[Apokaliptyczne Pola Walki] Arena: Grupa Rzezi
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
[Apokaliptyczne Pola Walki] Arena: Grupa Rzezi
Grupa Rzezi to: MM, Nadir, MD, Memo, Arxel, Sergi, Kloner, Server, Smoku, Asd7, Gawd
Update'y co drugi dzień roboczy (sobota pracująca w tym kraju) lub każdy wolny.
Reszta będzie tu grała zasady podobnie jak wcześniej - wasze moce będę zapisywał u siebie w notatniku, w pierwszym poście będzie tylko zapis waszych statystyk (ludzi prosiłbym o wzięcie odrazu swoich 5 umiejętności (niestety maksymalny poziom jednej umiejętności na początku to drugi), które w Grupie Rzezi wy ustalacie według tych zasad (:
Cyborgi, Jaszczury i Upiory nie ustalają statystyk.
Władcy Żywych Trupów:
18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 0 (max.5)
Moce półmagiczne 0 (max.5)
Moce mutacyjne 0 (max.5)
Moce technologiczne 0 (max.5)
Moce walki 0 (max.5)
Moce przywódcy 0 (max.5)
Wybrańcy Ludzkości:
22 punktów do rozlokowania:
Umiejętności magiczne 0 (max.5)
Umiejętności wiary 0 (max.5)
Umiejętności technologiczne 0 (max.5)
Umiejętności walki 0 (max.5)
Umiejętności przywódcy 0 (max.5)
Charyzma 0 (max.10) (każdy punkt daje możliwość rekrutacji 3 podwładnych)
Wodzowie Plemion Wilkołaczych:
8 punktów do rozlokowania:
Zdolności plemienne 0 (max.5)
Zdolności ewolucyjne 0 (max.5)
Zdolności plugawe 0 (max.5)
Szacunek 10 (max.15) (każdy punkt to możliwość posiadania jednego Wilkołaka w plemieniu)
UGH!!!
Gra rozgrywa się na planszy Arena 1, jest to pierwsza mapa z Siatką i z piętrem. Siatka określa jak daleko możecie zajść w turze, a ja ustalam jaka jest szybkość gry np 5 krotna znaczy że ktoś kto ma Szybkość 1 może przejść 5 kwadratów. To samo dzieje się w górę i w dół.
W każdym update będę pisał info dla siebie gdzie się znajdujecie choć na waszych mapach nie będzie współrzędnych (wy będziecie mieli opisy).
W kręgu płynie lawa, to co zielone to lasy a to co niebieskie to jeziorka. B5 oznacza że dany blok ma 5 pięter, w każdym z nich jest 60 ludzi, na cmentarzach jest po 150 dusz, w Więzieniu jest 500 osób, Bazar zacznie działać gdy ktoś przybędzie na Górną Platformę, Komora Dezintegracji to miejsce gdzie można przeteleportować wroga lub zanieść nieprzytomnego gdy chcecie się go pozbyć (podobnie działa Krąg Lawy).
Jako, że aż tylu graczy gra punkty żywotności i ekwipunek też będę zapisywał u siebie w notatniku (wam dając tylko raz o tym znać w danym update, potem już nie będzie kłuło w oczy że ktoś ma np 1 żw).
Mapa:
Przekrój boczny:
Poziom 2:
Atakować można odrazu każdego - niech się rozpocznie rzeźnia!!
(oczywiście system dyplomatyczny jest na swoim miejscu - sojusze i inne takie dostępne)
GRAAAAGH!!!
Wszyscy:
Jesteście w centrum bloków 17, 18, 19, 20. [nie sądzę, żeby wszyscy dotarli do trzeciego update w jednym kawałku]
A zapomniałbym: zasady dla jaszczurów są w temacie Grupy B, a katalog mocy w specjalnym przyklejonym temacie na tym podforum.
Coś jeszcze?.... czegoś chyba zapomniałem, no ale nieważne (może tego że za zabicie jakiegoś gracza dostaje się 5 poziomów?)
NIECH SIĘ ROZPOCZNIE WIELKIE MASAKROWANIE!!!
Update'y co drugi dzień roboczy (sobota pracująca w tym kraju) lub każdy wolny.
Reszta będzie tu grała zasady podobnie jak wcześniej - wasze moce będę zapisywał u siebie w notatniku, w pierwszym poście będzie tylko zapis waszych statystyk (ludzi prosiłbym o wzięcie odrazu swoich 5 umiejętności (niestety maksymalny poziom jednej umiejętności na początku to drugi), które w Grupie Rzezi wy ustalacie według tych zasad (:
Cyborgi, Jaszczury i Upiory nie ustalają statystyk.
