[Apokaliptyczne Pola Walki] Arena: Grupy A i B
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
[Apokaliptyczne Pola Walki] Arena: Grupy A i B
karty, karty ach te karty - strasznie nie chce mi się ich robić tutaj, więc zrobię sobie je w notatniku i będę zapisywał jakie moce bierzecie tam, wy swoje też sobie zapisujcie - ale jak narazie one będą jawne więc je w postach jak zawsze po uzyskaniu poziomu piszcie
W grupie A są: Zgon, Goras, Pita i Soul
W tym temacie będą na początku przeprowadzone 6 deathmatch'ów.
Niedługo powstanie temat ze wszystkimi mocami wszystkich ras, który będzie modyfikowany przeze mnie.
W sumie, żeby było zabawniej: zachowujecie armie i moce po każdym meczu grupowym, a plansza zawsze jest ta sama i zawsze odnawiana
Krótko o statsach (obowiązują przez wszystkie gry grupowe (oprócz żywotnośc, siły i szybkości oczywiście) chyba żeby ktoś oddał 5 punktów z levelu na 1 punkt statsów) [a i jeszcze jedno, ci którzy przetrwają fazę grupową (a nie powiem teraz ilu to będzie graczy) będą mogli dowolnie pomajstrować przy statsach]:
Zgon, Cyborg:
Energia 20
Podwładni 0
Żywotność 20
Siła 10
Szybkość 1
Goras, Człowiek:
Umiejętności magiczne: 1
Umiejętności wiary: 3
Umiejętności technologiczne: 5
Umiejętności walki: 5
Umiejętności przywódcy: 2
Charyzma: 4
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 1
Pita, Wilkołak:
Zdolności plemienne 3
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 10
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Soul, Żywy Trup:
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 3
Moce technologiczne 0
Moce walki 0
Moce przywódcy 5
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Mapka DM Katedra:
Zawsze gracz wymieniony jako pierwszy startuje na północnozachodnim skrzyżowaniu (od katedry po lewej), a jako drugi startuje na północnowschodnim skrzyżowaniu (od katedry po prawo). Mecze prowadzone są synchronicznie, ale na oddzielnych mapach (choć tych identycznych) - pisze update gdy odpowie minimum 3 graczy, ale pewnie będzie zazwyczaj czekać na wszystkich.
No to zaczynajmny pierwsze deathmatch'e
ZGON vs GORAS
Obaj stoicie na skrzyżowaniu i do obu zbliżają się samochody. Goras grając człowiekiem otrzymuje na samym początku 5 poziomów, Zgon leveluje zabijając 50 dowolnych istot. W każdy trzypiętrowym bloku (B3) znajduje się 40 osób, w szkole jest 100 osób, w katedrze 200. Cmentarz jest pełny dusz (to dla upiorów, które tutaj nie grają). Po katedrą jest warsztat dla cyborgów i ludzi z którego mogą korzystać jeśli tam się dostaną. W każdej grze ukryte jest 5 kart przeznaczenia, ten który je znajdzie ma je na stałe, będą użyte po grach grupowych, warto je mieć
Goras ma te umiejętności na początku:
Kierowca level 1 - rozwijasz zawrotne szybkości bez wypadkowo
Kierowca level 2 - mistrz kierownicy
Strzelanie level 1 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 2 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Fanatyzm level 1 - nie znasz strachu, niczego się nie boisz
PITA vs SOUL
Obaj stoicie na skrzyżowaniu i do obu zbliżają się samochody. Znacie chyba zasady? W każdy trzypiętrowym bloku (B3) znajduje się 40 osób, w szkole jest 100 osób, w katedrze 200. Cmentarz jest pełny dusz (to dla upiorów, które tutaj nie grają). Po katedrą jest warsztat dla cyborgów i ludzi z którego mogą korzystać jeśli tam się dostaną. W każdej grze ukryte jest 5 kart przeznaczenia, ten który je znajdzie ma je na stałe, będą użyte po grach grupowych, warto je mieć
Zgon, Cyborg poziom 0:
Żywotność: 20
Ekwipunek:
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Goras, Wybraniec Ludzkości poziom 5:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość podwładnych: 0
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Pita, Wódz Plemienie Wilkołaczego poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Res Were: 0
Ilość współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Soul, Władca Żywych Trupów poziom 0:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
W grupie A są: Zgon, Goras, Pita i Soul
W tym temacie będą na początku przeprowadzone 6 deathmatch'ów.
