[Wojny Żywych Trupów] X: Masakra w Legionowie
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
[Wojny Żywych Trupów] X: Masakra w Legionowie
Tomek
Kolor postaci: Biały
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 5
Moce magiczne 5 (max.5)
Moce półmagiczne 5 (max.5)
Moce mutacyjne 0 (max.5)
Moce technologiczne 0 (max.5)
Moce walki 3 (max.5)
Moce przywódcy 5 (max.5)
Moce:
Wampiryzm lvl 6
Pedagogika lvl 4
Ponury Żniwiarz lvl 4
Broń Biała lvl 2
AC
Kolor postaci: Granatowy
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 4
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 2
Moce technologiczne 0
Moce walki 2
Moce przywódcy 4
Moce:
Uczenie lvl 3
Napalony Żniwiarz lvl 3
Ponury Żniwiarz level 5
Maska Człowieka level 3
Demonologia level 4
Wskrzeszenie level 3
Pyromanta lvl 3
Dark Hennet
Kolor postaci: Czarny
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 0
Moce mutacyjne 5
Moce technologiczne
Moce walki 5
Moce przywódcy 3
Moce:
Uczenie lvl 3
Mutagen lvl 5
Skrzydlaty lvl 5
Sztuki Walki lvl 4
Woda level 4
Trucizna level 5
Mistrz_Miecza (Rest in Peace [*])
Kolor postaci: zielony
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Moce magiczne 5 (max.5)
Moce półmagiczne 5 (max.5)
Moce mutacyjne 2 (max.5)
Moce technologiczne 4(max.5)
Moce walki 0 (max.5)
Moce przywódcy 2 (max.5)
Moce:
Demonolog lvl 5
Infernalista lvl 5
Strzelanie lvl 2
Pinokio lvl 5
Mutagen lvl 2
Kopanie lvl 1
Trucizna lvl 1
[/color]
Dante (Rest in Peace [*])
Kolor postaci: żółty
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Moce magiczne 5 (max.5)
Moce półmagiczne 2 (max.5)
Moce mutacyjne 4(max.5)
Moce technologiczne 2 (max.5)
Moce walki 3 (max.5)
Moce przywódcy 2 (max.5)
Moce:
Uczenie lvl 1
Demonologia lvl 5
Kopanie lvl 1
zbieractwo lvl 2
Pedagogika level 1
Wampiryzm level 5
Wskrzeszanie lvl 1
[/color]
Goras
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Moce magiczne 0 (max.5)
Moce półmagiczne 4 (max.5)
Moce mutacyjne 5 (max.5)
Moce technologiczne 4 (max.5)
Moce walki 0 (max.5)
Moce przywódcy 5 (max.5)
Moce:
Uczenie lvl 3
Strzelanie lvl 4
Rambo lvl 2
Skrzydlaty lvl 2
Zbieractwo level 2
WSTĘP:
Wczesne godziny, czerwiec. Stoicie na drodze, na pasach (miejsce oznaczone czerwonym kółkiem). PRzed wami kilka samochodów, a w nich zniecierpliwieni kierowcy trąbią na was bez przerwy. Nie wiecie skąd się wzieliście tutaj, ale wiecie, że istnieją pewne ZASADY:
-każdy ma imunitet aż zdobędzie pierwszy poziom. Nie możecie atakować graczy mających imunitet, jeśli zaatakujecie jakiegoś gracza który już nie ma imunitetu też go tracicie. Możecie jednak przepychać się i podstawiać sobie nogi.
-nie ma dyplomacji!!! (Przynajmniej narazie) A to oznacza, ze gdy stracicie imunitet wasze zombie będą automatycznie się atakowały, także bądźcie uważni!
-możecie handlować na bazarze żuchwami, palcami i sercami zupełnie martwych. "Cennik" wkleję później. Można kupić wiele ciekawych przedmiotów.
Objaśnienia co do mapy:
Czarne paski to ulice (tak, wiem, że byście się tego nie domyślili:) )
Szary to parkingi lub poprostu miejsca, gdzie można znaleźć samochody.
Brązowe to kościół.
Zielone to targ.
Jasnożółte to powierzchnia targu (ludzie tam sprzedają i kupują sobie)
B to bloki, K kioski, Sz to szkoły, S to małe różne sklepy. SAM-y to takie małe supermarkety.
