[Apokaliptyczne Pola Walki] I: Oryginał

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
Gawd
Pomywacz
Posty: 30
Rejestracja: niedziela, 16 lipca 2006, 23:05
Lokalizacja: z przemytu

Post autor: Gawd »

póki wieśniacy są zajęci modłami podlatuje bezszelestnie aby wysłuchać ich treści, nie posiadając żadnej mocy "zaczepnej" wyruszam na wioski w głąb lasu ~ będąc w poczuciu wyścigu lece najszybciej na ile moc pozwala
I want your soul ...
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

[Jutro prawdopodobnie nie będzie update chyba że późnym wieczorem, dziś za to są dwa; odpiszcie żeby wszyscy byli do następnego update]


Trocinka: (nic się nie zmieniło)
Zebraliście już wszystkie dusze z cmentarza. Choć siebie nawzajem niewidzicie to oboje będąc w centrum cmentarza widzicie dwójkę ludzi modlących się przy jednym z grobów. [Przypominam że Upiorów nie obowiązuje zasada kolejności mocy - Upiory nie muszą mieć np. Ogień level 1 żeby mieć Ogień level 2; nie wiem czy pamiętacie o tym :) ]

Gawd:
Bije, popycha tłum nieposkromiony, * Nielitościwie z tej i owej strony, * Za włosy targa, znosi w cierpliwości, * Król z wysokości. - odleciałeś za nim zaczęli dalej. Szybko przeleciałeś do Starej Wioski gdzie twoim oczom ukazał się stary indiański cmentarz. Oprócz kilkudziesięciu dusz, które zgarnąłeś spotkałeś starszego, lecz małego posturą Wilkołaka - widzi cię, zdaję się że wybrał drogę "Plugastwa" - ma w kaburach na bokach dwa duże rewolwery, na plecach ma shotguna. Ubrany jest w jakąś nowoczesną zbroję. Jestem Antel, wyklęty, dawniej byłem Wodzem Plemienia Śliskiego Chodu. Pewnie o mnie nie słyszałeś? Nieważne zresztą, teraz jestem wyznawcą Erlanekai. Po śmierci stanę się Upiorem. Chciałbyś mnie mieć za sojusznika? Jestem bardzo zwinny i szybki, lecz jak na Wilkołaka strasznie słaby fizycznie, za to znam się na handlu, zbieractwie i strzelaniu.

Shade:
We dwójkę zamordowaliście rodzinę w samochodzie - dwoje dorosłych i dwoje dzieci. Zapewne zmierzali na cmentarz z samego rana. Dostajesz jedną zdolność ewolucyjną. Po przebiegnięciu całkiem sporego kawałka drogi dotarliście do budynku elektrowni neoatomowej. Tylne drzwi jednak stanowiły pewien problem. Na szczęście zostały otwarte przez jednego z pracowników, który widać wynosi nielegalnie pluton w walizce. Jest chyba arabskiego pochodzenia. Zamiast go zabić przemieniasz go w Res-Were, za trzy tury pojawi się nowy Wilkołak, przez promieniowanie będzie niezwykły. Weszliście do środka. Stoicie na czymś w rodzaju długiego balkony. Z dachu wisi mnóstwo łańcuchów, trzy piętra niżej w oświetlonym pomieszczeniu jest wielu ludzi. W centralnym miejscu jest neoreaktor świecący błękitnym kolorem. Możesz tam zjechać również windą, która za chwile przyjdzie z dołu do ciebie (tam ktoś jest). [W następnym update dojdzie ci dwóch Współplemieńców, więc wybierz sobie odrazu trzy zdolności (jedną masz z okazji ilości zabitych]

Asd7 (wziął Uczenie się najpierw):
Nie znalazłeś nikogo w parku. W szkole urządziłeś istną masakrę, niestety to zwykłe "mięso armatnie", ale w jakiej ilości! Zyskałeś 130 sług i 22 leveli! Na zewnątrz słyszysz syreny policyjne ze wschodu i zachodu.

Memo:
Po wymordowaniu policjantów (bez problemowo), niestety teraz zmierza tu więcej sił porządku (może lepiej było z nimi współpracować i dołączyć do nich?). Przechodząc między blokiem 6 i 8 zauważyliście że spora grupa zombie weszła do szkoły. Zapewne wszyscy tam zginą.... ich teraz będzie straszna ilość!... Doszliście wreszcie do Bloku 7, gdzie już przed blokiem czekała na was ekipa 5 uzbrojonych ludzi (wszyscy z okolicy tu są oprócz pijaka Zbyszka, który gdzieś zniknął). [Eee, coś za mało masz żw, gramy w betę więc zasady się zmieniają ciągle (aczkolwiek nie aż tak bardzo, zwłaszcza gdy rozpoczną się walki międzygraczami): każdy nowy podwładny dodaje Wybrańcom 2 punkty żw]

Zgon:
Na początku czułeś się jak na jakiejś strzelnicy - stałeś w oknie i tylko strzelałeś do nadbiegających żołnierzy. To było dziwne. Niestety skończyła ci się amunicja, a żołnierze wciąż przybiegają. Całe szczęście że twoje boty jeszcze miały, gdy ty w tym czasie wziąłeś sobie magazynek z poprzedniego pokoju. Sterta zwłok zaczęła stygnąć na placu, gdy padł na nie olbrzymi cień. Wygląda to to jak jakiś demon czy inny czort, diabeł. Już wiadomo czemu żołnierze biegli nie zważając na zabitych kumpli. Uzyskujesz jedno udoskonalenie, które jednak możesz przywołać później po wykonaniu jakiegoś warunku lub wziąść teraz jakieś niewymagające warunków.



Asd7:
Żywotność: 36
Ekwipunek:
Ilość sług: 170
- 4*Strażnik - Strzelanie2 - Rewolwery (po 6 pocisków)
- Hydro - Woda1,2

Gawd:
Żywotność: 37
Ilość dusz: 100

Memo:
Żywotność: 17
Spokój: 3
Ekwipunek: Shotgun (14 naboi), Pistolet (32+64 naboi)
Ilość podwładnych: 8
- Tadeusz - Strzelanie2, Rusznikarstwo2, Chemik2, żw3 - Shotgun (6 naboi), 2*Semtex
- Stefan - Strzelanie3, Palenie2, żw3 - 2*Pistolet (57+64 naboi)
- Pies Bojowy - Siła2, Szybkość2, żw5
- Herman - Strzelanie4, żw5 - Shotgun (16 naboi)
- Tatiana - Strzelanie5, żw4 - Karabin Snajperski (25 naboi)
- 3*Jakiś koleszka - Strzelanie2, żw2 - Pistolet (każdy po 32 naboje)
Ilość zabitych: 5

Trocinka:
Żywotność: 31
Ilość dusz: 76

Zgon:
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin Maszynowy 200 naboi
Ilość botów: 2
- 2*Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na Cyborgi i Ludzi
Ilość zabitych: 86

Shade:
Żywotność: 16
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 1
- Karlos - żw9, s5, sz5
Ilość zabitych: 11
Ostatnio zmieniony piątek, 21 lipca 2006, 15:33 przez AC, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Mr.Zeth
Bosman
Bosman
Posty: 2312
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
Numer GG: 2248735
Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
Kontakt:

Post autor: Mr.Zeth »

Kusi mnie tarcza Antymagiczna... diabły to magiczne istoty, right? Zatrzymujetymczasowo atut!
Łapię za dodatkowa amunicję, przeładowuję, zatrzymując jeszcze 2 magazynki (żołnierze chyba tego trochemieli, nie?) i daję moim sługusom resztę, oczywiście nie wychodzę na zewnatrz! Gdy tylko diabelstwo pokaże się - to każę moim sługom sporwadzić to-to na ziemię, sam też nie przygladam się bezczynnie i strzelam spokojnie, a celnie. -Żeby w łepetynę trafić! Cholerne magiczne upierdlistwo! Powinni wyłuskac z tego życie i wywalic ciało do niszczarki od razu po stworzeniu - w charakterze premii...-
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!

