Komentarze APW/ Zasady tam: http://duszakrew.mojeforum.net

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
Kosiarz Dusz
Pomywacz
Posty: 42
Rejestracja: poniedziałek, 22 stycznia 2007, 20:56
Numer GG: 2527774
Lokalizacja: Od zawsze tu byłem

Post autor: Kosiarz Dusz »

Jak dla mnie ekstra, Rozdarcie Rzeczywistości sam chciałem dodać, ale nie wiedziałem jak je nazwać :wink:

A ja mam coś dla Upiornej Szaty (fajne nazwy, wiesz :?: :lol: )

od razu mówię, że Szata obejmuje kaptur, rękawice i buty (czyli zasłania wszystko)

Eter - (koszt 1000 dusz) łączy w sobie latanie (sz 10), przenikanie wszystkiego z wyj. barier eterycznych i magicznych oraz Niewidzialność

Umiejętności Upiora (lub inaczej Jeżdżca Apokalipsy)

Wyrwanie Duszy - (koszt 950 dusz), pozwala natychmiast wyrwać żywemu duszę (liczy się ona jako 10 dusz, bo ma jeszcze całą energię życiową) lub innym graczom, jeżeli mają ŻW poniżej 5 (wtedy liczy się jako 30 dusz)

Opętanie - (koszt 950 dusz) Upiór może wniknąć w jakiś przedmiot, ścianę, i inne przedmioty oraz w ludzi, sługi, maszyny,wilkołaki,wampiry(nie graczy) , aby przejąć kontrolę nad daną rzeczą (choćby pochlastanie przez druty kolczaste lub zamaskowanie w tłumie sług WŻT)

Nagła Śmierć - (koszt 2000 dusz) Upiór raz na cztery tury może cisnąć promieniem mrocznej energii w przeciwnika, zawsze trafia, poprzez liczbę na kostce k6 ustala się liczbę obrażeń (jedno oczko - 10 obrażeń) w przypadku wyrzucenia 4 lub więcej rzuca się jeszcze raz, jeżeli wynik będzie równy lub większy od 4, to następuje natychmiastowy zgon przeciwnika i wessanie jego duszy (daje ona 20 dusz) :twisted: :twisted:

Upiorny Portal - (koszt 2500 dusz) Upiór może otworzyć Portal do widmowego wymiaru, o właść. podobnych do Inferialnego, tylko długość jego otwarcia ustala ten, co go otworzył (mogą z niego wypaść, wyjść lub wylecieć różne rzeczy, ale zwykle przeznaczone dla Upiorów)

Wyczuwanie - (koszt 2000 dusz) Upiór widzi wszystko i wszystkich przez mgłę, niewidzialnych, na Planie Cieni, wszędzie oraz nie działa na niego oślepienie
Czuję twą duszę...
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Te ceny są kosmicznie duże :P Przeciętnie na planszy powinno znajdować się około 3000 dusz do podziału na wszystkich, jak widać to niewiele. Wymyśliłem również sposób nabywania sług, trochę podobny do sposobu Wilkołaków. Twoje pomysły jako takie są bardzo dobre, tylko niektóre z nich trzeba podzielić, bo gracze czasem wpadają na pomysły żeby ich postać była nieśmiertelną i wszechmocną maszyną zagłady, a tego nie powinno być. Twoje udoskonalenie Upiornej Szaty już uwzględniłem, twoich umięjętności jeszcze nie tknąłem (na końcu będę je robił, więc spróbuj stworzyć jak najwięcej).

Z nowości mamy to:

III Upiorna Szata.

1. Opis ogólny
a) Upiorna Szata obejmuję ciemny płaszcz z kapturem, rękawice i buty.
b) Ma wygląd podartej szmaty jednak w rzeczywistości nie ma w niej ani jednej dziury, prócz miejsca pod kapturem gdzie powinna znajdować się twarz
c) Upiorna Szata może zostać zniszczona różnymi sposobami

2. Sposoby zniszczenia Upiornej Szaty
a) poprzez przebywanie ciągłe w ogniu przez 2 tury lub przez 2 minuty
b) poprzez przyjęcie ponad 20 obrażeń od Ognia w jednej turze lub w jednej minucie
c) Upiorna Kosa właściciela Upiornej Szaty może zniszczyć jego Upiorną Szatę w kilku uderzeniach
d) istnieje specjalne uzbrojenie którzy może uszkodzić Upiorną Szatę
e) niektóre moce oddziaływujące na świat niematerialny mogą zniszczyć Upiorną Szatę

3. Pancerz
a) każde wydane na Pancerz 250 dusz zwiększa jej Wytrzymałość o 1
b) każdy punkt Wytrzymałości zmniejsza uzyskiwane Obrażenia o jeden
c) przy osiągnięciu poziomu 5 tej mocy Upiorna Szata staję się odporna na uderzenia Upiornej Kosy

4. Eteryczność
a) Upiorna Szata uzyskuję tą moc automatycznie po "Odrzuceniu"
b) przez "Odrzuceniem" ta moc kosztuje 100 dusz oddanych do Upiornej Szaty w tym celu
c) pozwala posiadać inne niż Pancerz moce przez Upiorną Szatę

5. Przenikalność Nieorganiczna
a) wymaga mocy Eteryczność
b) moc kosztuje 50 dusz oddanych do Upiornej Szaty w tym celu
c) noszący Upiorną Szatę może przenikać przez materialne ściany i inne nieruchome obiekty

6. Przenikalność Organiczna
a) wymaga mocy Eteryczność
b) moc kosztuje 50 dusz oddanych do Upiornej Szaty w tym celu
c) noszący Upiorną Szatę może przenikać przez istoty organiczne
d) dodatkowe 100 dusz przeznaczone na tą moc pozwala dawać obrażenia wrogowi (1 na minutę/turę)
e) każdy kolejny poziom tej mocy kosztuje dwa razy więcej dusz niż poprzedni, każdy kolejny poziom zwiększa dawane obrażenia o 1

7. Infernalistyczna Powłoka
a) koszt tej mocy wynosi 500 dusz wessanych przez Upiorną Szatę na nią
b) sprawia że Upiorna Szata jest całkowicie odporna na Ogień
c) niestety po czterech całkowitych zanurzeniach w Wodzie taka Upiorna Szata zostaje unicestwiona



