[Apokaliptyczne Pola Walki] 2: Świat 1

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

[Apokaliptyczne Pola Walki] 2: Świat 1

Post autor: AC »

Pavciooo:
Rasa: Władca Żywych Trupów
Wygląd: Przerażający wygląd, czerwone oczy, normalnej postury, ciemnoczerwony płaszcz
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Bonus:
Toi-Unjar - moce Unjara nie działają wobec ciebie i przy tobie
Moce:
Pedagogika level 1 - możesz przekazać jedną ze swoich mocy poziomu 1 czterem swoim sługom; umiejętności, które służą nauczaniu dostają bonus +5 do ilości nauczania w jednej turze
Pedagogika level 2 - można przekazać mocy poziomu 2; bonus +10 (nie sumuje się)
Pedagogika level 3 - można przekazać mocy poziomu 3; bonus +15 (nie sumuje się)
Pedagogika level 4 - można przekazać mocy poziomu 4; bonus +20 (nie sumuje się)
Pedagogika level 5 - można przekazać mocy poziomu 5; bonus +25 (nie sumuje się)
Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych
Sztuki walki level 4 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać pojedyńczych kul
Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz odbijać się od ścian i nie dotykać podłoża (w korytarzach)
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
Broń biała level 5 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
Broń biała level 6 - gdy rzucasz twoja broń tnie ofiarę i jeszcze wraca do ciebie
Broń biała level 7 - prawdziwy mistrz, teraz możesz odbijać wszystkie pociski które lecą w ciebie od przodu
Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
Wampiryzm level 6 - raz na turę możesz przemieniać dowolnego żywego człowieka w Wampira (level5)
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
Przemiana level 1 - Zamieniasz się w szczura na 1 turę (+10 do szybkości, łatwo się schować)
A zasadził ci kto kiedy kopa? level 1- wym.SztukiWalki5&BrońBiała7 jednym ciosem można pokonać w jednej turze jednego przeciwnika, wybrany cel w danej turze jest pozbawiony wszystkich swoich mocy
A zasadził ci kto kiedy kopa? level 2 - +10 jego sług idzie do piachu
A zasadził ci kto kiedy kopa? level 3 - +25 jego sług idzie do piachu



Zapał:
Rasa: Wódz Plemienia Wilkołaków
Wygląd: Wilkołak o białej sierści i niebieskich oczach
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Statystyki zdolności:
1. Zdolności plemienne 5
2. Zdolności ewolucyjne 5
3. Zdolności plugawe 0
4. Szacunek 10
Bonus:
Odporny na trucizny - ty i twoje Plemie jesteście odporni na Trucizny w ciałach wrogów
Zdolności ewolucyjne:




Sepp:
Rasa: Władca Żywych Trupów
Wygląd: Na głowę ma naciągnięty płócienny kaptur sięgający aż do ramion. Brak języka i dziura w gardle ukryta pod starym bandażem przez co jego głos jest świszczący. Żebra zaczynają przebijać skórę i cienką podniszczoną koszulę. Podobnie jest z kolanami przebijającymi nogawki starych spodni.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 2
3. Moce mutacyjne 1
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Bonus:
Toi-Unjar - moce Unjara nie działają wobec ciebie i przy tobie
Moce:
Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)



Asd7:
Rasa: Władca Żywych Trupów
Wygląd: Wysoki, szczupły, znikome muskły, zielone oczy, ciemne blond, krótkie włosy, nieznaczny zarost, mała brodawka na karku.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Statystyki umiejętności:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 0
6. Moce przywódcy 5
Bonus:
Toi-Unjar - moce Unjara nie działają wobec ciebie i przy tobie
Moce:
Łbokop - niezależnie gdzie kopniesz czyjąś głowę - jeśli nie ma po drodze przeszkód to doleci do celu
Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)



Memo:
Rasa: Wybraniec Ludzki
Wygląd: Wysoki, szczupły, znikome muskły, zielone oczy, ciemne blond, krótkie włosy, nieznaczny zarost, mała brodawka na karku.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 1
Statystyki umiejętności:
1. Umiejętności magiczne: 5
2. Umiejętności wiary: 4
3. Umiejętności technologiczne: 5
4. Umiejętności walki: 3
5. Umiejętności przywódcy: 2
6. Charyzma: 3+3
Bonus:
Przetrwaniec - jeśli zostaniesz zabity przez Żywe Trupy to grasz dalej jako stały sojusznik i żywy trup Władcy i gdy osiągniesz 5 Poziom sam stajesz się Władcą Żywych Trupów zaczynając w bezpiecznym miejscu z 25 sługami, poprzednimi 5 mocami, 2 umiejętnościami z ludzkiej postaci i wszystkimi mocami twojego Władcy z poziomów 1, 2 i 3.
Umiejętności:
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Strzelanie level 1 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 2 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Strzelanie level 3 - do 30m trafisz siedzącą muchę; dokładnie z 2 broni na raz
Strzelanie level 4 - do 100m trafisz siedzącą muchę
Strzelanie level 5 - trafisz z czegokolwiek w cokolwiek o ile to możliwe
Artefakty level 1 - ty i twoi podwładni macie amulety chroniące przed animacją
Artefakty level 2 - wym.Strzelanie2; ty i twoi podwładni macie rewolwery z 6 srebrnymi pociskami
Pedagogika level 1 - możesz przekazać jedną ze swoich umiejętności poziomu 1 pięciu swoim podwładnym; umiejętności, które służą nauczaniu dostają bonus +5 do ilości nauczania w jednej turze
Pedagogika level 2 - można przekazać umiejętności poziomu 2; bonus +10 (nie sumuje się)
Pedagogika level 3 - można przekazać umiejętności poziomu 3; bonus +15 (nie sumuje się)
Pedagogika level 4 - można przekazać umiejętności poziomu 4; bonus +20 (nie sumuje się)
Pedagogika level 5 - można przekazać umiejętności poziomu 5; bonus +25 (nie sumuje się)
Chaos level 1 - jedna z mocy magicznych użyta przez wroga działa w nieprzewidziany sposób w twoim otoczeniu
Łowiectwo wampirów tradycyjne level 1 - możliwość walki wręcz i bronią białą z Wampirami
Łowiectwo wampirów tradycyjne level 2 - czosnek daje ci dodatkową siłę w walce z Wampirami
Łowiectwo wampirów tradycyjne level 3 - otacza cię sfera 2m*2m w której nie działają moce Wampiryzm



Ranking wygranych pisze: Wojny Żywych Trupów - Seto
Wojny Żywych Trupów 2: Masakra w Metrze - brak, padł serwer
Wojny Żywych Trupów 3: Alternatywna Rzeczywistość - Zapał
Wojny Żywych Trupów 4: Twierdza - Zapał
Wojny Żywych Trupów 5: Godziny Szczytu - Zapał
Wojny Żywych Trupów 6: Wojny Blokersów - Zgon
Wojny Żywych Trupów 7: Wojna o Nuneaton - AC
Wojny Żywych Trupów 8: Zdobądź Flagę! - Tero Kir, Zapał, Arxel
Wojny Żywych Trupów 9: Plemiona Ziemskie - Zgon
Apokaliptyczne Pola Walki - Gawd

Mapa Pola Walki (różowy to chodniki, czerwony to kanały i wejścia do nich, niebieskie cyfry to numery domów a czarne cyfry to ilość pięter; chodniki są zawsze przy ulicach też, wejście do szkoły jest od zachodu, a wejścia do bloków są od ulicy między nimi)

PORTALE są: na dachu budynku numer 5 - czyli 6 piętro, przy wejściu do kanałów pod szkołą, w dziale mięsnym w Tesco i w schronie atomowym pod halą sportową, żeby korzystać z niego ktoś o tym samym kolorze musi być przy tym samym portalu w tamtym świecie, osoby z kolorami czarny, biały i purpurowy zawsze mogą przechodzić i wybierają sobie do którego chcą się udać:

Obrazek


System Dyplomacji:
1. Narazie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - każdy z każdym może zawrzeć sojusz, sojusz koloru działa niezależnie, więc żeby sojusznik koloru był w tym samym sojuszu co ty to musicie się dogadać tak jak z innymi, sojusze mogą być zawierane między graczami z różnych światów
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.



Większość [Pavciooo, Sepp, Asd7, Zapał]:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Tesco. Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To może być wasza pierwsza ofiara, nie możecie narazie walczyć (zgodnie z zasadami immunitetu), ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady [dostępne w temacie rekrutacyjnym]

Memo:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoisz przed wielkimi drzwiami Pływalni. Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. Przestraszyła się pewnie twojego karabinu. O ile wiesz na pływalni jest Franek i Ździsiek, oni powinni ci pomóc. Zaczęła się Apokalipsa i żeby ocalać ludzi przed zarazą żywych trupów i wilkołaków masz prawo, a nawet obowiązek zabijać ich jeśli nie chcą się do ciebie przyłączyć. Wiesz, że istnieją pewne Zasady [dostępne w temacie rekrutacyjnym]

Pavciooo:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Zapał:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0

Sepp:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Asd7:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Memo:
Żywotność: 10
Ekwipunek: Shotgun (16 naboi), Pistolet (32+64 naboi)
Ilość podwładnych: 0
Ilość zabitych: 0
Ostatnio zmieniony sobota, 12 sierpnia 2006, 11:12 przez AC, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Wbiegam na teren pływalni i biegam szukając mych kolegów krzycząc: - Franek! Zdzisiek! Apokalipsa nadeszła! Chwytajta za broń!
Znam kogoś jeszcze kto byłby gotów walczyć?
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Saint Anger 'round my neck
Saint Anger 'round my neck
He never gets respect
Saint Anger 'round my neck


Biegnę ile sił w nogach w kierunku szkoły. Przed przejściem przez ulice rozglądam się w obie strony, gdy legendarna ciężarówka przejedzie albo walnie kogoś innego to pędzę dalej w kierunku szkoły. Na miejscu wpadam do środka przemieniając kogo mogę, pierwsze kilka zombich ustawiam przy wejściu żeby nie pozwoliły nikomu innemu się tu dostać ani stąd uciec, sam biegam po szkole i czyszczę klasy przemieniając co popadnie w zombie, zbieram też niebezpieczne przedmioty.
Ważna uwaga: Gdy tylko dostanę pierwszy poziom to odrazu daję bonus do uczenia się na poziom 1-szy, potem drugi itd na maksa, tak żeby nie tracić lvli. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi ;P
I tak nikt tego nie czyta...
Sepp
Szczur Lądowy
Posty: 12
Rejestracja: czwartek, 3 sierpnia 2006, 22:08
Numer GG: 0

Post autor: Sepp »

Z powodu braku lepszego pomysłu doganiam tą wrzeszczącą kobietę i zamieniam ja w zombie, tak samo jak strażników przy bramkach. Każe im zamknąć wyjścia i ich pilnować.

Die, die, die my darling
Don't utter a single word
Die, die, die my darling
Just shut your pretty mouth


Podobnie jak poprzednik zamieniam w zombie co tylko się da, zaczynając od personelu i kończąc na klientach - każe im obstawiać wyjścia ewakuacyjne. Dostaje się do pokoju ochrony.
Obrazek
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Ogłoszenie: przepraszam że tego wcześniej nie mówiłem wszystkim (bo chyba Asd7 wie lub powinien przynajmniej wiedzieć): pierwsze dwa levele "uczenia się" teraz nic nie dają, a maksymalny level daje poziomy przy 7 przejętych ludziach - przepraszam za utrudnienia, w rekrutacji to będzie zmienione jutro
Obrazek
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

wie wie ;)
Asd7
Przechodzę sobie przez park i poluje na ludzi z psami na spacerkach ( no chyba że ktoś wyprowadza kota na smyczy ) ich zwierzątka też przejmuje.
Następnie idziemy wyczyścić bloki 9 i 10.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

No to w takim razie muszę się nad tym zastanowić, ale wszystko zależy jeszcze od liczby ofiar....
I tak nikt tego nie czyta...
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Wbiegam na parking przed Tesco, zabijam ludzi, szukam właściwego do przemiany, jeśli się znajdzie jakiś właściwy to go przemieniam.
Fuck?
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Memo:
Wszystko jest w porządku, kolesie się przyłączyli (to dość dziwne, że sprzątacze hali mają w swoich szafkach broń, prawda?). W budynku było niewiele ludzi - wszyscy uciekli gdy cię zobaczyli z bronią. Nagle w pomieszczeniu obok coś zdrowo przypieprzyło w ścianę, a potem zatrząsł się budynek. Zyskałeś dwa poziomy. Listę osób prześle ci na PW, żeby twoi przeciwnicy nie polowali specjalnie na nich :)

Pavciooo (i Asd7):
Ramię w ramię biegłeś z Asd7 jednak ty wyhamowałeś przed drogą - Asd7 nie miał tyle szczęścia i załapał się na darmową wycieczkę na masce TIRa, auto odbiło się bokiem od murku parku, uderzyło w malucha prawie odrąbując głowę pasażerowi na gapę ciężarówki i wreszcie z impetem uderzyło w ścianę hali tak, że TIR, Asd7 i kawałek malucha wbiły się w basen. Dno się przebiło i razem z wodą wpadli w jakiś dziwny tunel (to co dalej to już u Asd7, bo do tego momentu Asd7 był praktycznie nieprzytomny ;) ). Wracając do Pavciaaa: spokojnie dobiegł do szkoły i błyskawicznie oczyścił parter - trzy woźne, dwoje nauczycieli i ludziki w małej sali wuefu. Zyskałeś 2 poziomy.

