[Apokaliptyczne Pola Walki] 2: Świat 3

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

[Apokaliptyczne Pola Walki] 2: Świat 3

Post autor: AC »

Smoku
Rasa: Władca Żywych Trupów
Wygląd: niski, krępej budowy ciała, o szerokiej twarzy, i głęboko osadzonych czarnych oczach, na głowie ma pozlepiane pozostałości po długich czarnych włosach, szary kolor skóry, ubrany, w dżinsowe ogrodniczki i czerwoną koszulkę z namalowaną :)
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 4
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 1
6. Moce przywódcy 2
Bonus:
Toi-Unjar - moce Unjara nie działają wobec ciebie i przy tobie
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalevel5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
Demonologia level 5 - wym.Infernalistalvl5; możesz z piekła przyciągnąć jakiegoś demona
Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Infernalista level 2 - dwójka z twoich sług najbliżej ciebie jest odporna na ogień
Infernalista level 3 - możesz tworzyć ze zwłok golemy z mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 4 - możesz prosić o pomoc Infernalnych Lordów, którzy może pomogą (raz na turę)
Infernalista level 5 - stajesz się Infernalnym Lordem i możesz otworzyć Wrota Piekieł w dowolnym miejscu (nie wiadomo jak się zamkną, ale mogą być tylko jedne twoje w danym czasie)
Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
Wampiryzm level 6 - raz na turę możesz przemieniać dowolnego żywego człowieka w Wampira (level5)
Maska Człowieka level 1 - na odległość 10m możesz sprawić, że 1 czł. widzi że też jesteś żywym człowiekiem
Maska Człowieka level 2 - to samo, ale działa na 4 ludzi
Maska Człowieka level 3 - w odległości 15m, działa na wszystkich ludzi w zasięgu





Arxel
Rasa: Wybraniec Ludzkości
Wygląd: Wysoki, niebieskooki blondyn zawsze ubrany w jeansy i koszulkę z napisem Kill 'em all.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Statystyki mocy:
Umiejętności magiczne: 1
Umiejętności wiary: 5
Umiejętności technologiczne: 5
Umiejętności walki: 5
Umiejętności przywódcy: 1
Charyzma: 3
Bonus:
Przetrwaniec - jeśli zostaniesz zabity przez Żywe Trupy to grasz dalej jako stały sojusznik i żywy trup Władcy i gdy osiągniesz 5 Poziom sam stajesz się Władcą Żywych Trupów zaczynając w bezpiecznym miejscu z 25 sługami, poprzednimi 5 mocami, 2 umiejętnościami z ludzkiej postaci i wszystkimi mocami twojego Władcy z poziomów 1, 2 i 3.
Moce:
Strzelanie level 1 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 2 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Strzelanie level 3 - do 30m trafisz siedzącą muchę; dokładnie z 2 broni na raz
Artefakty level 1 - ty i twoi podwładni macie amulety chroniące przed animacją
Mścicielstwo level 1 - znasz podświadomie lokalizację głównych wrógów
Broń biała level 1 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 2 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą





Bielik
Rasa: Wódz Plemienia Wilkołaków
Wygląd: Wysoki, długo owłosiony na czarno, silny czarno oki wilkołak. Bardzo białe zęby i długie kły. Poszarapana ciemno zielona płachta na plecach.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Statystyki mocy:
1. Zdolności plemienne 4
2. Zdolności ewolucyjne 3
3. Zdolności plugawe 3
4. Szacunek 10
Bonus:
Odporny na trucizny - ty i twoje Plemie jesteście odporni na Trucizny w ciałach wrogów
Moce:
Skok level 1 - możesz skakać 5m w górę (lub w po skosie do góry w przód)
Skok level 2 - możesz skakać 20m w górę (lub w po skosie do góry w przód)





