[Wojny Żywych Trupów] XI: Bitwa o artefakt

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

[Wojny Żywych Trupów] XI: Bitwa o artefakt

Post autor: M_M »

AC
Kolor postaci: niebieski
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
20 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 5
Moce technologiczne 0
Moce walki 5
Moce przywódcy 0
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
Broń biała level 5 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Pyromanta level 3 - twoje ciało może powlec ogień o grubości 1cm, ciebie on nie parzy; praktycznie ciągle
Pyromanta level 4 - raz na 5 tur możesz zamienić się w ognistą kulę o średnicy 2m, w tej postaci możesz latać (działa jedną turę)
Pyromanta level 5 - masz pełną kontrolę nad ogniem (nie daje jednak odporności na niego)
Pyromanta level 6 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz


t0m3ek (Tomek)
Kolor postaci: żółty
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
20 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 5
Moce technologiczne 0
Moce walki 5
Moce przywódcy 0
Moce:
Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
Wampiryzm level 6 - raz na turę możesz przemieniać dowolnego żywego człowieka w Wampira (level5)
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą


Pavciooo
Kolor postaci: czerwony
Żywotność 5
Siła 6
Szybkość 1
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 0
Moce technologiczne 5
Moce walki 0
Moce przywódcy 5
Moce:
Uczenie się level 1 - -1 zombie potrzeba żeby dostać level
Uczenie się level 2 - -2 zombie potrzeba żeby dostać level
Uczenie się level 3 - -3 zombie potrzeba żeby dostać level
Pedagogika level 1 - możesz przekazać jedną ze swoich umiejętności poziomu 1 pięciu swoim sługom; umiejętności, które służą nauczaniu dostają bonus +5 do ilości nauczania w jednej turze
Pedagogika level 2 - można przekazać umiejętności poziomu 2; bonus +10 (nie sumuje się)
Pedagogika level 3 - można przekazać umiejętności poziomu 3; bonus +15 (nie sumuje się)
Pedagogika level 4 - można przekazać umiejętności poziomu 4; bonus +20 (nie sumuje się)
Pedagogika level 5 - można przekazać umiejętności poziomu 5; bonus +25 (nie sumuje się)
Rusznikarstwo level 1 - Potrafisz zbudować pistolet/rewolwer z części
Rusznikarstwo level 2 - Wiesz jak stworzyć proch i naboje
Rusznikarstwo level 3 - Możesz tworzyć karabiny z części
Rusznikarstwo level 4 - Potrafisz tworzyć małe działa
Rusznikarstwo level 5 - Nie potrzebujesz części - ze śmieci robisz broń palną i amunicję
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
Strzelanie level 2 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 3 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Strzelanie level 4 - do 30m trafisz siedzącą muchę; dokładnie z 2 broni na raz
Strzelanie level 5 - do 100m trafisz siedzącą muchę
Rambo level 1 - wym.Strzelanielvl4; amunicja zdaje się nie kończyć w karabinach
Rambo level 2 - broń nie ma odrzutu, gdy z niej strzelasz
Rambo level 3 - tylko pociski, które trafią w twoją głowę robią na tobie wrażenie (acz nie zdziw się jak jakaś część ciała odpadnie)
Rambo level 4 - +10żw, stajesz się jednak wolniejszy
Rambo level 5 - +10żw (dodatkowo), siła zwiększa się o 5
Fortyfikacje level 1 - potrafisz tworzyć ze swoimi zombie umocnienia które utrzymają się dłużej niż 5min
Fortyfikacje level 2 - umiesz kopać rowy i fosy (twoi podwładni też) - 15m na turę
Fortyfikacje level 3 - potrafisz tworzyć małe wieżyczki dla strzelców (1 na turę)
Fortyfikacje level 4 - twoi podwładni pracują teraz dużo szybciej i lepiej. Twe umocnienia wytrzymują już nie jedno uderzenie wroga.
Fortyfikacje level 5 - w magiczny sposób możesz budować w jedną turę wielkie mury obronne
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
Lód level 1 - wym.Wodalevel3; możesz zamieniać wodę w lód


Memo
Kolor postaci: Biały
Żywotność: 5
Siła: 1
Szybkość: 1
Moce magiczne: 5
Moce półmagiczne: 0
Moce mutacyjne: 0
Moce technologiczne: 5
Moce walki: 5
Moce przywódcy: 5
Moce:


Arxel
Kolor postaci: zielony
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
20 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 0
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 0
Moce technologiczne 5
Moce walki 5
Moce przywódcy 5
Moce:
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
Strzelanie level 2 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 3 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Strzelanie level 4 - do 30m trafisz siedzącą muchę; dokładnie z 2 broni na raz
Strzelanie level 5 - do 100m trafisz siedzącą muchę
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedynczy pociski bronią białą
Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
Broń biała level 5 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
Broń biała level 6 - gdy rzucasz twoja broń tnie ofiarę i jeszcze wraca do ciebie
Broń biała level 7 - prawdziwy mistrz, teraz możesz odbijać wszystkie pociski które lecą w ciebie od przodu
Fortyfikacje level 1 - potrafisz tworzyć ze swoimi zombie umocnienia które utrzymają się dłużej niż 5min
Fortyfikacje level 2 - umiesz kopać rowy i fosy (twoi podwładni też) - 15m na turę
Fortyfikacje level 3 - potrafisz tworzyć małe wieżyczki dla strzelców (1 na turę)
Fortyfikacje level 4 - twoi podwładni pracują teraz dużo szybciej i lepiej. Twe umocnienia wytrzymują już nie jedno uderzenie wroga.
Fortyfikacje level 5 - w magiczny sposób możesz budować w jedną turę wielkie mury obronne


Mapa (brązowym kolorem są oznaczone ogrodzenia, a to po lewej to stadion - taki co to się w nim rozgrywają turnieje lekkoatletyczne. Wielkość bloku (granatowy kolor) ozwirciedla wielkość realistyczną, czyli im większy prostokąt na mapie tym większy blok - więcej ludzi)

Obrazek

I mapa z kanałami i wejściami do nich

Obrazek

Dyplomacja:
1. Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie; sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
2. Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
3. Pakt o nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, ja kto może się czasem zdarzyć
4. Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
5. Handel wymienny - możecie handlować między sobą, to znaczy wymieniać się. Można handlować sługami, specjalnymi sługami, przedmiotami, żuchwami, sercami i palcami (betatest:D).

Dostępne dla wszystkich:
Wysłanie listu gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Handel - handlować można na Bazarze, który być może się pojawi w czasie trwania Wojen

Wszyscy
Stoicie w parku. Zegar na szczycie ratuszu właśnie wybił godzinę dziesiątą. W parku nikt się nie kręci (oprócz was). Niby wszystko normalnie ale staw (nie zaznaczyłem na mapie) pośrodku parku jakoś dziwnie świeci się na czerwono. Nie możecie narazie walczyć, ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady.
Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.

Za każde 10 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".

Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazwać) i umiejętność spośród wybranych.
Inaczej niż w poprzedniej wersji nie będzie podziału na magiczne i niemagnicze zombie. Jeżeli ta część będzie miała popularność to gwarantuje następną część z większą ilością bajerów.

Na początku chroni was Immunitet, które nie pozwala was atakować jeżeli macie mniej niż 5 zombie. Możecie atakować tych, którzy mają więcej niż 5 zombie zawsze, ale jeżeli zaatakujecie to tracicie na zawsze Immunitet.

Licznik waszych mocy działa na zasadzie takiej, że liczba przy nim oznacza maksymalny poziom umiejętności z danego działu jaki możecie mieć. Niektóre umiejętności mają więcej niż 5 leveli, ale "5" oznacza, że możecie przekroczyć tą granicę. 0 w mocach oznacza, że w ogóle nie możecie mieć żadnej umiejętności z danego działu.

Będe odpisywał raz dziennie nie zwracjąc uwagi na tych co nic nie napisali, lub będę odpisywał gdy już każdy gracz coś napisze.

AC:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Tomek:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Pavciooo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Memo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Arxel:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług:


PS: Część tekstu spisałem z sesji AC. Jeszcze raz dzięki ci AC że pozwoliłeś mi prowadzić tą grę i uczyniłeś ją ligową. No i na koniec

NIECH WYGRA NAJLEPSZY, ewentualnie ten którego sobie upatrzy MG czyt. ja.
Ostatnio zmieniony niedziela, 20 sierpnia 2006, 18:44 przez M_M, łącznie zmieniany 9 razy.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

To ja biegnę do bloku 2,3,4 unikając zaczepek innych zombie.
Obrazek
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Co to są te różowe kwadraty na mapie?
---
Biegnę na wschód do ulicy. Jak widzę jakiś samochód, który zatrzymał się na światłach, to przemieniam jego kierowcę i jedziemy poprzemieniać pracowników fabryki stali.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

No i zapomniałem was poinformować: Te różowe kwadraty to kioski.
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Killing time, your life's on the line
Killing time, your turn to kill
Killing time, what d'ya say?
Killing time, ah killing time


Biegnę ile sił w nogach w kierunku szkoły, jak ktoś biegnie razem ze mną to wpycham na drzewa, ogrodzenie itp.
Jeśli na boisku ktoś gra w piłkę to zamieniam na podwładnych i biegniemy do szkoły. Tam przemieniam co się da. Ustawiam jakieś straże i biegnę czyścić całą szkołę. Zbieramy niebezpieczne przedmioty. Jak starczy czasu to zajmuję się też pływalnią.

PS: AC, sojusz może?
I tak nikt tego nie czyta...
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

Biegnę do bloku 7,8 i hotelu i czyszcze je z ludzi. Najpierw oczywiście atakuje uzbrojonych. Jeśli spotkam jakiegoś władce staram się go zatrzymywać odpychaniem, podstawianiem nogi.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

A ja biegne do ZOO i przemieniam wszystkie zwierzęta i ludzi.
Meniyaki tsukete shinugaii!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

OK, Sojusz AC-Pavciooo

i Tomek też chce, niech napisze niżej
Obrazek
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

W naszej trójcy tkwi potęga, zmiażdżymy ich.
Meniyaki tsukete shinugaii!
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Proponuję sojusz Arxelowi.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

*zgadzam sie na sojusz Mema*
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

Sojusz Pavciooo-AC-Tomek
Sojusz Memo-Arxel

AC
Wbiegasz do bloków. Łącznie udało ci się uzyskać 68 sług co daj 6 poziomów. W ostanim bloku w ostatnim pokoju siedział po turecku chińczyk pijący herbatę marki denaturat. Po chwili wstał i powiedział:
jestem Serafin. Szukasz wyroczni? Zaprowadzę cię do niej ale najpierw przeproszę. Nie czekając na nic przemieniasz gościa.

Memo
Szybko znalazłeś jakiś samochód z kierowcą. Pojechaliście do fabryki tam przemieniłeś 42 pracowników i kierownika. Zadziwiły cię ich moce. Masz 4 lvl.

Pavciooo
Na boisku nikt nie grał. Wszedłeś do szkoły, już stałeś przy drzwiach które miałeś otworzyć (wyrwać z zawiasów) gdy rozległ się dzwonek. Z klas wyleciały dzieciaki dosłownie cię tratując. Wstałeś i pozamieniałeś całą dzieciarnie. Masz 124 sług czyli 12 poziomów. Tylko w schowku znalazłeś coś ciekawego a mianowicie oszczep i dwa kije do gry w palanta. Basen stoi przed tobą otworem.

Arxel
Z bloków zdobyłeś 34 sługi. W hotelu było 7 ochroniarzy, 10 pracowników i 15 gości. Masz 6 poziomów.

Tomek
Najpierw zjąłeś się ludźmi. Było tam 9 pracowników, 6 ochroniarzy i 24 zwiedzających. Ze zwięrząt przemieniłeś 28 ptaków, dwa wilki, trzy małpy i wszedłeś do kolejnej klatki gdzie spotkałeś lwa. Lew odgryzł ci lewą dłoń po czym zdechł (nie smakowało mu?). Została jescze lwica. Wybiegłeś z klatki przez dziurę którą sam zrobiłeś a lwica za tobą. Masz 7 poziomów.

"tury" oznaczy ilość tur z Inferalnym artefaktem

AC:
Tury: 0
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość sług: 68
- zbieg z zakładu psychiatrycznego - sztuki walki 5

Tomek:
Tury: 0
Żywotność: 11
Ekwipunek:
Ilość sług: 72
- 28*ptak - skrzydlatyl 4
- 2*wilk
- 3*małpa
- 6*ochroniarz - strzelanie 1 - pistolet z amunicją

Pavciooo:
Tury: 0
Żywotność: 16
Ekwipunek: oszczep i dwa kije do gry w palanta
Ilość sług: 124
- Nauczyciel - chemik 2

Memo:
Tury: 0
Żywotność: 8
Ekwipunek:
Ilość sług: 43
- 42*pracownik - rusznikarstwo 3
- kierownik fabryki - demonologia 3

Arxel:
Tury: 0
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość sług: 66
- 7*chroniarz - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Standard czyli Wampiryzm do 6 oraz Woda na 1

Lecę do Supermarketu, po drodze używając przenikania przez ratusz i przemieniam tam co mogę w przelocie, a to co się przemieniło niech przemienia resztę. W supermarkecie tworzę wampira z ochroniarza, jeżeli takowy jest, jeżeli nie to z kierownika i przemieniam resztę w moje sługi. Sługom każe się zebrac pod supermarketem. Zapomniałbym, przemieniam też lwicę.
Meniyaki tsukete shinugaii!
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Rozkazuję moim sługom pourywać sobie głowy, po czym sam też to robię.

Jutro wyjeżdżam, a nie chcę by ktoś dostał nowe moce za zabicie mnie podczas nieobecności mej. Przepraszam i życzę miłej rzeźni.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

*Strzelanie na 5lvl, i ponury zniwiwarz na 1.*

Biegę do ratusza i bloków 7,8. Po drodze 3 zombie zachaczają o kiosk. Jendemu ze strazników zabieram pistolet.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Do MG:
Biorę Uczenie lvl1, 2 i 3
Niestety, będziesz zmuszony wkroczyć w ciężki mechanizm uczenia ;)
Sam nie mogłem bo dosyć długo pojąć (ale już pojąłem)
Mechanizm wstecz działa tylko w zasięg ostatniej tury (czyli tej co była)
Wkleję kawałek z rozmowy z AC:

AC (12-08-2006 18:16)
10 leveli gdy pierwsze trzy to Uczenie się to: 10>18>24>28>35>42>49>56>63>70

Dzieje się tak dlatego, że na pierwszy lvl potrzebujemy 10 sług, bierzemy uczenie co daje -1 zombie na poziom, więc poziom do awansu =2x9=18 itp. trochę ciężko to pojąć, ale jak zrozumiesz o co chodzi będzie łatwo ;P

Więc skoro biorę jako 3 pierwsze lvle Uczenie, to przy 124 sługach:
10>18>24>28>35>42>49>56>63>70>77>84>91>98>105>112>119>
126
Mam 17 lvli, do następnego mi brakuje 2 sług.

Skoro użyłem 3 lvle na Uczenie mam 14 mocy i biorę:
Pedagogika lvl 1, 2, 3, 4 i 5
Rusznikarstwo lvl 1, 2, 3, 4 i 5
Strzelanie lvl 1, 2, 3 i 4.

30-stu sługom (w tym dwóm chemikom) za pomocą pedagogiki daję umiejętność rusznikarstwo lvl5. Ze śmieci itp. robimy broń i amunicję (narazie używać jej mogę tylko ja, oni jeszcze by sobie w łeb walnęli bo nie mają strzelania ;P), kije i oszczep daję jakimś sługom. 24 sługi wysyłam na basen żeby go oczyścili, a potem dołączyli do nas. Ja z moją setką biegnę na stadion przemieniać widzów (o ile tam są jacyś ;P). Jeśli nie ma to biegnę do baru.
I tak nikt tego nie czyta...
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Cholera, Pavciooo rozgadał sekret Uczenia się :P Takto nie wiele osób to wcześniej interesowało, też biorę Uczenie się 3 czyli:

Mam 9 poziom i 6 wolnych punktów do rozproszenia - których jeszcze nie używam.

Idę z wesołą ekipą do Baru i Bloku 1, a potem na Stadion jak starczy tury (po drodze wszystkich przemieniam i omijam walki, jeśli uznasz że Memo wycofując się z gry w tak wczesnym stadium dał ci możliwość cofnięcia jego akcji i tak zrobisz to ja najpierw kieruję się do Fabryki :) )
Obrazek
Zablokowany