[Wojny Żywych Trupów] IX: Plemiona Ziemskie
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Arxel-Pavciooo-Zgon - sojusz
To był zwykły poranek, w mieście jak nigdy rozpętały się zamieszki na niespotykaną skalę. Pojawienie się Władców Żywych Trupów totalnie zmieniło sytuację - głupi i łaknący krwi Zombie stali się teraz narzędziami w rękach potężnych istot, które w kilka chwil opanowały okolicę. Jeden z nich, zmutowany przypominający olbrzymiego, humanoidalnego pająka wdarł się z podobnymi do siebie stworami do Tesco, tam niewielka grupka schowanych ludzi próbowała się bronić strzelbami, udało im się nawet zniszczyć jednego z tych ohydnych stworów, ale dość szybko sami się stali tacy. Wtedy zmutowany Władca dostał jedną dodatkową moc, chwilę później jednak pół hali małej filii Tesco wybuchło. Okazało się, że to władca w czarnym habicie z kosą przypiętą jak plecak wystrzelił pocisk ze swojej ręcznej wyrzutni rakiet. To była jego jedyna rakieta. Zieloni w ostatnim momencie zdołali uskoczyć dzięki swoim pajęczym zmysłom i wielkiej zwinności. Nie miał natomiast tyle szczęścia Władca, który za swój kolor uważa biały - olbrzymia część jego żywych trupów padła, jednak wciąż stanowi zagrożenie. Zupełnie inaczej potoczyły się losy czerwonego Władcy - dotarł na dach budynku numer 5 i przejął 5 ludzi, którzy dali mu jedną dodatkową moc. Solą w oku wszystkich stał blok numer 2 który od pierwszego piętra wzwyż był otoczony żółtawym kloszem pola siłowego. Tylko tam jeszcze byli ludzie.
Arxel:
Żywotność: 14
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 8
- Erin - strzelanie3 - karabin m16
Pavciooo:
Żywotność: 22
Ekwipunek:
Ilość sług: 7
- Max Payne - strzelanie4, wampiryzm5, pająk5 - żw3 - 2*pistolet 25 naboi
- 6*Pajowampir - wampiryzm3, pająk5 - żw2
Zgon:
Żywotność: 34
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 152 (każdy ma kastety, noże, pałki)
- Żul - broń biała 5 - gazrurka
- 3*Woźne - broń biała 3 - deski z gwoździami
Asd7:
Żywotność: 14
Ekwipunek:
Ilość sług: 48
- 2*Strażnik - Strzelanie2 - Pistolety
- 3*pies - szybkość+2
- Trujący Pomiot - Trucizna 5
- Piekielny Ogar - żw2
- Mniejszy Demon - Pyromanta 3, Infernalista 2, Skrzydlaty 4
To był zwykły poranek, w mieście jak nigdy rozpętały się zamieszki na niespotykaną skalę. Pojawienie się Władców Żywych Trupów totalnie zmieniło sytuację - głupi i łaknący krwi Zombie stali się teraz narzędziami w rękach potężnych istot, które w kilka chwil opanowały okolicę. Jeden z nich, zmutowany przypominający olbrzymiego, humanoidalnego pająka wdarł się z podobnymi do siebie stworami do Tesco, tam niewielka grupka schowanych ludzi próbowała się bronić strzelbami, udało im się nawet zniszczyć jednego z tych ohydnych stworów, ale dość szybko sami się stali tacy. Wtedy zmutowany Władca dostał jedną dodatkową moc, chwilę później jednak pół hali małej filii Tesco wybuchło. Okazało się, że to władca w czarnym habicie z kosą przypiętą jak plecak wystrzelił pocisk ze swojej ręcznej wyrzutni rakiet. To była jego jedyna rakieta. Zieloni w ostatnim momencie zdołali uskoczyć dzięki swoim pajęczym zmysłom i wielkiej zwinności. Nie miał natomiast tyle szczęścia Władca, który za swój kolor uważa biały - olbrzymia część jego żywych trupów padła, jednak wciąż stanowi zagrożenie. Zupełnie inaczej potoczyły się losy czerwonego Władcy - dotarł na dach budynku numer 5 i przejął 5 ludzi, którzy dali mu jedną dodatkową moc. Solą w oku wszystkich stał blok numer 2 który od pierwszego piętra wzwyż był otoczony żółtawym kloszem pola siłowego. Tylko tam jeszcze byli ludzie.
