Kolor postaci: niebieski
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
20 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 5
Moce technologiczne 0
Moce walki 5
Moce przywódcy 0
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
Broń biała level 5 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Pyromanta level 3 - twoje ciało może powlec ogień o grubości 1cm, ciebie on nie parzy; praktycznie ciągle
Pyromanta level 4 - raz na 5 tur możesz zamienić się w ognistą kulę o średnicy 2m, w tej postaci możesz latać (działa jedną turę)
Pyromanta level 5 - masz pełną kontrolę nad ogniem (nie daje jednak odporności na niego)
Pyromanta level 6 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
t0m3ek (Tomek)
Kolor postaci: żółty
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
20 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 5
Moce technologiczne 0
Moce walki 5
Moce przywódcy 0
Moce:
Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
Wampiryzm level 6 - raz na turę możesz przemieniać dowolnego żywego człowieka w Wampira (level5)
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Pavciooo
Kolor postaci: czerwony
Żywotność 5
Siła 6
Szybkość 1
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 0
Moce technologiczne 5
Moce walki 0
Moce przywódcy 5
Moce:
Uczenie się level 1 - -1 zombie potrzeba żeby dostać level
Uczenie się level 2 - -2 zombie potrzeba żeby dostać level
Uczenie się level 3 - -3 zombie potrzeba żeby dostać level
Pedagogika level 1 - możesz przekazać jedną ze swoich umiejętności poziomu 1 pięciu swoim sługom; umiejętności, które służą nauczaniu dostają bonus +5 do ilości nauczania w jednej turze
Pedagogika level 2 - można przekazać umiejętności poziomu 2; bonus +10 (nie sumuje się)
Pedagogika level 3 - można przekazać umiejętności poziomu 3; bonus +15 (nie sumuje się)
Pedagogika level 4 - można przekazać umiejętności poziomu 4; bonus +20 (nie sumuje się)
Pedagogika level 5 - można przekazać umiejętności poziomu 5; bonus +25 (nie sumuje się)
Rusznikarstwo level 1 - Potrafisz zbudować pistolet/rewolwer z części
Rusznikarstwo level 2 - Wiesz jak stworzyć proch i naboje
Rusznikarstwo level 3 - Możesz tworzyć karabiny z części
Rusznikarstwo level 4 - Potrafisz tworzyć małe działa
Rusznikarstwo level 5 - Nie potrzebujesz części - ze śmieci robisz broń palną i amunicję
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
Strzelanie level 2 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 3 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Strzelanie level 4 - do 30m trafisz siedzącą muchę; dokładnie z 2 broni na raz
Strzelanie level 5 - do 100m trafisz siedzącą muchę
Rambo level 1 - wym.Strzelanielvl4; amunicja zdaje się nie kończyć w karabinach
Rambo level 2 - broń nie ma odrzutu, gdy z niej strzelasz
Rambo level 3 - tylko pociski, które trafią w twoją głowę robią na tobie wrażenie (acz nie zdziw się jak jakaś część ciała odpadnie)
Rambo level 4 - +10żw, stajesz się jednak wolniejszy
Rambo level 5 - +10żw (dodatkowo), siła zwiększa się o 5
Fortyfikacje level 1 - potrafisz tworzyć ze swoimi zombie umocnienia które utrzymają się dłużej niż 5min
Fortyfikacje level 2 - umiesz kopać rowy i fosy (twoi podwładni też) - 15m na turę
Fortyfikacje level 3 - potrafisz tworzyć małe wieżyczki dla strzelców (1 na turę)
Fortyfikacje level 4 - twoi podwładni pracują teraz dużo szybciej i lepiej. Twe umocnienia wytrzymują już nie jedno uderzenie wroga.
Fortyfikacje level 5 - w magiczny sposób możesz budować w jedną turę wielkie mury obronne
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
Lód level 1 - wym.Wodalevel3; możesz zamieniać wodę w lód
Memo
Kolor postaci: Biały
Żywotność: 5
Siła: 1
Szybkość: 1
Moce magiczne: 5
Moce półmagiczne: 0
Moce mutacyjne: 0
Moce technologiczne: 5
Moce walki: 5
Moce przywódcy: 5
Moce:
Arxel
Kolor postaci: zielony
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
20 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 0
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 0
Moce technologiczne 5
Moce walki 5
Moce przywódcy 5
Moce:
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
Strzelanie level 2 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 3 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Strzelanie level 4 - do 30m trafisz siedzącą muchę; dokładnie z 2 broni na raz
Strzelanie level 5 - do 100m trafisz siedzącą muchę
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedynczy pociski bronią białą
Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
Broń biała level 5 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
Broń biała level 6 - gdy rzucasz twoja broń tnie ofiarę i jeszcze wraca do ciebie
Broń biała level 7 - prawdziwy mistrz, teraz możesz odbijać wszystkie pociski które lecą w ciebie od przodu
Fortyfikacje level 1 - potrafisz tworzyć ze swoimi zombie umocnienia które utrzymają się dłużej niż 5min
Fortyfikacje level 2 - umiesz kopać rowy i fosy (twoi podwładni też) - 15m na turę
Fortyfikacje level 3 - potrafisz tworzyć małe wieżyczki dla strzelców (1 na turę)
Fortyfikacje level 4 - twoi podwładni pracują teraz dużo szybciej i lepiej. Twe umocnienia wytrzymują już nie jedno uderzenie wroga.
Fortyfikacje level 5 - w magiczny sposób możesz budować w jedną turę wielkie mury obronne
Mapa (brązowym kolorem są oznaczone ogrodzenia, a to po lewej to stadion - taki co to się w nim rozgrywają turnieje lekkoatletyczne. Wielkość bloku (granatowy kolor) ozwirciedla wielkość realistyczną, czyli im większy prostokąt na mapie tym większy blok - więcej ludzi)
I mapa z kanałami i wejściami do nich
Dyplomacja:
1. Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie; sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
2. Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
3. Pakt o nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, ja kto może się czasem zdarzyć
4. Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
5. Handel wymienny - możecie handlować między sobą, to znaczy wymieniać się. Można handlować sługami, specjalnymi sługami, przedmiotami, żuchwami, sercami i palcami (betatest:D).
Dostępne dla wszystkich:
Wysłanie listu gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Handel - handlować można na Bazarze, który być może się pojawi w czasie trwania Wojen
Wszyscy
Stoicie w parku. Zegar na szczycie ratuszu właśnie wybił godzinę dziesiątą. W parku nikt się nie kręci (oprócz was). Niby wszystko normalnie ale staw (nie zaznaczyłem na mapie) pośrodku parku jakoś dziwnie świeci się na czerwono. Nie możecie narazie walczyć, ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady.
Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.
Za każde 10 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".
Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazwać) i umiejętność spośród wybranych.
Inaczej niż w poprzedniej wersji nie będzie podziału na magiczne i niemagnicze zombie. Jeżeli ta część będzie miała popularność to gwarantuje następną część z większą ilością bajerów.
Na początku chroni was Immunitet, które nie pozwala was atakować jeżeli macie mniej niż 5 zombie. Możecie atakować tych, którzy mają więcej niż 5 zombie zawsze, ale jeżeli zaatakujecie to tracicie na zawsze Immunitet.
Licznik waszych mocy działa na zasadzie takiej, że liczba przy nim oznacza maksymalny poziom umiejętności z danego działu jaki możecie mieć. Niektóre umiejętności mają więcej niż 5 leveli, ale "5" oznacza, że możecie przekroczyć tą granicę. 0 w mocach oznacza, że w ogóle nie możecie mieć żadnej umiejętności z danego działu.
Będe odpisywał raz dziennie nie zwracjąc uwagi na tych co nic nie napisali, lub będę odpisywał gdy już każdy gracz coś napisze.
AC:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Tomek:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Pavciooo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Memo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Arxel:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług:
PS: Część tekstu spisałem z sesji AC. Jeszcze raz dzięki ci AC że pozwoliłeś mi prowadzić tą grę i uczyniłeś ją ligową. No i na koniec
NIECH WYGRA NAJLEPSZY, ewentualnie ten którego sobie upatrzy MG czyt. ja.