Niedługo powstanie temat ze wszystkimi mocami wszystkich ras, który będzie modyfikowany przeze mnie.
W sumie, żeby było zabawniej: zachowujecie armie i moce po każdym meczu grupowym, a plansza zawsze jest ta sama i zawsze odnawiana
Krótko o statsach (obowiązują przez wszystkie gry grupowe (oprócz żywotnośc, siły i szybkości oczywiście) chyba żeby ktoś oddał 5 punktów z levelu na 1 punkt statsów) [a i jeszcze jedno, ci którzy przetrwają fazę grupową (a nie powiem teraz ilu to będzie graczy) będą mogli dowolnie pomajstrować przy statsach]:
Zgon, Cyborg:
Energia 20
Podwładni 0
Żywotność 20
Siła 10
Szybkość 1
Goras, Człowiek:
Umiejętności magiczne: 1
Umiejętności wiary: 3
Umiejętności technologiczne: 5
Umiejętności walki: 5
Umiejętności przywódcy: 2
Charyzma: 4
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 1
Pita, Wilkołak:
Zdolności plemienne 3
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 10
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Soul, Żywy Trup:
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 3
Moce technologiczne 0
Moce walki 0
Moce przywódcy 5
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Mapka DM Katedra:
Zawsze gracz wymieniony jako pierwszy startuje na północnozachodnim skrzyżowaniu (od katedry po lewej), a jako drugi startuje na północnowschodnim skrzyżowaniu (od katedry po prawo). Mecze prowadzone są synchronicznie, ale na oddzielnych mapach (choć tych identycznych) - pisze update gdy odpowie minimum 3 graczy, ale pewnie będzie zazwyczaj czekać na wszystkich.
No to zaczynajmny pierwsze deathmatch'e
ZGON vs GORAS
Obaj stoicie na skrzyżowaniu i do obu zbliżają się samochody. Goras grając człowiekiem otrzymuje na samym początku 5 poziomów, Zgon leveluje zabijając 50 dowolnych istot. W każdy trzypiętrowym bloku (B3) znajduje się 40 osób, w szkole jest 100 osób, w katedrze 200. Cmentarz jest pełny dusz (to dla upiorów, które tutaj nie grają). Po katedrą jest warsztat dla cyborgów i ludzi z którego mogą korzystać jeśli tam się dostaną. W każdej grze ukryte jest 5 kart przeznaczenia, ten który je znajdzie ma je na stałe, będą użyte po grach grupowych, warto je mieć
Goras ma te umiejętności na początku:
Kierowca level 1 - rozwijasz zawrotne szybkości bez wypadkowo
Kierowca level 2 - mistrz kierownicy
Strzelanie level 1 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 2 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Fanatyzm level 1 - nie znasz strachu, niczego się nie boisz
PITA vs SOUL
Obaj stoicie na skrzyżowaniu i do obu zbliżają się samochody. Znacie chyba zasady? W każdy trzypiętrowym bloku (B3) znajduje się 40 osób, w szkole jest 100 osób, w katedrze 200. Cmentarz jest pełny dusz (to dla upiorów, które tutaj nie grają). Po katedrą jest warsztat dla cyborgów i ludzi z którego mogą korzystać jeśli tam się dostaną. W każdej grze ukryte jest 5 kart przeznaczenia, ten który je znajdzie ma je na stałe, będą użyte po grach grupowych, warto je mieć
Zgon, Cyborg poziom 0:
Żywotność: 20
Ekwipunek:
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Goras, Wybraniec Ludzkości poziom 5:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość podwładnych: 0
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Pita, Wódz Plemienie Wilkołaczego poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Res Were: 0
Ilość współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Soul, Władca Żywych Trupów poziom 0:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Ostatnio zmieniony niedziela, 22 października 2006, 14:07 przez AC, łącznie zmieniany 2 razy.