Mr.Z pisze posta
Obrazek

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
Trocinka
Marynarz
Marynarz
Posty: 175
Rejestracja: niedziela, 26 lutego 2006, 10:50
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Trocinka »

Podlatuję do ludzi wysysając z nich dusze, po czym zakręcam i lecę w stronę parkingu i starożytnego kręgu licząc na znalezienie większej liczby dusz.
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Biegniemy do policjantów.
- Witam, witam. Widzieliście te trupy co to do szkoły weszły? Musimy ich zniszczyć zanim będzie ich kilkanaście razy więcej od nas! Panie komendancie(?), kampujmy przed szkołą!
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Oboje czekali aż drzwi windy się otworzą. Rzucili się na pasażerów zmieniając ich w wilkołaki. Następnie zjechali na piętro gdzie było mnóstwo pracowników elektrowni, zaczęła się rzeź. Wilkołaki dopadały każdego i przemieniały ich w wilkołaki. Po uporaniu się ze wszystkimi na tym poziomie szybko poprzenosili ciała Res-Were jak najbliżej reaktora. Następnie poszli szukać konsoli odpowiadającej za dostawę prądu do miasta. Gdy tylko ją znaleźli pozbawili całe miasto elektryczności niszcząc konsolę (starali się nie uszkodzić reaktora). W drodze do konsoli atakowali każdego zarażając likantropią.

Poprawiam
Skok lvl1
Twardość skóry lvl3

Czy ci z samochodu rodzinnego też do mnie dołączą? Jeśli chce kogoś przemienić to musze pisać, że dokonuje Res-Were czy wystarczy powiedzieć, że kogoś chce zabić?
Ostatnio zmieniony sobota, 22 lipca 2006, 13:13 przez shade, łącznie zmieniany 1 raz.
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Asd7
Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Infernalista level 2 - dwójka z twoich sług najbliżej ciebie jest odporna na ogień
Infernalista level 3 - możesz tworzyć ze zwłok golemy z mięsa (jednego na turę)

Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalevel5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
Demonologia level 5 - wym.Infernalistalvl5; możesz z piekła przyciągnąć jakiegoś demona

Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
Woda level 4 - możesz dwa razy na turę strzelić silnym strumieniem wody z rąk (obie muszą być wolne)

Lód level 1 - wym.Wodalevel3; możesz zamieniać wodę w lód
Lód level 2 - możesz dwa razy na turę strzelać lodową strzałą z ręki

Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)

Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego

Rozbrojenie level 1 - możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk



Wysyłam 80 zombich aby przeszli kanałami między bloki i tam czekali na dalsze polecenia. Ja natomiast razem z resztą czekam w szkole gdy zombii w kanałach są w połowie drogi zaczynam działać.
Na początek przyzywam Ogara piekieł, tworzę Trującego Pomiota i przyzywam z piekieł najsilniejszego demona który podda się moim rozkazom.
Następnie wychodzę na dach szkoły a kilku moim sługą każę co chwile pokazywać się w różnych oknach aby ściągnąć na siebie ogień ludzi.
Kiedy jestem już na dachu unoszę się w powietrze poza skuteczny zasięg ludzkich broni i przystępuję do dzieła zniszczenia.
Zaczynam od rzucenia małej kuli ognia w samochód policyjny, który osłania największą grupę przeciwników (aby spowodować jego wybuch)
następnie z wody w pobliskim stawie tworzę falę, którą zalewam wszystkich wrogów a w momencie kontaktu z nimi zamrażam aby ich unieruchomić.
Później rozbrojenie na Memo, Tadeusza, Stefana, Hermana, i Tatianę.
Jeśli ktoś jeszcze może się ruszać to traktuję go strumieniem wody i zamrażam.
Dwukrotnie strzelam lodową strzałą do Memo i w tym momencie rozkazuję ruszyć do ataku moim sługom najpierw Ci ze szkoły razem z przyzwańcami a zaraz po nich Ci którzy przedostali się kanałami na tyły wroga aby go zaskoczyć. (Strażnicy strzelają do najlepiej uzbrojonych wrogów)
Z jakichś zwłok tworzę mięsnego golema pośród policjantów.
Przywołuję teraz dla siebie kosę a żniwiarza nasyłam na kumpli Memo.
Rozpędzam się i lecę jak najszybciej w stronę zamrożonych przeciwników aby wywołać falę uderzeniową po czym sam wraz z kosą atakuję Memo.

Wysyłam duchy: do obu laboratoriów do warsztatu i na basen.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
Gawd
Pomywacz
Posty: 30
Rejestracja: niedziela, 16 lipca 2006, 23:05
Lokalizacja: z przemytu

Post autor: Gawd »

Witaj lycanie! jestem GAWD! - oprawca emocji i władca bólu dusz lecz jako istota magiczna potrzeba mi kogoś takiego jak ty, marksman i handlarz to coś czego sam nie osiągnę... zbieractwo powiadasz ... weź zbierz palce serca i żuchwy zawsze się znajdą jakieś "sick bastardos" co to łykną
a ja w tym czasie okiełznam parę zdolności

Psychosonika level 4
Woda lvl2
Trans level 1

Po powyższych czynnosciach uzywam teleportacji między bloki 15 16 aby dalej kolekcjonować dusze - morduj niezauważalnie - Psychosonika1 na mnie i Antela - Ja będe asekurował twoje poczynania a ty zabijaj zabijaj zabijaj potrzebujemy duuużo duuusz - Podążamy na północ, otwieram wszystkie zamknięte drzwi i skrzynie
w razie większych tarapatów niszcze mózgi śmiertelnikom psychosoniką

(''> [",]
I want your soul ...
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Shade:
Gdy tylko drzwi windy się otworzyły skoczyłeś na osobę będącą w środku - przebiliście szybę i spadliście. To zadziwiające ale mały, rudy koleś momentalnie przemienił się w Wilkołaka (Res-Were trwało może sekundę). Niestety spadając na niego zadałeś mu kilka obrażeń. W tym czasie zobaczyłeś, że biegnie do ciebie dwóch strażników. Wystrzelili dwa pociski, ale zdołałeś podskoczyć do góry 5 metrów. W tym czasie Karlos na ciebie skoczył i w powietrzu swoimi rękoma (górnymi, chwytnymi łapami) odbiłeś jego dolne łapy tak, że poleciał wprost na jednego ze strażników ścinając odrywając mu głowę z kręgosłupem. Chwilę później Karłowaty swoimi Stalowymi Pazurami pociął pistolet drugiego strażnika, a ty rozpocząłeś Res-Were. Następnie schwytaliście i przemieniliście personel elektrowni, który nie miał szans ucieczki. Resztę zabiliście. Wtedy dopiero Zing i Zang przybiegli i zjechali do was windą (która oprócz drabiny jest jedyną drogą wyjścia). Po odcięciu prądu okazało się, że sprzęt elektrowni ma inne zasilanie niż reaktor. Nie wiecie jak to wyłączyć - ale w mieście prądu nie ma aż do naprawy usterki, za które zapewne zapłaci firma ubezpieczeniowa bo firma Wojenna Elektronika jest ubezpieczone we Wojennych Zakładach Ubezpieczeniowych między innymi na atak dzikich zwierząt. Zarząd jednak nie będzie zadowolony, zwłaszcza, że kamery działają non-stop i dobrze widzieli ciebie i twoje plemie. Wynajęli już najemników z firmy Wojenni Najemnicy. Strzeż się i wybierz sobie 4 następne zdolności ewolucyjne.

Gawd:
Wilkołak szybko i sprawnie oczyścił Bloki 15 i 16 z ludzi przy pomocą swojego pistoletu i kłów (oberwał tylko raz, ale to nic groźnego, jedząc ludzi zregenerował się szybko). Zdobyłeś 160 nowych dusz. Antel dodatkowo zebrał dużo żuchw. W skrzyniach znalazłeś dwie butelki uzupełniające na maksa żywotność, niestety nie dla Upiorów. Antel je ma.

Trocinka:
Tracąc chwilowo Niewidzialność zamordowałaś dwójkę modlących się ludzi szpadlem (cóż za idiotyczna śmierć) i wyssałaś z nich dusze. Chwilę później znów stałaś się Niewidzialna i lecąc z maksymalną szybkością drogą dotarłaś do zniszczonego samochodu z 5 duszami. Potem podążając za dwoma Wilkołakami dotarłaś do Białego Wodza Plemienia w Elektrowni Neoatomowej. Tam zabrałaś kolejne kilkanaście dusz i ruszyłaś na północ, gdzie spotkałaś Asd7 i jego zombiaków. Zabrałaś im wszystkim dusze. W sumie 220.

Memo:
[Kolejna zmiana: co podwładnego dostajesz jedną moc; wybierz sobie osiem]. Policja jest w stosunku do ciebie nieufna. Nie chcieli współpracować i sami poszli na wschód, na południu słychać strzały. W blokach napewno, może gdzies jeszcze. Przyjechała ciężarówka antyterrorystów, chwilę później jeszcze jedna z żołnierzami. Zaczęła się walka... [początkowo widziana oczami Asd7]

Asd7:
Po twojej ognistej kuli która zabiła wielu ludzi wojsko wyciągnęło coś mocniejszego: rakieta rozwaliła pół budynku, dach się osunął, wejście do kanałów zostało zablokowane, a ty spadłeś na ziemię. W tym momencie twoi słudzy zaatakowali siły ludzkie, niestety szybko większość padła pod naporem ognia. Zdołałeś dojść do siebie i użyłeś mocy wody i lodu - tworząc lodową barierę. Ludzie jednak w każdej chwili mogą się przebić. Wysłałeś Ponurego Żniwiarza na Mema (Rozbrojenie na taką odległość się nie udało)

Memo:
Widząc zbliżającego się Ponurego Żniwiarza całkowicie straciłeś Spokój - rozkazałeś strzelać wszystkim i sam w niego strzelałeś, niestety zdołał ci swoją kosą zrobić rysę na klatce piersiowej, a potem zniknął (tracisz 7żw).

Zgon:
Zużyłeś cały magazynek i twoje latające boty też i dopiero wtedy Demon zwrócił na was uwagę i uderzył wielką pięścią w budynek w którym staliście. Przeładowałeś i wystrzeliłeś mu w głowę gdy ten się zbliżył. Umierając zamienił się w opar siarki i wywiało go na zachód. Masz ostatni magazynek.


Asd7:
Żywotność: 25/36
Ekwipunek:
Ilość sług: 89/170
- 4*Strażnik - Strzelanie2 - Rewolwery (po 6 pocisków)
- Hydro - Woda1,2
+ Trujący Pomiot - Trucizna 5
+ Piekielny Ogar - żw2

Gawd:
Żywotność: 46
Ilość dusz: 190

Memo:
Żywotność: 10/17
Spokój: 10
Ekwipunek: Shotgun (10 naboi), Pistolet (32+64 naboi)
Ilość podwładnych: 8
- Tadeusz - Strzelanie2, Rusznikarstwo2, Chemik2, żw3 - Shotgun (2 naboje), 2*Semtex
- Stefan - Strzelanie3, Palenie2, żw3 - 2*Pistolet (64 naboi)
- Pies Bojowy - Siła2, Szybkość2, żw5
- Herman - Strzelanie4, żw5 - Shotgun (14 naboi)
- Tatiana - Strzelanie5, żw4 - Karabin Snajperski (20 naboi)
- 3*Jakiś koleszka - Strzelanie2, żw2 - Pistolet (każdy po 16 naboje)
Ilość zabitych: 5

Trocinka:
Żywotność: 76
Ilość dusz: 325

Zgon:
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin Maszynowy 200 naboi
Ilość botów: 2
- 2*Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na Cyborgi i Ludzi; mało amunicji
Ilość zabitych: 86

Shade:
Żywotność: 22
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 4
- Karlos - żw9, s5, sz5
- Zang - żw7, s4, sz5
- Zing - żw10, s6, sz4
- Karłowaty - żw4, s3, sz3 - StalowePazury1&2&3
- 5*P.E.N. - dostępni za 2 tury
- Blaster - dostępny za 3 tury
Ilość zabitych: 41
Obrazek
Mr.Zeth
Bosman
Bosman
Posty: 2312
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
Numer GG: 2248735
Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
Kontakt:

Post autor: Mr.Zeth »

Biorę ulepszenie "Tarcza Antymagiczna" i powoli wychodzę z budynku, rozgladajac siebacznei wokół. Chcę zebrać magazynki poległych na zewnątrz żołnierzy.
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!

Mr.Z pisze posta
Obrazek

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

No, takie zmiany zasad to ja rozumiem! ;p

Strzelanie lvl 3,4
Sztuki walki lvl 1,2,3,4,5
Szybkość +1

Rzucam na siebie moc lvl1. Jeśli lodowa bariera szybko nie padnie, każę Tadkowi wysadzić ją semtexem (Tatiana osłania go ze snajperki) po czym robie to, co zrobiłbym gdyby szybko padła. Jeśli padnie szybko (zapora, nie Tadek), to chwytam moje pistolety (no, jeden mój, a drugi od jakiegoś koleżki) i strzelając biegnę na Władcę (Tatiana osłania mnie ze snajperki, reszta ekipy ochrania naszego strzelca wyborowego. (Jak zostanę rozbrojony, naparzam go sztukami walki).

ps
[donosiciel mode on]
Wydaje mi się, że Asd nie mógł wybrać demonologii lvl5, albowiem wymaga ona infernalisty lvl5, a jej nie wziął.
[donosiciel mode off]
Ostatnio zmieniony niedziela, 23 lipca 2006, 13:23 przez Memo, łącznie zmieniany 1 raz.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Memo pisze:Wydaje mi się, że Asd nie mógł wybrać demonologii lvl5, albowiem wymaga ona infernalisty lvl5, a jej nie wziął.
Tak, rzeczywiście, dlatego nie pojawił mu się demon. Moce pisałem wczoraj i pół update, ale net mi się wyłączył i stąd niepowiadomiłem Asd7, który teraz powinien sobie wybrać inną moc zamiast tego.
Obrazek
Gawd
Pomywacz
Posty: 30
Rejestracja: niedziela, 16 lipca 2006, 23:05
Lokalizacja: z przemytu

Post autor: Gawd »

Wchłaniając dusze rozwinołem swoje zdolności nabywając:

Pyromanta level 7
Psychokinetyka level 4
Entior level 1
Unjar level 3
Wampiryzm level 4