VI Ikony Rozdziału Aur

1. Aura Mroku
a) Koszt: 250 dusz
b) Opis:
- działa raz na dwie minuty/ dwie tury
- działa na 15 sekund
- wszystko wokół zostaje zasłonięte kompletnym Mrokiem
- tylko Upiory widzą całkowicie w takich warunkach
- Władcy Żywych Trupów mają świadomość gdy ktoś chce ich zaatakować i widzą bezpośrednich powodujących zagrożenie
- Mrok może również Przerazić żywych
- Mrok niweluje działania każdego mechanizmu namierzającego
c) Strona UKI: 26
d) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +5 GE
e) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
f) Efekty udoskonalenia:
- ta Aura Mroku działa również na inne Upiory niż działające
- ten Mrok działa na inne Upiory jak na WŻT

2. Aura Niewidzialności
a) Koszt: 200 dusz
b) Opis:
- działa raz na dwie minuty/dwie tury
- działa przez jedna turę/minutę
- sprawia że rzucający Upiór i jego Rytualniacy stają się Niewidzialni
c) Strona UKI: 27
d) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
e) Koszt udoskonalenia: 50 dusz
f) Efekty udoskonalenia:
- dodatkowo Niewidzialność można rozciągnąć na dwie dowolne inne istoty

3. Aura Wielokrotności
a) Koszt: 150 dusz
b) Opis:
- tworzy sobowtóra Upiora który nic oprócz podróżowania nie może robić
- prawdziwy Upiór jednak w każdym momencie może zamienić się miejscami z sobowtórem (gdziekolwiek by nie przebywali)
c) Strona UKI: 28
d) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
e) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
f) Efekty udoskonalenia:
- można mieć dodatkowo jeszcze jednego sobowtóra

4. Wzmacniacz Siły
a) Koszt: 100 dusz
b) Opis:
- zwiększa obrażenia zadawane w walce wręcz lub bronią białą o 2
- Wzmacniacz Siły może być nałożony na Upiora rzucającego lub jednego z jego sług
c) Strona UKI: 29
d) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
e) Koszt udoskonalenia: 50 dusz
f) Efekty udoskonalenia:
- dodatkowy punkt obrażeń
- Wzmacniacz Siły może być teraz nałożony na dwie dowolne sługi lub Upiora i sługę

5. Wzmacniacz Żywotności
a) Koszt: 50 dusz
b) Opis:
- zwiększa Żywotność dwóch dowolnych istot o 10 (także rzucającego Upiora jeśli chce)
- jeśli Upiór ma nałożone to Wzmocnienie i zostanie "Odrzucony" permanentnie traci 10żw
c) Strona UKI: 30
d) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
e) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
f) Efekty udoskonalenia:
- dodatkowe 20żw
Obrazek
Kosiarz Dusz
Pomywacz
Posty: 42
Rejestracja: poniedziałek, 22 stycznia 2007, 20:56
Numer GG: 2527774
Lokalizacja: Od zawsze tu byłem

Post autor: Kosiarz Dusz »

Mnożenie dusz - (koszt 1000 dusz) co turę ogólna liczba twych dusz zostaje pomnożona przez 2k6, a wynik dodany do twojej ogólnej liczby dusz

Cofnięcie czasu - (koszt 1000 dusz) możesz cofnąć czas o dowolną liczbę tur lub sekund poświęcając określoną liczbę dusz (1 sekunda - jedna dusza, jedna tura - 60 dusz)

Zmiana formy - (koszt 300 dusz) wym."Odrzucenie" możesz raz na turę przeistoczyć pięć przedmiotów materialnych w eteryczne i na odwrót

Armageddon - (koszt jednorazowego użycia 700 dusz) wym. Mnożenie Dusz pozwala na wywołanie na całej mapie deszczu meteorytów

Telekineza - (koszt 250 dusz) możesz przenosić w odległości 50 m od siebie wszystkie nieożywione i materialne przedmioty i ciskać nimi z wyj. tych trzymanych przez graczy

Kosa :

Połączenie - (koszt 350 dusz) nie można pozbawić cię Kosy, aby ją schować, dematerializujesz ją i możesz ją przywołać lub odwołać w dowolnym momencie

Kosiarz - (koszt 200 dusz) posługujesz się Kosą jakbyś miał moc Broń biała na maksymalnym poziomie, możesz jednym ciosem powalać wrogów, wyprowadzać dowolnie długie kombinacje z mocnym atakiem na końcu i rozbijać Kosą drzwi, ew. słabsze ściany

Paraliż - (koszt 100 dusz) wym. Kosiarz raz na turę możesz sparaliżować dowolną istotę żywą ciosem Kosą, u istot materialnych nie działają odporności na ten cios

Ikony Przywołania:

Powinny się tu znależć wszystkie istoty, jakie mógł przywoływać pierwotny Upiór i Arcylicz z podwojeniem kosztów ich przywołania (w końcu u Arcylisza i Upiora to był jedyny sposób pozyskiwania sług, a tu jest on tylko dodatkowym, jeżeli dobrze cię zrozumiałem AC)
Czuję twą duszę...
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Niestety inaczej niż u tamtych Ikony Przywołania to nie to samo co czary starych liczów i upiorów. Tu tworzymy zupełnie coś nowego. Upiorna Księga Ikon ma limitowaną ilość stron, więc nie będzie wszystkich tamtych.

Ceny... myślę, że pozostaną takie jakie robię, wymyśliłem, że Upiór będzie oprócz tych tutaj czarów będą mogli odprawiać Rytuały i tak wskrzeszać sługi.
Obrazek
Kosiarz Dusz
Pomywacz
Posty: 42
Rejestracja: poniedziałek, 22 stycznia 2007, 20:56
Numer GG: 2527774
Lokalizacja: Od zawsze tu byłem

Post autor: Kosiarz Dusz »

No, to wydaje się super :P :P :P :P :P

Szata :


Odbicie - (koszt 240 dusz) wym.Eteryczność przy ataku jest 30%towa szansa na odbicie obrażeń zadanych przez przeciwnika w walce wręcz, zaś 45%towa szansa na odbicie pocisku przy ataku w walce na dystans

Ikony Przemiany (czy jakoś tak :mrgreen: )

Kopiowanie - (koszt 500 dusz) możesz raz na turę przemienić się w dowolną istotę, którą kiedyś zabiłeś lub opętałeś na dowolną ilość czasu

Wniknięcie - (koszt 470 dusz) możesz wniknąć w dowolny materiał nieorganiczny i stać się jego częścią, daje ci to cechy tej substancji