Arxel:
Żywotność: 14
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 8
- Erin - strzelanie3 - karabin m16
Pavciooo:
Żywotność: 22
Ekwipunek:
Ilość sług: 7
- Max Payne - strzelanie4, wampiryzm5, pająk5 - żw3 - 2*pistolet 25 naboi
- 6*Pajowampir - wampiryzm3, pająk5 - żw2
Zgon:
Żywotność: 34
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 152 (każdy ma kastety, noże, pałki)
- Żul - broń biała 5 - gazrurka
- 3*Woźne - broń biała 3 - deski z gwoździami
Asd7:
Żywotność: 14
Ekwipunek:
Ilość sług: 48
- 2*Strażnik - Strzelanie2 - Pistolety
- 3*pies - szybkość+2
- Trujący Pomiot - Trucizna 5
- Piekielny Ogar - żw2
- Mniejszy Demon - Pyromanta 3, Infernalista 2, Skrzydlaty 4
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Kamikadze lev.1 (tak na wszelki wypadek )
Nadaję Truciznę 1 moim ludziom jeśli jeszcze jej nie mają, a potem jeżedli Asd7 będzie próbował się do nas dostać i ukatrupić to przenikam przez dach wraz ze sługami i zwalamy do Zgona (w locie nas nie ubije dzięki zmysłom). Jeśli jednak zdecyduje się na coś innego to przeszukujemy Tesco czy ktoś może ocalał, albo szukamy jakichś przydatnych rzeczy.
Nadaję Truciznę 1 moim ludziom jeśli jeszcze jej nie mają, a potem jeżedli Asd7 będzie próbował się do nas dostać i ukatrupić to przenikam przez dach wraz ze sługami i zwalamy do Zgona (w locie nas nie ubije dzięki zmysłom). Jeśli jednak zdecyduje się na coś innego to przeszukujemy Tesco czy ktoś może ocalał, albo szukamy jakichś przydatnych rzeczy.
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Bosman
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
-Uh, sorry, panowie...-
Ruszamy (my - czarni ) na Asd7... szyscy - szturmem! Nasyłam na demona Żniwiarza, tłukę Mocą Żniwiarza kogo tam zobaczę i ciskam kosą jak tylko będzie w moim zasiegu wrogi Władca... -Asd7 must DIE!-
Ruszamy (my - czarni ) na Asd7... szyscy - szturmem! Nasyłam na demona Żniwiarza, tłukę Mocą Żniwiarza kogo tam zobaczę i ciskam kosą jak tylko będzie w moim zasiegu wrogi Władca... -Asd7 must DIE!-
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!
Mr.Z pisze posta
Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
Mr.Z pisze posta
Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
-
- Marynarz
- Posty: 215
- Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21
Asd7
"Tylko umarli widzieli koniec wojny
Przyparli teraz nas do muru więc się brońmy"
No więc... każdego wchodzącego do sklepu czarnego witają strażnicy z pistoletów a psy szybko przynoszą ich broń moim zombiakom, kiedy zaczyna ich wchodzić już zbyt dużo to cofam się z zombiakami między stoiska przewracając wszystko aby spowolnić przeciwnika dzięki czemu zbiją się bardziej w kupę.
Kiedy są już w miarę blisko oślepiam wszystkich; rozbrojenie na Zgona i żniwiarza (oczywiście zanim zdejmie mojego demona ). Korzystając z kontroli nad wodą i z tego że wróg jest w zbitej masie i oślepiony wszystkie butelki z wodą napojami itp. ( nie zapominając o tych 5 litrowych) miotam z jak największą siłą we wroga mając nadzieję, że urwą one kilka głów przebiją może paru zombich etc. a co najważniejsze popwywracają ich. w tym samym czasie unoszę wszystkie butelki z naftą, rozpałkami do grila i tym podobnymi badziewiami i każę strażnikowi przestrelić je ( ma sobie zostawić na to 2 naboje), kiedy będą spadać na czarnych(wszystko to robię błyskawicznie gdyż wiem że mam mało czasu). Następnie wysyłam między ich szeregi 2 kamikaze.
