[Wojny Żywych Trupów] IX: Plemiona Ziemskie

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

[Wojny Żywych Trupów] IX: Plemiona Ziemskie

Post autor: AC »

Arxel:
Wygląd: Wychudzony stwór z jednym okiem.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak oka.
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 1
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 2
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
Broń biała level 5 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
Broń biała level 6 - gdy rzucasz twoja broń tnie ofiarę i jeszcze wraca do ciebie
Broń biała level 7 - prawdziwy mistrz, teraz możesz odbijać wszystkie pociski które lecą w ciebie od przodu
Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Infernalista level 2 - dwójka z twoich sług najbliżej ciebie jest odporna na ogień


Zapał:
BERSERKER

Wygląd: Wysoki, szczupły, ubrany w czarny, postrzępiony płaszcz, z głowy odpadły mu już resztki mięsa, została sama czaszka.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak skóry na czaszce.
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 0
Moce:
Pedagogika level 2 - można przekazać umiejętności poziomu 2; bonus +10 (nie sumuje się)
Strzelanie level 3 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Skrzydlaty level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
Skrzydlaty level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Skrzydlaty level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
Skrzydlaty level 4 - latasz jak sęp
Skrzydlaty level 5 - na ziemi twoje skrzydła mogą cię całkowicie zasłonić przed magicznymi atakami
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)


Alrikus:
Wygląd: Krępej budowy, z resztkami włosów, w hawajskiej koszuli, sandałach i bokserkach, z trzema zębami wystającymi z pociętych ust. Jest szczęśliwym posiadaczem chodowli robaków w lewej dłoni.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 4
6. Moce przywódcy 1
Moce:
- Robaki - na poziomie 10 możesz panować nad całym robactwem w pobliżu


Pavciooo:
Wygląd: Średniego wzrostu, twarz pokryta ranami, Nosi ciemnozielony płaszcz z kapturem założonym na głowę.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 2
Moce:
Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
Wampiryzm level 6 - raz na turę możesz przemieniać dowolnego żywego człowieka w Wampira (level5)
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Trucizna level 3 - w każdej turze możesz nadawać Truciznalvl1 max pięciu swoim sługom
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Radioaktywność level 4 - nie wiadomo jak, ale twój mózg jest teraz obok serca w klatce piersiowej
Radioaktywność level 5 - masz pancerz z kości, twoja skóra ulega destrukcji
Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych
Pająk level 1 - wym.Radioaktywność3; możesz chodzić po ścianach i suficie
Pająk level 2 - możesz skakać na 5 metrów wzwyż
Pająk level 3 - wym.SztukiWalki3; zwiększona zwinność
Pająk level 4 - wykształcasz Pajęcze Zmysły ostrzegające przed niebezpieczeństwem
Pająk level 5 - mutujesz w postać Pająka - o 5 zwiększona siła, 3 pary ramion, ze wszystkich dłoni możesz strzelać pajęczyną, możesz pluć kwasem


Zgon:
Wygląd: Nienaruszony człowiek o bladej cerze w czarnej koszulce zespołu Slayer i czarnych jeansowych spodniach, oraz czarnych półglanach.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Ma raka płuc i coś nieprzyjemnego za paznokciami.
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Moce:
Uczenie się lvl 1 - -1 zombie potrzeba żeby dostać level
Uczenie się lvl 2 - -2 zombie potrzeba żeby dostać level
Uczenie się lvl 3 - -3 zombie potrzeba żeby dostać level
Uczenie się lvl 4 - -4 zombie potrzeba żeby dostać level
Uczenie się lvl 5 - -5 zombie potrzeba żeby dostać level
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
Wampiryzm level 6 - raz na turę możesz przemieniać dowolnego żywego człowieka w Wampira (level5)
Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych
Sztuki walki level 4 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać pojedyńczych kul
Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz odbijać się od ścian i nie dotykać podłoża (w korytarzach)
Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Infernalista level 2 - dwójka z twoich sług najbliżej ciebie jest odporna na ogień
Infernalista level 3 - możesz tworzyć ze zwłok golemy z mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 4 - możesz prosić o pomoc Infernalnych Lordów, którzy może pomogą (raz na turę)