Władcy Żywych Trupów:
18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 0 (max.5)
Moce półmagiczne 0 (max.5)
Moce mutacyjne 0 (max.5)
Moce technologiczne 0 (max.5)
Moce walki 0 (max.5)
Moce przywódcy 0 (max.5)
Wybrańcy Ludzkości:
22 punktów do rozlokowania:
Umiejętności magiczne 0 (max.5)
Umiejętności wiary 0 (max.5)
Umiejętności technologiczne 0 (max.5)
Umiejętności walki 0 (max.5)
Umiejętności przywódcy 0 (max.5)
Charyzma 0 (max.10) (każdy punkt daje możliwość rekrutacji 3 podwładnych)
Wodzowie Plemion Wilkołaczych:
8 punktów do rozlokowania:
Zdolności plemienne 0 (max.5)
Zdolności ewolucyjne 0 (max.5)
Zdolności plugawe 0 (max.5)
Szacunek 10 (max.15) (każdy punkt to możliwość posiadania jednego Wilkołaka w plemieniu)
UGH!!!
Gra rozgrywa się na planszy Arena 1, jest to pierwsza mapa z Siatką i z piętrem. Siatka określa jak daleko możecie zajść w turze, a ja ustalam jaka jest szybkość gry np 5 krotna znaczy że ktoś kto ma Szybkość 1 może przejść 5 kwadratów. To samo dzieje się w górę i w dół.
W każdym update będę pisał info dla siebie gdzie się znajdujecie choć na waszych mapach nie będzie współrzędnych (wy będziecie mieli opisy).
W kręgu płynie lawa, to co zielone to lasy a to co niebieskie to jeziorka. B5 oznacza że dany blok ma 5 pięter, w każdym z nich jest 60 ludzi, na cmentarzach jest po 150 dusz, w Więzieniu jest 500 osób, Bazar zacznie działać gdy ktoś przybędzie na Górną Platformę, Komora Dezintegracji to miejsce gdzie można przeteleportować wroga lub zanieść nieprzytomnego gdy chcecie się go pozbyć (podobnie działa Krąg Lawy).
Jako, że aż tylu graczy gra punkty żywotności i ekwipunek też będę zapisywał u siebie w notatniku (wam dając tylko raz o tym znać w danym update, potem już nie będzie kłuło w oczy że ktoś ma np 1 żw).
Mapa:
Przekrój boczny:
Poziom 2:
Atakować można odrazu każdego - niech się rozpocznie rzeźnia!!
(oczywiście system dyplomatyczny jest na swoim miejscu - sojusze i inne takie dostępne)
GRAAAAGH!!!
Wszyscy:
Jesteście w centrum bloków 17, 18, 19, 20. [nie sądzę, żeby wszyscy dotarli do trzeciego update w jednym kawałku]
A zapomniałbym: zasady dla jaszczurów są w temacie Grupy B, a katalog mocy w specjalnym przyklejonym temacie na tym podforum.
Coś jeszcze?.... czegoś chyba zapomniałem, no ale nieważne (może tego że za zabicie jakiegoś gracza dostaje się 5 poziomów?)
NIECH SIĘ ROZPOCZNIE WIELKIE MASAKROWANIE!!!
-
- Marynarz
- Posty: 215
- Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21
-
- Marynarz
- Posty: 332
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
- Numer GG: 0
- Kontakt:
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 1438
- Rejestracja: wtorek, 20 grudnia 2005, 11:05
- Numer GG: 3327785
- Lokalizacja: 3city
Umiejętności magiczne 0 (max.5)
Umiejętności wiary 2 (max.5)
Umiejętności technologiczne 3 (max.5)
Umiejętności walki 5 (max.5)
Umiejętności przywódcy 2 (max.5)
Charyzma 10 (max.10) (każdy punkt daje możliwość rekrutacji 3 podwładnych)
Um: strzelanie lvl 2 artefakty lvl2 sztuki walki lvl1
Idę do budynku 20 zbierać ludzi, gdy nawinie się jakiś wilkołak po drodze strzelam mu w łeb
Umiejętności wiary 2 (max.5)
Umiejętności technologiczne 3 (max.5)
Umiejętności walki 5 (max.5)
Umiejętności przywódcy 2 (max.5)
Charyzma 10 (max.10) (każdy punkt daje możliwość rekrutacji 3 podwładnych)
Um: strzelanie lvl 2 artefakty lvl2 sztuki walki lvl1
Idę do budynku 20 zbierać ludzi, gdy nawinie się jakiś wilkołak po drodze strzelam mu w łeb
Czasami mam uczucie, że przede mną rozpościera się wielki ocean prawdy, a ja siedzę na plaży i bawię się kamykami. Ale pewnego dnia nauczę się po nim żeglować.
