[Wojny Żywych Trupów] XVIII: Metropolis

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
Drake
Pomywacz
Posty: 24
Rejestracja: czwartek, 3 kwietnia 2008, 21:35
Numer GG: 6449636
Lokalizacja: Za tobą
Kontakt:

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVIII: Metropolis

Post autor: Drake »

No niech to ! Widać nie mam innego wyboru. Zabieram swoje sługi i ruszam do poczty po drodzę przejmując kogo i co się da. Po maszkarze udaję się w kierunku domów mieszkalnych od numerów 11 do 14.

p.s. Nic nie postowałem po jestem w klasie maturalnej i mieliśmy cały tydzień sprawdzianów, a przez weekend pisałem pracę z Niemca.
A.Z.S - Armia Zbawienia Szatana
nasze motto "Evil is the new Love "
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVIII: Metropolis

Post autor: t0m3ek »

Gramy jeszcze czy nie?
Meniyaki tsukete shinugaii!
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVIII: Metropolis

Post autor: M_M »

Tomek
Przejąłeś cały blok 11. Plus 15 sług. Przed domem pojawił się wojskowy helikopter. Siedzisz ze sługami w środku.
BlindKitty pisze:Blind
Najpierw każę spowolnić Czarnego Władcę,
Czy to rozsadne spowalniać samego siebie? :lol:

Blind, Tevery
Mściciel ściągnął Blinda z Teverego i zaczął z nim walkę wskutek czego Czarny stracił 1żw. Biały podbiegł do zielonego na odległość z której mógł go sparaliżować. Ten jednak zdąrzył zabić Mściciela. Biały stanął w miejscu zastanawiąjąc się co zrobić. Wtedy Czarny władca podbiegł do niego, chwycił za głowę białego, zamachnął się i roztrzaskał ją o podłogę szepcząc złośliwie - Trzeba było wykorzystać drugą część Tury

MORITURI TE SALUTANT!
Dzięki za grę

Blind zdobyłeś 5 poziomów. W wejściu stoi 6 zombie świętej pamięci białego. Mają jeden cel. Zabić cię. Z zombie walczących pod drzwiami zachrystii twój zwycięrzył.

Drake
W tych wojnach akcja nie toczy się tak szybko jak inne. Ruszyłeś w kierunku poczty. Przejąłeś 10 cywili ale pracowników nie dałeś rady (chowają się za zamkniętymi na kartę drzwiami, są tam też różne paczki). Masz lvl up.

Tomek:
Poziom: 7
Żywotność: 11
Ekwipunek: Nóż
Ilość sług: 74/75
Słudzy speclajni:
- Ochroniarz - żw2, s2, Strzelanie(broń palna)2, shotgun ~ 10 naboi
- Wredna Kucharka - Broń biała1, nóż kuchenny
- Student politechniki - Alkoholizacja1, Saper3
- 4*Policjant - Strzelanie(broń palna)1, pistoler ~ 12 naboi, kamizelka kuloodporna

Keizu:
Poziom: 3
Żywotność: 5/7
Ekwipunek:
Ilość sług: 33
Słudzy specjalni:
- Dresiarz - Strzelanie (broń palna)1; Alkoholizacja1; Piącha1; Broń biała1, ekw: stalowa rurka

Blind:
Poziom: 7
Żywotność: 8/11
Ekwipunek:
Zabitych: 12, Tevery
Ilość sług: 2/16
Słudzy specjalni:
- Armia Rydzyka - Napalony Żniwiarz1;Wytchnienie1;Objawienie2
- Zielony Moherowy Beret - Strzelanie (broń palna)4;Rozbrojenie1;Rambo2, ekw: Uzi ~ magazynek 25 naboi

Drake:
Poziom: 4
Żywotność: 8
Ekwipunek:
Ilość sług: 36/40
Słudzy specjalni:
- 4*Ochroniarz - Strzelanie(broń palna)2, pistolet ~ 12 naboi
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVIII: Metropolis

Post autor: t0m3ek »

Ponury Żniwiarz 4

Schodzę na dół ze swoimi, wysyłam ducha w pobliże helikoptera, żeby moja akcja przejęcia żołnierzy odbyła się jak najlepiej. Gdy będę już na dole, wysyłam 5 słabych zombie przodem, następnie leci reszta ze mną gdzieś w środku. Na wstępie przejmuje Żniwiarzem tylu ilu tylko mogę, pięciu nieprzemienionym wytrącam broń z rąk. Reszta ma się dziać podobnie jak z policjantami. Wysyłam też wszystkich policjantów do Keiza żeby go zabili jak najszybciej.
Meniyaki tsukete shinugaii!
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVIII: Metropolis

Post autor: BlindKitty »

Blind

Ponury Żniwiarz 3,4
Broń Biała 1,2
Rozbrojenie 1

Obydwa moje zombie wysyłam do zakrystii żeby zrobiły tam zadymę (czyt. przemieniły wszystko co da się przemienić). Biorę paczuszkę od księdza i wychodzę przed kościół, gdzie czekają zombie Białego - dwa rozwalam rozwalam mocą Ponurego Żniwiarza (Moherowego Mściciela i Armię Rydzyka), pozostałe atakuję kosą Ponurego. Jeśli uda się to załatwić, biegnę w stronę bloków mieszkalnych, starając się wypatrzeć które jeszcze nie opustoszały - i do tych wbijam
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVIII: Metropolis

Post autor: M_M »

Tomek
Helikopter lata nad budynkiem. Kiedy was zobaczył zaczął schodzic niżej i wyrzucił 4 liny po który zaczynają się zsuwać komandosi. Policjanci szukaja keziu i znajdą w następnej turze.

Blind
Bez problemu zabiłes sługi białego i ruszyłeś ku najbliższemu blokowi czyli 10. Był on jednak dość daleko więc zdąrzyłeś tylko dojść do jego drzwi. W zachrystii zginął ostatni członek armi rydzyka jednak Zielony Moher przejął piątke fanatycznych ministrantów. 6 zabitych, 5 przejętych. lvl w górę

Tomek:
Poziom: 7
Żywotność: 11
Ekwipunek: Nóż
Ilość sług: 74/75
Słudzy speclajni:
- Ochroniarz - żw2, s2, Strzelanie(broń palna)2, shotgun ~ 10 naboi
- Wredna Kucharka - Broń biała1, nóż kuchenny
- Student politechniki - Alkoholizacja1, Saper3
- 4*Policjant - Strzelanie(broń palna)1, pistoler ~ 12 naboi, kamizelka kuloodporna

Keizu:
Poziom: 3
Żywotność: 5/7
Ekwipunek:
Ilość sług: 33
Słudzy specjalni:
- Dresiarz - Strzelanie (broń palna)1; Alkoholizacja1; Piącha1; Broń biała1, ekw: stalowa rurka

Blind:
Poziom: 8
Żywotność: 9/12
Ekwipunek:
Questy:
- Troskliwy tatuś (dziecko znajduje się w bloku nr. 8)
Zabitych: 18, Tevery
Ilość sług: 6/21
Słudzy specjalni:
- 5*Fanatyczny Ministrant - Kamikaze1;Uzębienie1;Przenikalność1
- Zielony Moherowy Beret - Strzelanie (broń palna)4;Rozbrojenie1;Rambo2, ekw: Uzi ~ magazynek 25 naboi

Drake:
Poziom: 4
Żywotność: 8
Ekwipunek:
Ilość sług: 36/40
Słudzy specjalni:
- 4*Ochroniarz - Strzelanie(broń palna)2, pistolet ~ 12 naboi
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVIII: Metropolis

Post autor: t0m3ek »

Jeżeli istnieje taka możliwość to chcę Żniwiarzem przejąć pilota, który następnie ma zlecieć niżej. Komandosów na linach również próbuję przejąć myślą, a jak się nie uda to rozbrojenie i czekam aż zjadą na dół, gdzie mają się nimi zająć normalne sługi.
Meniyaki tsukete shinugaii!
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVIII: Metropolis

Post autor: BlindKitty »

Blind

Napalony Żniwiarz 1 (mogę mieć obydwu Żniwiarzy? jeśli nie to potem coś wykombinuję)

Ministranci włażą do bloku numer 10 z rozkazem przemienienia wszystkiego co tam znajdą, a co będzie żywe (ale jak tylko kogoś przemienią, jego wysyłają przodem, żeby była jak najmniejsza szansa że któryś zginie) - sam wraz z Zielonym Moherem jako obstawą lecę do bloku numer 8; sam szukam pociechy wikiariusza, a Zielony niech przejmuje co tylko da sie przejąć.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVIII: Metropolis

Post autor: M_M »

Tomek
Myślą przejąłeś wszystkich czterech komandosów. Helikopter odleciał kawałek po czym zaczął w was pikować wysuwając działka.


Blind
Twoi słudzy wycieli cały blok 10 zdobywając ci dwudziestoosobową armię. Zielony beret przejął 5 osób lecz syna nie znaleźliscie jeszce. 3lvl up.

Mozesz mieć dwóch zniwiarzy z tym ze nie wiem skąd wezmiesz napalonego bo ta moc go nie daje.

Tomek:
Poziom: 7
Żywotność: 11
Ekwipunek: Nóż
Ilość sług: 78/79
Słudzy speclajni:
- Ochroniarz - żw2, s2, Strzelanie(broń palna)2, shotgun ~ 10 naboi
- Wredna Kucharka - Broń biała1, nóż kuchenny
- Student politechniki - Alkoholizacja1, Saper3
- 4*Policjant - Strzelanie(broń palna)1, pistolet ~ 12 naboi, kamizelka kuloodporna
- 4*Komandos - Strzelanie(broń palna)3, M16 ~ 30naboi, kamizelka kuloodporna

Keizu:
Poziom: 3
Żywotność: 5/7
Ekwipunek:
Ilość sług: 33
Słudzy specjalni:
- Dresiarz - Strzelanie (broń palna)1; Alkoholizacja1; Piącha1; Broń biała1, ekw: stalowa rurka

Blind:
Poziom: 8
Żywotność: 9/12
Ekwipunek:
Questy:
- Troskliwy tatuś (dziecko znajduje się w bloku nr. 8)
Zabitych: 18, Tevery
Ilość sług: 41/56
Słudzy specjalni:
- 5*Fanatyczny Ministrant - Kamikaze1;Uzębienie1;Przenikalność1
- Zielony Moherowy Beret - Strzelanie (broń palna)4;Rozbrojenie1;Rambo2, ekw: Uzi ~ magazynek 25 naboi

Drake:
Poziom: 4
Żywotność: 8
Ekwipunek:
Ilość sług: 36/40
Słudzy specjalni:
- 4*Ochroniarz - Strzelanie(broń palna)2, pistolet ~ 12 naboi
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVIII: Metropolis

Post autor: t0m3ek »

Miałem zabić Keiza w tej rundzie :( to by mi dało 5 mocy.
Meniyaki tsukete shinugaii!
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVIII: Metropolis

Post autor: BlindKitty »

Blind

Napalony Żniwiarz 2
Rozbrojenie 2
Ponury Żniwiarz 5
(chodziło mi o umiejętności, nie o Żniwiarzy jako takich)

Szukam dalej synka wikariusza, a reszta zombie - wraz z nowo przemienionymi - robi tak: ministranci po jednym do najbliższych bloków, sprawdzają czy ktoś tam żyje, i ja rozkazuje 20 zwykłym przejście do jednego lub dwóch najbliższych bloków w których jeszcze są ludzie. A przy okazji przyzywam Ponurego Żniwiarza i wysyłam go na Drake'a.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Zablokowany