Asd7:
BERSERKER

Wygląd: Wysoki w fioletowo-czerwonej szacie do ziemi. Wyrwany lewy bok jak po strzale ze strzelby, gdzieniegdzie braki powłoki ciała.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Ogryziony kawałek brzucha.
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 0
Moce:
Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz odbijać się od ścian i nie dotykać podłoża (w korytarzach)
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelvl1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
Kamikaze level 4 - wym.Radioaktywnośćlvl2; w momencie eksplozji rad rozprzestrzenia się dość szybko
Kamikaze level 5 - wym.Pyromantalvl5; dodatkowo po twojej śmierci powstaje Burza Ognia, która trwa w danym miejscu 2 tury
Rozbrojenie level 1 - możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk
Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Infernalista level 2 - dwójka z twoich sług najbliżej ciebie jest odporna na ogień
Infernalista level 3 - możesz tworzyć ze zwłok golemy z mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 4 - możesz prosić o pomoc Infernalnych Lordów, którzy może pomogą (raz na turę)
Infernalista level 5 - stajesz się Infernalnym Lordem i możesz otworzyć Wrota Piekieł w dowolnym miejscu (nie wiadomo jak się zamkną, ale mogą być tylko jedne twoje w danym czasie)
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów
Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalvl5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
Demonologia level 5 - wym.Infernalistalvl5; możesz z piekła przyciągnąć jakiegoś demona


Vivendo Due:
Wygląd: Nie wiecie kto to jest, ale w myślach zapowiedział wam, że przybędzie na 6 stronie tej gry jeżeli nie będzie jeszcze rozstrzygnięcia. Automatycznie pozostali przy istnieniu Władcy Zombie staną się sojusznikami w walce z tym potężnym Królem Zombie i jego armii.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: ?
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne ?
2. Moce półmagiczne ?
3. Moce mutacyjne ?
4. Moce technologiczne ?
5. Moce walki ?
6. Moce przywódcy ?
Moce:
?



Mapa pola walki (różowy kolor to chodniki, chodniki są też zawsze przy drogach):
Obrazek

Mapa z zaznaczonymi kanałami i wejściami do nich:
Obrazek

Trójwymiarowa mapa:
http://img459.imageshack.us/img459/2422 ... s3d2zo.jpg



System Dyplomacji:
1. Narazie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy Very Happy ); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem

DOSTĘPNE DLA WSZYSTKICH (TEŻ DLA BERSERKERÓW)
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie. :)
Handel - handlować można na Bazarze, który się pojawi w czasie trwania Wojen




Wszyscy [Arxel, Zapał, Pavciooo, Alrikus, Zgon, Asd7]:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Tesco. Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To może być wasza pierwsza ofiara, nie możecie narazie walczyć, ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady.

[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.

Za każde 10 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".

Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazwać) i umiejętność spośród wybranych.
Inaczej niż w poprzedniej wersji nie będzie podziału na magiczne i niemagnicze zombie. Jeżeli ta część będzie miała popularność to gwarantuje następną część z większą ilością bajerów.

Na początku chroni was Immunitet, które nie pozwala was atakować jeżeli macie mniej niż 5 zombie. Możecie atakować tych, którzy mają więcej niż 5 zombie zawsze, ale jeżeli zaatakujecie to tracicie na zawsze Immunitet.

Licznik waszych mocy działa na zasadzie takiej, że liczba przy nim oznacza maksymalny poziom umiejętności z danego działu jaki możecie mieć. Niektóre umiejętności mają więcej niż 5 leveli, ale "5" oznacza, że możecie przekroczyć tą granicę. 0 w mocach oznacza, że w ogóle nie możecie mieć żadnej umiejętności z danego działu.