zróbmy crush test drogi towarzyszu plądrując jeszcze czternastkę ... tym razem pomogę ci czynnie, let's roll... - Antel przeładował pistolety i wbiegł z hukiem od frontu gdy Ja przenikając przez ścianę na wysokości ostatniego piętra rozpoczołem łowy. Pierwszy napotkany śmiertelnik oddał mimowolnie duszę pod gradem kul kinetycznych rzucanych pod wsparciem Entioru a ci którzy umkneli na półpiętra Antelowi spotkali swoje przeznaczenie płonąc i wrzeszcząc w neibo głosy po kontakcie z formą ognistej kuli - Po zebraniu wszystkich souli uderzymy w kierunku ZOO ale po drodze zabawimy jeszcze przy ratuszu... jak z powodu awarii nikogo nie zastaniemy to odwiedzimy posterunek i straż - wzlatuję na 7m i kierujemy się ulicą na wschód, robie początkowy rekonesans obczajając sytuację przez mury budynku/budynków
I want your soul ...
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Sorki nie zwrócilem uwagi kiedy kasowałem inf l5 że potrzebny jest ;)

Tworzę mięsnego golema a następnie wszystkim moim sługom rozkazuję wycofać się w stronę warasztatu i labo.
Kiedy Tadzik!(na górę :P) zbliży się do ściany aby założyć ładunki strzelam w nią strumieniem wody aby ją powalić jednocześnie na niego i w kierunku przeciwników (odłamki).
Drugi strumień wody wystrzeliwuję w Tatianę, po czym traktuję ją lodową strzałą.
W nadbiegającege Memo również lodowa strzała następnie rozbrojenie i mała kula ognia. Po tej seri magicznych ataków dokładam jeszcze uderzenie blokiem uformowanym z pozostałej wody (ot jakimś tam graniastosłupem :P) i nasyłam na niego żniwiarza po czym sam odlatuję za moimi sługami i wysyłama duchy do magazynów.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Stalowe pazury level 2
Masowa ewolucja level 2

Wilkołak wybiegł z Elektrowni (po drodze wszystkich przemieniając) i pognał w kierunku ZOO, tam zaczął przemieniać zwiedzających i personel, (jeśli da się zwierzęta przerobić to je też zaraża, ale te roślinożerne oprócz słoni). Po załatwieniu sprawy w zoo poczekał przez chwilę na resztę wilkołaków z elektrowni a następnie ruszył w kierunku laboratorium (do Zgona). Wszedł na dach budynku wraz z watahą i obserwował okolicę czekając na zombiaki.
Trocinka
Marynarz
Marynarz
Posty: 175
Rejestracja: niedziela, 26 lutego 2006, 10:50
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Trocinka »

Czujac wyjątkowy przypływ sił lecę w stronę elektrowni.
tam musi coś być, czuję to, czuję to z daleka...

Moce potem wybiorę ;)
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Zgon:
Te magazynki pasują tylko dla twoich botów, te twoje są specjalne, nigdzie na zewnątrz ich nie ma. Ale za to było więcej żołnierzy :D I zapomniałem wcześniej dodać że za pokonanie Demona dostałeś 1 poziom, za pokonanie 15 żołnierzy teraz kolejny poziom. Wybierz 2 udoskonalenia.

Gawd:
Wszystko przebiegło zgodnie z planem. Antel z workiem żuchw dostał telepatyczną informację, że Bazar mieści się w Tesco, w dziale alkoholi. Po rzezi w kolejnym bloku dostałeś 38 nowych dusz, jeszcze jedna masakra w Ratuszu dodała ci 32 dusze. Oba budynki płoną, a ty jesteś widzialny z racji ognistej kuli, która nie jest Niewidzialna. Widzisz to co się stało [część Mema i Asd7]

A potem zabierasz jeszcze dusze z ZOO. Zwierzęce dusze są jakieś dziwne, według rachuby ludzkich dusz zebrałeś 30.

Trocinka:
Widzisz mnóstwo trupów z których wybrałaś 20 dusz. Wszystko jest tu trochę zniszczone. Widzisz także 6 Res-Were. Neoreaktor ciągle działa.

Shade:
Przez chwilę myślałeś, że jesteś Władcą Żywych Trupów, ale po chwili się opanowałeś i zauważyłeś, że zabiłeś trzech pracowników ZOO i wszystkie zwierzęta i nie możesz nikogo więcej przemieniać - twój Szacunek na to nie pozwala. Dostajesz poziom. :wink: Czekasz na Wilkołaków z Elektrowni (jeszcze tura dla 5 i dwie tury dla jednego).