Mam również pomysł, żeby niektóre (te najpotężniejsze) moce były dostępne dopiero po "Odrzuceniu".
Czuję twą duszę...
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Dobry pomysł z tym "po Odrzuceniu". Nie chciałbyś zagrać w Call of Cthulhu tu na forum? Brakuje mi graczy :(

No i kilka nowości:

VII Ikony Rozdziału Przywołania

1. Ponury Żniwiarz
a) Koszt: 200 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Upiór - Żniwiarz
- Pochodzenie: Otchłań - Lochy
- Ilość maksymalna: 1
- Żywotność: 10
- Siła: 5
- Szybkość: 5
- Wielkość: Średnia - Upiór
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Nadzwyczajne Zdolności Walki Bronią Białą (+5 posługiwania się)
- Kosa Ponurego Żniwiarza (tylko on może się swoją posługiwać; nie ma kar za używanie tej broni)
- Lata
- Przenikalność Nieorganiczna (może przenikać przez nieruchome materie)
- Lokalizator (może lokalizować wyznaczony cel, choć Upiór który nim włada nie ma tych informacji)
- Po wykonaniu zadania wraca do Upiora i odzyskuje wszystkie siły w jednym momencie gotowy do dalszej akcji
d) Strona UKI: 51
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +2 GE
f) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- dodatkowe 5 punktów Żywotności
- Ponury Żniwiarz teraz może pełnić także funcje osobistej ochrony - atakuje każde pierwsze bezpośrednie zagrożenie Upiora

2. Ogar Piekieł
a) Koszt: 100 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Zwierzę - Magia
- Pochodzenie: Otchłań - Równiny
- Ilość maksymalna: 2
- Żywotność: 3
- Siła: 3
- Szybkość: 3
- Wielkość: Średnia - Czworonóg
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Odporność na Ogień (-5obr od Ognia)
d) Strona UKI: 52
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
f) Koszt udoskonalenia: 150 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- Ogary Piekieł mogą latać z szybkością 3

3. Trujący Pomiot
a) Koszt: 150 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Zwierzę - Mutacja
- Pochodzenie: Otchłań - Równiny
- Ilość maksymalna: 2
- Żywotność: 5
- Siła: 3
- Szybkość: 3
- Wielkość: Średnia - Czworonóg
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Trująca Powłoka - każde dotknięcie istoty organicznej zadaje tej istocie 5 Obrażeń od Trucizny
- Całkowita Odporność na Truciznę
d) Strona UKI: 53
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
f) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- raz na 2 tury/minuty może zrobić wokół siebie chmurę Trucizny
- chmura Trucizny ma zasięg 3 metrów i utrzymuje się przez dwie tury
- chmura Trucizny zadaje co turę/minutę 5 Obrażeń od Trucizny istotom organicznym

4. Wybuchający Gnijący
a) Koszt: 50 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Nieumarły - Żywy Trup - Gnijący
- Pochodzenie: Nekropolia Maksimum
- Ilość maksymalna: 5
- Żywotność: 1
- Siła: 1
- Szybkość: 1
- Wielkość: Średnia - Humanoid
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Po śmierci lub detonacji świadomej wybucha
- Wybuch to kula ognia o średnicy 4m
- Wszystko w kuli ognia dostaje 5 Obrażeń od Ognia
d) Strona UKI: 54
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
f) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- Maksymalna ich ilość rośnie do 10

5. Pochłaniacz
a) Koszt: 250 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Eteryczny - Demon Zwykły
- Pochodzenie: Otchłań - Twierdza Demonów
- Ilość maksymalna: 1 (tylko 1 w danym momencie może w ogóle istnieć)
- Żywotność: 10
- Siła: 5
- Szybkość: 4
- Wielkość: Duża - Demon
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Może połknąć jedną istotę średniej wielkości na turę/minutę
- Jedząc istoty regeneruje swoje Żw
- Jego zęby są niezniszczalne
- Jego zęby zadają 10 obrażeń jednym uderzeniem
d) Strona UKI: 55
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +5 GE
f) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- Może połykać do trzech istot średniej wielkości

6. Odór
a) Koszt: 250 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Materialny - Demon Żółciowy
- Pochodzenie: Otchłań - Twierdza Demonów
- Ilość maksymalna: 1 (tylko 1 w danym momencie może w ogóle istnieć)
- Żywotność: 15
- Siła: 7
- Szybkość: 1
- Wielkość: Średnia - Demon
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Trująca Powłoka - każde dotknięcie istoty organicznej zadaje tej istocie 5 Obrażeń od Trucizny
- Całkowita Odporność na Truciznę
- Smród - każda żywa istota przebywająca w odległości 5m w danej turze/minucie otrzymuje 5 Obrażeń od Trucizny
- Gazowa Kula - możliwość 2 razy na turę/minutę wystrzelenie ze swojego ciała Gazowej Kuli; trafiony cel otrzymuje 5 Obrażeń od Trucizny
- Rogi - w walce wręcz Odór może nadziewać do dwóch wrogów o wielkości Średniej na swoje długie Rogi
- Brak nóg - Odór nie posiada nóg, porusza się na swoich masywnych ramionach i łapach
d) Strona UKI: 56
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +5 GE
f) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- Możliwość wystrzelenia 2 dodatkowych Gazowych Kul
- Odór może przywołać jednego swojego Trującego Pomiota



w drodze 9 nowych stworów do tych Ikon
Obrazek
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

7. Napalony Żniwiarz
a) Koszt: 150 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Upiór - Żniwiarz
- Pochodzenie:
- Ilość maksymalna: 1
- Żywotność: 10
- Siła: 5
- Szybkość: 5
- Wielkość: Średnia - Upiór
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Nadzwyczajne Zdolności Walki Bronią Białą (+5 posługiwania się)
- Kosa Napalonego Żniwiarza (tylko on może się swoją posługiwać; nie ma kar za używanie tej broni)
- Lewituje (nie wyżej niż 5m ponad jakąkolwiek powierzchnię materialną)
- Całkowita Odporność na Ogień
- Płomienny Szał (raz na turę/minutę Napalony Żniwiarz może zamienić się na moment w kulę ognia o średnicy 3 metrów)
- Po wykonaniu zadania wraca do Upiora i odzyskuje wszystkie siły w jednym momencie gotowy do dalszej akcji
d) Strona UKI: 57
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +2 GE
f) Koszt udoskonalenia: 50 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- Kosa Napalonego Żniwiarza może dodatkowo wystrzelić Kulę Ognia zadającą 5 obrażeń od Ognia

8. Szkielet Murraj
a) Koszt: 50 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Nieumarły - Szkielet
- Pochodzenie: Nekropolia Maksimum
- Ilość maksymalna: 5
- Żywotność: 3
- Siła: 3
- Szybkość: 2
- Wielkość: Średnia - Humanoid
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Powrót (Szkielet naprawia się sam po turze od zniszczenia chyba że jego Kości zostały zdezintegrowane lub zamienione w proszek/popiół)
- Umiejętność posługiwania się Szablą do Rzucania
- Posiada Szablę do Rzucania (i walki bronią białą)
d) Strona UKI: 58
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
f) Koszt udoskonalenia: 50 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- dodatkowe 3 punkty Żywotności
- dodatkowe 2 punkty Siły
- dodatkowe 2 punkty Szybkości

9. Szkielet Łucznik
a) Koszt: 50 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Nieumarły - Szkielet
- Pochodzenie: Nekropolia Maksimum
- Ilość maksymalna: 5
- Żywotność: 3
- Siła: 1
- Szybkość: 4
- Wielkość: Średnia - Humanoid
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Powrót (Szkielet naprawia się sam po turze od zniszczenia chyba że jego Kości zostały zdezintegrowane lub zamienione w proszek/popiół)
- Umiejętność posługiwania się Długim Łukiem
- Posiada Długi Łuk (dziesięć potężnych strzał na turę (3obr))
d) Strona UKI: 59
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
f) Koszt udoskonalenia: 50 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- Lewituje (nie wyżej niż 5m ponad jakąkolwiek powierzchnię materialną)

10. Duch Zwiadowca
a) Koszt: 5 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Materia Duchowa
- Pochodzenie: Nekropolia Maksimum - Więzienie Dusz
- Ilość maksymalna: 1
- Żywotność: 1
- Siła: 0
- Szybkość: 10
- Wielkość: Średnia - Upiór
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Lata
- Przenikanie Materii
- Jakiekolwiek obrażenia, które go dosięgną niszczą go
d) Strona UKI: 60
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
f) Koszt udoskonalenia: 5 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- jeden dodatkowy Duch Zwiadowca w jednym czasie

11. Gnilec
a) Koszt: 250 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Nieumarły - Żywy Trup - Zwierzę
- Pochodzenie: Nekropolia Maksimum - Okolica
- Ilość maksymalna: 5
- Żywotność: 25
- Siła: 3
- Szybkość: 6
- Wielkość: Duża - Ptak
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Lata
- Atak dziobem (5obr zwykłych)
- Porwanie (może pazurami złapać dowolną istotę mniejszą lub taką samą jak Średni Humanoid)
d) Strona UKI: 61
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +4 GE
f) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- Wzmocniona Skóra (Gnilec otrzymuje 3 punkty Wytrzymałości na wszelkie ataki)

12. Jeździec Gnilców
a) Koszt: 150 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Nieumarły - Żywy Trup
- Pochodzenie: Nekropolia Maksimum
- Ilość maksymalna: 5
- Żywotność: 5
- Siła: 3
- Szybkość: 3
- Wielkość: Średnia - Humanoid
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- posiada Kuszę Lodu (5 strzał na turę/minutę; zadają 5 Obrażeń od Lodu przy trafieniu)
- Jazda na Gnilcu (jeśli Upiór posiada Gnilca wśród swojej Świty automatycznie dosiada go)
- Śmierć Gnilca (jeśli wróg posiada Gnilca bez Jeźdźca Jeździec Gnilców może zniszczyć takiego Gnilca (jednego na turę, musi być w zasięgu wzroku)
d) Strona UKI: 62
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +2 GE
f) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- Odrzucenie (raz na 2 minuty/tury może Odrzucić na odległość 10m wszelkie istoty nie-Gnilców od siebie)

13. Mały Czarny Smok
a) Koszt: 350 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Smok - Dziecko
- Pochodzenie: Otchłań - Równiny
- Ilość maksymalna: 1
- Żywotność: 50
- Siła: 10
- Szybkość: 4
- Wielkość: Duża - Smok
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Może połknąć jedną istotę średniej wielkości na turę/minutę
- Lata
- Atak ogonem (10obr zwykłych)
- Całkowita Odporność na Ogień
- Chciwość (duże ilości złota sprawią że tylko ich będzie pragnął, nie będzie wtedy słuchał jakichkolwiek rozkazów)
- Złośliwość (będzie przekręcał rozkazy jak tylko będzie mógł, trzeba niezwykle precyzyjnie się wyrażać do niego)
d) Strona UKI: 63
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +10 GE
f) Koszt udoskonalenia: 150 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- Chciwość znika
- Złośliwość znika
- Zionięcie Ogniem (raz na turę/minutę może zionąć ogniem na odległość 10 metrów (10 obr od Ognia))

14. Krzycząca Dama
a) Koszt: 150 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Upiór - Sługa Ciemności
- Pochodzenie: Nekropolia Maksimum
- Ilość maksymalna: 1
- Żywotność: 4
- Siła: 0
- Szybkość: 1
- Wielkość: Średnia - Humanoid
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Soniczny Atak (2 razy na turę/minutę, odległość 25m, 10 obrażeń od Magicznego Dźwięku)
- Odrzucenie (raz na 2 minuty/tury może Odrzucić na odległość 10m wszelkie istoty nie-Gnilców od siebie)
- Soniczny Szał (raz na turę/minutę może zniszczyć budynki wokół niej (promień 20 metrów))
d) Strona UKI: 64
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +4 GE
f) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- dodatkowe 6 punktów Żywotności
- dodatkowe 3 Soniczne Ataki na turę/minutę
- dodatkowe Odrzucenie na turę/minutę


ps. jeszcze Piechur Ciemności, ale niedokończyłem a muszę już znikać :wink:
Obrazek
Kosiarz Dusz
Pomywacz
Posty: 42
Rejestracja: poniedziałek, 22 stycznia 2007, 20:56
Numer GG: 2527774
Lokalizacja: Od zawsze tu byłem

Post autor: Kosiarz Dusz »

Strażnik Czasu
koszt 250 dusz
żywotność:5
siła:4
szybkość:7
Wielkość - Mała-Humanoid
-Cofnięcie Czasu (raz na turę może wytworzyć Wir Czasu na mapie, który cofnie czas o wybraną ilość tur lub sekund za dusze w cenie:
1 dusza - 1 sekunda
1 tura - 60 dusz)
-Postarzenie/Odmłodzenie(raz na turę Strażnik może postarzeć lub odmłodzić dany przedmiot lub istotę (można zmienić małego czarnego smoka w Czarnego Smoka, statystyki ty AC wymyśl)
koszt udoskonalenia:150 dusz
-Strażnik Czasu może spowolnić dla wszystkich i wszystkiego czas z wyjątkiem Upiora i jego sług
-szybkość Strażnika +3
-może przepowiedzieć przyszłość raz na turę(gracz wie co się może stać jeżeli wykona daną czynność)