Vivendo Due to Król Zombie, który przyjdzie po pewnym czasie trochę wam dokopać jeżeli będzie patowa sytuacja (gry tego typu kończą się i tak przy 5 stronie więc zapewne nie spotkacie tego potwora)]


PS: odpisuję po wszystkich graczach lub raz dziennie po 70% graczy którzy odpowiedzieli, jeżeli w danym dniu tak nie będzie to następnego dnia odpisuje bez względu na to ilu graczy odpisało. Ci którzy nie odpowiedzą często mają pecha w grze :)




Arxel:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Zapał:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Alrikus:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Pavciooo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Zgon:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Asd7:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Ostatnio zmieniony niedziela, 9 lipca 2006, 13:41 przez AC, łącznie zmieniany 7 razy.
Obrazek
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

Biegnę i gryze kobietę. Potem szybko wbiegam do Tesco i gryzę każdego kogo zobaczę.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
Alrikus
Marynarz
Marynarz
Posty: 237
Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 10:27
Numer GG: 0
Kontakt:

Post autor: Alrikus »

biegnę równolegle do Arxela, tuż przed drzwiami Tesco odpycham go z bara tak aby wbiegł na ścianę, po czym wbiegam do środka i terroryzuję ludność wycharczając przypadkowe słowa
Obce lasy przemierzam, serce szarpie mi krtań!
Nie ze strachu - z wściekłości, z rozpaczy!
Ślad po wilczych gromadach mchy pokryły i darń,
Niedobitki los cierpią sobaczy!
Mr.Zeth
Bosman
Bosman
Posty: 2312
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
Numer GG: 2248735
Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
Kontakt:

Post autor: Mr.Zeth »

Olewam kobietę i lecę do parku w poszukiwaniu lumpów do "dyskretnego pogryzienia".
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!

Mr.Z pisze posta
Obrazek

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Asd7
Wchodzę spokojnie do tesco ale w przeciwieństwie do poprzedników staram się nie zwracać na siebie uwagi i zarażać osoby których uwaga zwrócona jest na dwójkę biegnących dzięki czemu mogę spokojnie zachodzić ich od tyłu, kiedy uda mi się ta sztuka udaję sie do toalet w celu zajcie się pojedynczymi samotnymi celami.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
Alrikus
Marynarz
Marynarz
Posty: 237
Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 10:27
Numer GG: 0
Kontakt:

Post autor: Alrikus »

rozgląda się, bierze 5l baniaki z tanimi napojami (20% GRATIS!) i rzuca w zombich utrudniających mu dojście do władzy absolutnej
Obce lasy przemierzam, serce szarpie mi krtań!
Nie ze strachu - z wściekłości, z rozpaczy!
Ślad po wilczych gromadach mchy pokryły i darń,
Niedobitki los cierpią sobaczy!
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Biegnących przede mną podcinam od tyłu, ale sam nie biegnę tylko idę spokojnie do środka. W Tesco idę w stronę toalet szukając ofiar.
I tak nikt tego nie czyta...
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Biegne przez staw do bloku nr 10 zarządzając dehumanizacje. Oczywiście gryze kogo spotkam!
Fuck?
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Arxel, Alrikus, Asd7, Pavciooo:
Kupa zamieszania wynikła z tego ataku. Ktoś postronny mógłby wprost umrzeć ze śmiechu. Arxel ugryzł i przemienił kobietę, aby chwilę później zaryć mordą o plastikowy, przezroczysty element automatycznych drzwi i paść na tyłek. Alrikus chwilę później bardzo podobnie zarył na białych kafelkach za dzwiami - sługa Arxela podstawiła mu nogę. Pavciooo ją popchnął. Tym czasem Asd7 wszedł do Tesco i przemienił dwóch strażników z pistoletami i jedną panienkę od sprzedawania cukierków, gdy jednak wszedł do toalet okazało się, że Pavciooo już je wyczyścił.

Zapał:
Nie tak szybko! (Mojo Jojo jakby powiedziały Atomówki, ale ich tu nie ma, chyba). Przebiegając przez drogę między Tesco, a Parkiem zostałeś potrącony przez ciężarówkę. Zdarzył się wypadek. Zaraziłeś szybko dwóch ludzi z szoferki którzy wjechali do parku swoim TIRem i stanęli między drzewami. Przy okazji przemieniłeś też pięciu ludzi z trzech innych samochodów które zatrzymały się. Dwóch z nich to sanitariusze. Jeden to chyba policjant po cywilnemu (ma umiejętności, ale brak broni).

Zgon:
Na północnej stronie parku zabiłeś 2 lumpów. Niestety 4 inne potencjalne ofiary zostały przebudzone przez wypadek TIRa, który widziałeś między drzewami. Już bez skradania się zabiłeś ich.



Arxel:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 1

Zapał:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 7
- 3*Kierowca - kierowanie 2

Alrikus:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Pavciooo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 4

Zgon:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 6
- Żul - broń biała 1 - gazrurka

Asd7:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 3
- 2*Strażnik - Strzelanie1 - Pistolety
Obrazek
Alrikus
Marynarz
Marynarz
Posty: 237
Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 10:27
Numer GG: 0
Kontakt:

Post autor: Alrikus »

podnoszę się z ziemi, policzkuję sługę Arxela, po czym urażony idę przespacerować się bocznymi uliczkami, i pocieszyć się jakimś nieuważnym człowiekiem
Obce lasy przemierzam, serce szarpie mi krtań!
Nie ze strachu - z wściekłości, z rozpaczy!
Ślad po wilczych gromadach mchy pokryły i darń,
Niedobitki los cierpią sobaczy!
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Wychodzę z toalet i idę szybkim tępem razem z zombiakami przez Tesco, po drodze zamieniam w zombie potencjalne cele, ale moim głównym celem jest znalezienie tego zejścia do kanałów zaznaczonego na mapie. Jeśli się tam bezproblemowo dostanę, to idę kanałami do szkoły (mam nadzieję, że tak mogę, jeśli nie to daj znać przed upem to najwyżej zmienię posta)
I tak nikt tego nie czyta...
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

Widząc, że w Tesco nic nie zostało pobiegł w kierunku najbliższego bloku i przemienił wszystkich ludzi spotkanych po drodze oraz tyvh w budynku.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Asd7
Wraz z podwładnymi wychodzę z tesco i idąc do parku a później wzdłuż stawu staram się zarażać potęcjalne ofiary mam nadzieję na jakiegoś wędkarza bądź ludzi z psami, którzy akurat wyszli na poranny spacerek.
Słudzy idąc ze mną mają dodatkowe zadanie, jakim jest atakowanie psów (też mogą się przydać) później wraz z potęcjalnymi nowymi sługami udaję się do szkoły (osoby stwarzające wyjątkowo duże zagrożenie np.: jakiś policjant strażnicy kasują z pistoletów).
Po dotarciu do szkoły 2 zombi ma za zadanie zablokowanie wyścia z kanałów reszta wraz ze mną wpada do klas i stara się zarazić jak największą liczbę uczniów (szukamy jakiegoś OHP'u gdyż jego"uczniowie" mogą być bardzo przydatni).
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Zgon [to co pisał w WŻT3 dopóki nie wróci w poniedziałek]:
Błyskawicznie wdarliście się do szkoły. Przy szatni stało jeszcze kilku uczniów, których dosłownie ścieliście z nóg. Następne były woźne, jedna najgrubsza i najobrzydliwsza wbiła ci w plecy gwóźdź, inne za jej przykładem też chwyciły tą prymitywną broń - niestety dla nich nie celowały w mózgi. Następnie widziałeś jak przebiega obok ciebie Asd7 i kilku białych. Pobiegłeś za nimi. Okazało się, że rano mało uczniów przychodzi - z dwóch sal zyskałeś tylko 24 uczniów i 2 nauczycieli. Przy okazji odwiedziliście sekretariat i jeszcze 2 nauczycieli się napanoszyło. Trafiliście także na pomieszczenie gdzie były zrewidowane uczniom przedmioty. Oprócz kastetów, noży i kiji bejsbolowych leżała też tam wyrzutnia rakiet z jednym pociskiem o dziwnej czerwonej barwie ( http://images.gildia.pl/rpg/systemy/gs/ ... pago/w400/ ). Po zniszczeniu ludzi na parterze i pierwszym piętrze trzeba zdecydować czy już teraz będzie bitwa czy któryś z was odejdzie ze szkoły. Awansowałeś 3 poziomy - wybierz spośród tych umieszczonych w pierwszym poście rekrutacji.

Alrikus:
Miałeś szczęście - złapałeś grupę ludzi, która właśnie wchodziła na basen. Niestety ze względu na twoje uczucia nie pogryzłeś dzieci i nie pozwoliłeś na to swoim sługą. Przypadkowo jednak okazało się, że pewien niepełnosprawny umysłowo w twojej ekipie ma dość ciekawą moc. Awansowałeś 2 poziomy. Wybierz spośród mocy w katalogu rekrutacji (jakby były jakieś zapytania to gg >> 4159090 :) )

Pavciooo:
Zostałeś zaatakowany przez jednego ze strażników, poradziłeś sobie, jednak, żeby odbudować żywotność musiałeś pożreć jedną ze swoich sług. Zyskałeś dość sporo - dostajesz poziom [w następnym poście napisz moc którą chcesz z uwzględnieniem twoich limitów]. Potem ruszyłeś kanałami i tu niespodzianka - czterech śpiących okazało się być specami w różnych zakresach. Dostajesz kolejny poziom. (awansowałeś dwa poziomy)

Zapał:
Nie myśląc dłużej pobiegłeś do Bloku 10 i błyskawicznie oczyściłeś dwa piętra. Awansowałeś 3 poziomy, nic ciekawego nie znalazłeś.

Asd7:
Szybko oczyściłeś dwie sale przerażonych licealistów, a potem wyszedłeś i zobaczyłeś schody na drugie piętro. Niestety teraz musisz walczyć ze Zgonem lub odejść. Zyskujesz 3 poziomy. Wybierz swoje nowe moce.

Arxel:
Niestety, w parku Asd7 wykończył już wszystkich, a w Bloku 10 Zapał już jest. Wszedłeś do Bloku 9 i oczyściłeś dwa piętra. Jeden ciekawy sługa. Awansowałeś 4 poziomy.



Arxel:
Żywotność: 8
Ekwipunek:
Ilość sług: 40
- Duke Ramp - Broń biała 3 - żw2 - miecz dwuręczny

Zapał:
Żywotność: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 39
- 3*Kierowca - kierowanie 2
- 5*hydraulicy - broń biała 1 - gazrurki

Alrikus:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 22
- Korkson - Maska Człowieka 5

Pavciooo:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 22
- Max Payne - strzelanie 3 - żw3 - 2*pistolet 25 naboi
- 2*Rusznikarz - Rusznikarstwo 5
- 2*Chemik - Chemia 5

Zgon:
Żywotność: 7
Ekwipunek: Wyrzutnia rakiet
Ilość sług: 37 (każdy ma kastety, noże, pałki)
- Żul - broń biała 1 - gazrurka
- 3*Woźne - broń biała 1 - deski z gwoździami

Asd7:
Żywotność: 8
Ekwipunek:
Ilość sług: 31
- 2*Strażnik - Strzelanie1 - Pistolety
Obrazek
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Asd7
biorę:
kamikaze lev 1,2
Rozbrojenie lev 1


Używam Radioaktywności lev2 w celu oślepienia ekipy Zgona oraz Rozbrojenia lev 1 na jego 5 niajbliższych mi zombiakach. Następnie wykorzystując to, iż są oślepieni każę 5 moim sługom podnieść upuszczoną broń i wraz ze wszystkimi wycofać się zeszkoły wyłanczając 2 zombi, którym nadaję um. kamikaze 1 i wysyłam między największe skupisko wrogów. Jeśli jacyś słudzy zgona próbują nas ścigać osłaniam moje zombi korzystając z umiejętnosci Sztuki walki level 5.
Po wyjściu ze szkoły niezwłocznie udaję się z moimi podwładnymi do bloków 1 i 2, które czyszczę po koleji. Kożystam z tego, iż cześć moich zombich to zapewne mieszkające tu dzieci a więc wysyłam je do swych mieszkań w celu zarażenia rodziny a następnie wysyłam ich rodziców "po cukier" do sąsiadów.
Każę także zarazić im domowe zwierzątka i uzbroić się w najniebespieczniejszy sprzęt jaki znajdą w domu.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

biorę Trucizna lev.1 i Wampiryzm lev.1

Biegnę ze sługami dalej kanałami, jednak nie do szkoły tylko to bloku 5, a następnie 6, oczywiście zamieniam w zombie wszystkich po drodze.
I tak nikt tego nie czyta...
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Ponury Żniwiarz lvl 1,2,3

Cóż robić, zabieram całą hołotę i ruszam na kolejny budynek, jeśłi kogoś zauważe to zabijam mocą ponurego żniwiarza(jeśli mam zasięg) Przy przeszukiwaniu budynku sługi puszczam przodem.
Fuck?
Zablokowany