[Apokaliptyczne Pola Walki] 2: Świat 1

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Saterei lvl.3

PRzemieniających się, chowamy w Vanie, czekam aż się przemienią.
Fuck?
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Zapał pisze:Saterei lvl.3
wszystkie zdolności plemienne posiadasz od początku - tylko musisz mieć odpowiednią ilość współplemieńców żeby używać; w trakcie levelowania bierzesz tylko ewolucyjne lub plugawe (w zależności od twoich statsów)

Memo pisze:pytanie: jak mam zdolność pedagogika lvl3 i dam ją jednemu z moich podwładnych to on może nauczyć mnie swojej umiejętności?
tej umiejętności nie możesz przekazywać :) (no nie przesadzajmy :P )


-------------------------------------------------------------------------------------


Sepp:
Zielony Władca Żywych Trupów przez chwilę się zamyślił... ponurym wzrokiem spojrzał na Shotgunera i zabrał od niego broń. Podążył do działu mięsnego w Tesco. Rozkazał wszystkim swoim stanąć wokół Portalu i wziął wielki topór do rąbania mięsa i po kolei ucinał głowy Zielonym. Trzech ostatnich ułożyło bez głowe ciała tak, że wszyscy leżeli krzyżem wokół portalu łącząc się dłońmi. Sepp rozkazał im się zastrzelić w Portalu, więc skoczyli i gdy tylko dotknęli Przejścia strzelili trzymając lufy w ustach. Zniknęli. Portal zmienił kolor na czerwony, a potem wrócił do swojej bezbarwności. Na koniec Sepp zabrał rozpałkę do grilla i polał nią bezgłowe ciała. Wszystkie głowy wrzucił w portal, a następnie zapalił i powstał ognisty krąg. Włożył lufę Shotguna do ust i wystrzelił. Kawałki jego mózgu wleciały przez portal. Wiadomość została wysłana. Gość ze świata znanego jako Piekło przybędzie niebawem.

SEPP ZOSTAJE ZŁOŻONY W OFIERZE
[niestety wyjeżdża, i nikt z graczy z innych światów się nie pojawi, ktoś inny przyjdzie :) ]


Asd7:
Przeskoczyłeś przez portal, teraz jesteś w Świecie 3, tej informacji nie musisz czytać. Akysz, akysz stąd.

Memo:
Wszystko OK, spotkałeś Strzelców i przyłączyli się do ciebie, potem poszedłeś do Bloku numer 10 i znalazłeś Doktorka: O widzę, że już się przygotowaliście do Apokalipsy, a ja tu mam małe cacko - Memo chcesz poddać się procesom Biotechnomorfozy, żeby stać się jeszcze potężniejszy? - na końcu jego usta ułożyły się jakby mówił bezgłośnie "Nie". Coś jest nie tak. Zyskujesz 6 poziomów (choć formalnie Doktorek jeszcze się nie przyłączył).

Zapał:
Kampujesz i zyskujesz +4 poziomy dla ciebie :) i pamiętaj że tylko ewolucyjne, te plemienne już masz :)

EDIT: Zapał wskakujesz na miejsce Arxela w Świecie 3. Odpisz już tam. (ale po jutrzejszym update, bo teraz nie zdążę).

Pavciooo:
Wszystko przebiegło zgodnie z planem. Zyskałeś 17 poziomów.


Pavciooo, Władca Żywych Trupów poziom 30:
Żywotność: 35
Ekwipunek:
Ilość sług: 300
- 3*Woźna - Broń Biała 2, Sztuki Walki1 - Gazrurki
- Sportowiec - Szybkość+3, Siła+3, SztukiWalki2
- 10*Chory - Trucizna3
- 5*Przemieniacze - Przemiana1
- 35*Sztukmistrze - SztukiWalki3

Zapał, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 7:
Żywotność: 19
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 1 (9 w drodze)
- 4*Norman (za turę)
- Hardharv - s4,sz3,żw4, potrafi przemieniać w Res-Were ludzi
- WraithTest (za 4 tury)
- 4*Małpiszon (za 4 tury)
Ilość zabitych: 20