- BLACKs
- Tawerniany Cygan
- Posty: 3040
- Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30
BLACK
Dobra, więc zaczynamy:
Gdy samochód podjeżdża na małą odległość, próbuje zamienić kierowcę i pasażerów w swoich. (Jeśli samochód nie zwolni, zeskakuje z drogi!). A następnie jadę (kieruje kierowca) do bloku B3. Jeśli to się nie uda, po prostu tam idę.
(Mam jakieś moce / umiejętności z początku czy też nie?)
Dobra, więc zaczynamy:
Gdy samochód podjeżdża na małą odległość, próbuje zamienić kierowcę i pasażerów w swoich. (Jeśli samochód nie zwolni, zeskakuje z drogi!). A następnie jadę (kieruje kierowca) do bloku B3. Jeśli to się nie uda, po prostu tam idę.
(Mam jakieś moce / umiejętności z początku czy też nie?)
-
- Tawerniany Berserk
- Posty: 1044
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
- Numer GG: 9350651
-
- Pomywacz
- Posty: 65
- Rejestracja: czwartek, 3 sierpnia 2006, 13:54
- Numer GG: 8970290
- Kontakt:
Szybko jadę do bloków(moja część)
Kiedy tam dojadę zaczynam trąbić ze by ludzie powychodzili na balkony.
-Zbliża sie wielki niebezpieczeństwo, nadciąga wróg, jest wojna.
Przyłączcie sie do mnie. obrońcy ziemi.
Kiedy sie do mnie przyhaczą lecimy przeszukać mieszkania. Szukam broni,pieniędzy kary czegoś użytecznego co mogę uzbroić ludzi i siebie(np. nóż kuchenny)
Kiedy to zorbie jedziemy do katedry. Tam tez nawołuje ludzi, do przylaczenia sie do mnie. Oczywiście przeszukuje katedrę. Potem idziemy pod warsztat i przjmujemy go.
Kiedy tam dojadę zaczynam trąbić ze by ludzie powychodzili na balkony.
-Zbliża sie wielki niebezpieczeństwo, nadciąga wróg, jest wojna.
Przyłączcie sie do mnie. obrońcy ziemi.
Kiedy sie do mnie przyhaczą lecimy przeszukać mieszkania. Szukam broni,pieniędzy kary czegoś użytecznego co mogę uzbroić ludzi i siebie(np. nóż kuchenny)
Kiedy to zorbie jedziemy do katedry. Tam tez nawołuje ludzi, do przylaczenia sie do mnie. Oczywiście przeszukuje katedrę. Potem idziemy pod warsztat i przjmujemy go.
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
[Apokaliptyczne Pola Walki] Arena: Grupa Bergenessen
karty, karty ach te karty - strasznie nie chce mi się ich robić tutaj, więc zrobię sobie je w notatniku i będę zapisywał jakie moce bierzecie tam, wy swoje też sobie zapisujcie - ale jak narazie one będą jawne więc je w postach jak zawsze po uzyskaniu poziomu piszcie
W grupie A są: Pavciooo, Tomek, Shade i Nosferatu
W tym temacie będą na początku przeprowadzone 6 deathmatch'ów.
Niedługo powstanie temat ze wszystkimi mocami wszystkich ras, który będzie modyfikowany przeze mnie.
W sumie, żeby było zabawniej: zachowujecie armie i moce po każdym meczu grupowym, a plansza zawsze jest ta sama i zawsze odnawiana
Krótko o statsach (obowiązują przez wszystkie gry grupowe (oprócz żywotnośc, siły i szybkości oczywiście) chyba żeby ktoś oddał 5 punktów z levelu na 1 punkt statsów) [a i jeszcze jedno, ci którzy przetrwają fazę grupową (a nie powiem teraz ilu to będzie graczy) będą mogli dowolnie pomajstrować przy statsach]:
Pavciooo, Upiór:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 10
Tomek, Człowiek:
Umiejętności magiczne: 4
Umiejętności wiary: 1
Umiejętności technologiczne: 5
Umiejętności walki: 5
Umiejętności przywódcy: 2
Charyzma: 4
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 1
Shade, Jaszczur:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Nosferatu, Żywy Trup:
Moce magiczne 4
Moce półmagiczne 4
Moce mutacyjne 3
Moce technologiczne 3
Moce walki 4
Moce przywódcy 0
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Mapka DM Katedra:
Zawsze gracz wymieniony jako pierwszy startuje na północnozachodnim skrzyżowaniu (od katedry po lewej), a jako drugi startuje na północnowschodnim skrzyżowaniu (od katedry po prawo). Mecze prowadzone są synchronicznie, ale na oddzielnych mapach (choć tych identycznych) - pisze update gdy odpowie minimum 3 graczy, ale pewnie będzie zazwyczaj czekać na wszystkich.
No to zaczynajmny pierwsze deathmatch'e
[WIADOMOŚĆ SPECJALNA: Jako że nie możemy liczyć, że Nosferatu będzie grał w tygodniu postanowiłem wszystkich umieścić na jednej planszy; i zamiast zapowiadanego MM pojawi się tu Shade, który mam nadzieję będzie pojawiał się na sesjach (nie edytuje poprzedniej części oprócz kart)]
Pavciooo, Tomek (Shade i Nosferatu zaczynają na skrzyżowaniach po drugiej stronie ściany, te na północ od tamtejszych bloków):
Obaj stoicie na skrzyżowaniu i do obu zbliżają się samochody. Tomek grając człowiekiem otrzymuje na samym początku 5 poziomów, Pavciooo leveluje zbierając dusze, co 10 dusz posiadanych dostaje 2 żw, żeby mieć więcej musi trzymać więcej dusz. Z dwóch żywych trupów Pavciooo może wyciągnąć jedną duszę - dusza pojedyńczego żywego trupa z jakiś powodów jest bezużyteczna. W każdy trzypiętrowym bloku (B3) znajduje się 40 osób, w szkole jest 100 osób, w katedrze 200. Cmentarz jest pełny dusz (to dla upiorów, które tutaj nie grają). Po katedrą jest warsztat dla cyborgów i ludzi z którego mogą korzystać jeśli tam się dostaną. W każdej grze ukryte jest 5 kart przeznaczenia, ten który je znajdzie ma je na stałe, będą użyte po grach grupowych, warto je mieć
Tomek ma te umiejętności na początku:
Strzelanie level 1 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 2 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Gromienie duchów level 1 - widzisz Upiory
Gromienie duchów level 2 - możliwości walki wręcz z Upiorami
Broń biała level 1 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Drobne zasady dla Jaszczurów (Shade obecny):
Dostają poziomy (czyli +3żw i +1 zdolność) gdy zabiją 10 istot.
Dostają 5 poziomów (czyli +15żw i +5 zdolności) gdy zabiją Gracza.
Gdy znajdują w trakcie postu chwilę spokoju mogą znieść 2 Jaja z których po turze wyłaniają się Słudzy (żw5, s2, sz2), specjalne zdolności dają możliwość modyfikowania Jaj.
Pavciooo, Upiór poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość dusz: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Tomek, Wybraniec Ludzkości poziom 5:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość podwładnych: 0
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Shade, Jaszczur poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Jaj: 0
Ilość sług: 0
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Nosferatu, Władca Żywych Trupów poziom 0:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
W grupie A są: Pavciooo, Tomek, Shade i Nosferatu
W tym temacie będą na początku przeprowadzone 6 deathmatch'ów.
Niedługo powstanie temat ze wszystkimi mocami wszystkich ras, który będzie modyfikowany przeze mnie.
W sumie, żeby było zabawniej: zachowujecie armie i moce po każdym meczu grupowym, a plansza zawsze jest ta sama i zawsze odnawiana
Krótko o statsach (obowiązują przez wszystkie gry grupowe (oprócz żywotnośc, siły i szybkości oczywiście) chyba żeby ktoś oddał 5 punktów z levelu na 1 punkt statsów) [a i jeszcze jedno, ci którzy przetrwają fazę grupową (a nie powiem teraz ilu to będzie graczy) będą mogli dowolnie pomajstrować przy statsach]:
Pavciooo, Upiór:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 10
Tomek, Człowiek:
Umiejętności magiczne: 4
Umiejętności wiary: 1
Umiejętności technologiczne: 5
Umiejętności walki: 5
Umiejętności przywódcy: 2
Charyzma: 4
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 1
Shade, Jaszczur:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Nosferatu, Żywy Trup:
Moce magiczne 4
Moce półmagiczne 4
Moce mutacyjne 3
Moce technologiczne 3
Moce walki 4
Moce przywódcy 0
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Mapka DM Katedra:
Zawsze gracz wymieniony jako pierwszy startuje na północnozachodnim skrzyżowaniu (od katedry po lewej), a jako drugi startuje na północnowschodnim skrzyżowaniu (od katedry po prawo). Mecze prowadzone są synchronicznie, ale na oddzielnych mapach (choć tych identycznych) - pisze update gdy odpowie minimum 3 graczy, ale pewnie będzie zazwyczaj czekać na wszystkich.
No to zaczynajmny pierwsze deathmatch'e
[WIADOMOŚĆ SPECJALNA: Jako że nie możemy liczyć, że Nosferatu będzie grał w tygodniu postanowiłem wszystkich umieścić na jednej planszy; i zamiast zapowiadanego MM pojawi się tu Shade, który mam nadzieję będzie pojawiał się na sesjach (nie edytuje poprzedniej części oprócz kart)]
Pavciooo, Tomek (Shade i Nosferatu zaczynają na skrzyżowaniach po drugiej stronie ściany, te na północ od tamtejszych bloków):
Obaj stoicie na skrzyżowaniu i do obu zbliżają się samochody. Tomek grając człowiekiem otrzymuje na samym początku 5 poziomów, Pavciooo leveluje zbierając dusze, co 10 dusz posiadanych dostaje 2 żw, żeby mieć więcej musi trzymać więcej dusz. Z dwóch żywych trupów Pavciooo może wyciągnąć jedną duszę - dusza pojedyńczego żywego trupa z jakiś powodów jest bezużyteczna. W każdy trzypiętrowym bloku (B3) znajduje się 40 osób, w szkole jest 100 osób, w katedrze 200. Cmentarz jest pełny dusz (to dla upiorów, które tutaj nie grają). Po katedrą jest warsztat dla cyborgów i ludzi z którego mogą korzystać jeśli tam się dostaną. W każdej grze ukryte jest 5 kart przeznaczenia, ten który je znajdzie ma je na stałe, będą użyte po grach grupowych, warto je mieć
Tomek ma te umiejętności na początku:
Strzelanie level 1 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 2 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Gromienie duchów level 1 - widzisz Upiory
Gromienie duchów level 2 - możliwości walki wręcz z Upiorami
Broń biała level 1 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Drobne zasady dla Jaszczurów (Shade obecny):
Dostają poziomy (czyli +3żw i +1 zdolność) gdy zabiją 10 istot.
Dostają 5 poziomów (czyli +15żw i +5 zdolności) gdy zabiją Gracza.
Gdy znajdują w trakcie postu chwilę spokoju mogą znieść 2 Jaja z których po turze wyłaniają się Słudzy (żw5, s2, sz2), specjalne zdolności dają możliwość modyfikowania Jaj.
Pavciooo, Upiór poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość dusz: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Tomek, Wybraniec Ludzkości poziom 5:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość podwładnych: 0
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Shade, Jaszczur poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Jaj: 0
Ilość sług: 0
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Nosferatu, Władca Żywych Trupów poziom 0:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Ostatnio zmieniony niedziela, 22 października 2006, 14:06 przez AC, łącznie zmieniany 9 razy.
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
Lecę do katedry uważając na legendarną ciężarówke - Halo zastałem Jolkę? - gdy już zwrócę na siebie uwagę - Ty ksiądz przewróć ta swoją książeczkę na koniec i zobacz co się właśnie dzieje. No to kto się przyłączy? - z grupy chętnych o ile będą wybieram 10 najlepszych, reszta idzie do piachu niespodziewanie dla nich - Nie możecie służyc WŻT, lepsi jesteście martwi.
Meniyaki tsukete shinugaii!
-
- Bosman
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Soul:
Nie, jesteś WŻT, tylko ludzie zaczynają z mocami. Zobacz też że wszystkie bloki tutaj nazywają się B3 więc precyzuj np "Blok w górnym lewym rogu dolny lewy". Mało czasu ale zdołałeś przemienić 12 osób z parteru, są jeszcze dwa piętra. Dostajesz poziom.
Pita:
Jesteś po drugiej stronie planszy, więc twoja halucynacja popychania Soula pod samochód zakończyła się tym, że zostałeś potrącony. Szybko jednak wstałeś i przemieniłeś załogę aut w Res Were.
Goras:
Nie miałeś samochód, ale zrobiłeś akcję w stylu GTA i z baniaka pozbyłeś się jednego kolesia i zwinąłeś mu środek transportu. To terenowy wóz. Pojechałeś szybko pod bloki, nikt nie chciał cię słuchać oprócz jakiegoś typa, który mówi coś o Apokalipsie i jego znajomych i że ma coś co cię zainteresuje w piwnicy.
Zgon:
To był strzał w dziesiątkę! Wpadłeś przez wielkie wrota do katedry i przejechałeś serią po zgromadzonych tam ludziach. Zyskałeś 2 poziomy i stos ciał. Na moment się zatrzymałeś (nie wiesz czemu), reszta ludzi zdaję się ukryła się w komnatach za ołtarzem.
Zgon, Cyborg poziom 2:
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin Maszynowy (75 amunicji) [wcześniej zapomniałem dodać)
Ilość zabitych: 110
Ilość kart przeznaczenia: 0
Goras, Wybraniec Ludzkości poziom 5:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość podwładnych: 0
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Pita, Wódz Plemienie Wilkołaczego poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Res Were: 8
- 4*Normalny - żw5, s5, sz5 (tur: 2)
- 2*Normalny - żw5, s5, sz5 (tur: 3)
- Kiepski - żw3, s3, sz3 (tur: 1)
- Sylwerado - żw11, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (tur: 5)
Ilość współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 8
Ilość kart przeznaczenia: 0
Soul, Władca Żywych Trupów poziom 1:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 12
Ilość kart przeznaczenia: 0
Nie, jesteś WŻT, tylko ludzie zaczynają z mocami. Zobacz też że wszystkie bloki tutaj nazywają się B3 więc precyzuj np "Blok w górnym lewym rogu dolny lewy". Mało czasu ale zdołałeś przemienić 12 osób z parteru, są jeszcze dwa piętra. Dostajesz poziom.
Pita:
Jesteś po drugiej stronie planszy, więc twoja halucynacja popychania Soula pod samochód zakończyła się tym, że zostałeś potrącony. Szybko jednak wstałeś i przemieniłeś załogę aut w Res Were.
Goras:
Nie miałeś samochód, ale zrobiłeś akcję w stylu GTA i z baniaka pozbyłeś się jednego kolesia i zwinąłeś mu środek transportu. To terenowy wóz. Pojechałeś szybko pod bloki, nikt nie chciał cię słuchać oprócz jakiegoś typa, który mówi coś o Apokalipsie i jego znajomych i że ma coś co cię zainteresuje w piwnicy.
Zgon:
To był strzał w dziesiątkę! Wpadłeś przez wielkie wrota do katedry i przejechałeś serią po zgromadzonych tam ludziach. Zyskałeś 2 poziomy i stos ciał. Na moment się zatrzymałeś (nie wiesz czemu), reszta ludzi zdaję się ukryła się w komnatach za ołtarzem.
Zgon, Cyborg poziom 2:
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin Maszynowy (75 amunicji) [wcześniej zapomniałem dodać)
Ilość zabitych: 110
Ilość kart przeznaczenia: 0
Goras, Wybraniec Ludzkości poziom 5:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość podwładnych: 0
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Pita, Wódz Plemienie Wilkołaczego poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Res Were: 8
- 4*Normalny - żw5, s5, sz5 (tur: 2)
- 2*Normalny - żw5, s5, sz5 (tur: 3)
- Kiepski - żw3, s3, sz3 (tur: 1)
- Sylwerado - żw11, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (tur: 5)
Ilość współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 8
Ilość kart przeznaczenia: 0
Soul, Władca Żywych Trupów poziom 1:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 12
Ilość kart przeznaczenia: 0
-
- Pomywacz
- Posty: 65
- Rejestracja: czwartek, 3 sierpnia 2006, 13:54
- Numer GG: 8970290
- Kontakt:
Szybko idę tam gdzie on mnie zaprowadzi.
Kiedy zabiorę poczesne przedmioty z stamtąd biorę ludzi i idziemy po naszych blokach.
Zmuszamy słabszych do przyhaczenia sie do nas, jeżeli sie udaje silniejszych tez oczywiście zbieramy noże pistolety bezyne(na koktajle molotowa)
A z bagażnika samochodu bire poczeben rzeczy(kluch apteczke itp)
Jak już to zrobimy podnosimy samochód i wnosimy go na dach bloku
Kiedy zabiorę poczesne przedmioty z stamtąd biorę ludzi i idziemy po naszych blokach.
Zmuszamy słabszych do przyhaczenia sie do nas, jeżeli sie udaje silniejszych tez oczywiście zbieramy noże pistolety bezyne(na koktajle molotowa)
A z bagażnika samochodu bire poczeben rzeczy(kluch apteczke itp)
Jak już to zrobimy podnosimy samochód i wnosimy go na dach bloku
-
- Majtek
- Posty: 134
- Rejestracja: niedziela, 23 lipca 2006, 17:53
- Numer GG: 192068
- Lokalizacja: Z 9-ciu Piekieł
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 514
- Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
- Lokalizacja: z kapusty
-
- Bosman
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Tomek:
Kilku oszołomów do ciebie się przyłączyło, razem zabiliście trzy osoby. Zyskujesz 5 poziomów. Jeżeli czegoś szybko nie zrobisz wściekły tłum w kościele was zmasakruje.
Pavciooo:
Nikt ci nie przeszkadzał i zgarnąłeś 200 dusz za jednym zamachem.
Shade:
W tej turze zdołałeś jedynie wyrżnąć wszystkich w jednym bloku. Zyskujesz 4 poziomy. Za turę z jaj wyłonią się zwykli Słudzy. (Jaszczurom sługi robią się z jaj, zobacz zdolności żeby zobaczyć jak możesz mieć więcej i bardziej różnorodnych jaj).
Nosferatu:
Bardzo inteligentnie - dzięki temu biegałeś od klasy do klasy i łapałeś nauczyciela (a nie tak jak w innych grach że ludzie biegają z drużyną od klasy do klasy czekając aż się zeżrą) i od razu masz 200 sług. I 20 poziomów do przodu, wybierz sobie moce uwzględniając limity w statystykach. Na drugim piętrze są zamknięte drzwi. W środku coś niebezpiecznego może się czaić... Nie musisz ich otwierać.
Pavciooo, Upiór poziom 0:
Żywotność: 30
Ekwipunek:
Ilość dusz: 200
Ilość kart przeznaczenia: 0
Tomek, Wybraniec Ludzkości poziom 10:
Żywotność: 30
Ekwipunek:
Ilość podwładnych: 5
- 4*Skinhead - BrońBiała5, SztukiWalki5, S3 - Maczugi
- Strażnik - Strzelanie2 - rewolwer (6 naboi)
Ilość zabitych: 3
Ilość kart przeznaczenia: 0
Shade, Jaszczur poziom 4:
Żywotność: 22
Ekwipunek:
Ilość Jaj: 2
- Słudzy (tur: 1)
Ilość sług: 0
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Nosferatu, Władca Żywych Trupów poziom 20:
Żywotność: 25
Ekwipunek:
Ilość sług: 200
- 2*Bejsbolista - BrońBiała3, sz2, s2 - Maczuga
- 5*Zombiak z nożem - broń biała 1 - nóż
- 5*Woźna - Broń Biała 2 - Gazrurki
Ilość kart przeznaczenia: 0
Kilku oszołomów do ciebie się przyłączyło, razem zabiliście trzy osoby. Zyskujesz 5 poziomów. Jeżeli czegoś szybko nie zrobisz wściekły tłum w kościele was zmasakruje.
Pavciooo:
Nikt ci nie przeszkadzał i zgarnąłeś 200 dusz za jednym zamachem.
Shade:
W tej turze zdołałeś jedynie wyrżnąć wszystkich w jednym bloku. Zyskujesz 4 poziomy. Za turę z jaj wyłonią się zwykli Słudzy. (Jaszczurom sługi robią się z jaj, zobacz zdolności żeby zobaczyć jak możesz mieć więcej i bardziej różnorodnych jaj).
Nosferatu:
Bardzo inteligentnie - dzięki temu biegałeś od klasy do klasy i łapałeś nauczyciela (a nie tak jak w innych grach że ludzie biegają z drużyną od klasy do klasy czekając aż się zeżrą) i od razu masz 200 sług. I 20 poziomów do przodu, wybierz sobie moce uwzględniając limity w statystykach. Na drugim piętrze są zamknięte drzwi. W środku coś niebezpiecznego może się czaić... Nie musisz ich otwierać.
Pavciooo, Upiór poziom 0:
Żywotność: 30
Ekwipunek:
Ilość dusz: 200
Ilość kart przeznaczenia: 0
Tomek, Wybraniec Ludzkości poziom 10:
Żywotność: 30
Ekwipunek:
Ilość podwładnych: 5
- 4*Skinhead - BrońBiała5, SztukiWalki5, S3 - Maczugi
- Strażnik - Strzelanie2 - rewolwer (6 naboi)
Ilość zabitych: 3
Ilość kart przeznaczenia: 0
Shade, Jaszczur poziom 4:
Żywotność: 22
Ekwipunek:
Ilość Jaj: 2
- Słudzy (tur: 1)
Ilość sług: 0
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Nosferatu, Władca Żywych Trupów poziom 20:
Żywotność: 25
Ekwipunek:
Ilość sług: 200
- 2*Bejsbolista - BrońBiała3, sz2, s2 - Maczuga
- 5*Zombiak z nożem - broń biała 1 - nóż
- 5*Woźna - Broń Biała 2 - Gazrurki
Ilość kart przeznaczenia: 0
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Dusze zostawiam sobie na potem, niech mi się żw odkłada
Lecę z cmentarza do szkoły, wlatuję do srodka przez jakieś okno, ewentualnie jakieś drzwi (jeżeli nie ma nigdzie otwartych to wydaję część dusz na przenikalność by móc się dostać do środka). Tam nie atakuję nikogo tylko zbieram sobie dusze z zombiaków Nosferatu, wkońcu im się itak nie przydadzą Gdy skończę odlatuję sobie w jakieś bezpieczne miejsce i ewentualnie obserwuję co robi Nosferatu (czy otwiera drzwi czy idzie gdzie indziej)
Lecę z cmentarza do szkoły, wlatuję do srodka przez jakieś okno, ewentualnie jakieś drzwi (jeżeli nie ma nigdzie otwartych to wydaję część dusz na przenikalność by móc się dostać do środka). Tam nie atakuję nikogo tylko zbieram sobie dusze z zombiaków Nosferatu, wkońcu im się itak nie przydadzą Gdy skończę odlatuję sobie w jakieś bezpieczne miejsce i ewentualnie obserwuję co robi Nosferatu (czy otwiera drzwi czy idzie gdzie indziej)
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt: