Rasa: Władca Żywych Trupów
Wygląd: niski, krępej budowy ciała, o szerokiej twarzy, i głęboko osadzonych czarnych oczach, na głowie ma pozlepiane pozostałości po długich czarnych włosach, szary kolor skóry, ubrany, w dżinsowe ogrodniczki i czerwoną koszulkę z namalowaną
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 4
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 1
6. Moce przywódcy 2
Bonus:
Toi-Unjar - moce Unjara nie działają wobec ciebie i przy tobie
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalevel5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
Demonologia level 5 - wym.Infernalistalvl5; możesz z piekła przyciągnąć jakiegoś demona
Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Infernalista level 2 - dwójka z twoich sług najbliżej ciebie jest odporna na ogień
Infernalista level 3 - możesz tworzyć ze zwłok golemy z mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 4 - możesz prosić o pomoc Infernalnych Lordów, którzy może pomogą (raz na turę)
Infernalista level 5 - stajesz się Infernalnym Lordem i możesz otworzyć Wrota Piekieł w dowolnym miejscu (nie wiadomo jak się zamkną, ale mogą być tylko jedne twoje w danym czasie)
Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
Wampiryzm level 6 - raz na turę możesz przemieniać dowolnego żywego człowieka w Wampira (level5)
Maska Człowieka level 1 - na odległość 10m możesz sprawić, że 1 czł. widzi że też jesteś żywym człowiekiem
Maska Człowieka level 2 - to samo, ale działa na 4 ludzi
Maska Człowieka level 3 - w odległości 15m, działa na wszystkich ludzi w zasięgu
Arxel
Rasa: Wybraniec Ludzkości
Wygląd: Wysoki, niebieskooki blondyn zawsze ubrany w jeansy i koszulkę z napisem Kill 'em all.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Statystyki mocy:
Umiejętności magiczne: 1
Umiejętności wiary: 5
Umiejętności technologiczne: 5
Umiejętności walki: 5
Umiejętności przywódcy: 1
Charyzma: 3
Bonus:
Przetrwaniec - jeśli zostaniesz zabity przez Żywe Trupy to grasz dalej jako stały sojusznik i żywy trup Władcy i gdy osiągniesz 5 Poziom sam stajesz się Władcą Żywych Trupów zaczynając w bezpiecznym miejscu z 25 sługami, poprzednimi 5 mocami, 2 umiejętnościami z ludzkiej postaci i wszystkimi mocami twojego Władcy z poziomów 1, 2 i 3.
Moce:
Strzelanie level 1 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 2 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Strzelanie level 3 - do 30m trafisz siedzącą muchę; dokładnie z 2 broni na raz
Artefakty level 1 - ty i twoi podwładni macie amulety chroniące przed animacją
Mścicielstwo level 1 - znasz podświadomie lokalizację głównych wrógów
Broń biała level 1 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 2 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
Bielik
Rasa: Wódz Plemienia Wilkołaków
Wygląd: Wysoki, długo owłosiony na czarno, silny czarno oki wilkołak. Bardzo białe zęby i długie kły. Poszarapana ciemno zielona płachta na plecach.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Statystyki mocy:
1. Zdolności plemienne 4
2. Zdolności ewolucyjne 3
3. Zdolności plugawe 3
4. Szacunek 10
Bonus:
Odporny na trucizny - ty i twoje Plemie jesteście odporni na Trucizny w ciałach wrogów
Moce:
Skok level 1 - możesz skakać 5m w górę (lub w po skosie do góry w przód)
Skok level 2 - możesz skakać 20m w górę (lub w po skosie do góry w przód)
CoB
Rasa: Wódz Plemienia Wilkołaków
Wygląd: Wilkołak o kruczoczarnej sierści z jadeitowymi oczami, a jako człowiek - całkiem normalny nastolatek o czarnych włosach, zaspanych oczach i uśmiechem na gębie
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Statystyki mocy:
Zdolności plemienne 4
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 11
Bonus:
Wyczucie srebra - dokładnie wiesz który z twoich przeciwników posiada srebro niebezpieczne dla ciebie
tu wpisz to co wybrali razem z objaśnieniem
Moce:
Masowa ewolucja level 1 - automatycznie wszyscy twoi kompani mają twoje moce ewolucyjne z levelu 1
Masowa ewolucja level 2 - automatycznie wszyscy twoi kompani mają twoje moce ewolucyjne z levelu 2
Srebrzystość level 1 - twoje pazury stają się srebrne, sierść staje się siwa
Srebrzystość level 2 - posiadasz infrawizję (widzenie przez materię)
Stalowe pazury level 1 - twoje pazury mogą zniszczyć zwykłe pazury innych wilkołaków
Stalowe pazury level 2 - możesz wspinać się po pionowych powierzchniach
Ranking wygranych pisze: Wojny Żywych Trupów - Seto
Wojny Żywych Trupów 2: Masakra w Metrze - brak, padł serwer
Wojny Żywych Trupów 3: Alternatywna Rzeczywistość - Zapał
Wojny Żywych Trupów 4: Twierdza - Zapał
Wojny Żywych Trupów 5: Godziny Szczytu - Zapał
Wojny Żywych Trupów 6: Wojny Blokersów - Zgon
Wojny Żywych Trupów 7: Wojna o Nuneaton - AC
Wojny Żywych Trupów 8: Zdobądź Flagę! - Tero Kir, Zapał, Arxel
Wojny Żywych Trupów 9: Plemiona Ziemskie - Zgon
Apokaliptyczne Pola Walki - Gawd
Mapa Pola Walki (różowy to chodniki, czerwony to kanały i wejścia do nich, niebieskie cyfry to numery domów a czarne cyfry to ilość pięter; chodniki są zawsze przy ulicach też, wejście do szkoły jest od zachodu, a wejścia do bloków są od ulicy między nimi)
PORTALE są: na dachu budynku numer 5 - czyli 6 piętro, przy wejściu do kanałów pod szkołą, w dziale mięsnym w Tesco i w schronie atomowym pod halą sportową, żeby korzystać z niego ktoś o tym samym kolorze musi być przy tym samym portalu w tamtym świecie, osoby z kolorami czarny, biały i purpurowy zawsze mogą przechodzić i wybierają sobie do którego chcą się udać:
System Dyplomacji:
1. Narazie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - każdy z każdym może zawrzeć sojusz, sojusz koloru działa niezależnie, więc żeby sojusznik koloru był w tym samym sojuszu co ty to musicie się dogadać tak jak z innymi, sojusze mogą być zawierane między graczami z różnych światów
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Większość [Smoku, Bielik, CoB]:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Tesco. Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To może być wasza pierwsza ofiara, nie możecie narazie walczyć (zgodnie z zasadami immunitetu), ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady [dostępne w temacie rekrutacyjnym]
Arxel:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoisz przed wielkimi drzwiami Pływalni. Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. Przestraszyła się pewnie twojego karabinu. O ile wiesz na pływalni jest Franek i Ździsiek, oni powinni ci pomóc. Zaczęła się Apokalipsa i żeby ocalać ludzi przed zarazą żywych trupów i wilkołaków masz prawo, a nawet obowiązek zabijać ich jeśli nie chcą się do ciebie przyłączyć. Wiesz, że istnieją pewne Zasady [dostępne w temacie rekrutacyjnym]
Smoku, Władca Żywych Trupów poziom 0:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Arxel, Wybraniec Ludzkości poziom 5:
Żywotność: 10
Ekwipunek: Shotgun (16 naboi), Pistolet (32+64 naboi)
Ilość podwładnych: 0
Ilość zabitych: 0
Bielik, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0
CoB, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0