Memo, Wybraniec Ludzkości poziom 21:
Żywotność: 58
Ekwipunek:
- Shotgun (16 naboi)
- Pistolet (32+64 naboi)
- Amulet Antyanimacyjny (wszyscy podwładni mają po jednym)
- Rewolwer z 6 srebrnymi kulami (wszyscy podwładni mają po jednym)
Ilość podwładnych: 10 (wszyscy fanatycy)
- Zdzisław - Strzelanie3, Broń Biała 3 - dwuręczny miecz
- Franciszek - Strzelanie3 - dwa pistolety (64 naboje)
- Hamil - Strzelanie3, Fanatyzm5, Ogień5, żw5
- Miśka - Strzelanie3, Psychosonika5, Psychokinetyka5, żw5
- Bumi - Strzelanie5, Fanatyzm5, Rambo5, Żw25, S5, Sz0,5 - Karabin
- 5*Skinhead - Strzelanie3, BrońBiała5, Sztuki Walki 5, S3 - Maczugi
- 5*Strzelec - Strzelanie4, s3 - Karabiny (każdy 64 naboje)
Ilość zabitych: 0
Ostatnio zmieniony piątek, 11 sierpnia 2006, 22:09 przez AC, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Killing time, your life's on the line
Killing time, your turn to kill
Killing time, what d'ya say?
Killing time, ah killing time


Czas na rzeź!!!

Wampiryzm lvl 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sztuki Walki lvl 5
Broń biała lvl 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
A zasadził ci ktoś kiedyś kopa? lvl 1, 2, 3

Dwóm przemienieńcom daję kamikadze lvl 3, po czym rozkazuję im zamienić się w szczury i lecieć na południe, znaleźć wybrańca z jego ludźmi, z zaskoczenia zaatakować i dać się zabić powodując masakrę ;]
Trzeciemu z przemienieńców też daję Kamikadze i wysyłam w kierunku Tesco aby szukał Zapała czy jakiego kolwiek innego mojego rywala.
Następnie daję Wampiryzm:
-Sportowcowi
-Chorym
-Trzem zwykłym sługom
-10 Sztukmistrzom
-Woźnym
Następnie Biegniemy dalej na południe czyszcząc bloki, przy okazji oglądamy ładną ekplozję spowodowaną przez szczury i czyścimy wszystkie pozostałe bloki. Jakby ktoś z ludzi wybrańca i on przeżyli to przenikam gdzieś blisko nich i zasadzam mu kopa.
Die Memo, die!
I tak nikt tego nie czyta...
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

umiejętności:
Pedagogika lvl4,5
Tradycyjne łowiectwo wampirów lvl1,2,3
Chaos lvl1
---
Hamil daje nowym członkom fanatyzm lvl1.
pedagogika:
*wszyscy prócz Bumi (Bumiego?) dostają strzelanie do lvl5.
*Skinheadzi, Zdzisiu, Hamil, Miśka, Bumi i dwóch strzleców dostają łowiectwo wampirów na 3.
---
- Myślę, że kiedy indziej tego spróbujemy, jeśli będzie czas. - odpowiadam doktorowi. - Idziesz? - jak nie idzie to walę mowę - Zaprawdę powiadam ci, musimy walczyć! My tworzymy historię! Pamiętaj, tchórz umiera tysiąc razy, a bohater tylko raz!. Miśka dostaje dodatkowo karabin od strzelca, a strzelec dostaje ode mnie shotguna. Wszyscy natychmiast biegniemy na północ, bo okazało się, że zapomnieliśmy o Japończyku.
*Jeśli spotkamy zombiaki: Miśka zabiera Władcy 5 żw po czym niszczy wibracjami budynek obok którego stoją. Po czym ustawiamy szyk - w pierwszym szeregu skini, którzy odbijają ewentualne pociski oraz Franek, który w razie czego przyjmie na klatę jakiś magiczny pocisk. W linii drugiej strzelcy, Bumi i Zdzisiu. W linii trzeciej ja, Miśka i Hamil (i ew. doktor). Jeśli przeciwnik ma wampiry to wszyscy używają rewolwerów.
*Jeśli spotkamy wilkołaki: tak jak wcześniej.[/url]
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Przejście Shade'a połączyło się w czasie z samobójczym atakiem szczurów Pavciaaa, automatyczną mocą Chaos Mema i przybyciem podróżnika z Piekła, którego przywołał Sepp (którego dusza jest teraz w Disneylandzie jak chciał). I stało się światło!!!!!

Obrazek


I nagle okazało się, że wszyscy przeciwnicy zniknęli. Memo, Shade i Pavciooo zostali sami, więc wymordowali do końca wszystkich ludzi jacy pozostali i zyskali przez to wielkie moce, a potem weszli w portal.

Pavciooo zyskał 20 poziomów. (i 200 sług) Trafił do Świata 2. Na parking przy Tesco.
Memo zyskał 20 poziomów. Trafił do Świata 2. Na południowy kraniec parku.
Shade zyskał 22 poziomy (i 2 nowe sługi). Trafił do Świata 3. Na dach budynku 5, widział jak Smoku morduje południowe bloki.

Odpowiedzcie już tam, najpierw przyczytajcie sytuacje z ostatnich updateów.


Drogi do Świata 1 zostają narazie zamknięte.
Obrazek
Zablokowany