Don't take your organs to heaven... heaven knows we need them here.
Don't take your organs to heaven... heaven knows we need them here.
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
-
- Bombardier
- Posty: 836
- Rejestracja: wtorek, 4 lipca 2006, 19:54
- Lokalizacja: z ziem piekielnych
- Kontakt:
Kieruje się do więzienia, niszcząc każdego człowieka jaki się napatoczy. Będąc już w nim dezintegruję każde ludzki pomiot który będzie miał pecha napatoczyć się na moją lufę(:)). Przeczesuję dokładnie każde pomieszczenie w więzieniu szukając przydatnych przedmiotów oraz dodatkowej broni. (Bozar lub coś w tym stylu, nawet materiałami wybuchowymi nie pogardzę).
-
- Kok
- Posty: 951
- Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]
-
- Bosman
- Posty: 1691
- Rejestracja: piątek, 21 lipca 2006, 16:39
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Sergi, MD:
Dwa cyborgi stoją sobie na środku Pola Walki i się zupełnie nie ruszają. Dość łatwy cel, prawda? Sergi coprawda chciał iść do więzienia, ale zupełnie nie zwrócił uwagi, że jest ono ponad 10 pól nad nim na latającej wyspie - a on latać nie umie
Arxel:
Jedyny cyborg, który ruszył swoją organicznomechaniczną dupę i zrobił coś pożytecznego. Chodząca konserwa mięsna wyeliminowała całe ludzkie robactwo w bloku numer 19. Niestety, jego rozum zdaję się pojechał do Francji. Zniszczył 60 ludzi zyskując poziom. Do czasu powrotu lub zniszczenia jego mechaniczne ciało wisi bezpośrednio pod latającą wyspą.
Server:
Zdobyłeś 6 poziomów i wyeliminowałeś wszystkich w bloku numer 20. Może czas kogoś zaatakować? Może łatwe cele w środku planszy? Cyborgi mają tylko 20żw. Na co czekasz? No atakuj. Atakuj.... Czemu jeszcze nie atakujesz?! Aaaaaa!!!
Sługi:
4*Sztukmistrz - SztukiWalki3
10*Łajza - BrońBiała2, Sztuki Walki2 - gazrurki
5*Elektryk - Trucizna3, Radioaktywny3
Gawd:
W sumie to tutaj nic ciekawego - ot ściągnąłeś 150 dusz ze zachodniego cmentarza. Wyczuwasz, że 60 dusz jest w bloku 19. Posiłek sponsorowany przez Arxela.
Smoku, Kloner:
Smoku zebrał 80 dusz a Kloner 70. Dodatkowo w centrum Wschodniego Cmentarza spotkaliście Kiana - Upiora, który zaproponował wam Minizadanie - jeśli zatrzymacie się w wyznaczonych miejscach po przeciwnych stronach zamkniętego mauzoleum to ono przemieni się w Infernalne Wrota, które uwolnią Kiana, a wam w nagrodę dadzą po 100 dusz.
Memo:
Pięknie wyrżnąłeś w pień wszystkich drani w bloku i na dachu złożyłeś dwa jaja, z których za turę wyjdą pierwsi twoi słudzy. Zyskałeś 6 poziomów. Na samej górze przy kominie znalazłeś ryty w języku jaszczurów i odciśniętą jaszczurzą łapę: Dotknij w tym miejscu, a zostaniesz natchniony mocą [+4 poziomy] i otworzysz portal przenoszący w losowe miejsce na planszy. Portal będzie w centralnym punkcie dolnej planszy.
Nadir:
Z 60 ludzi przyłączyło się do ciebie 15 w tym bloku. Dostajesz 15 poziom. Większość to jakieś fajfusy. Jeden z lepszych ludzi mówi ci o statku zwiadowczym obcych, do którego można się dostać przez podziemne przejścia. Jeśli chcesz, możesz iść do piwnicy i podążyć za tym człowiekiem. Ale czy on nie jest poprostu zwykłym świrem? Z drugiej strony ma wielkie umiejętności techniczne. Ryzyko.