CoB
Rasa: Wódz Plemienia Wilkołaków
Wygląd: Wilkołak o kruczoczarnej sierści z jadeitowymi oczami, a jako człowiek - całkiem normalny nastolatek o czarnych włosach, zaspanych oczach i uśmiechem na gębie :)
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Statystyki mocy:
Zdolności plemienne 4
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 11
Bonus:
Wyczucie srebra - dokładnie wiesz który z twoich przeciwników posiada srebro niebezpieczne dla ciebie
tu wpisz to co wybrali razem z objaśnieniem
Moce:
Masowa ewolucja level 1 - automatycznie wszyscy twoi kompani mają twoje moce ewolucyjne z levelu 1
Masowa ewolucja level 2 - automatycznie wszyscy twoi kompani mają twoje moce ewolucyjne z levelu 2
Srebrzystość level 1 - twoje pazury stają się srebrne, sierść staje się siwa
Srebrzystość level 2 - posiadasz infrawizję (widzenie przez materię)
Stalowe pazury level 1 - twoje pazury mogą zniszczyć zwykłe pazury innych wilkołaków
Stalowe pazury level 2 - możesz wspinać się po pionowych powierzchniach







Ranking wygranych pisze: Wojny Żywych Trupów - Seto
Wojny Żywych Trupów 2: Masakra w Metrze - brak, padł serwer
Wojny Żywych Trupów 3: Alternatywna Rzeczywistość - Zapał
Wojny Żywych Trupów 4: Twierdza - Zapał
Wojny Żywych Trupów 5: Godziny Szczytu - Zapał
Wojny Żywych Trupów 6: Wojny Blokersów - Zgon
Wojny Żywych Trupów 7: Wojna o Nuneaton - AC
Wojny Żywych Trupów 8: Zdobądź Flagę! - Tero Kir, Zapał, Arxel
Wojny Żywych Trupów 9: Plemiona Ziemskie - Zgon
Apokaliptyczne Pola Walki - Gawd

Mapa Pola Walki (różowy to chodniki, czerwony to kanały i wejścia do nich, niebieskie cyfry to numery domów a czarne cyfry to ilość pięter; chodniki są zawsze przy ulicach też, wejście do szkoły jest od zachodu, a wejścia do bloków są od ulicy między nimi)

PORTALE są: na dachu budynku numer 5 - czyli 6 piętro, przy wejściu do kanałów pod szkołą, w dziale mięsnym w Tesco i w schronie atomowym pod halą sportową, żeby korzystać z niego ktoś o tym samym kolorze musi być przy tym samym portalu w tamtym świecie, osoby z kolorami czarny, biały i purpurowy zawsze mogą przechodzić i wybierają sobie do którego chcą się udać:

Obrazek


System Dyplomacji:
1. Narazie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - każdy z każdym może zawrzeć sojusz, sojusz koloru działa niezależnie, więc żeby sojusznik koloru był w tym samym sojuszu co ty to musicie się dogadać tak jak z innymi, sojusze mogą być zawierane między graczami z różnych światów
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.



Większość [Smoku, Bielik, CoB]:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Tesco. Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To może być wasza pierwsza ofiara, nie możecie narazie walczyć (zgodnie z zasadami immunitetu), ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady [dostępne w temacie rekrutacyjnym]

Arxel:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoisz przed wielkimi drzwiami Pływalni. Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. Przestraszyła się pewnie twojego karabinu. O ile wiesz na pływalni jest Franek i Ździsiek, oni powinni ci pomóc. Zaczęła się Apokalipsa i żeby ocalać ludzi przed zarazą żywych trupów i wilkołaków masz prawo, a nawet obowiązek zabijać ich jeśli nie chcą się do ciebie przyłączyć. Wiesz, że istnieją pewne Zasady [dostępne w temacie rekrutacyjnym]


Smoku, Władca Żywych Trupów poziom 0:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Arxel, Wybraniec Ludzkości poziom 5:
Żywotność: 10
Ekwipunek: Shotgun (16 naboi), Pistolet (32+64 naboi)
Ilość podwładnych: 0
Ilość zabitych: 0

Bielik, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0

CoB, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 14 sierpnia 2006, 19:04 przez AC, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek
Bielik
Mat
Mat
Posty: 594
Rejestracja: środa, 7 czerwca 2006, 20:34
Numer GG: 5800256
Lokalizacja: GOP

Post autor: Bielik »

Od razu biegnę w stronę jeziora i staram się przemienić jakiś wędkarzy w moich towarzyszy. Jeśli jakiegoś znajduję staram się zrobić jak naj mniej chałasu aby nie wypłoszyć reszty. Jeśli mają jakąś broń biorę ją (w przyszłości się może przydać) jeśli przy pierwszym jeziorze nie ma nikogo to biegnę do drugiego. Jeśli któryś jest wyjątkowo słaby zostawiam go sobie na sniadanie. :)
Stare chińskie przysłowie mówi: "Jak nie wiesz co powiedzieć, to powiedz stare chińskie przysłowie"
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