Wejścia od szkół są na wschodzie budynków.
Zielona kreska to ogrodzenie. Jeśli jest jakaś przerwa to jest to brama lub jakieś nieogrodzone miejsce.
Jakbym coś pominął to dopiszę Niech poleje się krew!!!
Ostatnio zmieniony sobota, 19 sierpnia 2006, 13:21 przez Pavciooo, łącznie zmieniany 12 razy.
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 514
- Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
- Lokalizacja: z kapusty
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 951
- Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]
Biegnę nie zwracając na nic uwagi do szkoły, tej na wschodzie, i przemieniam dzieciarnie (nauczycieli też, a szczególnie wu-efiste/wu-efistke). Gdy już to się stanie uzbrajam ich w krzesła (ewentualnie nogi od krzeseł i stolików) jeśli zdążę przed up'datem czy jak to się tam nazywa to biegnę do drugiej szkoły (tej na północnym wschodzie) i robię to samo.
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
Olewając wszystkich bięgne do kościoła w nadziei, że Moherowe Berety mają akurat jakąś mszę. Przemieniam wszystko co się da po drodze i w samym kościele. Nastepnie uzbrajam moje zobie we wszelkiego rodzaju rzeczy jakie znajde w kościele (krucyfiksy, monstrancje, kadzidła cokolwiek) i zabieram szatę liturgiczną dla siebie i każę się nazywać kapłanem.
Meniyaki tsukete shinugaii!
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Dante:
Stoisz w miejscu nie ruszając się. Miejscowe gołębie uznały cię już chyba za pomnik i poprostu cię obsrały. Może to najwyższy czas żeby się ruszyć?
Mistrz Miecza, Memo:
Memo rzucił się z rządzą krwi na najbliższego kierowcę, zamieniając go w swojego sługę. Mistrz Miecza natomiast pędem ruszył w kierunku szkoły. Memo rozkazał nowemu słudze prowadzić samochód w kierunku bloków za Samem. Już dojeżdżali na miejsce, gdy nagle na jezdnię wyskoczył zielony WŻT, samochód nie wychamował i Mistrz Miecza przetoczył się po masce wozu, jednak szybko wstał i kulejąc pobiegł dalej.
Memo dojechał do bloków, i razem z kierowcą zdąrzyli oczyścić pierwszy blok. Czarny WŻT zyskał 40 nowych sług i 4 levele. Tymczasem zielony WŻT dotarł do szkoły. Niestety, z tej strony brama jest zamknięta. Musisz biec do głównego wejścia z drugiej strony.
AC, Shade:
Shade popchnął i przewrócił AC, ten nie był mu dłużny i leżąc złapał go za nogę, co spowodowało upadek drugiego władcy. AC wstał i pobiegł do upatrzonego bloku. Po drodze przemienił jakichś 3 dresów, razem ruszyli dalej i wyczyścili tamten blok. 38 nowych sług dla ciemnoniebieskiego władcy. To już 4 poziomy.
Shade przechwycił wszystkich kierowców, oprócz tego którego zabrał Memo. Razem pobiegli w stronę wybranego bloku. Zdążyli oczyścić tylko ten jeden. 4 poziomy zyskał w tej turze czerwony WŻT.
Tomek:
Pobiegłeś do kościoła, gdzie akurat trwała poranna msza. Na twoje szczęście, ktoś zamknął boczne drzwi, więc nikt ci nie uciekł. Dostajesz 6 poziomów. Jakaś niewidzialna siła nie pozwoliła ci wziąść żadnej z kościelnych rzeczy. No ale zabrałeś jednemu z księży szatę.
Tomek:
Żw: 11
Ekwipunek: Szata liturgiczna ;P
Ilość sług: 61
-3*Kierowca lvl4
AC:
Żw: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 41
-3*Dresiarz, Sztuki Walki & Broń Biała lvl1
Shade:
Żw: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 47
-4*Kierowca lvl4
Memo:
Żw: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 41
-1*Kierowca lvl5
Mistrz Miecza:
Żw: 4/5
Ilość sług: 0
Dante:
Żw: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Stoisz w miejscu nie ruszając się. Miejscowe gołębie uznały cię już chyba za pomnik i poprostu cię obsrały. Może to najwyższy czas żeby się ruszyć?