Ludzie:
10*Strażnik - Strzelanie2 - rewolwer (6 naboi)
4*Zdzisław - Strzelanie1, Broń Biała 3 - dwuręczny miecz
1*Gwiezdny Wojownik - Pilot5, Strzelanie5, BrońBiała5, Cybernetyka5 - rewolwer (6 naboi)
Asd7, MM:
Asd7 był duuuużo szybszy i przemienił 45 ludzi zyskując 4 levele podczas gdy MM tylko 1 level i 15 ludzi. Asd7 ma teraz świetną szansę do eliminacji MM i zyskania za to 5 leveli lub też może zyskać słabego sojusznika - czyli postąpić baaaardzo nielogicznie. Huhuahahahahaha!!! Ostrzeżenie - przebywanie w bloku 17 może być bardzo niebezpieczne w najbliższym czasie.
Asd7 sługi inne:
3*Szczurek - Przemiana1
10*Pies - sz4, s5, żw2
2*Chory - Trucizna3
Ktoś:
Mam nadzieję że o nikim nie zapomniałem? Strasznie tu was dużo, mam nadzieję że ci co mogą to coś zrobią żeby było mniej graczy No i dodatkowo - Upiór za wyelimowanie innego gracza zyskuje 100 dusz.
Dwa cyborgi stoją sobie na środku Pola Walki i się zupełnie nie ruszają. Dość łatwy cel, prawda? Sergi coprawda chciał iść do więzienia, ale zupełnie nie zwrócił uwagi, że jest ono ponad 10 pól nad nim na latającej wyspie - a on latać nie umie
Arxel:
Jedyny cyborg, który ruszył swoją organicznomechaniczną dupę i zrobił coś pożytecznego. Chodząca konserwa mięsna wyeliminowała całe ludzkie robactwo w bloku numer 19. Niestety, jego rozum zdaję się pojechał do Francji. Zniszczył 60 ludzi zyskując poziom. Do czasu powrotu lub zniszczenia jego mechaniczne ciało wisi bezpośrednio pod latającą wyspą.
Server:
Zdobyłeś 6 poziomów i wyeliminowałeś wszystkich w bloku numer 20. Może czas kogoś zaatakować? Może łatwe cele w środku planszy? Cyborgi mają tylko 20żw. Na co czekasz? No atakuj. Atakuj.... Czemu jeszcze nie atakujesz?! Aaaaaa!!!
Sługi:
4*Sztukmistrz - SztukiWalki3
10*Łajza - BrońBiała2, Sztuki Walki2 - gazrurki
5*Elektryk - Trucizna3, Radioaktywny3
Gawd:
W sumie to tutaj nic ciekawego - ot ściągnąłeś 150 dusz ze zachodniego cmentarza. Wyczuwasz, że 60 dusz jest w bloku 19. Posiłek sponsorowany przez Arxela.
Smoku, Kloner:
Smoku zebrał 80 dusz a Kloner 70. Dodatkowo w centrum Wschodniego Cmentarza spotkaliście Kiana - Upiora, który zaproponował wam Minizadanie - jeśli zatrzymacie się w wyznaczonych miejscach po przeciwnych stronach zamkniętego mauzoleum to ono przemieni się w Infernalne Wrota, które uwolnią Kiana, a wam w nagrodę dadzą po 100 dusz.
Memo:
Pięknie wyrżnąłeś w pień wszystkich drani w bloku i na dachu złożyłeś dwa jaja, z których za turę wyjdą pierwsi twoi słudzy. Zyskałeś 6 poziomów. Na samej górze przy kominie znalazłeś ryty w języku jaszczurów i odciśniętą jaszczurzą łapę: Dotknij w tym miejscu, a zostaniesz natchniony mocą [+4 poziomy] i otworzysz portal przenoszący w losowe miejsce na planszy. Portal będzie w centralnym punkcie dolnej planszy.
Nadir:
Z 60 ludzi przyłączyło się do ciebie 15 w tym bloku. Dostajesz 15 poziom. Większość to jakieś fajfusy. Jeden z lepszych ludzi mówi ci o statku zwiadowczym obcych, do którego można się dostać przez podziemne przejścia. Jeśli chcesz, możesz iść do piwnicy i podążyć za tym człowiekiem. Ale czy on nie jest poprostu zwykłym świrem? Z drugiej strony ma wielkie umiejętności techniczne. Ryzyko.
Ludzie:
10*Strażnik - Strzelanie2 - rewolwer (6 naboi)
4*Zdzisław - Strzelanie1, Broń Biała 3 - dwuręczny miecz
1*Gwiezdny Wojownik - Pilot5, Strzelanie5, BrońBiała5, Cybernetyka5 - rewolwer (6 naboi)
Asd7, MM:
Asd7 był duuuużo szybszy i przemienił 45 ludzi zyskując 4 levele podczas gdy MM tylko 1 level i 15 ludzi. Asd7 ma teraz świetną szansę do eliminacji MM i zyskania za to 5 leveli lub też może zyskać słabego sojusznika - czyli postąpić baaaardzo nielogicznie. Huhuahahahahaha!!! Ostrzeżenie - przebywanie w bloku 17 może być bardzo niebezpieczne w najbliższym czasie.
Asd7 sługi inne:
3*Szczurek - Przemiana1
10*Pies - sz4, s5, żw2
2*Chory - Trucizna3
Ktoś:
Mam nadzieję że o nikim nie zapomniałem? Strasznie tu was dużo, mam nadzieję że ci co mogą to coś zrobią żeby było mniej graczy No i dodatkowo - Upiór za wyelimowanie innego gracza zyskuje 100 dusz.
-
- Pomywacz
- Posty: 30
- Rejestracja: niedziela, 16 lipca 2006, 23:05
- Lokalizacja: z przemytu
Infernalistyka
Sfera Ognia
-bwuuaaa, mam już troche siły aby zrobić tu mały roz*iździel - magnetyczna siła dusz połechotała pragnienia Gawda przez co ruszył do bloku 19, zbierając kolejne soule ujżał zawiszonego u góry cyborga i korzystając z momentu otworzył infernalne wrota aby w postaci ognistej kuli wepchnąć Arxela do środka - Dzięki za strawe a teraz zgiń przepadnij w czeluściach piekieł
Sfera Ognia
-bwuuaaa, mam już troche siły aby zrobić tu mały roz*iździel - magnetyczna siła dusz połechotała pragnienia Gawda przez co ruszył do bloku 19, zbierając kolejne soule ujżał zawiszonego u góry cyborga i korzystając z momentu otworzył infernalne wrota aby w postaci ognistej kuli wepchnąć Arxela do środka - Dzięki za strawe a teraz zgiń przepadnij w czeluściach piekieł
I want your soul ...
-
- Marynarz
- Posty: 215
- Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21
Sztuki walki na 2
Pyromanta na 2
Coooo moich ludzi mi przemieniać...:/ i jeszcze sojusz jaaasne. Ekipa do boju "czemu oni tak głośno tupią" wychodzę z bloku wraz ze sługami ale dwóm z nich przed wyjściem każę poodkręcać gaz w mieszkaniach. Kiedy odejdziemy na bezpieczną odległość strzelam w blok kulą ognia tak żeby trafiła do któregoś z mieszkań z odkręconym gazem. Jeśli ktoś jeszcze przeżył to dobijamy go z ekipą. jeśli w okolicy plączą się jacyś ludzie albo zwierzęta to przejmujemy. (szukam dla siebie i ekipy czegoś co może posłużyć za broń).
Pyromanta na 2
Coooo moich ludzi mi przemieniać...:/ i jeszcze sojusz jaaasne. Ekipa do boju "czemu oni tak głośno tupią" wychodzę z bloku wraz ze sługami ale dwóm z nich przed wyjściem każę poodkręcać gaz w mieszkaniach. Kiedy odejdziemy na bezpieczną odległość strzelam w blok kulą ognia tak żeby trafiła do któregoś z mieszkań z odkręconym gazem. Jeśli ktoś jeszcze przeżył to dobijamy go z ekipą. jeśli w okolicy plączą się jacyś ludzie albo zwierzęta to przejmujemy. (szukam dla siebie i ekipy czegoś co może posłużyć za broń).
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"
- Albert Einstein
- Albert Einstein
-
- Marynarz
- Posty: 332
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
- Numer GG: 0
- Kontakt:
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
edit:
Jajcarstwo lvl1,2,3,4
Hodowla lvl1
Mutacja lvl1
Robię 5 wojowników. Jaja z nimi kładę obok jajek z sługami, przykrywam jakąś siatką.
- Raz kozie śmierć - dotykam tego czegoś.
Mutacja lvl2,3,4,5
Jajcarstwo lvl1,2,3,4
Hodowla lvl1
Mutacja lvl1
Robię 5 wojowników. Jaja z nimi kładę obok jajek z sługami, przykrywam jakąś siatką.
- Raz kozie śmierć - dotykam tego czegoś.
Mutacja lvl2,3,4,5
Ostatnio zmieniony niedziela, 17 września 2006, 19:54 przez Memo, łącznie zmieniany 1 raz.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!