[Apokaliptyczne Pola Walki] 2: Świat 3

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

CoB pisze:Entior 4
wszystkie moce plemienne masz od początku tylko potrzebujesz odpowiedniej ilości współplemieńców
Obrazek
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

Wchodzimy do windy. Po wyjściu idziemy w szku:
Najpierw Zdzisław, potem ja i Franciszek, a na końcu strażnicy. Jeśli zobaczymy wroga natycmiast otwieramy ogień.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
Smoku
Marynarz
Marynarz
Posty: 332
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
Numer GG: 0
Kontakt:

Post autor: Smoku »

infernalista na 5, demonologia do 5 ponury do 4

wracam do kanałów i przemieszczam się nimi do wyjścia pomiędzy blokiem i zaczynam od 3 i 4, nasteponie ide na blok 1 i 2
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Asd7
Hmmmm a więc tak.... Radioaktywnym rozkazuję aby ustawili się wokół całej groty za występami skał natomiast kopacze po obu stronach wejścia tak żeby ich nie było widać zaraz po wejściu. Z boku pomieszczenia rozstawiam Minigunera tak, żeby był dobrze zamaskowany i chroniony przed pociskami wroga. W jakimś większym zagłębieniu w Ścianie z widokiem na wejście ustawiam chłopaków z Bozarem. Sam staję nieopodal wejścia jednak w miejscu bezpiecznym.
Kiedy Arxel z chłopakami wychodzą z windy czekam aż zamknie się ona za nimi następnie rozkazuję aby radioaktywni oślepili przeciwników ( ale ostrożnie ( czyli żeby nie wybiegli np na środek groty i nie biegali jak świetliki) z głową :P) I wtedy miniguner otwiera do Arxela i jego ziomków ogień ( ale bez bawienia się w rambo i marnowania amunicji krótko celnie i skutecznie ) tak samo chłopaki z Bozarem mogą do niego i jego ekipy oddać z 5 strzałów. Jeśli trzeba to dobijam ich lodową strzałą.
a jednego zanim umrze ma zabić napalony żniwiarz (ma się postarać zabić kogoś zanim to zrobią inni w końcu musi sie wyżyć nie ;) ).
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Tomek-Sergi - Sojusz

Arxel (i czający się w ciemnościach Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 14):
Powoli weszliście do mrocznej jaskini nagle wszystko zabłysło i otworzyliście ogień. To pułapka!!! Totalnie oślepieni mierzyliście do wszystkiego aż wreszcie skończyła ci się amunicja i zdaję się wszyscy twoi już polegli. Zerwałeś swój amulet licząc na przemianę. Niestety jeden pocisk 15mm z Bozara zakończył twoje życie, gdy wielki kawał twojego boku razem z sercem odpadł od reszty ciała.

ARXEL NIE BĘDZIE GRAŁ BEZ SERCA!!
[zapraszam ponownie kiedyś :) ]


Asd7 zyskuje kolejne 5 poziomów. Asd7 odjeżdża windą do laboratorium na 4 piętrze gdzie spotyka gościa który mówi mu to samo co Arxelowi tyle że nie ukrywa, że to Testowanie postaci Upiora Żywych Trupów. (ps. nie myśl że się obeszło bez strat)

Żywotność: 19
Ekwipunek:
- Tajemnicza torba podróżna
- Bozar (60 amunicji, 5 kopiących to niesie)
- Necronomicon
Ilość sług: 58/91
- 29*Radioaktywne Ghule - Trucizna5, Radioaktywność5
- 28*Kopiący Pomiot - Trucizna5, Kopanie5
- Miniguner - s3, Strzelanie5 - Minigun (50 naboi)
+ Ponury Żniwiarz Necronomiconu - BrońBiała7, PonuryŻniwiarz4 - Lepsza Kosa Ponurego Żniwiarza
+ Napalony Żniwiarz Necronomiconu - BrońBiała7, NapalonyŻniwiarz4 - Strzelająca Kosa Napalonego Żniwiarza


Zapał, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 11:
Zyskujesz jeszcze cztery poziomy (czyli razem z tym z tamtego świata 8 ). Jesteś w jakiejś mrocznej jaskini - portal do innego świata też tu jest ale jest popsuty, wokół ciebie są wszyscy twoi - ci Res-Were i ci żywi. Jedyne wyjście do winda, która według wyświetlacza zatrzymała się piętro nad tobą. Jak coś możecie też zejść szybem na niższy poziom.


Żywotność: 31
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 5 (5 w drodze)
- 4*Norman - sz5, s5, żw5
- Hardharv - s4,sz3,żw4, potrafi przemieniać w Res-Were ludzi
- WraithTest (za 3 tury)
- 4*Małpiszon (za 3 tury)
Ilość zabitych: 20


Smoku, Władca Żywych Trupów poziom 29:
Zyskujesz 15 poziomów oczyszczając bloki 2,3,4 (Pierwszy wyczyścił Sergi jak tu jeszcze był). Zdaję się, że ostatni, który jeszcze stoi pełny to Blok numer 5.

Żywotność: 34
Ekwipunek:
Ilość sług: 290/291
- 4*Strażnik - Strzelanie2 - Rewolwery (po 4 naboje)
- Shotguner - Strzelanie3 - Shotgun (10 naboi)
- 50*Maczeciarze - BrońBiała3 - Maczety


CoB, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 16:
Zyskujesz 10 poziomów za wymordowanie wszystkich w blokach 7,8. Pozostało ci jeszcze te południowe (tura za mało trwała). (Dostajesz też 6 poziomów za twoich nowych współplemieńców). ps. Sz5 oznacza że ktoś jest bardzo szybki, Sz10 to szybkość kul, jeden z twoich nowych współplemieńców jest bardzo szybki :)

Żywotność: 58
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 9 (4 w drodze)
- 2*Mały - sz3, s3, żw3
- Krenia - sz4,s4,żw5, Stalowe Pazury1
- 5*Normal - sz5, s5, żw5
- Błysk - sz8, s4, żw5
- 2*Norplus (za turę)
- Pazur (za 3 tury)
- Srebrny Ogień (za 4 tury)
Ilość zabitych: 140
Ostatnio zmieniony sobota, 12 sierpnia 2006, 11:42 przez AC, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Smoku
Marynarz
Marynarz
Posty: 332
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
Numer GG: 0
Kontakt:

Post autor: Smoku »

maska człowieka do 4, wampiryzm do 6, pyromanta do 5

udaję do do bloku nr 5, i przemieniam to co się napatoczy po drodze, jak skoncze udaje się po kolei do pozostałych bloków 6, 7 i 8 z nadzieją że cos żywego jeszcze tam pozstało
Ostatnio zmieniony sobota, 12 sierpnia 2006, 11:34 przez Smoku, łącznie zmieniany 2 razy.
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Masowa Ewolucja na lvl.5
Twardość skóry na lvl.5
Srebrzystość lvl.2

Na razie poczekam, używam infrawizji, próbuje zobaczyć co jest na dole i do góry.
Fuck?
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

10 pkt do zdolności plemiennych
10 pkt do zdolności ewolucyjnych
Srebrzystość 3
Twardość skóry 3


Wilkołak wraz ze swymi braćmi skakał z bloku na blok w kierunku Smoka. Nakazuje wszystkim drzewom w pobliżu aby atakowały Władcę.
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

Stalowe pazury 5
Masowa ewolucja 5
Srebrzystość 3
Twardość skóry 3

Tego szybkiego wysyłam z dala od walk - niech zabija bezbronnych ludzi. Z 10 swoimi, odprawiam rytuał Entinor na 2 lv, po czym biegniemy w miejsce, gdzie odbędzie się walka pomiędzy Shadem, a Smokiem. W razie czego leczymy natychmiast rannych.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Asd7
Poświęcam jedną turę na dokładne studiowanie księgi.
ps jednego kopacza wysyłam żeby sie pobawił z napalonym ;) (jakkolwiek chcą :P)
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

[Świat 1 został wyczyszczony, tam będzie się rozgrywać Finał APW2 i tam będzie wdrożona część mechaniki która pojawi się w APW3; potrzeba 5 graczy ze Świata 2 i Świata 3 - narazie mamy 9 graczy. Ja nic nie sugeruję. Po śmierci jeszcze 2 graczy zmienią się trochę zasady, więc uważajcie.]



Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 14:
[Test odwołany, nie dawaj mu księgi, zarżnij prosiaka] Czytając Necronomicon odkryłeś ciekawą moc, niestety żeby ją użyć musisz zabić jakiegoś gracza (wystarczy że weźmiesz głowę nieopodal leżącego Arxela) - jest to znana i znienawidzona broń z Worms: Armageddon Szala Sprawiedliwości - poziom wszystkich graczy równają do średniej poziomów wszystkich graczy jeśli wiesz o co chodzi. Drugie to "Odesłanie" pozwala odsyłać jednego magicznie przyzwanego potwora tam skąd pochodzi.

Żywotność: 19
Ekwipunek:
- Tajemnicza torba podróżna
- Bozar (60 amunicji, 5 kopiących to niesie)
- Necronomicon
Ilość sług: 57/91
- 29*Radioaktywne Ghule - Trucizna5, Radioaktywność5
- 27*Kopiący Pomiot - Trucizna5, Kopanie5
- Miniguner - s3, Strzelanie5 - Minigun (50 naboi)
+ Ponury Żniwiarz Necronomiconu - BrońBiała7, PonuryŻniwiarz4 - Lepsza Kosa Ponurego Żniwiarza
+ Napalony Żniwiarz Necronomiconu - BrońBiała7, NapalonyŻniwiarz4 - Strzelająca Kosa Napalonego Żniwiarza



Zapał, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 11:
Na górze widzisz Asd7 czytającego Necronomicon. Coś kombinuje. Na dole jest jakiś mroczny tunel prowadzący w kierunku bloku 10.


Żywotność: 31
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 5 (5 w drodze)
- 4*Norman - sz5, s5, żw5
- Hardharv - s4,sz3,żw4, potrafi przemieniać w Res-Were ludzi
- Silverath (za 2 tury)
- 4*Małpiszon (za 2 tury)
Ilość zabitych: 20


Smoku, Władca Żywych Trupów poziom 30:
Kilku znalazłeś, dostajesz jeszcze jeden poziom. Zostałeś nagle zaatakowany przez Shade'a.

Opis bitwy na dole. Statsy po tej części bitwie:

Żywotność: 35
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 226/300
- 4*Strażnik - Strzelanie2 - Rewolwery (po 4 naboje)
- Shotguner - Strzelanie3 - Shotgun (10 naboi)
- 29*Maczeciarze - BrońBiała3 - Maczety


CoB, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 18:
Skradaliście się powoli od zachodu (dostałeś dwa poziomy jeszcze). Ludzi już nie ma na mapie.

Opis bitwy na dole. Statsy po tej części bitwie:


Żywotność: 60/69
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców:8 (2 w drodze)
- Mały - sz3, s3, żw3
- Krenia - sz4,s4,żw5, Stalowe Pazury1
- 5*Normal - sz5, s5, żw5
- Błysk - sz8, s4, żw5
- 2*Norplus - sz5,s5,żw10, TwardośćSkóry1
- Pazur (za 1 turę)
- Srebrny Ogień (za 2 tury)
Ilość zabitych: 140



Shade, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 27:
Masz jeszcze jeden poziom. Niestety Smoku jest za daleko drzew (w pobliżu nic takiego nie ma, ale jednak skoczyłeś na niego używając innych magicznych zdolności.

Opis bitwy na dole. Statsy po tej części bitwie:

Żywotność: 82/96
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 12 (1 w drodze)
- 9*Normal - s5, sz5, żw5
- 2*Żul - s4, sz5, żw4
- Srebrny Kieł - s4,sz4,żw4, Srebrzystość2
- Katastrofos (za turę)
Ilość zabitych: 130




BITWA MIĘDZY BLOKAMI
Gdy Smoku sprawdzał czy w blokach nie ma nikogo nagle z góry spadło plemię Wilkołaków - wszyscy Srebrni, a było ich czternastu natychmiast zabiło kilkunastu czerwonych zombie. Shade ożywił najbliższe Enty, które ruszyły powoli ze swojego miejsca spoczynku i zaczęły iść do swojego pana. Po drodze schwytały inne wilkołaki mające złe zamiary wobec Białych i rzuciły nimi. CoB przeleciał przez jedną szybę, potem przez pokój z kawałkiem czyjejś ręki, przedpokój z wyważonymi drzwiami, przez framugę, odbił stopami od poręczy i przeleciał przez kolejne okno po drugiej stronie budynku na półpiętrze i wypadł z budynku lecąc prosto na Smoka....

W tym czasie reszta sług CoBa przybiegła na Pole Bitwy. Enty Shade'a idą za nimi i też tu zaraz będą.
Ostatnio zmieniony sobota, 12 sierpnia 2006, 18:42 przez AC, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Masowa Ewolucja 3

Wilkołak nakazał Entom, aby atakowały CoBa. Dzięki mocy Karneroi cały obszar pokrył się gęstą mgłą. Wilkołaki krążył wokół Smoka, zadawały szybką serię ciosów a następnie znikały we mgle. Wilkołaki, które ledwo się trzymały wycofywały się w bezpieczne miejsce i tam regenerowały. Gdy tylko Wódz uporał się ze Smokiem rzucił się z całą hordą na CoBa
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

Twardość skóry 5

Skoro ja lecę na smoka to go od razu trochę pokiereszuję 8) A moim sługom, każę odprawić ten entinor i przeteleportować się za enty - żeby nie dostać wpierdol. Następnie mają użyć Unjar i stać w miejscu, oczekując na moje rozkazy - nie mają stawać się widzialni! Najlepiej niech przeteleportują się za najbliższy blok.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Smoku
Marynarz
Marynarz
Posty: 332
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
Numer GG: 0
Kontakt:

Post autor: Smoku »

napalony żniwiarz na pierwszy

korzystając z umiejętności latania unoszę sie wysoko w powietrze, na taką odłeglośc żeby wilkołaki Shade nie mogły mnie dosięgnąc, maczeciarzom każę gonić Shade i go poszatkowac, sam ściagam go z powietrza i nawalam żniwiarzem, do pomocy przywołuję jakiegoś demona i rozkazuję mu atakowac Shade, zombiakom uzbrojonym w broń palną nakazuje wystrzelac wilkołaki chroniące Shade
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Na razie nie moge zostawić ich na pastwe losu, czekam i obserwuje co kombinuje Asd7
Fuck?
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Asd7
Krzyczę do zapała Mam dla Ciebie propozycje: Ty oddasz mi ciało Arxela a ja użyję dzięki niemu swojej mocy i obaj na tym skorzystamy. Tym samym proponuję zawiązanie sojuszu między nami
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

[Albo nie, krwawy finał rozegrały tutaj; za każdy czas spędzony w czymś co będzie można nazwać Polem Walki każdy uczestnik dostaje po 4 poziomy. A więc walczcie :) ]

Smoku-Pavciooo - Sojusz (zrywalny od teraz)


Pavciooo, Władca Żywych Trupów poziom 30:
Znajdujesz się na północnym skraju parku.

Żywotność: 20/35
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
+ Demon KaNkane - żw10, Kamikaze5, SztukiWalki5


Memo, Wybraniec Żywych Trupów poziom 28:
Znajdujesz się na południowym skraju parku.

Żywotność: 58
Ekwipunek:
- Rewolwer z 5 srebrnymi kulami
Ilość sług: 0



Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 14:
Złożyłeś ofertę niedoodrzucenia. Czekasz. Necronomicon dał ci kolejną sztuczkę. Można jej użyć tylko raz - Fazowanie - teleportuje cię w losowe miejsce na planszy.

Żywotność: 19
Ekwipunek:
- Tajemnicza torba podróżna
- Bozar (60 amunicji, 5 kopiących to niesie)
- Necronomicon w tym:
+ Odesłanie - pozwala odsyłać jednego magicznie przyzwanego potwora tam skąd pochodzi
+ Szala Sprawiedliwości
+ Fazowanie
Ilość sług: 57/91
- 29*Radioaktywne Ghule - Trucizna5, Radioaktywność5
- 27*Kopiący Pomiot - Trucizna5, Kopanie5
- Miniguner - s3, Strzelanie5 - Minigun (50 naboi)
+ Ponury Żniwiarz Necronomiconu - BrońBiała7, PonuryŻniwiarz4 - Lepsza Kosa Ponurego Żniwiarza
+ Napalony Żniwiarz Necronomiconu - BrońBiała7, NapalonyŻniwiarz4 - Strzelająca Kosa Napalonego Żniwiarza



Zapał, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 11:
Złożono ci ofertę - czy przyjmiesz?


Żywotność: 31
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 5 (5 w drodze)
- 4*Norman - sz5, s5, żw5
- Hardharv - s4,sz3,żw4, potrafi przemieniać w Res-Were ludzi
- Silverath (za turę)
- 4*Małpiszon (za turę)
Ilość zabitych: 20


Smoku, Władca Żywych Trupów poziom 34:
Bitwa trwa. Dostajesz 4 poziomy.

Opis bitwy na dole. Statsy po tej części bitwie:

Żywotność: 39
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 45/300


CoB, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 23:
Skradaliście się powoli od zachodu (dostałeś dwa poziomy jeszcze). Ludzi już nie ma na mapie. Dostajesz 5 poziomów.

Opis bitwy na dole. Statsy po tej części bitwie:


Żywotność: 15/84
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 4 (1 w drodze)
- Błysk - sz8, s4, żw5
- 2*Norplus - sz5,s5,żw10, TwardośćSkóry1
- Pazur - sz6, s6, żw12
- Srebrny Ogień (za 2 tury)
Ilość zabitych: 140



Shade, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 32:
Czekaleś, czekałeś i wyczekałeś - pojawia się Katastrofos, silny fizycznie, ale jego największą zaletą jest to, że w mocach plemiennych on sam liczy się za pięciu. Dostajesz 5 poziomów.

Opis bitwy na dole. Statsy po tej części bitwie:

Żywotność: 28/121
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 6 (do mocy plemiennych tak jakby 10)
- 2*Normal - s5, sz5, żw5
- 2*Żul - s4, sz5, żw4
- Srebrny Kieł - s4,sz4,żw4, Srebrzystość2
- Katastrofos - s8, sz8, żw20
Ilość zabitych: 130




BITWA MIĘDZY BLOKAMI
Zombie otoczyły Wilkołaki Shade'a, ale dzięki wielkim mocom które posiadali (Masowa Ewolucja) szybko rozprawiały się ze ścierwem. Padło jednak kilku i tak, podobnie padł jeden CoBa. Mgła zupełnie zniszczyła zdolność walki hord zombie, ale do końca tej części bitwy i tak pokonali jeszcze cztery bestie. Patrząc na liczebność wojska Smoku przegrał tą bitwę, ale jednak ma jeszcze przecież swoje moce - jego Ponury Żniwiarz wyrządził wiele szkód Shade'owi, z drugiej strony CoB oberwał od Entów które mu nie darowały i zaczęły rzucać między ścianami, aż jego Współplemieńcy zareagowali i zniszczyli chodzące drzewa. Demon który wyszedł z portalu okazał się mocno nietrwały we mgle, ale i tak zdołał coś zrobić - a mianowicie spalił 6 wilkołaków i jeszcze bardziej osłabył obu Wodzów Plemion.
Obrazek
Zablokowany