Cofam się kolejnie jeszcze kilkanaście metrów i zaczynam wraz z moimi walkę z nadchodzącymi czarnymi.
Jeśli mimo wszystko zwyciężą to rzucam się na zgona i walczę z nim tak długo jak długo będę żył.
"Tylko umarli widzieli koniec wojny
Przyparli teraz nas do muru więc się brońmy"
No więc... każdego wchodzącego do sklepu czarnego witają strażnicy z pistoletów a psy szybko przynoszą ich broń moim zombiakom, kiedy zaczyna ich wchodzić już zbyt dużo to cofam się z zombiakami między stoiska przewracając wszystko aby spowolnić przeciwnika dzięki czemu zbiją się bardziej w kupę.
Kiedy są już w miarę blisko oślepiam wszystkich; rozbrojenie na Zgona i żniwiarza (oczywiście zanim zdejmie mojego demona ). Korzystając z kontroli nad wodą i z tego że wróg jest w zbitej masie i oślepiony wszystkie butelki z wodą napojami itp. ( nie zapominając o tych 5 litrowych) miotam z jak największą siłą we wroga mając nadzieję, że urwą one kilka głów przebiją może paru zombich etc. a co najważniejsze popwywracają ich. w tym samym czasie unoszę wszystkie butelki z naftą, rozpałkami do grila i tym podobnymi badziewiami i każę strażnikowi przestrelić je ( ma sobie zostawić na to 2 naboje), kiedy będą spadać na czarnych(wszystko to robię błyskawicznie gdyż wiem że mam mało czasu). Następnie wysyłam między ich szeregi 2 kamikaze.
Cofam się kolejnie jeszcze kilkanaście metrów i zaczynam wraz z moimi walkę z nadchodzącymi czarnymi.
Jeśli mimo wszystko zwyciężą to rzucam się na zgona i walczę z nim tak długo jak długo będę żył.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"
- Albert Einstein
- Albert Einstein
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Skoro podane wcześniej dwa warianty nie pasują, to piszę nowy:P
Gdy zorientuję się, że Asd7 czeka na Zgona, wraz ze sługami chowam się gdzieś w bezpiecznej odległości i obserwuję sytuację. Gdy słudzy Zgona zaczną wchodzić do środka a biali zaczną ich atakować, korzystając z zaskoczenia wynikającego z ataku z zaskoczenia dzięki przenikaniu/lataniu/łażeniu po suficie atakujemy Asd7 od tyłu, nie walczymy bezpośrednio tylko z dystansu nawalamy z pajęczyny/pistoletów. Przywódca białych jest naszym głównym celem, jeśli jakieś jego wojsko będzie do nas walić to słudzy zajmują się nimi a ja nadal nawalam pajęczyna w Władcę.
Gdy zorientuję się, że Asd7 czeka na Zgona, wraz ze sługami chowam się gdzieś w bezpiecznej odległości i obserwuję sytuację. Gdy słudzy Zgona zaczną wchodzić do środka a biali zaczną ich atakować, korzystając z zaskoczenia wynikającego z ataku z zaskoczenia dzięki przenikaniu/lataniu/łażeniu po suficie atakujemy Asd7 od tyłu, nie walczymy bezpośrednio tylko z dystansu nawalamy z pajęczyny/pistoletów. Przywódca białych jest naszym głównym celem, jeśli jakieś jego wojsko będzie do nas walić to słudzy zajmują się nimi a ja nadal nawalam pajęczyna w Władcę.
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
[Sory, dziś i jutro będę mocno zajęty, ale chce żeby tu był update, więc będzie naprawdę w "short version"]
Asd7 przegrał wielką bitwę, ale udało mu się uciec na ulicę, a potem do parku. Nie ma już sług. Najwięcej stracił Zgon (mając teraz około 110), Pavciooo ma jeszcze kilku swoich. Arxel kolejny raz nic nie znalazł. Asd7 w parku jest między Arxelem a Zgonem i Pavcieeem.
Asd7 przegrał wielką bitwę, ale udało mu się uciec na ulicę, a potem do parku. Nie ma już sług. Najwięcej stracił Zgon (mając teraz około 110), Pavciooo ma jeszcze kilku swoich. Arxel kolejny raz nic nie znalazł. Asd7 w parku jest między Arxelem a Zgonem i Pavcieeem.
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Statsy.
Arxel:
Żywotność: 14
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 8
- Erin - strzelanie3 - karabin m16
Pavciooo:
Żywotność: 15/22
Ekwipunek:
Ilość sług: 3
- Max Payne - strzelanie4, wampiryzm5, pająk5 - żw3 - 2*pistolet 25 naboi
- 2*Pajowampir - wampiryzm3, pająk5 - żw2
Zgon:
Żywotność: 19/34
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 111 (każdy ma kastety, noże, pałki)
- Żul - broń biała 5 - gazrurka
Asd7:
Żywotność: 8/14
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Arxel:
Żywotność: 14
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 8
- Erin - strzelanie3 - karabin m16
Pavciooo:
Żywotność: 15/22
Ekwipunek:
Ilość sług: 3
- Max Payne - strzelanie4, wampiryzm5, pająk5 - żw3 - 2*pistolet 25 naboi
- 2*Pajowampir - wampiryzm3, pająk5 - żw2
Zgon:
Żywotność: 19/34
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 111 (każdy ma kastety, noże, pałki)
- Żul - broń biała 5 - gazrurka
Asd7:
Żywotność: 8/14
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
-
- Marynarz
- Posty: 215
- Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21
Asd7
Tworze misnego golema
Przyzywam: Demona, Ogara Piekieł i Trującego pomiota.
Wysyłam 2 duchy do tajemniczego bloku aby go zbadały i po jednym duchu na basen i do szkoły.Idę tam gdzie będę miał największe korzyści.
skoro wszyscy to i ja
edit
na każdego silniejszego wroga który mnie atakuje rozbrojenie. Jeśli słudzy Zgona atakują mnie po kilku to kasuje ich razem z przyzwańcami, jeśli całą grupą to wycofuję się w stronę stawu i kasuję ich falą wody.
Tworze misnego golema
Przyzywam: Demona, Ogara Piekieł i Trującego pomiota.
Wysyłam 2 duchy do tajemniczego bloku aby go zbadały i po jednym duchu na basen i do szkoły.Idę tam gdzie będę miał największe korzyści.
skoro wszyscy to i ja
edit
na każdego silniejszego wroga który mnie atakuje rozbrojenie. Jeśli słudzy Zgona atakują mnie po kilku to kasuje ich razem z przyzwańcami, jeśli całą grupą to wycofuję się w stronę stawu i kasuję ich falą wody.
Ostatnio zmieniony środa, 12 lipca 2006, 16:27 przez Asd7, łącznie zmieniany 2 razy.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"
- Albert Einstein
- Albert Einstein
-
- Bosman
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Arxel-Pavciooo-Zgon - sojusz; w następnej turze koniec sojuszu
Asd7 nie zje już mózgu
Armia Zgona była zbyt potężna. Była. Po śmierci Asd7 cały park zamienił się w płonący step gdzie spłonęła większość Czarnych. Tam nadal jest ogień, chyba Zgon nie wiedział, że Asd7 po ostatnim otwarciu przez niego Wrót Piekielnych dostał moc Kamikaze w pełnym zakresie. (część sług Zielonych i Czarnych mutowała od radu). Arxel przełamał w końcu barierę i może wejść po schodach w górę. Resztka Czarnych jest przy Tesco, kosa Zgona zaginęła w akcji.
Arxel:
Żywotność: 14
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 8
- Erin - strzelanie3 - karabin m16
Pavciooo:
Żywotność: 15/22
Ekwipunek:
Ilość sług: 3
- Max Payne - strzelanie5, wampiryzm5, pająk5 - żw3 - 2*pistolet 25 naboi
- 2*Pajowampir - wampiryzm3, pająk5 - żw2
Zgon:
Żywotność: 16/34
Ekwipunek:
Ilość sług: 12 (każdy ma kastety, noże, pałki)
- Żul - broń biała 5; trucizna 4; pająk 3 - gazrurka
- 5*Zombie - trucizna 4 - noże
Asd7 nie zje już mózgu
Armia Zgona była zbyt potężna. Była. Po śmierci Asd7 cały park zamienił się w płonący step gdzie spłonęła większość Czarnych. Tam nadal jest ogień, chyba Zgon nie wiedział, że Asd7 po ostatnim otwarciu przez niego Wrót Piekielnych dostał moc Kamikaze w pełnym zakresie. (część sług Zielonych i Czarnych mutowała od radu). Arxel przełamał w końcu barierę i może wejść po schodach w górę. Resztka Czarnych jest przy Tesco, kosa Zgona zaginęła w akcji.
Arxel:
Żywotność: 14
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 8
- Erin - strzelanie3 - karabin m16
Pavciooo:
Żywotność: 15/22
Ekwipunek:
Ilość sług: 3
- Max Payne - strzelanie5, wampiryzm5, pająk5 - żw3 - 2*pistolet 25 naboi
- 2*Pajowampir - wampiryzm3, pająk5 - żw2
Zgon:
Żywotność: 16/34
Ekwipunek:
Ilość sług: 12 (każdy ma kastety, noże, pałki)
- Żul - broń biała 5; trucizna 4; pająk 3 - gazrurka
- 5*Zombie - trucizna 4 - noże
-
- Bosman
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 1007
- Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
- Numer GG: 8564458
- Lokalizacja: Z TBM
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Nie ma sojuszu już!
Arxel:
To pułapka! Gdy wszedłeś na drugie piętro nagle przed wami pojawili się ludzie z karabinami półautomatycznymi. Okazało się, że są odporni na moc Ponurego Żniwiarza, który bezskutecznie próbował ich atakować. Kilku twoich zginęło w czasie ucieczki. Będąc na parterze zobaczyłeś za sobą rozszalałego niedźwiedzia (zdaję się że mają moc Przemiany).
Zgon:
Widzisz jak Arxel biegnie w twoją stronę. Łatwy łup.
Pavciooo:
Stojąc na dachu budynku jeden widzisz całą scenę.
Arxel:
Żywotność: 9/14
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 4
- Erin - strzelanie3 - karabin m16
Pavciooo:
Żywotność: 22
Ekwipunek:
Ilość sług: 3
- Max Payne - strzelanie5, wampiryzm5, pająk5 - żw3 - 2*pistolet 25 naboi
- 2*Pajowampir - wampiryzm3, pająk5 - żw2
Zgon:
Żywotność: 34
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 12 (każdy ma kastety, noże, pałki)
- Żul - broń biała 5; trucizna 4; pająk 3 - gazrurka
- 5*Zombie - trucizna 4 - noże
Arxel:
To pułapka! Gdy wszedłeś na drugie piętro nagle przed wami pojawili się ludzie z karabinami półautomatycznymi. Okazało się, że są odporni na moc Ponurego Żniwiarza, który bezskutecznie próbował ich atakować. Kilku twoich zginęło w czasie ucieczki. Będąc na parterze zobaczyłeś za sobą rozszalałego niedźwiedzia (zdaję się że mają moc Przemiany).
Zgon:
Widzisz jak Arxel biegnie w twoją stronę. Łatwy łup.
Pavciooo:
Stojąc na dachu budynku jeden widzisz całą scenę.
Arxel:
Żywotność: 9/14
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 4
- Erin - strzelanie3 - karabin m16
Pavciooo:
Żywotność: 22
Ekwipunek:
Ilość sług: 3
- Max Payne - strzelanie5, wampiryzm5, pająk5 - żw3 - 2*pistolet 25 naboi
- 2*Pajowampir - wampiryzm3, pająk5 - żw2
Zgon:
Żywotność: 34
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 12 (każdy ma kastety, noże, pałki)
- Żul - broń biała 5; trucizna 4; pająk 3 - gazrurka
- 5*Zombie - trucizna 4 - noże