A jak się w CoC gra w ogóle :?: :?: :roll: :roll:
Jak będzie ciekawie to z chęcią zagram :P :P :P
Czy masz na myśli tę sesję, która stoi od pół roku :?: :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock: :shock:
Czuję twą duszę...
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

tą którą stoi od tygodnia, nie od pół roku :P


ps. moc manipulacji czasu nie wchodzi w rachubę przynajmniej jak na grę na forum; na żywo to może wyjść tutaj nie bardzo :(
Obrazek
Kosiarz Dusz
Pomywacz
Posty: 42
Rejestracja: poniedziałek, 22 stycznia 2007, 20:56
Numer GG: 2527774
Lokalizacja: Od zawsze tu byłem

Post autor: Kosiarz Dusz »

Już podałem swą postać na rekrutację :P :P :P , mam nadzieję, że nie za mocna :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Siewca Zarazy (koszt 350 dusz)
Większy Demon
Maksymalna ilość : tyle ile poziomów ma gracz dzielone przez 5
Opis:Siewcy Zarazy mają napęczniałe, jednookie twarze, które łypią z wygłodzonych ciał o korpulentnych brzuchach, wypełnionych porozrywanymi organami wewnętrznymi. Czasami znani jako Roznosiciele Plag, wyliczają choroby, zarazy i plagi świata w donośnych chorałach, bulgoczących i rozbrzmiewających echem z wypełnionych ostrymi kłami ust. Te robacze pomioty nie odczuwają bólu, bo same są wcieleniem powolnej śmierci, delirium i palącego głodu.

Cechy:
Żywotność: 20
Siła: 10
Szybkość: 5
Wielkość: Duża - Demon (20 m wysokości)
Cechy specjalne:

Dech Śmierci - raz na turę Siewca może wypuścić z trzewi zabójcze gazy gnilne na odległość 7m, a szerokość 2m

Chorał Zagłady - jeżeli Siewców jest co najmniej trzech, mogą utworzyć upiorny chorał, który powoduje ucieczkę wszystkiego, co żywe (szczegóły co do tekstu chorału w Opisie)

Koszt Udoskonalenia : 350 dusz

Zaraza - wokół Siewcy znajduje się trzymetrowa chmura wszelkich chorób tego świata, która zabija wszystkich nieuodpornionych na nie, atakowani automatycznie chorują na trąd i inne paskudne choroby, a ci, którzy zetkną się nieosłoniętym ciałem z Siewcą, giną w przeciągu pięciu tur, jeżeli nie znajdą antidotum


Czekam AC na kolejne pomysły :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Czuję twą duszę...
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Jeszcze twoich nie włożyłem do notatnika, ale zapewne niedługo tam trafią, trochę nie siedziałem przy kompie.

IX Ikony Rozdziału Stworzenia

1. Ożywione Zwłoki
a) Koszt: 50 dusz (za aktywacje plus każdorazowo: 25 dusz)
b) Opis:
- Rodzaj Stworzenia: Konstrukt - Organiczny
- Żywotność: 1
- Siła: 1
- Szybkość: 1
- Wielkość: Średni - Humanoid
c) Dodatkowe moce istoty:
- istota zostaje zniszczona gdy jest przepołowiona w poziomie
d) Wymagane materiały:
- kompletne zwłoki (sztuk: 1)
e) Strona UKI: 73
f) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
g) Koszt udoskonalenia: 50 dusz
h) Efekty udoskonalenia:
- dodatkowy 1 punkt Żywotności
- Pływanie (może dowolnie poruszać się w wodzie z Szybkością 1)

2. Mięsny Golem
a) Koszt: 100 dusz (za aktywacje plus każdorazowo: 100 dusz)
b) Opis:
- Rodzaj Stworzenia: Konstrukt - Organiczny
- Żywotność: 5
- Siła: 5
- Szybkość: 1
- Wielkość: Średni - Humanoid
c) Dodatkowe moce istoty: brak
d) Wymagane materiały:
- kompletne zwłoki (sztuk: 5)
e) Strona UKI: 74
f) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
g) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
h) Efekty udoskonalenia:
- Paszcza Chaosu (każdy Mięsny Golem może przemienić siebie w Paszczę Chaosu i zjeść dowolną mniejszą niż Dużą istotę, której zada tym samym 25 obrażeń od Kwasu; po tej akcji Mięsny Golem ulega zniszczeniu)

3. Ruchome Ostrza
a) Koszt: 300 dusz (za aktywacje plus każdorazowo: 50 dusz)
b) Opis:
- Rodzaj Stworzenia: Konstrukt - Machina Bojowa
- Żywotność: 15
- Siła: 5
- Szybkość: 3
- Wielkość: Średni - Słup na pajęczych nogach
c) Dodatkowe moce istoty:
- Przyspieszenie (w każdej turze kręcenia przybywa 1 punkt Siły do docelowej Siły 10)
- Atak Stojący (Ruchome Ostrza nie mogą atakować w ruchu)
d) Wymagane materiały:
- Miecz (sztuk: 4)
- Drewno lub Stal (na słup)
- Metal (na nogi)
e) Strona UKI: 75
f) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
g) Koszt udoskonalenia: 200 dusz
h) Efekty udoskonalenia:
- Wirówka (Ruchome Ostrza odrazu mają Siłę 10)

4. Upiorny Karabin
a) Koszt: 200 dusz (za aktywacje plus każdorazowo: 100 dusz)
b) Opis:
- Rodzaj Stworzenia: Specjalne - Konstrukt Eteryczny
- Żywotność: 1
- Siła: 0
- Szybkość: 0
- Wielkość: Malutki - Broń Palna
c) Dodatkowe moce istoty:
- Wystrzeliwuje Magiczne Materialnoeteryczne Pociski (3 obrażenia zwykłe plus 3 obrażenia od Magii)
- Tylko istoty Eteryczne mogą używać
d) Wymagane materiały:
- Materia Duchowa (kilogram)
- Broń palna
- Pocisk (sztuk: 22)
e) Strona UKI: 76
f) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +5 GE
g) Koszt udoskonalenia: dusz
h) Efekty udoskonalenia:

5. Pajęczy Wybuch
a) Koszt: 200 dusz (za aktywacje plus każdorazowo: 100 dusz)
b) Opis:
- Rodzaj Stworzenia: Konstrukt - Mechaniczny
- Żywotność: 5
- Siła: 1
- Szybkość: 5
- Wielkość: Mały - Ładunek Wybuchowy
c) Dodatkowe moce istoty:
- Detonacja (Pajęczy Wybuch wybucha przy zetknięciu z ofiarą 10 obrażeń od Ognia)
- Pułapka (Pajęczy Wybuch może stać w jednym miejscu lub szukać samodzielnie ofiar)
d) Wymagane materiały:
- dowolne Mechaniczne ustrojstwo
- Ładunek Wybuchowy (sztuk: 1)
e) Strona UKI: 77
f) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
g) Koszt udoskonalenia: 50 dusz
h) Efekty udoskonalenia:
- Czujnik (Pajęczy Wybuch widzi wszelkie istoty Niewidzialne)

6. Gliniany Golem
a) Koszt: 100 dusz (za aktywacje plus każdorazowo: 50 dusz)
b) Opis:
- Rodzaj Stworzenia: Konstrukt - Natura
- Żywotność: 15
- Siła: 6
- Szybkość: 1
- Wielkość: Średni - Humanoid
c) Dodatkowe moce istoty: brak
d) Wymagane materiały:
e) Strona UKI: 78
f) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
g) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
h) Efekty udoskonalenia:
- Podziemny Ruch (Gliniane Golemy mogą podróżować przez glebę)



X Ikony Rozdziału Przemieniania

1. Upiorny Wojownik
a) Koszt: 200 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Stworzenia: Upiór - Sługa Ciemności
- Żywotność: bez zmian
- Siła: +2
- Szybkość: +2
- Wielkość: Średni - Humanoid
c) Dodatkowe moce istoty:
- Bez Latania
- Materialny (nawet jeśli Upiór jest po "Odrzuceniu")
d) Co można tak przemieniać:
- Upiór rzucający czar
- dowolny inny Upiór ze Świty Upiora
e) Strona UKI: 88
f) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
g) Koszt udoskonalenia: 200 dusz
h) Efekty udoskonalenia:
- To samo Przemienienie może działać na trzy dowolne przyjazne Upiory i Upiora rzucającego

2. Skrzydła
a) Koszt: 200 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Stworzenia: Dowolny
- Żywotność: bez zmian
- Siła: bez zmian
- Szybkość: +4 w powietrzu
- Wielkość: Dowolny
c) Dodatkowe moce istoty:
- Lata (dodaje skrzydła dowolnej istocie)
d) Co można tak przemieniać:
- Każdą istotę ruchomą
- Limit do 5 istot
e) Strona UKI: 89
f) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +2 GE
g) Koszt udoskonalenia: 200 dusz
h) Efekty udoskonalenia:
- Limit zwiększa się do 20 istot

3. Ciecz
a) Koszt: 500 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Stworzenia: Specjalny - Ciekły Potwór
- Żywotność: suma
- Siła: suma
- Szybkość: 5
- Wielkość: Olbrzymi - Robak
c) Dodatkowe moce istoty:
d) Co można tak przemieniać:
- Wszystkie przyjazne istoty organiczne
- Upiór rzucający czar
e) Strona UKI: 90
f) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +20 GE
g) Koszt udoskonalenia: 200 dusz
h) Efekty udoskonalenia:
- Możliwość natychmiastowego przemieszczania się z i do każdego środowiska ciekłego

4. Gaz
a) Koszt: 500 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Stworzenia: Specjalny - Gazowy Potwór
- Żywotność: suma
- Siła: suma
- Szybkość: 5
- Wielkość: Olbrzymi - Robak
c) Dodatkowe moce istoty:
d) Co można tak przemieniać:
- Wszystkie przyjazne istoty organiczne
- Upiór rzucający czar
e) Strona UKI: 91
f) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +20 GE
g) Koszt udoskonalenia: 200 dusz
h) Efekty udoskonalenia:
- Możliwość natychmiastowego przemieszczania się z i do każdego środowiska gazowego
Obrazek
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

XI Ikony Rozdziału Transportu

1. Teleportacja
a) Koszt: 150 dusz
b) Odloty: Skądkolwiek
c) Przyloty: Dokądkolwiek (gdzie nie ma przeszkód)
d) Opis:
- pojawiają się błękitne błyski wokół Upiora
- przez sekundę stoi w miejscu polegając tylko na swoim pancerzu i aurach
- znika w niebieskiej poświacie
- gdziekolwiek się pojawi musi stać bez ruchu kolejne 5 sekund aż zniknie niebieska poświata
e) Strona UKI: 95
f) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +5 GE
g) Koszt udoskonalenia: 300 dusz
h) Efekty udoskonalenia:
- teleportacja działa również na świtę Upiora

2. Przejście Astralne
a) Koszt: 150 dusz
b) Odloty: Tylko otwarta przestrzeń
c) Przyloty: Dokądkolwiek
d) Opis:
- działa tylko na 10 istot materialnych w zasięgu wzroku Upiora
- jeśli są to istoty wrogie same wybierają gdzie się znajdą ale musi to być conajmniej 100m od Upiora rzucającego
- każda istota może spędzić najwyżej 2 minuty/tury na Plenum Astralnym ale wtedy pojawia się w losowym miejscu
- na Plenum Astralnym istoty są bezpieczne i nieruchome
e) Strona UKI: 96
f) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +5 GE
g) Koszt udoskonalenia: dusz
h) Efekty udoskonalenia:

3. Wir Eteryczny
a) Koszt: 400 dusz
b) Odloty: Skądkolwiek
c) Przyloty: To samo miejsce
d) Opis:
- otwiera się prawie niewidoczny wir o zasięgu 20m od Upiora
- wszystkie istoty nad wirem czują spadanie, nie działa latanie
- każda istota sama wybiera kiedy wraca lecz nie dalej niż 3 minuty/tury
- po powrocie każda istota, która wpadła do wiru jest eteryczna
e) Strona UKI: 97
f) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +100 GE
g) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
h) Efekty udoskonalenia:
- zasięg zwiększa się do 30m wokół Upiora
Obrazek
Kosiarz Dusz
Pomywacz
Posty: 42
Rejestracja: poniedziałek, 22 stycznia 2007, 20:56
Numer GG: 2527774
Lokalizacja: Od zawsze tu byłem

Post autor: Kosiarz Dusz »

Proponuję, aby po wykupieniu wszystkich ulepszeń dla danego działu UKI stała się dostępna jakaś potężna moc, która jest najpotężniejszą z danego działu (np. z działu Przywołania jakaś potężna istota, no choćby Balrog :twisted: :twisted: )

I przy okazji, AC, opisz dokładnie mi te rytuały przywołania sług :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

I jeszcze coś. Jestem bardzo napalony. I to dosłownie. Mam wysoką gorączkę i ledwo żyję :cry: :cry: :cry: :cry:
Czuję twą duszę...
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Te twoje rytuały? Jasne, jak znajdę odrobinę czasu i równocześnie chęci. Być może jutro.

A chorobą się nie martw, do swojego pogrzebu wyzdrowiejesz napewno.
Obrazek
Kosiarz Dusz
Pomywacz
Posty: 42
Rejestracja: poniedziałek, 22 stycznia 2007, 20:56
Numer GG: 2527774
Lokalizacja: Od zawsze tu byłem

Post autor: Kosiarz Dusz »

Umiejętności:

Ogniomistrz (koszt 350 dusz) wym. Infernalistyczna Powłoka - możesz kontrolować całkowicie (także gasić i rozniecać) cały ogień w zasięgu wzroku, nie można się poruszać używając tej mocy, ogień wytwarzany przez ciebie ma barwę ciemnoniebieką i jest Ogniem Umarłych, który nie daje ciepła istotom żywym, ale może je spalić jak zwykły ogień
Koszt Udoskonalenia: 250 dusz
- teraz możesz przejmować ogień kontrolowany przez kogoś innego, możesz regulować temperaturę ognia w twojej kontroli, możesz go skupiać i rozpraszać, a nawet sprężać do małych rozmiarów, cisnąć w cel i w odpowiednim momencie uwolnić, możesz wywoływać pożary i Burze Ognia trwające do odwołania na wybranym obszarze, możesz pokryć się powłoką ognia o grubości do 5m lub stać się kulą ognia o średnicy do 10m, jesteś całkowicie odporny na ogień, możesz tworzyć Kule Ognia o rozmiarach max. 100m średnicy, jesteś odporny na ogień

PS: Napisałem tylko ułamek możliwości tej mocy, a i to po to, aby uświadomić niektórych (nie tylko będących walczyć tą rasą), co to znaczy "całkowita kontrola nad ogniem" (udoskonalenie znacznie zwiększa jej moc)

Pochłaniacz dusz (koszt 300 dusz) wym. "Odrzucenie" - pozwala na zbieranie materii duchowej z zabłąkanych dusz (1 zwykła dusza - 0,1 kilograma materii duchowej)
Koszt udoskonalenia:300 dusz
Efekt udoskonalenia:teraz każda zebrana przez ciebie dusza liczy się jako 10 dusz)

Mnożenie dusz (koszt 500 dusz) - teraz co turę zasób przechowywnaych przez ciebie dusz powiększa się dwukrotnie
Koszt udoskonalenia:300 dusz
Efekty udoskonalenia:teraz zasób przechowywanych przez ciebie dusz jest powiększany co dwie tury pięciokrotnie

Szata:

Co do Szaty to dodaję jeszcze, że jest wykonana w całości z materiału, buty też, ale jest odporna na te czynniki, które normalnie by ją rozwaliły (AC napisał czym ją można zniszczyć/uszkodzić), a ponieważ jest wykonana z materiału, to niemal nie wydaje dżwięków przy poruszaniu się, kiedy jest założona

Wyciszenie (koszt 230 dusz) - teraz nie wydajesz żadnych, nawet najmniejszych dżwięków przy poruszaniu się (z dowolną prędkością, przy lataniu, pływaniu i innych tego typu czynnościach i podnoszeniu przedmotów również), jeżeli nie chcesz tych dżwięków wydawać

Szatę,Kosę i Księgę możesz odtworzyć za 50 dusz z zachowaniem ulepszeń 5 tur od momentu ich zniszczenia

Ostateczna moc UKI z rozdziału Przywołania:
Armia Apokalipsy (koszt 300 dusz) wym. wszystkie moce z rozdziału Przywołania - możesz mieć nieograniczoną ilość sług, każdy sługa kosztuje o połowę mniej niż przed nabyciem tej mocy, moc dostępna dopiero po "Odrzuceniu"

Rozdział Transportu

Przeskok (koszt 250 dusz) wym. Teleportacja -
Odloty:dowolne miejsce
Przyloty:dowolne miejsce
-Upiór może błyskawicznie przenieść się na dowolne miejsce na maksymalnie 5 sekund, po czym wraca w miejsce, z którego wykonał przeskok
Koszt udoskonalenia:100 dusz
Efekty udoskonalenia:
-maksymalny dstępny okres przebywania w miejcu, gdzie się przeniosło zwiększa się do 10 sekund
- możesz wykonać dowolną ilość przeskoków następujących od razu po kolejnym użyciu tej mocy bez potrzeby wracania do punktu startu, po zakończeniu sekwencji wracasz do miejsca, gdzie po raz pierwszy użyłeś tej mocy

Lewitacja (koszt 100 dusz) - możesz latać z prędkością maksymalną 10
Koszty udoskonalenia:50 dusz
Efekty udoskonalenia: możesz w powietrzu wykonywać wszystkie czynności dostępne na ziemii, możesz przenikać materię nieorganiczną nieruchomą

Oto mnie nagle oświeciło i MAM GENIALNĄ MOC DLA UPIORA:

Cmentarz (koszt 650 dusz) wym."Odrzucenie" - możesz stworzyć cmentarz o powierzchnii 200m x 200m, który będzie ci odtąd stale przynosił zyski w skali 1 tura/100 dusz, pojawiają się one w cenrum cmentarza (w obelisku zwanym Kamieniem Dusz)
Koszt udoskonalenia I - 200 dusz
Efekty udoskonalenia I - od teraz cały cmentarz spowity jest mgłą, Upiór władający cmentarzem odzyskuje tam stale żywotność w skali 1 tura/10 żywotności
Koszt udoskonalenia II - 250 dusz, wym. Armia Apokalipsy
Efekty udoskonalenia II - co turę na cmentarzu powstaje 20 Wybuchających Gnijących, teraz cmentarz chroni również pięciu Ponurych Żniwiarzy i jeden Gnilec razem z Jeźdźcem Gnilców na grzbiecie, przyrost dusz na turę zwiększa się do 1 tura/200 dusz
Koszt udoskonalenia III - 600 dusz
Efekty udoskonalenia III - Cmentarz przeistacza się w Nekropolię, Kamień Dusz zamienia się w Piramidę Ducha, odtąd Kamień Dusz znajduje się w jej centrum i stamtąd pobiera się dusze, na szczycie Piramidy pojawia się świecący zielony kryształ, który strzela potężnym promieniem w przeciwników (1 strzał/30 obrażeń, 30-sekundowe odstępu między wystrzałami, eksplozja promienia o zasięgu 30m, trafienie powala przeciwnika, a niekiedy także ogłusza)
Koszt udoskonalenia IV - 1000 dusz
Efekty udoskonalenia IV - teraz co turę powstaje również 10 Szkieletów Murrajów oraz 5 Ponurych Żniwiarzy, obrona zwiększa się do 10 Ponurych Żniwiarzy, 5 Jęźdżców Gnilców na Gnilcach, potężny mur obronny oraz wieżyczki z kryształami rozmieszczone w 10-metrowych odstępach, które wystrzałem zadają 20 obrażeń, na murach jest w sumie 20 Szkieletów Łuczników, na cmentarzu stoi 5 Pochłaniaczy i 5 Odorów, ilość dusz zwiększa się do 1 tura/500 dusz
Koszt udoskonalenia V - 1500 dusz
Efekty udoskonalenia - teraz Nekropolia lewituje nad ziemią, można tam się dostać jedynie po lewitujących platformach
Koszt udoskonalenia VI - 2000 dusz
Efekty udoskonalenia VI -raz na turę Nekropolia może się teleportować w dowolne miejsce, a wygląda to tak, że spowija ją nieprzenikniona mgła, która potem się rozwiewa i powstaje w miejscu, gdzie ma pojawić się Nekropolia, Nekropolia może również przemieszczać się z prędkością 1
Koszt udoskonalenia VII - 3000 dusz
Efekt udoskonalenia VII - co turę powstaje dodatkowo: 1 Pochłaniacz, 5 Napalonych Żniwiarzy, 1 Odór, 5 Gnilców z Jeźdźcami Gnilców na grzbiecie, powstaje skład ze wszystkim potrzebnym do robienia wszelkich przedmiotów, jakie możesz wykonywać (UKI rozdział Stworzenia), pojawiają się druty najeżone kolcami o długości do 50 m mogące atakować (15 obrażeń) i wiązać przeciwników oraz pojazdy i ściskać ich (10 obrażeń/1 tura)
Koszt Udoskonalenia VIII - 5000 dusz
Efekty udoskonalenia VIII - zasoby dusz zwiększają się do 1000 dusz/1 tura, tworzy się portal do Upiornego Wymiaru, możesz przez niego ściągać dowolne istoty ,raz na turę możesz przywołać jeden rodzaj istot w ilościach odpowiadających ich maksymalnej liczbie przed nabyciem mocy Armii Apokalipsy (tak samo ściągasz sługi służące do obrony Nekropolii) , w Nekropolii odzyskujesz teraz 20 żw na turę, a słudzy 5 żw, mgła otacza całą metropolię w zasięgu 50m (im bliżej centrum tym gęściej, na ciebie, twoje sługi i elementy obronne Nekropolii mgła nie działa)
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 2 kwietnia 2007, 16:36 przez Kosiarz Dusz, łącznie zmieniany 4 razy.
Czuję twą duszę...
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Tak jak już pisałem kiedyś: przesadzasz z ceną :P Pamiętaj, że na planszy przeciętnie jest około 1000 dusz. Mnie tu nie będzie przez jakiś czas ciągle. Moje gg to 4159090, oprócz mocy Upiór jest praktycznie gotowy, zacząłem też Cyborga od podstaw, ale to tylko "szkic".
Obrazek
Kosiarz Dusz
Pomywacz
Posty: 42
Rejestracja: poniedziałek, 22 stycznia 2007, 20:56
Numer GG: 2527774
Lokalizacja: Od zawsze tu byłem

Post autor: Kosiarz Dusz »

Bierz pod uwagę to, że Cmentarz/Nekropolia daje co turę określoną ilość dusz :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: . A przedtem mówiłeś tak w_ogóle, że na planszy jest średnio 3000 dusz :wink: :wink: :wink: :wink:

Dalsze udoskonalenia dla Nekropolii:

Koszt udoskonalenia IX: 7500 dusz
Efekty udoskonalenia IX:
- składzik z częściami zmienia się w Upiorny Warsztat, w którym pracuje 10 kreatorów mogących wytworzyć niemal wszystko w ciągu 1 tury lub dłużej, co zależy od skomplikowania danego przedmiotu/pojazdu (części ściągają przez Portal Astralny)
- można dokupić Kreatorów w cenie 100 dusz za jednego
- pojawiają się 22 Spaczone Ogniki (latanie, przenikanie, sz 15) , które mogą naprawiać dowolne elementy Nekropolii, przedmioty i pojazdy, można je dokupować w cenie 50 dusz za jednego
- rozmiar Nekropolii zwiększa się do 500m x 500m
Koszt udoskonalenia X: 10000 dusz
Efekty udoskonalenia X:
-Ostatnie udoskonalenie
-Upiór władający Nekropolią zawsze w wypadku zniszczenia go wskrzesza się w Nekropolii przy Kamieniu Dusz
-Aby zniszczyć Upiora całkowicie, trzeba zniszczyć Kamień Dusz i zabić samego Upiora
-rozmiar Nekropolii to teraz 1000m x 1000m
- teraz ilość dusz produkowanych przez Nekropolię co turę to 2000 dusz na turę
- teraz Szata, Kosa i UKI są przedmiotami niezniszczalnymi aż do czasu śmierci Upiora nimi władającego
- teraz sługom Upiora w Nekropolii regeneruje się 10żw/1 tura
- Kreatorzy mogą dowolnie wzmacniać, modyfikować, przebudowywać i rozbudowywać Nekropolię, mogą te czynności wykonywać też poza nią na innych przedmiotach, pojazdach lub budynkach
- Spaczone Ogniki mogą poruszać się poza Nekropolią i wykonywać wszystkie dostępne im czynności, mogą również leczyć inne istoty oraz siebie (20żw raz na turę), na 5m od nich wszystkie sojusznicze istoty/pojazdy/budynki odzyskują 10żw na turę
Czuję twą duszę...
ODPOWIEDZ