Mistrz Miecza, Memo:
Memo rzucił się z rządzą krwi na najbliższego kierowcę, zamieniając go w swojego sługę. Mistrz Miecza natomiast pędem ruszył w kierunku szkoły. Memo rozkazał nowemu słudze prowadzić samochód w kierunku bloków za Samem. Już dojeżdżali na miejsce, gdy nagle na jezdnię wyskoczył zielony WŻT, samochód nie wychamował i Mistrz Miecza przetoczył się po masce wozu, jednak szybko wstał i kulejąc pobiegł dalej.
Memo dojechał do bloków, i razem z kierowcą zdąrzyli oczyścić pierwszy blok. Czarny WŻT zyskał 40 nowych sług i 4 levele. Tymczasem zielony WŻT dotarł do szkoły. Niestety, z tej strony brama jest zamknięta. Musisz biec do głównego wejścia z drugiej strony.
AC, Shade:
Shade popchnął i przewrócił AC, ten nie był mu dłużny i leżąc złapał go za nogę, co spowodowało upadek drugiego władcy. AC wstał i pobiegł do upatrzonego bloku. Po drodze przemienił jakichś 3 dresów, razem ruszyli dalej i wyczyścili tamten blok. 38 nowych sług dla ciemnoniebieskiego władcy. To już 4 poziomy.
Shade przechwycił wszystkich kierowców, oprócz tego którego zabrał Memo. Razem pobiegli w stronę wybranego bloku. Zdążyli oczyścić tylko ten jeden. 4 poziomy zyskał w tej turze czerwony WŻT.
Tomek:
Pobiegłeś do kościoła, gdzie akurat trwała poranna msza. Na twoje szczęście, ktoś zamknął boczne drzwi, więc nikt ci nie uciekł. Dostajesz 6 poziomów. Jakaś niewidzialna siła nie pozwoliła ci wziąść żadnej z kościelnych rzeczy. No ale zabrałeś jednemu z księży szatę.
Tomek:
Żw: 11
Ekwipunek: Szata liturgiczna ;P
Ilość sług: 61
-3*Kierowca lvl4
AC:
Żw: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 41
-3*Dresiarz, Sztuki Walki & Broń Biała lvl1
Shade:
Żw: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 47
-4*Kierowca lvl4
Memo:
Żw: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 41
-1*Kierowca lvl5
Mistrz Miecza:
Żw: 4/5
Ilość sług: 0
Dante:
Żw: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Ostatnio zmieniony niedziela, 13 sierpnia 2006, 18:39 przez Pavciooo, łącznie zmieniany 1 raz.
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Połowa moich idzie do Bloku 3, a ja z resztą do Bloku 1. Jakby ktoś coś chciał to dresiarze na pierwszy ogień, ale walczymy w drzwiach lub na klatce schodowej będąc wyżej i używamy okien żeby rzucać telewizorami i innymi takimi, ale chyba nikt nie będzie aż tak głupi
Uczenie się 1-3
reszte sobie zostawiam na później
Uczenie się 1-3
reszte sobie zostawiam na później
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
Wampiryzm do 6
Lecę do szkoły po drodze przenikając do sklepu"Przybył kapłan nowego świata, podporządkujcie się nowemu bogu a bedziecie potępieni w jego imię" , przemieniam tam wszystkich w przelocie i jednego człowieka w wampira, gdy dolecę do szkoły tam też przemieniam wszystko "Po co sie uczyć gdzie leży Hiszpania? ja was nauczę nowej wiary w plugawego boga, którego jestem kapłanem" i każe sługom zebrać jakąś broń typu widelce i noże ze stołówki albo rztrzaskane krzesla.
Lecę do szkoły po drodze przenikając do sklepu"Przybył kapłan nowego świata, podporządkujcie się nowemu bogu a bedziecie potępieni w jego imię" , przemieniam tam wszystkich w przelocie i jednego człowieka w wampira, gdy dolecę do szkoły tam też przemieniam wszystko "Po co sie uczyć gdzie leży Hiszpania? ja was nauczę nowej wiary w plugawego boga, którego jestem kapłanem" i każe sługom zebrać jakąś broń typu widelce i noże ze stołówki albo rztrzaskane krzesla.
Meniyaki tsukete shinugaii!
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Uczenie się lvl1,2,3. Czwarta umiejętność na potem.
Trzech sługów zostawiam na dworze by przemieniali przechodniów, a z resztą biegniemy do drugiego bloku przemieniać ludzi.
Trzech sługów zostawiam na dworze by przemieniali przechodniów, a z resztą biegniemy do drugiego bloku przemieniać ludzi.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
-
- Marynarz
- Posty: 165
- Rejestracja: piątek, 28 lipca 2006, 17:27
- Lokalizacja: 8540463
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Dante:
Pobiegłeś przez ulicę na targowisko. Szkoda, że to nie czwartek ani nie sobota, byłoby więcej ofiar, ale jest wtorek więc był targ warzywny, więc trochę ofiar zebrałeś. Dostajesz 7 poziomów. Jesteś obok bazaru.
Tomek, Mistrz Miecza:
Tomek popędził w kierunku sklepu (sklepu, nie SAM-u, bo tak sam napisałeś ;P) Na miejscu przemieniłeś 8 osób w twoje sługi, w tym jeden wampir. Razem z Wampirem poleciałeś do szkoły. Niestety, reszta twoich sług musi iść piechotą, więc dojdzie tylko na tyły szkoły.
Mistrz Miecza:
Doczłapałeś się do szkoły i zacząłeś rzeź. Niestety, gdy wszedłeś na drugie piętro okazało się, że ktoś już tam jest, więc czym prędzej zacząłeś czyścić klasy które zdąrzyłeś. Zdobyłeś 110 sług, co daje 11 poziomów. Niestety, to była szkoła podstawowa, więc sługi są marnej postury. Ławki i krzesła miały metalowe nogi, więc nie mogłeś ich odłamać. Uzbroiłeś więc swoich w całe krzesła
Tomek zyskuje 40 nowych sług i 4 nowe poziomy. Niestety, twoje sługi są za szkołą, więc masz przy sobie tylko przemienionych w szkole i wampira. Przed wami stoją zombie Mistrza Miecza.
Memo:
Przeczyściłeś blok, a twoi słudzy przechwycili paru przechodniów. Masz 48 nowych sług. Dzięki uczeniu się masz obecnie 12-ty poziom i 9 mocy do wyboru.
Shade:
Stoisz w miejscu i się nudzisz. Znudzonym sługom udało się namówić cię, żeby przeczyścić chociaż południowy blok. Zyskujesz 35 nowych sług i 4 poziomy.
AC:
Zajeliscie się tymi dwoma blokami. Razem 78 nowych podwładnych.
To już 17-ty poziom! Masz 14 mocy do wybrania.
A teraz coś dla tych, co lubią zakupy:
1. Handel działa dzięki mocom Zbieractwo i Handel.
2. Moc Zbieractwo daje możliwość zbierania głównej waluty w APW: części ciał.
3. Są trzy części ciał:
a) Żuchwa warta 1,5 Serca lub 15 Palców.
b) Serce warte 0,75 Żuchwy lub 10 Palców.
c) Palec wart 0,075 Żuchwy lub 0,1 Serca.
4. Handlarz (o którym dalej) nie wydaje reszty, zazwyczaj bez Żuchw się przepłaca, nie ma też wymiany waluty.
5. Handlarz Wojenny to istota mająca pełny i wieczny immunitet, gdziekolwiek ma swoją siedzibę obok niego zawsze są otwarte Infernalne Wrota Handlarza przez które ściąga towar.
6. Handlarz Wojenny może mieć na składzie wszystko - nawet sługi i żywych ludzi.
7. Tam jest drogo, a Handlarz zwiększa cenę gdy jest duży popyt.
8. Przykładowe ceny:
a) Żywy Człowiek: 5 Żuchw
b) Sługa z jedną mocą poziom 1: 1 Żuchwa
Każdy dodatkowy poziom i dodatkowa moc zwiększa cenę o 1 Żuchwę np. Sługa z dwoma mocami poziom 3 kosztuje 2*3=6 Żuchw.
c) Można też kupić moce, ale za każdy wyższy poziom się więcej płaci:
Poziom 1: 2 Żuchwy
Poziom 2: 3 Żuchwy
Poziom 3: 4 Żuchwy + Serce
Poziom 4: 5 Żuchw + Serce
Poziom 5: 7 Żuchw + 5 Palcy
d) Oczywiście sprzęt też można kupić:
Czołg z 10 pociskami: 20 Żuchw
UFO z 10 pociskami plazmy: 40 żuchw
Karabin (bez amunicji): 1 Serce
Pistolet (bez amunicji): 8 Palców
Rewolwer (bez amunicji): 7 Palców
Karabin Laserowy (15 strzałów): 1 Żuchwa
Karabin Snajperski (bez amunicji): 1 Żuchwa
Standardowa Amunicja 5 naboi: 2 Palce
Srebrna Amunicja 1 nabój: 2 Palce
Kanister benzyny: 1 Żuchwa
Terenowe Auto (bez benzyny): 5 Żuchw
Sportowe Auto (bez benzyny): 5 Żuchw
Ciężarówka Bojowa (bez benzyny): 10 Żuchw
A teraz Staty:
Tomek, Poziom 10:
Żw: 15
Ekwipunek: Szata liturgiczna ;P
Ilość sług: 109
-3*Kierowca lvl4
-1*Wampir (lvl5)
AC, Poziom 17:
Żw: 22
Ekwipunek:
Ilość sług: 119
-3*Dresiarz, Sztuki Walki & Broń Biała lvl1
Shade, Poziom 8:
Żw: 13
Ekwipunek:
Ilość sług: 82
-4*Kierowca lvl4
Memo, Poziom 12:
Żw: 17
Ekwipunek:
Ilość sług: 89
-1*Kierowca lvl5
Mistrz Miecza, Poziom 11:
Żw: 15/16
Ilość sług: 110 (wszyscy uzbrojeni w krzesła)
Dante, Poziom 7:
Żw: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 72
Pobiegłeś przez ulicę na targowisko. Szkoda, że to nie czwartek ani nie sobota, byłoby więcej ofiar, ale jest wtorek więc był targ warzywny, więc trochę ofiar zebrałeś. Dostajesz 7 poziomów. Jesteś obok bazaru.
Tomek, Mistrz Miecza:
Tomek popędził w kierunku sklepu (sklepu, nie SAM-u, bo tak sam napisałeś ;P) Na miejscu przemieniłeś 8 osób w twoje sługi, w tym jeden wampir. Razem z Wampirem poleciałeś do szkoły. Niestety, reszta twoich sług musi iść piechotą, więc dojdzie tylko na tyły szkoły.
Mistrz Miecza:
Doczłapałeś się do szkoły i zacząłeś rzeź. Niestety, gdy wszedłeś na drugie piętro okazało się, że ktoś już tam jest, więc czym prędzej zacząłeś czyścić klasy które zdąrzyłeś. Zdobyłeś 110 sług, co daje 11 poziomów. Niestety, to była szkoła podstawowa, więc sługi są marnej postury. Ławki i krzesła miały metalowe nogi, więc nie mogłeś ich odłamać. Uzbroiłeś więc swoich w całe krzesła
Tomek zyskuje 40 nowych sług i 4 nowe poziomy. Niestety, twoje sługi są za szkołą, więc masz przy sobie tylko przemienionych w szkole i wampira. Przed wami stoją zombie Mistrza Miecza.
Memo:
Przeczyściłeś blok, a twoi słudzy przechwycili paru przechodniów. Masz 48 nowych sług. Dzięki uczeniu się masz obecnie 12-ty poziom i 9 mocy do wyboru.
Shade:
Stoisz w miejscu i się nudzisz. Znudzonym sługom udało się namówić cię, żeby przeczyścić chociaż południowy blok. Zyskujesz 35 nowych sług i 4 poziomy.
AC:
Zajeliscie się tymi dwoma blokami. Razem 78 nowych podwładnych.
To już 17-ty poziom! Masz 14 mocy do wybrania.
A teraz coś dla tych, co lubią zakupy:
1. Handel działa dzięki mocom Zbieractwo i Handel.
2. Moc Zbieractwo daje możliwość zbierania głównej waluty w APW: części ciał.
3. Są trzy części ciał:
a) Żuchwa warta 1,5 Serca lub 15 Palców.
b) Serce warte 0,75 Żuchwy lub 10 Palców.
c) Palec wart 0,075 Żuchwy lub 0,1 Serca.
4. Handlarz (o którym dalej) nie wydaje reszty, zazwyczaj bez Żuchw się przepłaca, nie ma też wymiany waluty.
5. Handlarz Wojenny to istota mająca pełny i wieczny immunitet, gdziekolwiek ma swoją siedzibę obok niego zawsze są otwarte Infernalne Wrota Handlarza przez które ściąga towar.
6. Handlarz Wojenny może mieć na składzie wszystko - nawet sługi i żywych ludzi.
7. Tam jest drogo, a Handlarz zwiększa cenę gdy jest duży popyt.
8. Przykładowe ceny:
a) Żywy Człowiek: 5 Żuchw
b) Sługa z jedną mocą poziom 1: 1 Żuchwa
Każdy dodatkowy poziom i dodatkowa moc zwiększa cenę o 1 Żuchwę np. Sługa z dwoma mocami poziom 3 kosztuje 2*3=6 Żuchw.
c) Można też kupić moce, ale za każdy wyższy poziom się więcej płaci:
Poziom 1: 2 Żuchwy
Poziom 2: 3 Żuchwy
Poziom 3: 4 Żuchwy + Serce
Poziom 4: 5 Żuchw + Serce
Poziom 5: 7 Żuchw + 5 Palcy
d) Oczywiście sprzęt też można kupić:
Czołg z 10 pociskami: 20 Żuchw
UFO z 10 pociskami plazmy: 40 żuchw
Karabin (bez amunicji): 1 Serce
Pistolet (bez amunicji): 8 Palców
Rewolwer (bez amunicji): 7 Palców
Karabin Laserowy (15 strzałów): 1 Żuchwa
Karabin Snajperski (bez amunicji): 1 Żuchwa
Standardowa Amunicja 5 naboi: 2 Palce
Srebrna Amunicja 1 nabój: 2 Palce
Kanister benzyny: 1 Żuchwa
Terenowe Auto (bez benzyny): 5 Żuchw
Sportowe Auto (bez benzyny): 5 Żuchw
Ciężarówka Bojowa (bez benzyny): 10 Żuchw
A teraz Staty:
Tomek, Poziom 10:
Żw: 15
Ekwipunek: Szata liturgiczna ;P
Ilość sług: 109
-3*Kierowca lvl4
-1*Wampir (lvl5)
AC, Poziom 17:
Żw: 22
Ekwipunek:
Ilość sług: 119
-3*Dresiarz, Sztuki Walki & Broń Biała lvl1
Shade, Poziom 8:
Żw: 13
Ekwipunek:
Ilość sług: 82
-4*Kierowca lvl4
Memo, Poziom 12:
Żw: 17
Ekwipunek:
Ilość sług: 89
-1*Kierowca lvl5
Mistrz Miecza, Poziom 11:
Żw: 15/16
Ilość sług: 110 (wszyscy uzbrojeni w krzesła)
Dante, Poziom 7:
Żw: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 72
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Jedną moc z poprzedniej tury zostawiłem na później i teraz ją wykorzystam, więc niech nikt się nie dziwi, że wziąłem 10, a nie 9 mocy
---
Pedagogika lvl1,2,3,4,5
Sztuki walki lvl1,2,3,4
---
25 zombiakom daję sztuki walki.
---
45 sług (w tym 13 z sztukami walki) biegnie do bloku na północny-zachód od parku (ten zaraz na prawo od bazaru), a ja i 44 zombi (w tym 12 z sztukami walki) biegniemy do bloku na półocny-wschód od parku. Wszystkich zamieniamy w zombiaki! Nie atakujemy sług innych WŻT, chyba, że nas zaatakują to biegniemy na nich kupą i walczymy wręcz.
---
@down
Sorry, coś tępo myślę wieczorami ;p
---
Pedagogika lvl1,2,3,4,5
Sztuki walki lvl1,2,3,4
---
25 zombiakom daję sztuki walki.
---
45 sług (w tym 13 z sztukami walki) biegnie do bloku na północny-zachód od parku (ten zaraz na prawo od bazaru), a ja i 44 zombi (w tym 12 z sztukami walki) biegniemy do bloku na półocny-wschód od parku. Wszystkich zamieniamy w zombiaki! Nie atakujemy sług innych WŻT, chyba, że nas zaatakują to biegniemy na nich kupą i walczymy wręcz.
---
@down
Sorry, coś tępo myślę wieczorami ;p
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 14 sierpnia 2006, 08:29 przez Memo, łącznie zmieniany 1 raz.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt: