegłaś za Tomkiem, ale tak jak on ominął wszystkie pojazdy tak ty doskoczyłaś do nich i błyskawicznie pozbawiłaś wszystkich życia. Uzbierała się gromadka 6 osób z dwóch samochodów (pozostałe były już wcześniej opuszczone). Potem dobiegłaś do sześcianu, w którym było zejście do kanalizacji. Niestety nijak nie możesz tego otworzyć. Coś jakby ci się przypominało... za sobą usłyszałaś huk i wszyscy się odwróciliście, żeby zobaczyć jak Memo uderzony przez TIRa leży na asfalcie, a sama ciężarówka uderzyła zniszczyła część muru parki i teraz trochę się dymi. To tylko kontenerowiec...

Ostatni dzień wakacji, już następnego dnia miałaś zacząć nową szkołę, wreszcie liceum, choć o tym nie pomyślałaś to jednak twój sąsiad wiedząc że co roku otrzymujesz stypendium mijając cię na ulicy i mówiąc "Cześć" zawsze myślał "No idź znów do szkoły, znów wydói trochę kasy z naszego budżetu. To między innymi moje pieniądze - i tak jesteś bogatsza niż ja i jeszcze mi odbierasz. Wal się." i zawsze z czarującym uśmiechem odszedł w swoją stronę. Nigdy nie dowiedziałaś się tych myśli, chociaż pomimo to co myślał to i tak cię lubił i chyba go w życiu jeszcze trochę poznasz bardziej. W wielkim holu apartamentowca chciałaś ruszyć windą na trzecie piętro gdzie mieszkałaś z rodzicami (ich oczywiście nie było) i w ostatnim momencie między zamykające się drzwi wsunęła się błyskawicznie ręka i otworzyła. Przestraszyłaś się trochę, ale odrazu uspokoiłaś się gdy zobaczyłaś, że to Anka, dziewczyna dwa lata od ciebie starsza, jej rodzice też są lekarzami. Przywitała się z tobą i chwilę pogadaliście o minionych wakacjach (niestety szczegółów nie pamiętasz teraz). Dokładnie pamiętasz, że w rogu windy leżała duża kłódka, wtedy tylko rzuciłaś na nią okiem i zignorowałaś, ale teraz widzisz ją znowu - to ona spina łańcuchy zamykające wejście do kanałów. I huk, tak samo było wtedy, usłyszeliście huk i na moment winda się zatrzymała, a wy mocno się przytuliłyście. Po chwili wszystko było dobrze i zatrzymała się na trzecim piętrze (Anka jechała na piąte). I wtedy tak słodko do ciebie powiedziałaś "Możesz już mnie puścić złodziutka." i pocałowaliście się. Tak jak wcześniej całowałaś się z jednym chłopakiem, tak teraz z nią. To było delikatniejsze i milsze. Na chwiejnych nogach wyszłaś z windy, a ona ciągle patrząc na ciebie słodko powiedziała "Pa" i drzwi się zamknęły...

Były tak samo mocno zamknięte jak te teraz przed tobą.

Ant:
Bez problemowo zabiłeś tego gościa, poruszając się szybko między półkami nie zwróciliście uwagi na kobietę, która wrzasnęła "Złodzieje!!!!" i w jednym momencie z wielkiego przejścia wysunęło się trzech uzbrojonych ludzi, którzy zaczęli strzelać - jeden pocisk zabił twojego pierwszego sługę (przypadkowo dostał w głowę), ty oberwałeś kilka pocisków, ale wszystkie niegroźne. Zabiłeś ich wreszcie. Tu jest jeszcze kilku ludzi - conajmniej trzech między półkami i conajmniej jeden w magazynie.

Memo:
[wiem co miałeś na myśli, ale tak jest śmieszniej]
Spojrzałeś w lewo, potem w prawo, a potem jeszcze raz w lewo ciągle będąc na chodniku między parkingiem, a Suppa Market. Po lewo widziałeś jak Pavciooo i Asd7 pobiegli do parku, wprost widziałeś Weronikę (codename: Blind) i Tomka, a za sobą usłyszałeś kilka strzałów w sklepie. Wreszcie ruszyłeś w stronę, w którą pobiegli Zielony i Biały Władcy i wpakowałeś się pod ciężarówkę, która chwilę później uderzyła w mur i gdy stanęła totalnie zablokowała północnowschodnie wejście. Ty obudziłeś się dość szybko i błyskawicznie odskoczyłeś, gdy z dużą szybkością przejechał jakiś wóz sportowy na południe (zniknął za granicą planszy). Ciężarówka dymi trochę, ale nie widać płomieni.



[Jak widzicie te WŻT odrobinę różni się od innych, bardziej podobne do tego pierwszego, więc może Tomek jednak przemyśli i jeśli chce być Wampirem to pobiegnie do jakiegoś miejsca z większą ilością sług ;) A to dla Blinda to pierwsza retrospekcja, one trwają chwilę więc mogą się pojawiać nawet w trakcie trwania walk]



Ant:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 3/4
- 2*Strażnik0 - Rewolwer (naboi: 4 i 5)
- Strażnik1 - Strzelanie2, żw2 - Rewolwer (naboi: 2)

Blind:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 6
- Kierowca - Kierowanie2

Tomek:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 3
- 3*Personel Basenu - Siła3, Żw2, Piącha3, Kopniak3, Unik1

Pavciooo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 2
- 2*Woźny - BrońBiała5 - tasak

Memo:
Żywotność: 3/4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Asd7:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 2
- 2*Żul - BrońBiała2 - Nóż
Obrazek
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Weronika:
- Niech to piekło pochłonie... - mruknęła dziewczyna i odwróciła się do swoich sług:
- Do samochodów! - sama wsiadła do jednego z tych, do których wskoczyli jej zombie.
- Do bloku, tego na południu! A po drodze rozjeżdżać każdego kogo zauważycie! - dodała jeszcze i pokazała temu zombie z którym jechała który blok ma na myśli (ten nr. 1) - Na przełaj przez park, ale uważać na samochody!
Gdy dotarła do bloków, kazała swoim sługom wziąć szturmem pokój ochorny i przemieniła każdego, kto był w środku, a potem ruszyła wraz ze sługami do Pomieszczenia Lewitacyjnego i do podziemi.
Super, dopiero teraz zauważyłem że napisałem o bloku numer 2 zamiast tym numer 1 :P Już poprawiłem.
Ostatnio zmieniony piątek, 13 października 2006, 14:40 przez BlindKitty, łącznie zmieniany 3 razy.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Jeden woźny ma za zadanie zablokować drzwi do szkoły, tak żeby nikt tu się nie dostał, albo przynajmniej żeby mu to zajęło dużo czasu. Oczywiście ma tak je zablokować, żeby później dało się je odblokować :P
Drugi woźny ma biec na pierwsze piętro i biegać po salach na tym piętrze i przemieniać nauczycieli, którzy mają potem przemieniać uczniów.
Ja sam biegnę na salę gimnastyczną i przemieniam WFistów, którzy mają przemieniać uczniów. Potem biegnę zrobić to samo w siłowni, a jak starczy czasu to razem z zombiakami z sali i siłowni przemieniamy ludzi w stołówce i ambulatorium.
I tak nikt tego nie czyta...
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Tia... znacznie śmieszniej ;p

Wstaję, otrzepuję się i ostrożnie wbiegam do parku polując na ludzi. Staram się ich zabijać, a nie przemieniać.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Rozglądam się czy czasem nikt nie wraca z zakupami itp jeśli nie to rzucamy po oknach ochrony kamieniami i chowamy się przy wejściu gdy ktoś otworzy drzwi to słudzy go przemieniają i latamy po całym parterze.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Jeden ze sług zostaje i próbuje wtopic się w otoczenie jako ratownik czy coś i zaraża tych co są na basenie, z resztą biegnę uważając na ulicy do północnego bloku, po drodze próbuje zarazić kierowców i przechodniów.
Meniyaki tsukete shinugaii!
Ant
Kok
Kok
Posty: 1228
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
Numer GG: 8228852
Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją

Post autor: Ant »

Biorę broń od zabitego sługi. Tych, których mam wysyłam do środka by przemieniali ludzi, a sam zajmę się ludźmi w magazynie.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Memo:
Wstałeś, otrzepałeś się i... BUM - uderzył cię granatowy van, który następnie uderzył w ścianę przy południowym wejściu do parku. Przed tobą zahamował jakiś samochód i wyszli ludzie, gdy ci się głupio przyglądali wreszcie wstałeś i przemieniłeś ich.

[Czemu zabijać, a nie przemieniać? Tylko ich zabijając nie zyskujesz poziomów.]

Blind:
Potrąciliście Mema i rozbiliście się na murze, niestety dość trudno takim samochodem wjechać w taką dziurę, zwłaszcza, gdy jest się martwym. Wysiedliście i ruszyliście na piechotę przy okazji widząc otwarte drzwi do szkoły i pociętego na kawałki jakiegoś koleszkę (był żywym trupem). Stoicie przy tych drzwiach.

Pavciooo:
Z łatwością wybiłeś wszystkich w sali od W-F'u. Zyskałeś 4 poziomy, ale nieźle cię sprawli po mordzie, gdy już wszyscy padli zoorientowałeś się, że dwóch żywych woźnych morduje ci sługi, są w sali. Rozkaż coś sługą bo będzie źle, tamci twoi woźni już nie żyją - to musiało się stać wtedy gdy walczyłeś ze wszystkimi dzieciakami. Nie wiesz czy tamci spełnili rozkazy i gdzie zginęli.

Asd7:
Wykorzystaliście motyw z kamieniem i przytrzymaliście drzwi, gdy dwóch strażników wybiegło. Zaczęli strzelać, więc ty w panice zatrzasnąłeś drzwi. Jeden z nich wpisał kod, a ty wtedy potraktowałeś go pazurami, a drugiego pogryzłeś. Masz ich i jesteś w środku. Drzwi zamknęły się głucho...

Drzwi klatki schodowej zamknęły się głucho za tobą, gdy wbiegłeś uciekając przed ulewą. Twoje ubranie było przemoczone, więc idąc po schodach wydawałeś odgłos człapania, zupełnie jak kaczka czy coś takiego. Otworzyłeś drzwi i szybko wyrzuciłeś ubranie do prysznica, a sam wytarłeś się i przebrałeś, a później ruszyłeś do balkonu i zobaczyłeś jak ludzie schronieni pod przystankiem autobusowym są obywani ścianami deszczu, wiatr wtedy zaczął wiać tak bardzo, że gałęzie z drzew zaczęły spadać. Ruszyłeś do okna w kuchni, żeby zobaczyć co się dzieje na twoim podwórku. Zobaczyłeś tylko błękitnawą biel wody i wtedy to się stało. Niczym magia, nigdy wcześniej czegoś takiego nie widziałeś - wszystko stanęło. Woda zaczęła lewitować w powietrzu, a chwilę później krople drgając zaczęły powoli unosić się do góry i wszystko wróciło do normy, zawiał wiatr i robiąc istny korkociąg rzucił wodę o ziemię. Znów się kanalizacja zapchała, oni chyba nigdy tego nie naprawią, ale może cię zaskoczą, bo twoja wyobraźnia ma granice, a rzeczywistość ich nie ma. Już jutro będziesz miał swój wielki występ, nie możesz się doczekać, żeby dokopać wszystkim przeciwnikom i wygrać. Zadzwonił dzwonek, to pewnie twoja dziewczyna...

Usłyszeliście jakiś dzwonek, a może ktoś gwiżdże? Raczej to drugie, chyba zbliżają się korytarzem, jest ich conajmniej dwóch.

Ant:
Twoi słudzy sobie poradzili, ty już gorzej - na wstępie w magazynie oberwałeś kulkę w głowę. Padłeś oszołomiony na posadzkę i zobaczyłeś jak strażnik skrada się przy tobie i strzelił ci drugi raz w głowę. Jeszcze bardziej oszołomiony zobaczyłeś jak zabił jednego z twoich sług, którego przyciągnęły strzały. Wstałeś i go ugryzłeś przemieniając. Skąd wiedział jak cię zgładzić (ale nie wiedział, że powinien więcej kul wystrzelić)? Żeby odzyskać żw skonsumuj mięso zabitych całkowicie.

Tomek:
Twój sługa uderzył łubem o szybę oddzielającą was od basenu (tam jest dużo cieplej i trochę pary powstało) i wszedł i komicznie zaczął udawać ratownika. Oczywiście część dzieci uciekła w obie strony, tylko ci co są w wodzie niezauważyli. A i jeszcze jedno, nie możesz zostawiać swoich sług od tak dopóki nie osiągniesz 10 poziomu, więc nigdzie nie poszedłeś. Twój ratownik przemienił dwójkę dorosłych, którzy stanęli jak wryci.



Ant:
Żywotność: 2/4
Ekwipunek: Rewolwer (naboi: 3)
Ilość sług: 8/10
- 2*Strażnik0 - Rewolwer (naboi: 4 i 5)
- 2*Strażnik1 - Strzelanie2, żw2 - Rewolwer (naboi: 2 i 4)
- Zombiak z nożem - broń biała 1 - nóż

Blind:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 6
- Kierowca - Kierowanie2

Tomek:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 5
- 5*Personel Basenu - Siła3, Żw2, Piącha3, Kopniak3, Unik1

Pavciooo:
Żywotność: 7/8
Ekwipunek:
Ilość sług: 33/42
- 40*Zombie (W-F) - Siła2, Piącha1

Memo:
Żywotność: 3/4
Ekwipunek:
Ilość sług: 3

Asd7:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 4
- 2*Żul - BrońBiała2 - Nóż
- 2*Strażnik2 - Strzelanie3, żw2 - Rewolwer (naboi: 3 i 2)
Obrazek
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Weronika

Przeczuwając w szkole rzeź stwierdziła, że lepiej na razie nie zajmować się tym bajzlem. Biegiem wraz ze sługami do bloku 1, po drodze przemieniając ewentualnych przechodniów. W bloku rozkazuje swoim sługom wziąć szturmem pokój ochrony i przemienia ochroniarzy, a potem wraz ze sługami idzie do Pomieszczenia Lewitacyjnego i do podziemi.
- Niech was szlag trafi - mruczy do siebie w biegu, zdzierając ze sługi ubranie i ocierając twarz z makijażu. - Teraz i tak wyglądam jak umalowana. - uśmiechnęła się sama do siebie.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Jeśli są dostatecznie daleko to dobiegamy cichaczem do zwężenia miedzy mieszkaniami 3 a 4 i chowamy się za ścianami a gdy wyjdą to rzucamy się na nich i przejmujemy. następnie przeszukujemy pomieszczenie ochony (ale ostrożnie żeby nie wpaść na jakiegoś strażnika tam nieprzygotowani).
Później pukamy grzecznie do mieszkań w kolejności 5,6,3,4,2,1 (do tylu ilu zdążymy) przemieniamy tam wszystkich i rozglądamy się za jakąś bronią jak nic nie będzie to dobre i noże kuchenne. Jeden z przejętych niech weźmie jakieś łatwopalne badziewie z łazienki i jakąs zapalare od gazówki i zostanie przy drzwiach(jeśli wchodzą jakieś piony to niech przejmuje a jeśli ktoś kot mógłby stworzyć poważne zagrożenie to niech go podpali).
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
Zablokowany