Komunikat specjalny 1:
Szanujcie zieleń. Dodatkowo: wasze ostatnio wzięte moce brane są pod uwagę, ale będą wpisane na pierwszy post przy następnym moim update.

Komunikat specjalny 2:
Zdaję się, że w przyszłej wersji będą limity poziomów doświadczenia. Ale jako, że ich teraz nie ma to... Krwawa Łaźnia :lol: - tak, to dobry pomysł.

Asd7, Memo:
No w sumie Memo ochronił kilka ataków na niego, ale większość jego ludzi padła...

"Co to kurwaaaa? - krzyknął Tadzik gdy jeden z potworów Asd7 zmasakrował mu twarz i wyssał krew z jego tętnicy i żyły, jego dłonie jednak zdążyły się zacisnąć na detonatorze tak, że wszystko wybuchło. Większość policjantów padła odrazu, kawałki lodu przebiły też ludzi Mema i mocno uderzyły w samego, demonicznego, czerwonego, magicznego, niezbyt wysokiego, megalomańskiego Władcę Żywych Trupów. Nie trzeba chyba dodawać że jego paskudztwa można teraz zbierać szufelką?"

...a to wszystko pod naporem magii Asd7, policja natomiast celnie ustrzeliła Asd7...

"Co to kurwaaaa? - krzyknął Asd7 gdy oberwał w czachę pociskiem i wirując w powietrzu wpadł przez okno do jednego z budynków, przy okazji jego zombie weszli tam i urządzili żarcie."

...w czasie ucieczki. Ponury Żniwiarz dość dotkliwie uszkodził Mema. Gliniarze podnieśli się i idą do Bloku numer 2....

Uhahahahaha!! - rozległ się demoniczny śmiech, z wyraźnym akcentem niemieckiego Araba, jakby przez głośniki z parteru, a wtedy całe piętro wybuchło. Kilku ludzi Mema i on sam zostali dotkliwie ranni, Asd7 natomiast wraz z pozostałą częścią swoich sług przedostał się do Bloku numer 1. Blok numer 2 płonie i niedługo rozleci się na kawałki (pomimo stalowej konstrukcji).

Memo dostaje dwa poziomy (wybuch poszedł na jego konto).

Asd7 dostaje cztery poziomy.


Asd7:
Żywotność: 15/36
Ekwipunek:
Ilość sług: 67
- 2*Strażnik - Strzelanie2 - Rewolwery (po 6 pocisków)

Gawd:
Żywotność: 46
Ilość dusz: 90

Memo:
Żywotność: 3/17
Spokój: 2
Ekwipunek: Shotgun (5 naboi), Pistolet (32+64 naboi)
Ilość podwładnych: 4
- Stefan - Strzelanie3, Palenie2, żw2 - 2*Pistolet (32 naboi)
- Pies Bojowy - Siła2, Szybkość2, żw3
- Herman - Strzelanie4, żw3 - Shotgun (10 naboi)
- Jakiś koleszka - Strzelanie2 - Pistolet (6 naboi)
Ilość zabitych: 29

Trocinka:
Żywotność: 88
Ilość dusz: 365

Zgon:
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin Maszynowy 150 naboi
Ilość botów: 2
- 2*Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na Cyborgi i Ludzi
Ilość zabitych: 116

Shade:
Żywotność: 27
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 4
- Karlos - żw9, s5, sz5
- Zang - żw7, s4, sz5
- Zing - żw10, s6, sz4
- Karłowaty - żw4, s3, sz3 - StalowePazury1&2&3
- 5*P.E.N. - dostępni za 1 turę
- Blaster - dostępny za 2 tury
Ilość zabitych: 55
Obrazek
Zablokowany