Asd7:
Ocknąłeś się i zjadłeś kawałek kierowcy tira który zdołałeś wyratować. Woda szybko wpadła do jakiejś studzienki i odpłynęła. TIR i gruz zablokowały wejście, które powstało przez twoją obecnością, zdaję się że zwykłe drzwi też są zablokowane, więc ruszyłeś w drugą stronę - korytarzem doszedłeś do windy. Wcisnąłeś jeden z dwóch przycisków i zjechałeś kilka pięter w dół, gdy się otworzyły zobaczyłeś przed sobą przestraszonego gościa w niebieskim kostiumie z żółtymi elementami, jego oczy... trochę świecą się na niebiesko. Zabiłeś go po cichu, jako że i tak nie masz innego wyboru to po zwiedzałeś sobie i wybiłeś wszystkich na których natrafiłeś. Są dość... "ciekawi" i każdy na kostiumach, na plecach ma żółtą liczbę "88". Niestety jak już wszystko wyczyściłeś wreszcie natknąłeś się na zamknięte, stalowe drzwi, jest jeszcze winda którą można pojechać do góry lub w dół. Zyskałeś 9 poziomów.

Sepp:
Cicho i skutecznie wszystkich wybiłeś, nie oddali nawet jednego strzału, ale niestety Tesco o 8 rano nie ma za dużo ludzi w środku. Zdaję się, że ktoś może być jeszcze tam gdzie się przeładowuje towar (na tyłach). Zyskałeś poziom, wybierz sobie jedną moc.

Zapał:
Byłeś świadkiem wypadku Asd7, no cóż, trzeba patrzeć jak się wchodzi na drogę. Na parkingu akurat podjechał van z ludźmi, pewnie pracownicy, zmieniłeś ich wszystkich jak leciało, czyli 6 w drodze. Jeden Res-Were (kierowca) przybędzie za 5 tur - a to oznacza, że jest bardzo potężny, nie pozwól żeby go zniszczono gdy jest w stanie Res-Were.


Pavciooo, Władca Żywych Trupów poziom 2:
Żywotność: 7
Ekwipunek:
Ilość sług: 29
- 3*Woźna - Broń Biała 2 - Gazrurki
- Sportowiec - Szybkość+3, Siła+3, SztukiWalki2
- Chory - Trucizna3

Zapał, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0 (6 w drodze)
- 4*Norman (za 2 tury)
- Hardharv (za turę)
- WraithTest (za 5 tur)
Ilość zabitych: 6

Sepp, Władca Żywych Trupów poziom 1:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 12
- 4*Strażnik - Strzelanie2 - Pistolet (każdy po 32 naboje)
- Szczurek - Przemiana1

Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 9:
Żywotność: 14
Ekwipunek:
Ilość sług: 90
- 60*Radioaktywne Ghule - Trucizna5, Radioaktywność5
- 30*Kopiący Pomiot - Trucizna5, Kopanie5

Memo, Wybraniec Ludzkości poziom 7:
Żywotność: 16
Ekwipunek:
- Shotgun (16 naboi)
- Pistolet (32+64 naboi)
Ilość podwładnych: 2
- Zdzisław - Strzelanie1, Broń Biała 3 - dwuręczny miecz
- Franciszek - Strzelanie3 - dwa pistolety (64 naboje)
Ilość zabitych: 0
Obrazek
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Biegnę zrekrutować Japończyka (napisałbym gdzie biegnę, ale jeszcze ktoś przeczyta i pobiegnie go zabić ;p), jak starczy czasu to biegnę po 3 magików z bloków i 5 skinheadów. Jeśli po drodze jakieś plugastwo mnie zaatakuje to ja i Franek strzelamy do nich z pistoletów (jeśli to wilkołaki to z rewolwerów z srebrnymi kulami), a Zdzisiu stoi przy nas, jak coś będzie bardzo blisko to podbiega i ciacha w głowę, jak coś w nas strzela to odbija pocisk mieczem.

edit: jednak biorę takie umiejętności:
Artefakty lvl2
Perswazja+1
Ostatnio zmieniony czwartek, 10 sierpnia 2006, 22:02 przez Memo, łącznie zmieniany 1 raz.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Sepp
Szczur Lądowy
Posty: 12
Rejestracja: czwartek, 3 sierpnia 2006, 22:08
Numer GG: 0

Post autor: Sepp »

Sztuki walki 1 lvl

Razem ze swoimi upiornymi sługami idę na zaplecze. Uważam, żeby jakiś buc mnie wózkiem widłowym nie rozjechał. Co lepszych, silniejszych osobników zamieniam w zombie, resztę zabijam lub każe to zrobić podwładnym, a następnie karmie swoje pupilki.
Obrazek
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

But who knew that this day wasn't like the rest
Instead of taking a test
I took two to the chest
Call me blind, but I didn't see it coming
Everybody was running
But I couldn't hear nothing


Pedagogika lvl1
Sztuki Walki lvl1


Daję woźnym i nauczycielom sztuki walki 1 i każę obstawić wejście i nie wpuszczać nikogo, jakby ludzie jacyś przyszli mają zarazić ich.
Sam biorę uczniów i biegniemy na górę i czyścimy piętra zamieniając wszystkich w zombiaki, zbieramy niebezpieczne przedmioty.
I tak nikt tego nie czyta...
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Asd7
Demonologia 2 levele
Idę na dół i zabieram wszystko co może mi się przydać łącznie z walizkami a w drodze powrotnej ide rozwalić drzwi ( oczywiście nie walizkami :P ) i zajmuje się obecnymi za nimi. (Staram się zminimalizować straty).
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Pavciooo:
OK, wszystko na luzie. 11 poziomów do przodu i jazda :) A na dachu i w piwnicy coś może być :P

Sepp:
[Grając Władcami Żywych Trupów przemieniasz w Zombie wszystkich jak leci, nie masz limitu sług - zabijając ludzi przemieniasz ich w swoją armię :) ]
Przemieniłeś 50 ludzi na zapleczu - nielegalni imigranci, wszędzie ich pełno. Dwóch sług wydaje się ciekawszych, trzech z twoich poległo bo koleszka miał shotguna. Zyskujesz 5 poziomów.

Asd7:
Tam na dole wszystko się udało. Znalazłeś swoje torby i jednego Bozara (wysokokalibrowy, półautomatyczny karabin z możliwością precyzyjnych strzałów). Niestety w głównym schronie dość sporo zdziałała Grupa Uderzeniowa Alfa za nim pobiłeś ich - mieli karabiny i jednego miniguna - na szczęście oślepieni radem zostali pokonani, niestety tylko jeden nadawał się do przemiany. W środku znalazłeś Portal do innego świata. Widzisz przez niego Tomka stojącego przy jakimś innym Portalu (nie możesz się z nim zamienić teraz) i CoBa zabijającego na blokach. Dodatkowo zobaczyłeś coś ciekawego - pomieszczenia po drugiej stronie nie przypominają tego gdzie teraz stoisz - w Świecie 2, to miejsce to jakiś magazyn zapchany po brzegi futurystyczną bronią, a w Świecie 3 jest to tylko jaskinia z ołtarzem i księgą leżącą na nim. Czyżby to był osławiony Necronomicon - Księga Umarłych?

Memo:
Wszystko się udało, jesteś w bloku numer 5, w pobliżu nie ma potworów - acz krzyki ze szkoły wskazywały, że Pavciooo dobrze się trzyma :) [A właśnie, tam była... eee... :shock: literówka, Perswazja daje możliwość 3 dodatkowych podwładnych, nie 10, jak chcesz wymienić to powiedz, ale wtedy jeden ze skinheadów sobie pójdzie] Zyskujesz 8 poziomów. W sumie to granie ludźmi omijając kłopoty to czysta robota, tyle, że szkoda że te ludziki czasem łatwo padają potem. Zawsze masz wolną kartę w teleportacji.

Zapał:
Zabiłeś i przemieniłeś wszystkich którzy wyszli dopiero teraz po cichu z hali sportowej. Jesteś na parkingu przy wozie. Kampujesz. Dostajesz 3 poziomy.



Pavciooo, Władca Żywych Trupów poziom 13:
Żywotność: 18
Ekwipunek:
Ilość sług: 130
- 3*Woźna - Broń Biała 2, Sztuki Walki1 - Gazrurki
- Sportowiec - Szybkość+3, Siła+3, SztukiWalki2
- 10*Chory - Trucizna3

Zapał, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 3:
Żywotność: 19
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 1 (9 w drodze)
- 4*Norman (za turę)
- Hardharv - s4,sz3,żw4, potrafi przemieniać w Res-Were ludzi
- WraithTest (za 4 tury)
- 4*Małpiszon (za 4 tury)
Ilość zabitych: 20

Sepp, Władca Żywych Trupów poziom 6:
Żywotność: 11
Ekwipunek:
Ilość sług: 62
- 4*Strażnik - Strzelanie2 - Pistolet (każdy po 32 naboje)
- Szczurek - Przemiana1
- Shotguner - Strzelanie3 - Shotgun (8 naboi)
- Kierowca - Kierowanie4 - Wózek Widłowy

Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 9:
Żywotność: 14
Ekwipunek:
- 2*Tajemnicza torba podróżna
- Bozar (100 amunicji, 5 kopiących to niesie)
Ilość sług: 66/91
- 35*Radioaktywne Ghule - Trucizna5, Radioaktywność5
- 30*Kopiący Pomiot - Trucizna5, Kopanie5
- Miniguner - s3, Strzelanie5 - Minigun (150 naboi)

Memo, Wybraniec Ludzkości poziom 15:
Żywotność: 40
Ekwipunek:
- Shotgun (16 naboi)
- Pistolet (32+64 naboi)
- Amulet Antyanimacyjny (wszyscy podwładni mają po jednym)
- Rewolwer z 6 srebrnymi kulami (wszyscy podwładni mają po jednym)
Ilość podwładnych: 10
- Zdzisław - Strzelanie1, Broń Biała 3 - dwuręczny miecz
- Franciszek - Strzelanie3 - dwa pistolety (64 naboje)
- Hamil - Fanatyzm5, Ogień5, żw5
- Miśka - Psychosonika5, Psychokinetyka5, żw5
- Bumi - Strzelanie5, Fanatyzm5, Rambo5, Żw25, S5, Sz0,5 - Karabin
- 5*Skinhead - BrońBiała5, Sztuki Walki 5, S3 - Maczugi
Ilość zabitych: 0
Obrazek
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

I don't think you trust,
in, my, self righteous suicide,


Kamikadze lvl 1,2,3
Przemiana lvl 1
Pedagogika lvl 2,3,4,5
Sztuki Walki lvl 2,3,4

Śmierć naszym wrogom!
Czterem zombiakom daję Przemiana lvl 1 Resztę uczę sztuk walki. Następnie biorę armię i idziemy w kierunku północnych bloków, czyścimy wszystkie 4 dzieląc się na grupy. Jakby co to po drodze unikamy armii Mema (w sensie że nie atakujemy ich)
Ostatnio zmieniony piątek, 11 sierpnia 2006, 17:32 przez Pavciooo, łącznie zmieniany 1 raz.
I tak nikt tego nie czyta...
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Asd7
Poświęcam 5 leveli na zmiane koloru (z racji APW1 i braku Gwada)
Pyromanta l 1,2
Następnie skaczę w portal, kiedy jestem już z ekipą na miejscu zajmuje się księgą żeby ją rozpracować i rozsyłam duchy żeby rozejrzały po okolicy.
Ps jedną walizkę rzucam portalem do 2 świata :D:D i ustawiam timer na 10 sekund :]
Ostatnio zmieniony piątek, 11 sierpnia 2006, 14:37 przez Asd7, łącznie zmieniany 1 raz.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Perswazja+2
Strzelanie lvl3,4,5
Pedagogika lvl1,2,3
pytanie: jak mam zdolność pedagogika lvl3 i dam ją jednemu z moich podwładnych to on może nauczyć mnie swojej umiejętności?
---
Ok, Bumi daje wszystkim fanatyzm lvl1, a ja wszystkim strzelanie lvl3, po czym biegniemy zrekrutować strzelców i doktorka.
*Strategia walki w razie ataku zombiaków: Miśka zabiera Władcy 5 żw. Ja i magicy strzelamy w niego. W razie gdyby mieli broń palną to Skini stają w pierwszym szeregu i odbijają wszystkie pociski. Jak walka wręcz stanie się nieukniona, z tyłów wybiega Zdzisiu. Jeśli widzimy, że chcą nas okrążyć - spieprzamy do Tesco.
*Strategia walki w razie ataku wilkołaków: Miśka wali w wilkołaki kulami kinetycznymi. Wszyscy strzelają do nich z rewolwerów, a jak będą bardzo blisko to skini i Zdzisiu walą ich po łbach maczugami/mieczem.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Zablokowany