Wbiga na basen i krzyczy - Chłopaki zaczęła się apokalipsa. Chwyćcie za broń i chodźmy uratować świat.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
Smoku
Marynarz
Marynarz
Posty: 332
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
Numer GG: 0
Kontakt:

Post autor: Smoku »

wbiegam do tesco z krzykiem chodźcie moje dzieci, zaczynamy krucjatę i przemieniam ofiary znajdujące sie najbliżej wejścia i w okolicach parkingu, następnie jak już mam większa grupę udaję się na sklep, i tam atakujemy wszystkich co się rusza, jak juz oczyścimy sklep biegniemy na magazyn i pomieszczenia socjalne i przemieniamy każdego kogo zobaczymy
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

Biegnę z moją mini-armią w stronę bloków i zbieram poleczników, blok za blokiem. Jednego wilkołaka wysyłam do szkoły, niech zrobi maskarę, zanim inni się dobiorą do dzieciaków.
- Gińcie psy, bo wasze szczeniackie życie do niczego nie jest potrzebne!
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

CoB:
[Jaką mini-armię? Twój szacunek określa ile możesz ludzi przemienić w wilkołaki a nie ile masz od początku :) Nie czytało się APW1, co? Jeśli jednak chciałbyś grać Władcą Żywych Trupów to możesz to zaznaczyć w następnym twoim poście, narazie piszę update tak jakbyś był Wilkołakiem]

Przebiegłeś przez drogę unikając aut przemieszczających się z dużą prędkością i szybko przez park do samych bloków gdzie przy bloku numer 6 dorwałeś jakąś rodzinę na spacerze. Zaatakowałeś i chwilę przed ich śmiercią rozpocząłeś Res-Were, ich nieprzytomne ciała upadły na ziemię. Przemieniają się - twoi pierwsi współplemieńcy pojawią się za: dwóch za turę, jeden za dwie tury i jeden, najmocniejszy za trzy tury. Przy okazji unicestwiłeś pierwszych ludzi. Brawo.

Smoku:
Zdołałeś zabić tylko kobietę, przez twój krzyk strażnicy zostali zaalarmowani i wyjęli broń. Zanim pokonałeś dwójkę z nich stojących przy wejściu do WC zastrzelili kobietę i ciebie trochę ranili. Biegło do ciebie dwóch strażników z pistoletami, ale skryłeś się do WC gdzie tamci wpadli w pułapkę (niezauważyli że ich byli kompani są żywymi trupami na twoich usługach). W Tesco powinno być jeszcze kilka osób, ale ze strzępów wiedzy zachowanej w chorych umysłach twoich sług wywnioskowałeś, że nikt nie powinien mieć już broni palnej. Zjadłeś ramię zupełnie martwej kobiety i zregenerowałeś się.

Arxel:
Nie ma problemu koleś. - powiedział Ździsiek i ze swojego futerału na gitarę wyjął dwie wielgachne spluwy, Franek ze swojej szafki z pływalni wyjął swój dwuręczny miecz. Biegnie do was dwóch strażników z pistoletami. Mogą być kłopoty. Przy okazji zyskujesz dwa poziomy i tracisz immunitet.

Bielik:
Przy pierwszym jeziorze znalazłeś dwóch śpiących żuli i jednego gościa na spacerze. Wszystkich bez problemu zamieniłeś w Res-Were, wszyscy staną się Wilkołakami za 2 tury. Usłyszałeś pierwszy dzwonek na lekcje w szkole.


Smoku, Władca Żywych Trupów poziom 0:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 4/5
- 4*Strażnik - Strzelanie2 - Rewolwery (po 4 naboje)

Arxel, Wybraniec Ludzkości poziom 7:
Żywotność: 16
Ekwipunek:
- Shotgun (16 naboi)
- Pistolet (32+64 naboi)
- Amulet Antyanimacyjny (każdy z podwładnych ma jeden na szyi)
Ilość podwładnych: 2
- Zdzisław - Strzelanie1, Broń Biała 3 - dwuręczny miecz
- Franciszek - Strzelanie3 - dwa pistolety (64 naboje)
Ilość zabitych: 0

Bielik, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0 (3 w drodze)
- 2*Żul (za dwie tury)
- Srebrny Kieł (za dwie tury)
Ilość zabitych: 3

CoB, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0 (4 w drodze)
- 2*Mały (za turę)
- Krenia (za 2 tury)
- Błysk (za 3 tury)
Ilość zabitych: 4
Obrazek
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

*Strzelanie do 5 levelu*

- Witam, o co chodzi? Coś się stało? Chodzi panom o bron? No coż... właśnie zaczęła sie apokalipsa. Razem z kolegami chcemy uratować świat. Dołączycie się? Jeśli nie wierzycie nam to wlączcie telewizor. W wiadomościach powinno coś lecieć o zombie i wilkołakach. A my idziemy je załatwić. Jeśli straznicy nie uwierzyli mu i nie dołączyli się to strzelił im w głowę.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
Smoku
Marynarz
Marynarz
Posty: 332
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
Numer GG: 0
Kontakt:

Post autor: Smoku »

starając się ugasić gniew spowodowany dośc poważnym postrzełem, razem z moją ekipą biegniemy wgłąb supermarketu szukując pozostałych osób, tych którzy według mojej intuicji nie mają broni, przy okazji rozglądam się czy może w poblizu może znajdowac się coś co uznam za pożyteczne
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

CoB

Sorry, coś mi się porypało :/ Wciąż zaliczam bloki i mieszkania, bo trza sobie wyrobić popleczników ;)
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

[Taki skrótowy, ale ważne że jest ;) ]


Arxel:
No dobra, ale tylko dlatego że jesteś grzeczny. - powiedział strażnik i obaj się do ciebie przyłączyli. Zyskałeś 2 poziomy. Reszta ludzi gdzieś zniknęła w tym czasie. Nagle pojawił się jakiś gość w białym, zakrwawionym kitlu: Apokalipsa mówisz? Mógłbym wam pomóc jeśli chcecie, tam na dole znalazłem coś ciekawego, może was zainteresuje. - nacisnął jeden z obrazów na ścianie i otworzyło się ukryte przejście ze schodami w dół, zszedł.

Smoku:
Znalazłeś 15 osób, o ile wiesz na rampie przeładunkowej ukrywa się ktoś jeszcze, ale on pewnie ma broń. Dostajesz 2 poziomy.

Bielik:
Przypałętały się jeszcze dwie osoby. Średni, ale i tak ich zamieniłeś.

CoB:
Jedno piętro i dotarłeś do limitu. Dużo będziesz miał popleczników, dwóch mocniejszych. Zyskałeś poziom (pamiętaj że wszystkie magiczne masz od początku, tyle że musisz mieć odpowiednią ilość współplemieńców).


Smoku, Władca Żywych Trupów poziom 2:
Żywotność: 7
Ekwipunek:
Ilość sług: 19/20
- 4*Strażnik - Strzelanie2 - Rewolwery (po 4 naboje)

Arxel, Wybraniec Ludzkości poziom 9:
Żywotność: 22
Ekwipunek:
- Shotgun (16 naboi)
- Pistolet (32+64 naboi)
- Amulet Antyanimacyjny (każdy z podwładnych ma jeden na szyi)
Ilość podwładnych: 4
- Zdzisław - Strzelanie1, Broń Biała 3 - dwuręczny miecz
- Franciszek - Strzelanie3 - dwa pistolety (64 naboje)
- 2*Strażnik - Strzelanie2 - rewolwer (6 naboi)
Ilość zabitych: 0

Bielik, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0 (5 w drodze)
- 2*Żul (za dwie tury)
- 2*Żul (za turę)
- Srebrny Kieł (za turę)
Ilość zabitych: 5

CoB, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 1:
Żywotność: 13
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 2 (9 w drodze)
- 2*Mały - sz3, s3, żw3
- Krenia (za turę)
- 5*Normal (za 2 tury)
- Błysk (za 2 tury)
- 2*Norplus (za 3 tury)
- Pazur (za 5 tur)
- Srebrny Ogień (za 6 tur)
Ilość zabitych: 11
Obrazek
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

*Broń biała na 2*

Poszedł za gościem razem z ekipą - A co to jest tam na dole? I co umiesz robić? Jeśli zgdzieś zobaczy wroga to strzela. Jeśli gość zaprowadził ich do jakiejś pułapki to najpuierw jego załatwia.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

Srebrzystość 1
Teraz, kiedy mam już poleczników, robię rzeźnię w bloku, by nie dać innym okazji do zebrania armii.
Pytanie: Jak mogę zwiększyć ilość współplemieńców?
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Smoku
Marynarz
Marynarz
Posty: 332
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
Numer GG: 0
Kontakt:

Post autor: Smoku »

ponury żniwiarz i demonologia na pierwsze

zbliżam się w kierunku rampry i atakuje uzbrojonego człowieka żniwiarzem, a zombi dokańczają dzieło, następnie wchodimy do kanałów, i przemieszczamy się nimi aż do szkoły, tam wychodzimy i przemieniamy wszystko co sie da
Bielik
Mat
Mat
Posty: 594
Rejestracja: środa, 7 czerwca 2006, 20:34
Numer GG: 5800256
Lokalizacja: GOP

Post autor: Bielik »

Haha. Młode mięsko- przemyka mi przez myśl po czym biegnę do szkoły przemieniając nauczycieli woźnych i co bardziej mulistych uczniaków a z resztą robię rzeźnię.
Długo tam nie zabawiam jeśli jakiś uczeń za bardzo bedzie przeszkadzał wyrzucam go przez okno ;p. Później się przyda. Jeśli w szkole nie ma już nic wartego uwagi ruszam w stronę bloku nr 5 a po drodze zamieniam każdego kto się napatoczy i wyglada na wmiarę silnego moim celem jest dach tego budynku aby przejść do innego świata...
Stare chińskie przysłowie mówi: "Jak nie wiesz co powiedzieć, to powiedz stare chińskie przysłowie"
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Tu czas trochę szybciej tym razem pobiegnie niż wszędzie indziej. No i trochę w innym stylu, ale raczej tak nie będzie potem :P

Smoku, Władca Żywych Trupów poziom 14:
Zyskałeś gościa z shotgunem i kanałami dotarłeś do szkoły gdzie w podziemiach zobaczyłeś portal, szkołę szybko oczyściłeś. Dostajesz 12 poziomów.

Żywotność: 19
Ekwipunek:
Ilość sług: 140/141
- 4*Strażnik - Strzelanie2 - Rewolwery (po 4 naboje)
- Shotguner - Strzelanie3 - Shotgun (10 naboi)
- 10*Maczeciarze - BrońBiała3 - Maczety


Arxel, Wybraniec Ludzkości poziom 9:
Koleś nie ma złych zamiarów, poszliście za nim do windy i zjechaliście na czwarty podziemią. Tam w jego laboratorium rozwieszonych jest wiele kartek z różnymi planami, notatki są napisane bardzo chaotycznym językiem. W pomieszczeniu jest klatka z dwoma zombie, w słoiku jest poruszająca się głowa - całe pomieszczenie to połączenie zaawansowanego technicznie laboratorium z rzeźnią - słowem Laboratorium Szalonego Naukowca. Pracuję tutaj nad technologią przenikania, piętro niżej jest ukryta księga mojego mistrza, znaczy człowieka co mnie nauczył tego wszystkiego, on niestety odszedł tydzień temu, a na dole chyba straszy. Boję się tam zejść, zjedźcie proszę windą na 5 piętro i przynieście mi księgę a dam wam działające Urządzenie Nieprzenikalności. wskazał na tubowate coś na czystym stole Aaaa, ci tutaj zombie pewnie was interesują też - ich mózgi jeśli są pod odpowiednim napięciem mogą wytworzyć nieprzenikalność, oni i tak nic nie czują więc robię na nich testy, klatka jest pod prądem więc nie wyjdą nawet jeśli będą mogli przechodzić przez ściany.

Żywotność: 22
Ekwipunek:
- Shotgun (16 naboi)
- Pistolet (32+64 naboi)
- Amulet Antyanimacyjny (każdy z podwładnych ma jeden na szyi)
Ilość podwładnych: 4
- Zdzisław - Strzelanie1, Broń Biała 3 - dwuręczny miecz
- Franciszek - Strzelanie3 - dwa pistolety (64 naboje)
- 2*Strażnik - Strzelanie2 - rewolwer (6 naboi)
Ilość zabitych: 0


Sergi, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 10:
Masz 3 nowe poziomy i jesteś w innym świecie. Baw się dobrze. (karty z mocami zostają w macierzystych światach).

Żywotność: 40
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 5 (5 w drodze)
- 2*Słabi - s3, sz3, żw3
- 3*Normal - s5,sz5,żw5
- 2*Normal - za turę
- 2*Limit - za 3 tury
- Sill - za 4 tury
Ilość zabitych: 50


CoB, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 6:
[W tej wersji (jak i w poprzedniej) gry Szacunku Wilkołaki nie mogą zwiększyć, więc twój max to 11, możesz wydalać słabszych żeby przyjąć mocniejszych, ale bardziej opłaca się mieć całą ekipę bo: >>Wszystkim możesz rozkazać użyć mocy plemiennej gdy już was jest wystarczająca ilość<<]
Zyskujesz 5 poziomów i oczyszczasz blok numer 6.

Żywotność: 28
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 2 (9 w drodze)
- 2*Mały - sz3, s3, żw3
- Krenia - sz4,s4,żw5, Stalowe Pazury1
- 5*Normal (za turę)
- Błysk (za turę)
- 2*Norplus (za 2 tury)
- Pazur (za 4 tury)
- Srebrny Ogień (za 5 tur)
Ilość zabitych: 42


Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 9:
Wszystko poszło zgodnie z planem - tyle tylko że Portal umilkł na zawsze po tym jak przeszedłeś. Przeczytałeś pierwsze 10 stron Necronomiconu i zyskałeś 2 nowe sługi, nie mogą odlatywać od księgi na dalej niż 10m, ale i tak są... dość potężni. Jedyne wyjście z jaskini to winda.

Żywotność: 14
Ekwipunek:
- Tajemnicza torba podróżna
- Bozar (100 amunicji, 5 kopiących to niesie)
- Necronomicon
Ilość sług: 66/91
- 35*Radioaktywne Ghule - Trucizna5, Radioaktywność5
- 30*Kopiący Pomiot - Trucizna5, Kopanie5
- Miniguner - s3, Strzelanie5 - Minigun (150 naboi)
+ Ponury Żniwiarz Necronomiconu - BrońBiała7, PonuryŻniwiarz4 - Lepsza Kosa Ponurego Żniwiarza
+ Napalony Żniwiarz Necronomiconu - BrońBiała7, NapalonyŻniwiarz4 - Strzelająca Kosa Napalonego Żniwiarza
Obrazek
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

Stalowe pazury 2, Srebrzystość 2, Masowa ewolucja 2

Szybko oczyszczam pozostałe bloki i unikam w razie czego konfrontacji z innymi graczami. Kiedy już minie odpowiednia ilość tur, sprawdzam infrazją, gdzie jest dużo ludzi i wraz z plemieniem skaczemy teleportami i zabijamy wszystkich, którzy wpadną w nasze kosmate objęcia ;)
Ostatnio zmieniony piątek, 11 sierpnia 2006, 15:42 przez CoB, łącznie zmieniany 1 raz.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Sergi
Bombardier
Bombardier
Posty: 836
Rejestracja: wtorek, 4 lipca 2006, 19:54
Lokalizacja: z ziem piekielnych
Kontakt:

Post autor: Sergi »

Masowa ewolucja level 4
Masowa ewolucja leve 5
Twardość skóry level 3
Twardość skóry level 4
Twardość skóry level 5
Stalowe pazury level 2
Stalowe pazury level 3
Stalowe pazury level 4
Stalowe pazury level 5
Skok level 1
Skok level 2


Polowanie czas zacząc. Czarny Lykan spojrzał z szczytu bloku 5, ujrzał pokracznego wilkołaka szwędajacego się nieopodal. Nie zwracając na niego uwagi przeskoczył wraz ze swym stadem na budynek 3, a następnie na blok pierwszy. Zaczął wraz z wspóplemiencami czyszczyć go aż do podstawy szukając godnych na przemianę, lub czegoś niezwykłego. Gdy to mi się udaje wpadam do kanałów i zaczynam je przecesywać, dokładnie.
Ostatnio zmieniony piątek, 11 sierpnia 2006, 15:39 przez Sergi, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany