[Wojny Plemienne Wilkołaków] I: Apokanos
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
[Wojny Plemienne Wilkołaków] I: Apokanos
Smoku:
1. Wygląd: http://arania.kamiki.net/contestentries ... 20form.jpg
2. Kolor: Czerwony
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. 8 punktów do rozlokowania:
Zdolności plemienne 1
Zdolności ewolucyjne 3
Zdolności plugawe 4
Szacunek 10
4. Wybrać dwóch spośród dziesięciu patronów: Karneroi, Entior
Pavciooo:
1. Wygląd: Duży, masywny wilkołak o czerwonych oczach i sierści w dwóch kolorach: Czarnym i ciemnozielonym.
2. Kolor: Zielony
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 3
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 10
4.patroni: Kandor, Entior
MISTRZ_MIECZA:
1. Wygląd: brzyyyydal
2. Kolor: Błękitny
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 3
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 10
4. Wybrać dwóch spośród dziesięciu patronów: Saterei, Unjar
Asd7:
1. Wygląd: Wysoki czarny wilkołak z białym pasem na grzbiecie. Charakterystyczna blizna ( o taką : http://img138.imageshack.us/my.php?imag ... s23yl5.jpg) na karku.
2. Kolor: -
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 3
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 10 (max.15)
4. Saterei, Karneroi.
Tomek:
1. Wygląd: http://web.mit.edu/people/sekullbe/garou/werewolf.gif
2. Kolor: Żółty
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 0
Zdolności ewolucyjne 3
Zdolności plugawe 5
Szacunek 10
4.Patron: Oligan, Hadryk
Sergi:
Wygląd: Wysoki ponad dwu metrowy wilkołak o sierści ciemnej niczym noc i czerwonych ślepiach, bordowa przepaska na biodrach z białym symbolem księżyca w pełni. Dodatkowo nosi niedbale połączone szczątki różnych zbroi dopasowane do jego postury. Głęboka szrama na pysku, zdobyta w walce o przywódctwo w dawnym plemieniu. Po zdradzie dokonanej przez swego sojusznika ciało wilkołaka naznaczone jest wieloma bliznami po lodowych soplach, w miejscach tych nie posiada sierści. Z tego powodu wygląd Lykana jest dość upiorny.
Kolor:Niebieski
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Zdolności plemienne: 0
Zdolności ewolucyjne: 3
Zdolności plugawe: 5
Szacunek: 10
Patron: Erlanekai i Hadryk
Memo:
1. Wygląd: Wilkołak z dalekiej półocy o gęstej, śnieżnobiałej (aczkolwiek teraz pewnie się zabrudzi) sierści i jasnoszarych oczach. Ma ponad dwa metry wzrostu, krótki ogon. Owłosienie na jego pysku układa się tak, że wygląda jakby miał wąsy, za co był u siebie wyśmiewany, w końcu chciał zostać przywódcą i wyzwał Wodza Plemienia. Błąd. Po tym zdarzeniu nie ma lewego ucha (ale słyszy dobrze), ale zyskał paskudną szramę od pazura ciągnącą się od prawego ramienia po łokieć.
2. Kolor: Biały
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności:
Zdolności plemienne: 0
Zdolności ewolucyjne: 5
Zdolności plugawe: 3
Szacunek: 10
4. Patroni: Vonader, Żuki
GORAS:
1. Wygląd: http://www.ilmondodielena.it/tendress/l ... olf-11.jpg
2. Kolor: Czarny
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 0
Zdolności ewolucyjne 4
Zdolności plugawe 4
Szacunek 10
4.patroni: Żuki, Vonader.
Gra dzieli się na dwie fazy - drużynową i solową, pierwsza faza kończy się w momenci śmierci dwóch Hrabiów Wilkołaczych.
Mapa: http://img398.imageshack.us/img398/5053 ... akivo5.jpg
Trochę tła: trwa wojna między siłami ludzkimi, jest późne średniowiecze, aczkolwiek trochę bardziej zaawansowane technicznie niż to znane z naszego świata, no i oni posiadają trochę magii.
Po lewej stronie mostu ma siedzibę ród van der Helden, po prawej ród Karenbaumów, po planszy ciągle biegają jakieś armie.
Gracze czerwoni (Pavciooo, MM, Asd7, Smoku) zaczynają w centrum wioski van der Helden, gracze niebiescy (Sergi, Memo, Goras, Tomek) zaczynają w centrum wioski Karenbaumów.
Wioska van der Heldenów jest narazie chroniona przez jakieś pole siłowe - nikt nie może być w niej uśmiercony, z kolei Niebiescy zawarli sojusz z Karenbaumami.
Odwiedzenie kaplic może coś wam dać lub nic
Narazie rozejdźcie się po okolicy próbując znaleźć kogoś na polanach.
Przywódcą Czerwonych jest hrabia Alenajus, który uzgodnił z van der Heldenami, że w ich wiosce dobre Wilkołaki będą uzdrawiane (aczkolwiek ludzie nie widzą różnicy kto jest kto).
Przywódca Niebieskich hrabia Ichnatius urzęduje w wiosce Karenbaumów przy świątyni dwóch bóstw. Posyła was na mordowanie tych po drugiej stronie rzeki - wszystkich.
1. Wygląd: http://arania.kamiki.net/contestentries ... 20form.jpg
2. Kolor: Czerwony
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. 8 punktów do rozlokowania:
Zdolności plemienne 1
Zdolności ewolucyjne 3
Zdolności plugawe 4
Szacunek 10
4. Wybrać dwóch spośród dziesięciu patronów: Karneroi, Entior
Pavciooo:
1. Wygląd: Duży, masywny wilkołak o czerwonych oczach i sierści w dwóch kolorach: Czarnym i ciemnozielonym.
2. Kolor: Zielony
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 3
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 10
4.patroni: Kandor, Entior
MISTRZ_MIECZA:
1. Wygląd: brzyyyydal
2. Kolor: Błękitny
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 3
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 10
4. Wybrać dwóch spośród dziesięciu patronów: Saterei, Unjar
Asd7:
1. Wygląd: Wysoki czarny wilkołak z białym pasem na grzbiecie. Charakterystyczna blizna ( o taką : http://img138.imageshack.us/my.php?imag ... s23yl5.jpg) na karku.
2. Kolor: -
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 3
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 10 (max.15)
4. Saterei, Karneroi.
Tomek:
1. Wygląd: http://web.mit.edu/people/sekullbe/garou/werewolf.gif
2. Kolor: Żółty
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 0
Zdolności ewolucyjne 3
Zdolności plugawe 5
Szacunek 10
4.Patron: Oligan, Hadryk
Sergi:
Wygląd: Wysoki ponad dwu metrowy wilkołak o sierści ciemnej niczym noc i czerwonych ślepiach, bordowa przepaska na biodrach z białym symbolem księżyca w pełni. Dodatkowo nosi niedbale połączone szczątki różnych zbroi dopasowane do jego postury. Głęboka szrama na pysku, zdobyta w walce o przywódctwo w dawnym plemieniu. Po zdradzie dokonanej przez swego sojusznika ciało wilkołaka naznaczone jest wieloma bliznami po lodowych soplach, w miejscach tych nie posiada sierści. Z tego powodu wygląd Lykana jest dość upiorny.
Kolor:Niebieski
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Zdolności plemienne: 0
Zdolności ewolucyjne: 3
Zdolności plugawe: 5
Szacunek: 10
Patron: Erlanekai i Hadryk
Memo:
1. Wygląd: Wilkołak z dalekiej półocy o gęstej, śnieżnobiałej (aczkolwiek teraz pewnie się zabrudzi) sierści i jasnoszarych oczach. Ma ponad dwa metry wzrostu, krótki ogon. Owłosienie na jego pysku układa się tak, że wygląda jakby miał wąsy, za co był u siebie wyśmiewany, w końcu chciał zostać przywódcą i wyzwał Wodza Plemienia. Błąd. Po tym zdarzeniu nie ma lewego ucha (ale słyszy dobrze), ale zyskał paskudną szramę od pazura ciągnącą się od prawego ramienia po łokieć.
2. Kolor: Biały
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności:
Zdolności plemienne: 0
Zdolności ewolucyjne: 5
Zdolności plugawe: 3
Szacunek: 10
4. Patroni: Vonader, Żuki
GORAS:
1. Wygląd: http://www.ilmondodielena.it/tendress/l ... olf-11.jpg
2. Kolor: Czarny
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
3. Zdolności plemienne 0
Zdolności ewolucyjne 4
Zdolności plugawe 4
Szacunek 10
4.patroni: Żuki, Vonader.
Gra dzieli się na dwie fazy - drużynową i solową, pierwsza faza kończy się w momenci śmierci dwóch Hrabiów Wilkołaczych.
Mapa: http://img398.imageshack.us/img398/5053 ... akivo5.jpg
Trochę tła: trwa wojna między siłami ludzkimi, jest późne średniowiecze, aczkolwiek trochę bardziej zaawansowane technicznie niż to znane z naszego świata, no i oni posiadają trochę magii.
Po lewej stronie mostu ma siedzibę ród van der Helden, po prawej ród Karenbaumów, po planszy ciągle biegają jakieś armie.
Gracze czerwoni (Pavciooo, MM, Asd7, Smoku) zaczynają w centrum wioski van der Helden, gracze niebiescy (Sergi, Memo, Goras, Tomek) zaczynają w centrum wioski Karenbaumów.
Wioska van der Heldenów jest narazie chroniona przez jakieś pole siłowe - nikt nie może być w niej uśmiercony, z kolei Niebiescy zawarli sojusz z Karenbaumami.
Odwiedzenie kaplic może coś wam dać lub nic
Narazie rozejdźcie się po okolicy próbując znaleźć kogoś na polanach.
Przywódcą Czerwonych jest hrabia Alenajus, który uzgodnił z van der Heldenami, że w ich wiosce dobre Wilkołaki będą uzdrawiane (aczkolwiek ludzie nie widzą różnicy kto jest kto).
Przywódca Niebieskich hrabia Ichnatius urzęduje w wiosce Karenbaumów przy świątyni dwóch bóstw. Posyła was na mordowanie tych po drugiej stronie rzeki - wszystkich.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 10:35 przez AC, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
-
- Marynarz
- Posty: 215
- Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Asd7:
Za nim wyszedłeś zobaczyłeś jak z miasta wyjeżdża 5 paladynów w zbrojach płytowych z wielkimi mieczami na mechanicznych rumakach. Nie chcąc się narażać nikomu nie zaatakowałeś ich. Po krótkiej drodze znalazłeś dwóch wieśniaków, których "przejąłeś" na swoją stronę. Najbliższy będzie za dwie tury [odpisz dopiero po update dla reszty graczy]
Tomek:
To zadziwiające, ale przechodząc między domami trzech ludzi zgłosiło się na ochotnika. Najbliższy będzie za trzy tury. Zauważyłeś, że po terenie kręci się kilkunastu zombie, zdaję się, że ci ludzie mają wielu różnych sojuszników. [odpisz dopiero po update dla reszty graczy]
I tak, prosiłbym o pytania.
Za nim wyszedłeś zobaczyłeś jak z miasta wyjeżdża 5 paladynów w zbrojach płytowych z wielkimi mieczami na mechanicznych rumakach. Nie chcąc się narażać nikomu nie zaatakowałeś ich. Po krótkiej drodze znalazłeś dwóch wieśniaków, których "przejąłeś" na swoją stronę. Najbliższy będzie za dwie tury [odpisz dopiero po update dla reszty graczy]
Tomek:
To zadziwiające, ale przechodząc między domami trzech ludzi zgłosiło się na ochotnika. Najbliższy będzie za trzy tury. Zauważyłeś, że po terenie kręci się kilkunastu zombie, zdaję się, że ci ludzie mają wielu różnych sojuszników. [odpisz dopiero po update dla reszty graczy]
I tak, prosiłbym o pytania.
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Wybiegam przez bramę i biegnę na południowy-wschód do lasu, poprzemieniać drwali. Przy okazji odwiedzam kapliczkę Żuków.
- O, potężny Żuki! Władco Ziemi! Twój pokorny sługa jest gotowy walczyć w twoim imieniu!
Nie mam pytań
edit: poprawione ;p
- O, potężny Żuki! Władco Ziemi! Twój pokorny sługa jest gotowy walczyć w twoim imieniu!
Nie mam pytań
edit: poprawione ;p
Ostatnio zmieniony sobota, 26 sierpnia 2006, 23:03 przez Memo, łącznie zmieniany 2 razy.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
No to jak MG przykazał, biegnę na pole przemienić jakichś chłopów silnych
Potem udaję się do kapliczki i proszę patronów o jakąś moc.
Edit: Pytanie... Te skały to most? I czy jest jakoś strzeżony? I czy mogę przemieniać kogo chcę bez obawy że mnie za to wygonią/ukatrupią?
Potem udaję się do kapliczki i proszę patronów o jakąś moc.
Edit: Pytanie... Te skały to most? I czy jest jakoś strzeżony? I czy mogę przemieniać kogo chcę bez obawy że mnie za to wygonią/ukatrupią?
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Bombardier
- Posty: 836
- Rejestracja: wtorek, 4 lipca 2006, 19:54
- Lokalizacja: z ziem piekielnych
- Kontakt:
Zaczynam bieć w stronę budynkó z numerami 1 i 2 , przemieniam wszystko co się da ( najlepiej aby były to słabi i szybko przemieniajacy się). Dodatkowo pożywaim się miesem ludzkim gdy tylko nadaży się okazja.Szuam czegokolwiek co może mi się przydać. Jeśli zdąze to idę do kaplicy, może uda mi się coś ciekawego tam znaleśc.
Ostatnio zmieniony niedziela, 27 sierpnia 2006, 11:31 przez Sergi, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Pomywacz
- Posty: 65
- Rejestracja: czwartek, 3 sierpnia 2006, 13:54
- Numer GG: 8970290
- Kontakt:
-
- Marynarz
- Posty: 332
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
- Numer GG: 0
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Skały są bardzo ostre i prędzej się potniecie niż dacie kilka kroków po nich.
Apokanos przemawia w waszych umysłach: Wy śmiertelni Wilkołacy przestańcie wyznawać stare bóstwa i przyłączcie się do mnie! Jestem w centralnej części planszy, gdy tu dotrzecie staniecie się godni służenia mi. W przeciwnym razie gińcie!
Od teraz, co turę będą atakowane dwie świątynie - po jednej na każdą stronę, gdy upadną świątynie obu patronów graczy ich postacie zostają przejęte przez najbliższego gracza przeciwnego obozu i doteleportowane do niego. Gracze nie mogą zniszczyć świątyń chyba że służą Apokanosowi.
Upadają świątynie: Karneroi i Oligan.
Sergi:
Za dezercję i za nie przestrzeganie kodeksu jedyną karą jest śmierć! - po zabiciu kilku ludzi pojawił się Ichnatius i w błyskawiczny ataku urwał ci głowę.
SERGI WŁAŚNIE ZGINĄŁ PONIEWAŻ ZŁAMAŁ SOJUSZ
[a łamać sojusz można tylko gdy ktoś się przyłącza do Apokanosa]
Memo:
Twe modły coś dały - zyskujesz zdolność Żuki level 1. Zyskałeś też 3 Res-Were.
Pavciooo:
Zdążyłeś tylko zabić dwóch wieśniaków. Jesteś na polu, w oddali na północy widzisz jakąś bitwę.
Goras:
Wchodziłeś po kolei do budynków, które wymieniłeś. Nic tam nie było ciekawe, w jednym tylko usłyszałeś od jakiegoś starego żołnierza A ty tu kurwa czego? Zobaczyłeś jak Sergi zrobił rzeźnię i chwilę później stracił głowę w ataku waszego dowódcy. Ucieszyłeś się, że nie wspomniałeś w swoich planach że idziesz mordować tylko poprostu sobie połazić. [tak, zaznaczam w update ile zdolności możecie brać w danej turze]
MM:
Wioska ma jakieś dziwne pole - nikogo tu nie możesz nawet zaatakować. 10 kuszników proponuje że się do ciebie przyłączą (ale musisz dać zaznaczyć że mają immunitet względem ciebie i wice wersa).
Smoku:
Zawsze serdeczność popłaca - 10 wojowników z północy udało ci się zrekrutować. Wyszliście za bramy miasta i po kolej przemieniłeś ich w Res-Were. Zyskujesz poziom (weź zdolność ewolucyjną).
Smoku, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 1:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 5*Sylwerado (5 tur)
- 2*Sylwerstyl (5 tur)
- 3*Normalny (2 tury)
Ilość zabitych: 10
Pavciooo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- Normalny (za 2 tury)
- Normalny (za 3 tury)
Ilość zabitych: 2
MM, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0
Asd7, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- Normalny (za 2 tury)
- Sylwerado (za 4 tury)
Ilość zabitych: 2
Tomek, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 2*Plusus (za 3 tury)
- Sylwer (za 5 tur)
Ilość zabitych: 3
Memo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 3*Kiepski (za turę)
Ilość zabitych: 3
Goras, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0
Apokanos przemawia w waszych umysłach: Wy śmiertelni Wilkołacy przestańcie wyznawać stare bóstwa i przyłączcie się do mnie! Jestem w centralnej części planszy, gdy tu dotrzecie staniecie się godni służenia mi. W przeciwnym razie gińcie!
Od teraz, co turę będą atakowane dwie świątynie - po jednej na każdą stronę, gdy upadną świątynie obu patronów graczy ich postacie zostają przejęte przez najbliższego gracza przeciwnego obozu i doteleportowane do niego. Gracze nie mogą zniszczyć świątyń chyba że służą Apokanosowi.
Upadają świątynie: Karneroi i Oligan.
Sergi:
Za dezercję i za nie przestrzeganie kodeksu jedyną karą jest śmierć! - po zabiciu kilku ludzi pojawił się Ichnatius i w błyskawiczny ataku urwał ci głowę.
SERGI WŁAŚNIE ZGINĄŁ PONIEWAŻ ZŁAMAŁ SOJUSZ
[a łamać sojusz można tylko gdy ktoś się przyłącza do Apokanosa]
Memo:
Twe modły coś dały - zyskujesz zdolność Żuki level 1. Zyskałeś też 3 Res-Were.
Pavciooo:
Zdążyłeś tylko zabić dwóch wieśniaków. Jesteś na polu, w oddali na północy widzisz jakąś bitwę.
Goras:
Wchodziłeś po kolei do budynków, które wymieniłeś. Nic tam nie było ciekawe, w jednym tylko usłyszałeś od jakiegoś starego żołnierza A ty tu kurwa czego? Zobaczyłeś jak Sergi zrobił rzeźnię i chwilę później stracił głowę w ataku waszego dowódcy. Ucieszyłeś się, że nie wspomniałeś w swoich planach że idziesz mordować tylko poprostu sobie połazić. [tak, zaznaczam w update ile zdolności możecie brać w danej turze]
MM:
Wioska ma jakieś dziwne pole - nikogo tu nie możesz nawet zaatakować. 10 kuszników proponuje że się do ciebie przyłączą (ale musisz dać zaznaczyć że mają immunitet względem ciebie i wice wersa).
Smoku:
Zawsze serdeczność popłaca - 10 wojowników z północy udało ci się zrekrutować. Wyszliście za bramy miasta i po kolej przemieniłeś ich w Res-Were. Zyskujesz poziom (weź zdolność ewolucyjną).
Smoku, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 1:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 5*Sylwerado (5 tur)
- 2*Sylwerstyl (5 tur)
- 3*Normalny (2 tury)
Ilość zabitych: 10
Pavciooo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- Normalny (za 2 tury)
- Normalny (za 3 tury)
Ilość zabitych: 2
MM, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0
Asd7, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- Normalny (za 2 tury)
- Sylwerado (za 4 tury)
Ilość zabitych: 2
Tomek, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 2*Plusus (za 3 tury)
- Sylwer (za 5 tur)
Ilość zabitych: 3
Memo, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
- 3*Kiepski (za turę)
Ilość zabitych: 3
Goras, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Przywołuję Żuka, pakuję na niego Res-Were i siebie i lecimy do centralnej części planszy.
- Wszechpotężny Apokanosie! Twój pierwszy wyznawca jest gotów do wykonywania twych rozkazów!
- Wszechpotężny Apokanosie! Twój pierwszy wyznawca jest gotów do wykonywania twych rozkazów!
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
-
- Marynarz
- Posty: 332
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
- Numer GG: 0
- Kontakt:
-
- Pomywacz
- Posty: 65
- Rejestracja: czwartek, 3 sierpnia 2006, 13:54
- Numer GG: 8970290
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt: