Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Kawairashii
Bombardier
Bombardier
Posty: 827
Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
Numer GG: 1074973
Lokalizacja: Sandland

Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]

Post autor: Kawairashii »

Welcome in Omega Town IV
Obrazek

     Słońce wstało nad Omega Town IV, rozświetlając ciemne chmury i prześwitując z pomiędzy nich na niebieskiego kolosa. Samotnego pośród puszczy, na maciupkiej w porównaniu do niego, wyspie. Wieczne burze nękające wyspę, spowodowane katastrofami ekologicznymi poprzedniego stulecia, spuszczały dzień w dzień niekończącą się strugę drobnego deszczu na Błękitny Okręg. Błękit owy („Blue Core/Celeste”) był kopułą połyskującą i iskrzącą się miejscami, tworzącą sztywny, skomplikowany i pozbawiony cielesności, kożuch. Było to okno nie do zbicia, tarcza reagująca z cieczami z zewnątrz, przez które żaden śmiertelnik nie mógł przejść. Twór ludzki zapewniający byt miliardom szarych ludzi, w tej okrutnej rzeczywistości. Świata nękanego trzęsieniami ziemi, burzami i wiecznymi, radioaktywnymi opadami atmosferycznymi. Ale czy taka była prawda? Już od wielu lat, nikt nie wychodził z Omegi, z tego co wiadomo była to jedna z siedmiu ostatnich koloni ludzkich, Ark mających uchronić ludzkość przed wymarciem. Samo miasto wielkości stanu, było budowane wzwyż, drapacze chmur stawiane jeden na drugim. Podział miasta na nowe i stare, nie stanowił jedynie problemu architektonicznego, a społecznego. Stąd powstały liczne nieścisłości co do teorii świata „Spoza” („Beyond”) i jego obecnego stanu. Nieliczni starali się przebyć Błękit, na własną rękę, jednak wiadomości z zewnątrz jak nie było tak i nie ma, a o śmiałkach słuch zaginął. Najwyższa Rada Omega Town z początku nie przeciwstawiała się wyjściu z miasta, w obliczu przeludnienia, jednak nie trwało długo nim wszelkie próby, oraz powstałe dotychczas organizacje zrzeszające zainteresowanych światem „Spoza”, zostały uciszone i znikły z pierwszych stron gazet. Porządek na powrót zagościł w Omedze. Istniejąca po wsze czasy iluzja słońca, i dolin traw umiejscowionych w formie hologramu na wewnętrznej powierzchni Błękitu, utrzymywała mieszkańców Omegi w kojącej świadomości bezpieczeństwa, tak podtrzymując relacje ludzkie jak i kryjąc prawdę przed ich oczyma, niezależnie, jaka by była.

     Perpetuum mobile, hipnotyczna maszyna, której zasada działania, wbrew znanym prawom fizyki, umożliwiała jej pracę w nieskończoność. Tą myślą kierowali się ojcowie założyciele projektu Omegi, która w pełni spełniała swoją rolę, karmiąc swymi owocami wszystkich jej mieszkańców. A przynajmniej tej wersji trzymała się rada w obliczu nacisków społeczeństwa, i wszelkich protestów. Ponieważ zamierzony ideał posiadał wadę. W ostatecznych kalkulacjach, doszła niewiadoma, którą jest czynnik ludzki.

     Z dokładniej niewiadomego źródła, wyłonił się narkotyk. Który rozpoczął cały ten cyrk, cyrk który bez interwencji ludzkiej nie został by rozdmuchany na taką skalę. Ponoć stworzony na bazie roślin wyrastających ze starego jeszcze podatnego na promieniowanie rejonu miasta, na granicach Błękitu. Jej właściwości halucynogenne, wprawiały zegar biologiczny człowieka w obłęd, przyprawiając o dostrzegalne ludzkim okiem zmiany genetyczne podatnych na nią narkomanów. Z dziwnego eksperymentu, narodził się trend początkujący nową erę.

     Od tego czasu dużo się zmieniło w Omedze. Prawa człowieka tak jak i sama jego natura uległy zmianie. Tolerancja między gatunkowa nabrała realnego znaczenia, gdyż z biegiem czasu, połowę społeczności ludzkiej przestała stanowić ludzi. Wydaje się że tak niedawno, ludzie pokrywali znany z książek, niebieski glob, ale jeśli wyjście na zewnątrz dawało tak wiele korzyści, to czemu Błękit nadal istniał? Anarchia zagościła na ulicach Omegi. Gdyż dzięki roślinom z zewnątrz ludzie przestali bać się nowego, któż wie, może i piękniejszego świata „spoza”.

     Rada miasta przeciwna, dewastowaniu ksiąg historii ludzkości, tą zarazą z zewnątrz, podjęła się drastycznych kroków. Została utworzona specjalna, Pancerna jednostka Policji („Pro Hound/Panzer Police”), której celem był ochrona czystości krwi, i wyłapywanie Specjalnych mutantów, o nadludzkich zdolnościach, zwanych również „wybrańcami” („Proxy/Chosen One”). Dokładnie w ten czas, losy starzejącej się Omegi miały zostać podzielone.
     Zaraza mogła każdego dnia zniknąć z ulic dzięki Policji Pancernej, przez co plan założycieli Omegi w reszcie dożyłby swego końca. Ludzie przeczekaliby wszelkie promieniowanie, w zamknięciu, nie skażając ludzkiej krwi, tak by na nowo odżyć w nowym pięknym świecie.
     Lub równie dobrze, tak zwana roślina życia mogła oczyścić ludziom umysły, i wprowadzić bez lęku w ten nowy świat, może i gorszy od tego, który znali z ksiąg, ale ich własny i wolny, nieograniczony ścianami, świat „spoza”.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Witam wszystkich zainteresowanych.
     Sprawa wygląda następująco. Nie uznaje się za dobrą MG, więc mam nadzieje że wybaczycie mi zmyślność zastosowanych przeze mnie rozwiązań. Pragnę uniknąć jakichkolwiek mechanik, liczb i rzutów kośćmi aby oprzeć grę na dającym mi największą rozkosz story tellingu, jednak bez tych „uproszczeń” gra ze mną mogła by się okazać kłopotliwa ze względu na mój brak praktyki w utrzymywaniu graczy w ryzach. Oprzemy się zatem na systemie wzajemnej współpracy i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Stosunki, Gracz & MG:
     Pragnę by gracze brali czynny udział, tak w uczestniczeniu w sesji jak jej prowadzeniu. Jako MG z miłą chęcią wysłucham wszelkich próśb, pomysłów, sugestii, jak i użyczę pomocnej dłoni w rozstrzyganiu sporów powstałych tak w czasie rekrutacji jak i gry. Topik rekrutacyjny będzie również stanowił miejsce komentarzy do sesji, zatem nalegam na czynne uczestniczenie w powstałych dyskusjach.
Powstanie pomysłu:
     Początkowo była to sesja opowiadająca pewną historię, jednak ostatecznie, zdając sobie sprawę z tak krótkotrwałych żywotów większości sesji, postanowiłam oprzeć sesje na czystym PvP. W końcu tak wiele opowieści, bazowało się na prostej idei Uciekiniera i podążającego jego tropem Łowcy, tworząc z potyczek dwóch osób fabułę na film, książkę, przedstawienie, bądź grę, i to całkiem dobre w swojej klasie.
Odgrywanie postaci:
     O ile chciałabym by postaci trzymały się swoich przekonań podczas ucieczki/pościgu, w walce, akrobacjach, skomplikowanych taktykach, flankowaniu czy wycofywaniu się, tak by akcja nie traciła tempa. O tyle również doceniałabym wszelkie próby interakcji ze światem, choćby najmniejsze jak dość ekscentryczne usposobienia poszczególnych bohaterów, okazywanie uczuć, emocji, dzielenia się podczas bieganiny po dachach budynków, poważnymi a czasem komicznymi, filozoficznymi przemyśleniami z partnerem, bądź samym ściganym/łowcą.
Z góry zakładałam, iż śmierć przeciwnika nie powinna być jedynym sposobem na ukończenie gry, by uniknąć banalnych sytuacji, kiedy to uciekinier ubrany jedynie w strój Adama, przestaje uciekać i stara się zabić przeciwnika schowanego w czołgu, pędzącego na niego na pełnym gazie.
     Nie, oczywiście różnica możliwości bohaterów nie będzie tak drastyczna, postaram się zbalansować możliwości grup uciekających i ścigających. Jednakże chce aby było jasne iż postaci nie powinny zachowywać się sztucznie. Sztuczne zachowanie odbieram jako; oschłość w stosunku do wyświadczającej nam przysługę osoby, niezmienna wola do walki po odniesieniu ran zdolnych powalić byka, niezłomna heroiczna postawa w obliczu samodzielnej walki z armią przeciwników, bądź toksyczne myśli względem każdej osoby która się odezwie w naszym towarzystwie. Byłam świadkiem wielu takich zagrań i chcę aby gracze byli świadomi iż jako MG nie będę tolerować sztuczności, zwłaszcza jeśli nie jest to uwzględnione w karcie postaci. Jeśli macie zamiar odgrywać waszą postać jako czepialską, bądź zadufaną w sobie, uzasadnionym byłoby umieszczenie tego w karcie postaci.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Update+
(-29-12-09-)

Czas rekrutacji i karty postaci:
     Na tą chwilę nie jestem pewna ile potrwa rekrutacja, więc do udziału w temacie rekrutacyjnym nie wymagam pisania żadnej karty postaci, to wszystko zostanie wyznaczone w Styczniu. A do tego czasu razem ustalimy, co będzie dla nas najistotniejsze w grze. Jeśli już w tym punkcie, gdy czytacie treść upaka natrafiła wam się jakaś złota myśl, pomysł który chcielibyście by pojawił się w sesji; latające samochody, pistolety laserowe, shapeshifting, telepatia, cyborgi, bądź zabawa genami, bardzo ucieszy mnie wszelki tego podobny komentarz. (po dłuższym zastanowieniu) Wspomnę jeszcze o małej prośbie, niezależnie czy będziecie grać Prohoud, czy Proxy, proszę abyście zaczęli planować sobie pięć etapów rozwoju waszej postaci. Gdyż nowo zaistniali w świecie Proxy nie od razu będą mieli wszystkie swoje zdolności, jak i dopiero co wdrożeni w akcje pościgową Prohoud nie będą dysponować od początku arsenałem którym olśniewać będą niewątpliwie pod koniec podróży.
W tworzeniu proszę wzorować się na wymienionych poniżej tworach, na których również wzorowałam swoje pomysły; Blade Runner, Dead Space, Lost Planet, Judge Dredd, Metal Gear Solid, A.I. sztuczna inteligencja, Matrix, Akira, Neon Genesis Evangelion, Island, 5 element, Ghost in the Shell, Bloody Roar, Gantz, X-men.

Czas odpisu:

     Niestety nie jestem w stanie odpowiadać częściej niż raz na tydzień, zatem będzie to stanowić nasz limit czasu na odpis. Ostatecznie grupy będą jednak podzielone na dwie odrębne sesje, stąd również ten czynnik może zawyżyć nad moim odpisem.
Sposób gry, Zasady:
     Już na tą chwilę mogę wyjawić iż gra nie ruszy, bez minimum 6 graczy, z przynajmniej 1 kobieta na każdy zespół. Płeć graczy w rzeczywistości nie ma znaczenia. Uciekinierzy oraz Tropiciele będą pisać w innych topikach, stąd jedyny sposób waszej interakcji z sobą będzie poprzez MG i opis rzeczywistości, jaki będę wam serwowała przy każdym updacie. Jako iż odpisy typu; użył swojej siły by powalić przeciwnika, nie specjalnie precyzują, który z bohaterów jest silniejszy od drugiego, posłużymy się zatem liczbami. Statystyki waszych postaci będą ujawnione jedynie dla MG. Nie zniechęcam jednak do przedstawiania barwnych opisów, ku zmysłowych przyjemności waszych towarzyszy. Przeciwnicy dowiedzą się na własnej skórze, z czym mają do czynienia; czy to przegrywając w siłowaniu, ulegać uwodzeniu, czy padając ofiarą waszej sztuki kamuflażu.
     Każdy z graczy dostaje pakiet punktów 4/6/8, który rozdaje po jednej liczbie na dany atrybut pierwszego rzędu: Inteligencja, Ofensywa i Defensywa. Następnie w każdym z atrybutów pierwszego rzędu, rozdaje przydzielone liczby na atrybuty drugiego rzędu wedle własnego gustu.
{Inteligencja}
Spostrzegawczość – odnajdywanie przedmiotów, dostrzeganie przeciwnika, przeczucie.
Efektywność – perfekcja, pomyślność, skuteczność w działaniu dzikich pomysłów.
Pojętność – szybkość w rozumieniu działania przedmiotów/broni.
{Ofensywa}
Siła – uderzenie, uścisk, rzut.
Koncentracja – celność, wyczucie, skupienie podczas wszelkich akrobacji.
Zręczność – posługiwanie się przedmiotami w walce, kierowanie pojazdami, akrobacje.
{Defensywa}
Stealth – chowanie się, krycie, maskowanie.
Wytrzymałość – odporność, udźwig, kondycja.
Szybkość – prędkość biegu, szybkość reakcji, tempo wszelkich czynności.

Każdy z atrybutów drugiego rzędu ma na starcie jeden punkt, a maksymalna ilość punktów atrybut to pięć. Oznacza to, że na każdy z nich możemy wydać jedynie 4 punkty.
Jak zauważyliście, prócz: Efektywność, Zręczność i Wytrzymałość (z wyjątkiem wytrzymałości w tym przypadku) posiadają niejasne funkcje. Są one odpowiednikiem LUCK, w przypadkach, gdy walczące postaci mają po równi rozdanych punktów w danym atrybucie drugiego rzędu. Zatem ich wielkość decyduje kto wygrywa daną dziedzinę.
W sytuacjach podbramkowych jak walka pomiędzy Spostrzegawczością jednego gracza, a Sealth drugiego, decydujący głoś bierze amplituda Efektywności i Wytrzymałości obu graczy.

Nie jestem pewna czy uznacie system za poprawny i warty wypróbowania, więc na tą chwilę pozostawiam tą kwestie w waszych rękach.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Update+
(-05-01-10-)


Wzór na karty postaci.

Kod: Zaznacz cały

[img]...[/img]
[b]Godnośc:[/b] ...[u]...[/u]...
[b]Płeć i Wiek:[/b] ...
[b]Rasa:[/b] .../...
[b]Strona:[/b] ...
[b]Atrybuty:[/b]
{Inteligencja} (... pkt)
Spo - *
Efe - *
Poj - *
{Ofensywa} (... pkt)
Sił - *
Kon - * 
Zrę - *
{Defensywa} (... pkt)
Ste - *
Wyt - *
Szy - *
[b]Wygląd:[/b] ...
[b]Znajomości:[/b] ...
[b]Poziomy;[/b]
[b]1.[/b] ...
[b]2.[/b] ...
[b]3.[/b] ...
[b]4.[/b] ...
[b]5.[/b] ...
[b]Notatnik:[/b] ...

Wytłumaczenie.

Obrazek
Godnośc: (imię, imiona, przydomek, przydomki, nazwisko, nazwiska - podkreślić to którym będziecie adresować swoje posty)
Płeć i Wiek: K(kobieta), M(mężczyzna), H(hermafrodytyczna - dwupłciowa), B(bezpłciowość)
Rasa: (głównie karnacja skóry i typ urody) / (dla Prohound wyłącznie, możliwość grania Syntetykiem, natomiast Proxy wybierają spośród trzech typów swojej mutacji CC/CS/SS - Ciało Ciało / Ciało Sfera / Sfera Sfera)
Strona: (wpisać Proxy bądź Prohound w zależności po której stronie konfliktu chcemy się znaleźć)
Atrybuty:
{Inteligencja} (... pkt)
Spo - *
Efe - *
Poj - *
{Ofensywa} (... pkt)
Sił - *
Kon - *
Zrę - *
{Defensywa} (... pkt)
Ste - *
Wyt - *
Szy - *
Wygląd: (uroda/brzydota, chce opisy w stylu; wysokość - bardzo niska/niska/przeciętna itp, bez wydziwiania z miarą i tak nikt tego nie będzie liczył, włosy takie albo inne, oczy konkretne, bez - w górnym lewym rogu różowe, a w dolnym promieniście rozchodząca się żółć - zwyczajnie kolorowe żółć/róż, czy może tatuaż z wzorem pradawnego przodka żyjącego tyle a tyle lat, którego przeszłość bla bla bla. To wszystko opiszecie w pierwszym poście w sesji (^__^) ja muszę tylko wiedzieć co najważniejsze)
Opis psychologiczny: (przysposobienie, charakter, opcjonalnie wady i zalety, marzenia, obawy, mile widziane uzasadnienie z okresu dorastania bądź podobne przygody z kreowaniem swojego psychologicznego profilu. Wszystko to jedynie po to bym wiedziała na jakiej części świata skupić się podczas jego opisu waszymi oczyma)
Znajomości: (okolica w której postać miała przewagę nad innymi, poszczególne osoby/organizacje które mogą pomóc naszej postaci)
Poziomy; (może i wasze moce podczas gry będą lekko zmodyfikowane, ale pragnę byście przedstawili mi swoją wizję ewolucji postaci, niezależnie od której strony konfliktu)
1. ...
2. ...
3. ...
4. ...
5. ...
Notatnik: (informacje dodatkowe od Gracza do MG :3)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Czas powstania Sesji:
     Rozpoczęcie planowane na końcówkę stycznia pomiędzy 24-31.
Do tego czasu proszę zamieszczać w temacie wszelkie powstałe w waszych główkach pomysły i sugestie.

Wiadomości Lokalne:
Fakty:
-Człowiek nie zdołał jeszcze wynaleźć lewitujących samochodów, ani broni laserowej.
-Klonowanie oraz Implanty/Wszczepy usprawniające funkcjonowanie człowieka i umożliwiające przekroczenie dotychczas nieprzekraczalnych granic ludzkich możliwości, wydłużyły żywot człowieka o dobre 30 lat, wyznaczając nową średnią życia człowieka na 105 lat.
-Istnieją Mechy, Egoszkielety, Kamuflaże Termo Optyczne, Bronie Grawitacyjne i Dźwiękowe, Próby stworzenia samoświadomej Sztucznej Inteligencji powiodły się.
-"Zabawa" z własnym DNA nabrała nowego śmiertelnie realnego znaczenia dzięki "roślinie życia", przyczyniając się do odżycia niedawno stłamszonego tematu "Błękitu" i świata "spoza".
- Na deklaracji prasowej, rada przyznała się do stworzenia nowej sekcja Policji, Policja Pancerna, jednak ich funkcja na razie jest nieznana.
Plotki:
-Badania nad napędem do "lewitujących samochodów" zostały wznowione.
-Na ulicach Omegi rodzą się pogłoski o rzekomym zagrożeniu ze strony nad wyraz obdarzonych Mutantów zwanymi "Proxy", prowokującymi mieszkańców do wyłączenia "Błękitu".
-Policja czuje się bezradna w obliczu prób zaniechania rozwijających się w piorunującym tempie zamieszek w dolnych partiach miasta oraz zbuntowanych maszyn utrudniających komunikację w centru, anarchiści kierujący motłochem domagają się wyłączenia "Błękitu".
-Wojsko zostało postawione w stan gotowości. Z magazynów wojskowych wyjeżdżają setki czarnych ciężarówek z podejrzanym ładunkiem, przewodniczący transportem tak dużych ilości towaru sugerują spytanie o ich zawartość samej Rady po czym ukazują dokumenty uprawniający do przewozu. Na co Rada nie chce udzielić żadnych komentarzy.
-Na autostradzie nastąpiło do karambolu, jedna z czarnych ciężarówek zaginęła
((Gracze budzą się wychodząc właśnie z jednej z nich, proszę o uwzględnienie powodu dla którego został zamknięty w Opis Psychologiczny. Gracze nie pamiętają ostatniego tygodnia swojego przeciętnego życia, fakt czy było przeciętne zależy od was. Jeden gracz może być urodzonym buntownikiem i sabotażystą, a inny poprzednio prowadzić niesamowicie nudne i szarawe życie))

Pakiety:
     Zostało ustalone iż gracze mogą sami ustalać własne pakiety o ile zostanie zachowana zasada - max 12 punktów w jednej liczbie, min 1 punkt w jednej liczbie, wszystkie liczby zsumowane muszą dać dokładnie 18 punktów.

Levelowanie:
     Czas zyskania przez graczy następnego poziomu wyznacza MG. Gracze którzy odbędą najdłuższa walkę, bądź uda im się pokonać przeciwnika dostają dodatkowe bonusy do swojego poziomu.

Różnica praw dla Proxy i Prohound:
     Poziom rozwoju technologicznego może być wyznaczany jedynie u Prohound nawet jeśli Proxy posiada wszczepy o ile jego moc nie tyczy się rozwoju technologiczno.
Poziom mocy mutacji może być wyznaczany jedynie u Proxy nawet jeśli Prohound posiada zmodyfikowane DNA.
Jedynie Syntetyk bądź Proxy może być Płci - B (bezpłciowy).
Jedynie Prohound może grać Syntetykiem.
Jedynie Proxy dzielą się na podgrupy (CC/CS/SS).

Przemiana:
     Niezależnie po której ze stron się opowiemy, wszelkie zmiany naszego wizerunku zabierają rzeczywisty czas.
Prohound który zamierza użyć jednostki typu Mech traci czas na odpis w jednym upku na podłączanie się i uruchomienie maszyny.
Proxy przechodzący metamorfozę traci czas na odpis w jednym upku na przechodzenie kolejno przez każdą z faz.

Ludzie w Omedze:
     W mieście mało kto wyróżnia się z tłumu. Ludzie nie dostrzegają jeden drugiego, więc dokładny wzrost nie jest dla nas istotny, kolor skóry, czy narodowość to detale. Różnorodność akcentów, imion, wszystko ulega wymieszaniu. Więc nie obawiajcie się stworzyć czarnoskórego górala o imieniu Sara, albo Żyda o nordyckiej urodzie i rudych włosach. Mile widziane prze najdziwniejsze imiona.

Wielkość Omegi:
     Omega jest na tyle wielka by mieścić w sobie góry, pola uprawne, fabryki, centra handlowe, mosty, stadiony. Więc w rubryce miejsce urodzenia albo poprzednie prace można spokojnie wpisywać co się chce. Omega nie przytłacza, jednak jak za czasów komuny, mamy to co mamy i nic więcej.

Długość Gry:
     Gra nie ulega końcowi dla żadnego z graczy póki wszyscy z mutantów nie zostaną złapani, bądź któryś z nich nie zginie, albo (w przypadku wyłącznie Prohound) zostanie w stosunku do niego wszczęte dochodzenie za wykroczenia równoznaczne z działalnością Proxy.
W takich sytuacjach i jedynie takich, gra ulega końcowi dla poszczególnych graczy. Złapany Proxy/Prohound może nadal się wydostać z tymczasowego więzienia/aresztu/kajdan o ile pojawi się taka okazja.

Realia:
     Opcjonalne założenie - powstałe dotychczas w rzeczywistości cuda, są niedaleką przeszłością Omega Town IV. Gracze mają prawo wypowiadać się na temat kultury naszej codzienności.
Ostatnio zmieniony wtorek, 5 stycznia 2010, 18:55 przez Kawairashii, łącznie zmieniany 1 raz.
My Anime List
Obrazek
3 weeks to AvP Release.
Obelix
Bombardier
Bombardier
Posty: 775
Rejestracja: środa, 7 czerwca 2006, 15:18
Numer GG: 6330570
Lokalizacja: Twoja świadomość
Kontakt:

Re: Prohoud Proxy [-update--29-12-09-] [REKRUTACJA]

Post autor: Obelix »

Ja mógłbym się na to pisać, i uwaga numer jeden - po prostu zajebiście mi się podoba opcja z ustalaniem świata przez dyskusję, masz za to batona (lub browara).

uwaga numer dwa - Myślę że fajniej by było zrobić świat bardziej logicznie. Czyli bez latających samochodów (wtedy pościgi samochodami są nieciekawe, zamiast tego jakaś uber-rozbudowana sieć dróg i autostrad), broni laserowej (ostatecznie jakieś prototypy a praktycznie większy rozwój broni palnej). Zmiennokształtność mi się wydaje durna i zbyt mangowata.

Za to genetyka, cyborgizacja i jakaś telepatia jak najbardziej na miejscu, ale też bez przesady i żadnych ludzi podnoszących samochody siłą woli lub czytających myśli jak książki

uwaga numer trzy - na chwilę obecną nie bardzo podobają mi się te atrybuty. W tym momencie jak robię postać to automatycznie w czymś jest dobra, w czymś średnia i w czymś słaba. Co jeżeli chcę mieć wyrównane statystyki wszędzie lub dwie cechy słabe i jedną takmocnążeojajebie? Powinna być tylko dla wszystkich taka sama odgórnie ustalona pula punktów na wszystko IMHO.
Psychodeliczny Łowca Żelaznych Motyli Z Planety Mars
Matysz
Mat
Mat
Posty: 441
Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
Numer GG: 2797417

Re: Prohoud Proxy [-update--29-12-09-] [REKRUTACJA]

Post autor: Matysz »

Obelix pisze: uwaga numer dwa - Myślę że fajniej by było zrobić świat bardziej logicznie. Czyli bez latających samochodów (wtedy pościgi samochodami są nieciekawe, zamiast tego jakaś uber-rozbudowana sieć dróg i autostrad), broni laserowej (ostatecznie jakieś prototypy a praktycznie większy rozwój broni palnej). Zmiennokształtność mi się wydaje durna i zbyt mangowata.

Za to genetyka, cyborgizacja i jakaś telepatia jak najbardziej na miejscu, ale też bez przesady i żadnych ludzi podnoszących samochody siłą woli lub czytających myśli jak książki
Zgadzam się w 100%.

I jak rozumiesz 5 etapów rozwoju? Czyli, że w 1. biorę i rozdaje te 4/6/8, w 2. dodaje sobie coś, w trzecim zdobywam granatnik itp.? Masz na myśli 5 lvl upów, tak?
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.

ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
Kawairashii
Bombardier
Bombardier
Posty: 827
Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
Numer GG: 1074973
Lokalizacja: Sandland

Re: Prohoud Proxy [-update--29-12-09-] [REKRUTACJA]

Post autor: Kawairashii »

Obelix -

Broń i Środki lokomocji:
Poprzez rozmowę z przyjacielem doszłam do wniosku że trudno jest wygenerować świat ściśle ukierunkowany na rozwój pistoletów laserów, mieczy świetlnych czy latających samochodów. Stąd sądzę iż o ile, tak świat bardziej logiczny, składający się z wybranych przez nas elementów Realistic SF byłyby jak najbardziej na miejscu względem własnego upodobania, o tyle wolałabym pozostawić małą lukę dopuszczalności w istnieniu tych prawdopodobnych cudów. W które, któż wie możecie być wyposażeni podczas polowania/ucieczki. Z jednej strony popieram ten pomysł, jednak z drugiej, pragnę by gracze tworzący swe postaci nie obawiali się jakichkolwiek zakazów w obrębie własnej inwencji twórczej. Więc o ile nie zniechęci to graczy, chciałabym aby ta sprawa była jasna już od początku; jeśli natraficie podczas swych eskapad snów na jawie na jakieś zakazy, limity, przeciwwskazania, nie obawiajcie się ich, razem postaramy się ulogicznić wasze twory. Tak jak widzę, zdecydowanie rezygnujemy z lewitujących samochodów, oraz broni laserowej, stawiając na inne środki lokomocji (gąsienicowe, kroczące) oraz innego, jednak nie mniej wymyślnego arsenału (broń dźwiękowa, grawitacyjna). Jeśli nie nastąpi jakaś drastyczna zmiana w temacie, wkrótce pojawi się to w następnym Upku.

Ciało Człowieka: (tekst wymagał ponownej edycji)
Mangowe nie oznacza gorsze. Człowiek przyszłości, spodziewanie będzie już pół maszyną, więc na codzienność przeciętnego człowieka będzie składać się wizyta u informatyka na przegląd. W szpitalach prócz ludzi czekających na organ od dawców znajdą się i desperaci poszukujący specjalnych oczu z danym oprogramowaniem lub specjalnego modelu mechatronicznych dłoni. Z pewnością nasz codzienny ubiór również ewoluuje, tak jak w zamierzchłych czasach służył jedynie do ocieplania ciała, tak później przemienił się w przenośną skrytkę z kieszeniami, aż do obecnie naszym dzisiejszym dniu jutra; ubrania przykładowo mechaników będą wyposażone w exo szkielet umożliwiający przenoszenie co większych elementów konstrukcji, policjanta w czarną skrzynkę rejestrują zajścia na ulicach Omegi, żołnierza w system podtrzymywania życia pod naporem oszołamiającego ognia przeciwnika, czy katechetę w podręczną linijkę sprężynową do bicia niewiernych uczniów po dłoniach.
Nie bez powodu Pancerna Policja będzie zwana Pro Hound. Człowiek jako taki, nie będzie ewoluował sam z siebie, stąd o ile nie wybierzecie strony Proxy, wszelka ewolucja będzie ograniczona do; używek, sprzętu dodatkowego, ubioru, środku lokomocji oraz broni i praw Policji Pancernej.

Obelix & Matysz -

Atrybuty:
Nie za bardzo rozumiem zaistniałego problemu. Więc postaram się przedstawić to najprościej jak tylko mogę.
1. Posiadamy pakiet liczb [4/6/8] który rozdaje przykładowo w taki sposób na atrybuty pierwszego rzędu; {Inteligencja} 8, {Ofensywa} 4, {Defensywa} 6
2. Rozdane punkty w atrybutach pierwszego rzędu rozdzielam wedle własnych upodobań w każdym z atrybutów drugiego rzędu, przykładowo.
{Inteligencja} (8 pkt)
Spo - ****
Efe - ***
Poj - ****
{Ofensywa} (4 pkt)
Sił - ***
Kon - * *
Zrę - **
{Defensywa} (6 pkt)
Ste - *****
Wyt - ***
Szy - *
pamiętając iż na starcie każdy z atrybutów pierwszego rzędu ma +1 punkt (podkreślony na niebiesko), a maksimum punktów to które możemy wydać na każdy z nich to +4.

System ten był uproszczeniem z wymyślonego przeze mnie systemu o nazwie Fallen, który możecie przeczytać pod linkiem nazwy. Jeśli nie podoba wam się fakt istnienia jednego pakietu możemy to zmienić wprowadzając kilka pakietów, jednak suma dodanych do siebie punktów musi wynosić 18, najwyższa górna liczba nie przekraczała 12, a minimalna nie niższa od 1.
Problem polega na tym iż, będąc w czymś wyśmienitymi, musimy się liczyć z tym iż z czegoś innego będziemy totalna nogą. Zgadzam się z Obelix'em, że nie każdy jest z czegoś dobry, z czegoś średni, a z czegoś słaby, mogą nastąpić sytuacje w których ktoś jest wyśmienity w czymś, jednak wszystko inne jest beznadziejne. Dlatego też ustalmy iż sami możecie tworzyć własne pakiety, a dla tych nienadążających za moimi myślami, poniżej zamieszczam wyjaśnienie w tworzeniu pakietu. Mam nadzieje że jako tako przegoni strach we własnoręcznych zmianach mechaniki, co nowszych w tematyce.

Przykładowe pakiety.
[4/6/8], [3/6/9], [2/6/10], [1/6/11]
[4/6/8], [3/8/7], [2/10/6], [1/12/5]
Zasada prosta, max 12 punktów, min 1 punkt.

Matysz: -

Poziomy postaci:
Niegdyś brałam udział w nowatorskiej sesji x-men, w której to postaci miały na celu rozwój. MG kazał nam obmyślić mutanta, oraz opis jego mocy na każdym z kilku poziomów, tak by wiedzieć w którym kierunku zmierzamy oraz by maksymalnie zadowolić nas swą grą. Niektórzy tworzyli z siebie prawdziwych berserków, inni puppet masterów, jeszcze inni znakomitych assasynów. Pomyślałam iż idea ta warta jest wspomnienia, zwłaszcza iż fabuła gry będzie zależeć głównie od was. Niestety nie, nie będzie możliwości przemiany w Godzille, bądź użycia Głowicy Atomowej przymocowanej do waszego karabinu, mimo to zachęcam do eksponowania własnych pomysłów. Może któryś z nich mimo wszystko wypali, a w grze spotkamy plujących kwasem, ludzi z niebywałą szybkością regeneracji ciała, czy zdolnością patrzenia przez ściany (ubrania). Sprawa levelowania nie będzie dotyczyć punktów w atrybutach, o ile nie zażyczymy sobie takowych zmian, wspominając ówcześnie o tym w karcie postaci.

Co do levelowania, mam dylemat. Który brzmi następująco; jak widzicie sprawę poziomów, w jaki sposób chcielibyście je dostawać. Po walce? co wydaje się najbardziej logiczne, gdzie w obliczu starcia dostajecie od centrali pomoc w formie posiłków, dodatkowego arsenału, lub sami ewoluujecie sobie skrzydła i pazury. Czy po kluczowych elementach gry, wyznaczanych przez MG, czyli tak po 4 do 6 upków.


EDIT: szukać w - Ciało Człowieka.
Ostatnio zmieniony środa, 30 grudnia 2009, 02:04 przez Kawairashii, łącznie zmieniany 1 raz.
My Anime List
Obrazek
3 weeks to AvP Release.
MarcusdeBlack
Marynarz
Marynarz
Posty: 327
Rejestracja: środa, 18 lutego 2009, 16:02
Numer GG: 10004592
Lokalizacja: Pałac Złudzeń

Re: Prohoud Proxy [-update--29-12-09-] [REKRUTACJA]

Post autor: MarcusdeBlack »

Pomysł zacny i godny uwagi. Jak zbiorę siły to napiszę co o tym dokładnie sądzę. (jutro najpóźniej, w tym poście... wybacz zwięzłość).
Matysz
Mat
Mat
Posty: 441
Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
Numer GG: 2797417

Re: Prohoud Proxy [-update--29-12-09-] [REKRUTACJA]

Post autor: Matysz »

Level up po kluczowym momencie wybranym przez MG jak dla mnie, bo przecież walka może być takim elementem. Wracając do zmiennokształtności: Obelix użył mylnego może określenia "mangowe", przez które wynikło całe zamieszanie. Oczywiście, że mutanci mogą mieć ślady swoich mutacji widoczne, że ich ciało różni się od "czystych" ludzi. Mi przynajmniej chodzi o to, żeby nie zmieniali się w parę sekund z jednej formy w drugą, gdzie oba kształty różnią się np. o 100kg, bo to nie ma sensu. Jak już taka przemiana będzie, to niech chociaż trwa ileś tam czasu (kokon?), niech podczas niej zapotrzebowanie mutanta na pokarm się drastycznie zwiększa, żeby ten przyrost masy jakoś wytłumaczyć.
Ostatnio zmieniony środa, 30 grudnia 2009, 15:41 przez Matysz, łącznie zmieniany 2 razy.
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.

ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
the_weird_one
Mat
Mat
Posty: 407
Rejestracja: sobota, 22 listopada 2008, 21:34
Numer GG: 6271014

Re: Prohoud Proxy [-update--29-12-09-] [REKRUTACJA]

Post autor: the_weird_one »

Pomysł ciekawy, a ja, ze względu na problemy społeczno-rasowe zastanowiłbym się nad wpleceniem problemów religijnych i ich stosowania względem już-nie-ludzi. Więcej legitymizmu, usprawiedliwienia, więcej... realizmu... Czy tylko mnie się tak wydaje?

Karta będzie... będzie.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT:
W kwestii mechaniki, stricte mechaniki... paradoksalnie zdolności Defensywy najmniej chyba obecnie z obroną mają wspólnego, i Spostrzegawczość i wszelkie sposoby prowadzenia walki są bardziej obronne. Może jednak lekka modyfikacja jakiejś podumiejętności by odpowiadała za pozycję obronną, osłonę ogniem/przygwożdżenie, ostrożne badanie terenu...?

Pro Hound... bardziej Agenci Federalni czy komandosi SAS? A może wręcz tajna policja?
No Name pisze:Podchodzę do norda i mówię:
- Pierwsza zasada klubu walki – nie rozmawiajcie o klubie walki...
Kawairashii
Bombardier
Bombardier
Posty: 827
Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
Numer GG: 1074973
Lokalizacja: Sandland

Re: Prohoud Proxy [-update--29-12-09-] [REKRUTACJA]

Post autor: Kawairashii »

Matysz -

Gra, jako Proxy i Prohound:
Na tą chwilę dowiedzieli się państwo wystarczająco wiele na temat poziomu rozwoju i możliwości strony Prohound, niestety ani razu nie zostało wspomniane o stronie Proxy. Shapeshifting, to nieodzowna część bycia mutantem w większości poświęconych temu tematowi dzieł. Widziane gołym okiem deformacje to jak najbardziej na miejscu, efekty działania czynników mutacyjnych. I o ile mogę uznać to za fakt gdyż pisząc to zdanie nie sprawdzałam powstałego zagadnienia, to sądzę iż rozkwit tematyki związanej z mutantami w mediach nie narodził się w żadnej mierze ze strony azjatyckiej. O ile dobrze się orientuje to jedno z amerykańskich wydawnictw komiksowych o nazwie Marvel Comics, rozpoczęło cały ten rozbój. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę, ale również co do przemian w bestie, nasze europejskie legendy mają wiele do powiedzenia, nie będąc nic związanymi z azjatyckimi, choćby wilkołaki.
Wyjaśnię więc jedno, o ile jako Prohoud gracze będą mogli bawić się w cyborganizację, tworzenia z siebie chodzącego Inspectora Gadgeta, RoboCopa, Predatora czy Terminatora, o tyle jako Proxy, gracze będą mieli w miarę odrębny wachlarz możliwości. W planach miałam podzielenie Proxy na trzy podgatunki, tak by nie powielać pomysłów graczy;
CC (ciało, ciało) - czyli Proxy zdolni do manipulacji i adaptacji wszelkich zaistniałych w świecie rozwiązań ewolucyjnych zwierząt. Będą to typowe Beast, które bardzo wiele różni w budowie anatomicznej, od człowieka, jednak jako jedyni będą mogli wracać do swoich oryginalnych form, posiadając pełną kontrolę nad swoim ciałem.
CS (ciało, sfera) - czyli Proxy zdolnych do wpływania na świat zewnętrzny poprzez wytłumaczalne względem praw fizyki deformacje machino-podobne. Choćby wytwarzania prądu poprzez skręcanie magnetycznych części kości, a następnie rozprostowywanie ich wprawiając je w zmianę pola magnetycznego. Byliby to CopyCat, mutanci zdolni do wdrażania funkcji zastosowanych jedynie w maszynach. Ich siła nie polegała by jedynie na mięśniach mimo to wadą ich stanowił brak możliwości powrotu do oryginalnej formy.
SS (sfera, sfera) - czyli Proxy zdolni do manipulowania światem jako rzeczą w całości podatną na ich wolę. Typowi Elementaliści, lub Iluzjonisci, zdolni tak do kierowania jakimś żywiołem w danej mierze jak i lewitowaniu, tworzenia złudzeń, telepatii czy nawet teleportacji, lub przechodzenia przez ściany. Ci mutancji oczywiście najpotężniejsi będą niestety nadal posiadać ludzkie ciała, posiadające swoje ograniczenia, stąd ich moc mimo iż ogromna będzie szybko wyczerpywała ich ciała.

Właśnie z powodu tego pomysłu nalegałabym aby sprawa z ograniczeniami dla Proxy, na chwile została przełożona, a później powtórnie przemyślana. Mam nadzieje że idea podoba wam się w równej mierze co mi.

Zbyt duże posty:
Bardzo bardzo, please with sugger on top, proszę zaprzestać zbędnego cytowania. Z pełnym szacunkiem do Pana Metysza, i chęcią uniknięcia wszelkich niedomówień, napisał pan zaledwie 6 linijek, a musiałam przesuwać stronę dwa razy co z moją zepsutą myszką wydaje się rzeczą wręcz niemiłosiernie irytującą. Równie dobrze mogłabym zacytować cały Pana post i podpisać go "STOP", jednak wole z drugiej strony namówić Pana do lania wody w trochę mniej rzucający się w oczy sposób. Choćby mój (^__^) zauważmy iż przez pięć zdań mówię o czymś co mogłoby być równie dobrze wyrażone jednym słowem. Złudzenie istotności wymienianych przez Pana fragmentów mojej wypowiedzi, wydaje się jeszcze bardziej napiętnowane, tak skromnymi Pana wypowiedziami jak "I bardzo dobrze." które przyznam iż rozłożyło mnie na łopatki przyprawiając o świńskie kwiki. Dziękuje za uwagę xD

the_weird_one -

Religia i Moralność:
Problemy religijne? Jak najbardziej, w końcu nie każdy Policjant równie dobrze jak nie każdy Terrorysta jest w pełni przekonany o słuszności powierzonych w nim nadziei. Dylematy filozoficzne, myśli targające postaciami to Wiara, to Honor, to Logika odzywające się na przemian, by pomieszać nam szyki, to wszystko jak najbardziej składa się na element naszej natury. Oczywiście postaram się wpleść jak najwięcej dylematów filozoficznych podczas pościgów/łowów, aby uprzyjemnić graczom odgrywanie swej postaci. Jeśli oczywiście nie o to chodziło w pytaniu, proszę o powtórne jego zadanie.

System - Fallen:
Tak, jak słusznie zostało zauważone. System ten został oparty głównie o jak najdłuższe przeżycie, unikanie walk, leczenie ran. Mimo to w jego obmyślaniu starałam się być przezorna, ubezpieczając go na tyle by z ręką na sercu uznać za samo adaptujący się do zaistniałych sytuacji. Nie do końca rozumiem zastosowanie "podumiejętności" zatem proszę o dokładniejsze sprecyzowanie problemu. Bądź jeśli udało mi się odgadnąć, chodzi panu o jakieś specjalne Skille(?). W tym przypadku, sądzę iż dobrym rozwiązaniem byłoby wdrożenie na karcie postaci -prócz atrybutów- odrębnie wypisanej, własnoręcznie stworzonej, wyznaczonej ilości - umiejętności. Mimo iż jest to gra PvP, nie powinnam odbierać Graczom możliwości stworzenia naprawdę unikalnych herosów.

OGŁOSZENIE

Update+
Updaty z naszych rozmów będą ukazywać się najkrócej co tydzień. Zatem następny będzie planowany na [-05-01-10-]
W tym czasie będzie można spokojnie spodziewać się (lol) beta teswów najnowszych wzorów na karty postaci (^__^) miłego sylwestra życzę.
My Anime List
Obrazek
3 weeks to AvP Release.
SolNaciente
Szczur Lądowy
Posty: 3
Rejestracja: niedziela, 7 września 2008, 12:33
Numer GG: 10140010
Lokalizacja: Climax Land ;)

Re: Prohoud Proxy [-update--29-12-09-] [REKRUTACJA]

Post autor: SolNaciente »

Kawairashii pisze: Zbyt duże posty:
Bardzo bardzo, please with sugger on top, proszę zaprzestać zbędnego cytowania. Z pełnym szacunkiem do Pana Metysza, i chęcią uniknięcia wszelkich niedomówień, napisał pan zaledwie 6 linijek, a musiałam przesuwać stronę dwa razy co z moją zepsutą myszką wydaje się rzeczą wręcz niemiłosiernie irytującą. Równie dobrze mogłabym zacytować cały Pana post i podpisać go "STOP", jednak wole z drugiej strony namówić Pana do lania wody w trochę mniej rzucający się w oczy sposób. Choćby mój (^__^) zauważmy iż przez pięć zdań mówię o czymś co mogłoby być równie dobrze wyrażone jednym słowem. Złudzenie istotności wymienianych przez Pana fragmentów mojej wypowiedzi, wydaje się jeszcze bardziej napiętnowane, tak skromnymi Pana wypowiedziami jak "I bardzo dobrze." które przyznam iż rozłożyło mnie na łopatki przyprawiając o świńskie kwiki. Dziękuje za uwagę xD
Wszystko co napisałaś powyżej jest pozbawione sensu :) Z wyszczczególnieniem :"Złudzenie istotności wymienianych przez Pana fragmentów mojej wypowiedzi, wydaje się jeszcze bardziej napiętnowane, tak skromnymi Pana wypowiedziami jak "I bardzo dobrze." "
Kawairashii pisze: System - Fallen:
Tak, jak słusznie zostało zauważone. System ten został oparty głównie o jak najdłuższe przeżycie, unikanie walk, leczenie ran. Mimo to w jego obmyślaniu starałam się być przezorna, ubezpieczając go na tyle by z ręką na sercu uznać za samo adaptujący się do zaistniałych sytuacji. Nie do końca rozumiem zastosowanie "podumiejętności" zatem proszę o dokładniejsze sprecyzowanie problemu. Bądź jeśli udało mi się odgadnąć, chodzi panu o jakieś specjalne Skille(?). W tym przypadku, sądzę iż dobrym rozwiązaniem byłoby wdrożenie na karcie postaci -prócz atrybutów- odrębnie wypisanej, własnoręcznie stworzonej, wyznaczonej ilości - umiejętności. Mimo iż jest to gra PvP, nie powinnam odbierać Graczom możliwości stworzenia naprawdę unikalnych herosów.
Czy przypadkiem nie pisałas o tym wcześniejszym poście ? ;)

Prosiłbym o podanie daty konća rekrutacji, oraz podsumowania - wdarło sie tu wiele niedomówień, przez co tyle pytań. Pisze się na tą sesję. Postać w sumie zrobiona :)

Edit:
EDIT : Kawairashii - Sorry za powyższe cytowanie, może ( a bardziej na pewno ) było nie na miejscu doszukiwaniu się dziur w całym :) Ale jak napisałem o sobie - w wolnych chwilach zajmuję się krytykowaniem życia :). Koniec off-topowania. Hm, wszystko co zostało wypisane powyżej ma sens, system jest naprawde dopracowany i szczegółowy.
- Podoba mi sie poziom lvl-owania.
- Proponuje mechy dla jednostek hounds.
- Mi odpowiadają lewitujące samochody, etc. Fajny pomysł, stąd propozycja mechków.
- Co powiecie na kontaktowania się z magiczną postacią, któa pozwalałby się komunikować ze światem houndsów? Dogłębniej ? Pod przykrywką przeciętnego człowieka.
- Może jakieś extra chipy dla proxy? Pozwalające na bycie totalnie wolnym, nie podlegając żadnemu kanonowi houndsów ? Pozwalające kontrolować geny, podczas gdzie przeciętny człowiek ma problemy z idealnym opanowaniem owych zdolności. Oczywiście chipy byłby by zdobywane w jeden, wyjątkowy sposób.
Shits gonna get real...
Zaknafein
Bombardier
Bombardier
Posty: 729
Rejestracja: wtorek, 6 grudnia 2005, 09:56
Numer GG: 4464308
Lokalizacja: Free City Vratislavia
Kontakt:

Re: Prohoud Proxy [-update--29-12-09-] [REKRUTACJA]

Post autor: Zaknafein »

Pomysł mi się podoba, zapowiada się coś ciekawego ;) - zdecydowanie się na to piszę!
Kawairashii, o ile wystąpi, jak będzie wyglądać AI w Twoim świecie?
Czy pozostali chętni mogliby uchylić rąbka tajemnicy i powiedzieć, po której stronie mają zamiar grać, czy może proszę o zbyt wiele?
the_weird_one
Mat
Mat
Posty: 407
Rejestracja: sobota, 22 listopada 2008, 21:34
Numer GG: 6271014

Re: Prohoud Proxy [-update--29-12-09-] [REKRUTACJA]

Post autor: the_weird_one »

Strona konfliktu? Chyba nie jest to akurat tajemnicą bo zdradzone będzie od pierwszego posta.

Pro Hound. Bardziej Pro niż Hound.
No Name pisze:Podchodzę do norda i mówię:
- Pierwsza zasada klubu walki – nie rozmawiajcie o klubie walki...
Kawairashii
Bombardier
Bombardier
Posty: 827
Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
Numer GG: 1074973
Lokalizacja: Sandland

Re: Prohoud Proxy [-update--29-12-09-] [REKRUTACJA]

Post autor: Kawairashii »

Matysz -

Mutacja:
Bardzo dobre i ważne zagadnienie, warte wspomnienia w następnym upku. Kierując się w bardziej realistyczną fantastykę, mutanci zmiennokształtni o możliwościach przemian w inne istoty, proces ten będą przechodzić fazowo. Nie będzie żadnej dziury w czasoprzestrzeni i naszej postaci frunącej w ściślej nieokreślonym kierunku, by w blasku fleszy i japońskiej muzyki, przeistoczyć się w piękną Sailor Moon, Power Rangera, czy Transformera po czym wrócić do naszej rzeczywistości jakby nigdy nic nie zaszło, nie tracąc z życia ani sekundy. W Omedze, każda przemiana będzie nieodłącznym elementem długiego procesu składającego się z bólu tak fizycznym jak i w niektórych przypadkach mentalnego oraz kilkunastu minut łamania kości i zdzierania skóry. Będzie dużo jęków i gwarantowane omdlenie po powrocie do ludzkiej formy, w niektórych przypadkach wyłącznie; wycieńczenie i głód.
Wszystkie te tortury natomiast rekompensują jawne poświęcenie w postaci krótkotrwałego Power Upa.

Gracze zdecydowawszy się stworzyć postać o podobnych możliwościach, z pewnością powinni liczyć się z zapewnieniem sobie pleców w postaci ludzi zdolnych wynieść ich z pola walki gdy czas ich przemiany minie. Jednakże w sytuacjach podprogowych, mogą okazać się niezastąpieni w odwracaniu uwagi i zapewnianiu reszcie drużyny czasu na ucieczkę. Pamiętajcie tylko by nie ulegać zmianie mając jednocześnie broń przystawiona do skroni, czas przemiany może wyłączyć was z całego następnego upka. Jednak wszystko to będzie przez was ustalone w kartach postaci, zatem czas przemiany, długość istnienia w nowej formie, siła mocy oraz efekty uboczne przemiany nie będą z góry ustalone dla każdego gracza.


SolNaciente -

Czas rekrutacji:
Kawairashii pisze: Czas rekrutacji i karty postaci:
Na tą chwilę nie jestem pewna ile potrwa rekrutacja, więc do udziału w temacie rekrutacyjnym nie wymagam pisania żadnej karty postaci, to wszystko zostanie wyznaczone w Styczniu. A do tego czasu razem ustalimy, co będzie dla nas najistotniejsze w grze. (...)
Data i czas wpisu: Wt gru 29, 2009 3:29 pm
Mam nadzieje że to wyjaśnienie, udziela odpowiedzi na Pana pytanie.

Mechy:
Mechy, Egzoszkielety, Bio-Technologia, Wszczepy, Płaszcze Termo Optyczne (cloak) - wszystko to i więcej, jestem na TAK, jednak nie wszystko będzie dostępne od początku. Wszystko zależy od poziomów postaci.

Środki lokomocji:
Kawairashii pisze: Broń i Środki lokomocji:
(...) Tak jak widzę, zdecydowanie rezygnujemy z lewitujących samochodów, oraz broni laserowej, stawiając na inne środki lokomocji (gąsienicowe, kroczące) oraz innego, jednak nie mniej wymyślnego arsenału (broń dźwiękowa, grawitacyjna). Jeśli nie nastąpi jakaś drastyczna zmiana w temacie, wkrótce pojawi się to w następnym Upku.
Data i czas wpisu: Wt gru 29, 2009 9:35 pm
Z zagadnienia dopracowanego dzięki sugestii Pana Obelixa, oraz zamieszcznego w moim ogłoszeniu sprostowania, wynika iż system lewitujących samochodów nigdy nie został stworzony. Możemy nagiąć zaistniałe już ustalenia do punktu istnienia owego napędu, wprost idealnego do wypełnienia istniejących dopiero w marzeniach powietrznych autostrad, jednak ich wprowadzenie mogłoby być dopiero na poziomie raczkującym. Zatem możemy założyć że w Omedze można spodziewać się dziwacznych prototypów jak dotąd niewprowadzonych do ruchu ulicznego, samochodów latających. Jednak o ile na drodze naszej ucieczki/pościgu, nie natrafimy na jakąś fabrykę, pole testowe nowych osiągnięć technologicznych, czy bogatego ekscentryka z tajemnicami i kontaktami to raczej nie znajdziecie ich na drogach. Czy taka alternatywa odpowiada Panu?

Logiczne wytłumaczenie zdobywania LvLow:
W planach mam stworzenie centrali z którą Prohounds będą się komunikować i będą łączeni aby uzyskać nowe upgrady do ich wyposażenia, zyskiwanie całkowicie nowych rzeczy do wytrapiania Proxy a także odkrywanie nowych środków transportu. Także Proxy, początkowo nieświadomi własnych możliwości ewolucyjnych, w celu przetrwania będą mogli się połączyć dzięki specjalnych urządzeń w ich ciałach, z podziemiem. Anarchistyczną grupą zdolną do zaoferowania im pomocnej ręki w ramach, w miarę kontrolowanej zmiany ich już wysoce niestabilnego i elastycznego dzięki roślinie życia, kodowi DNA.
Również i nawiązując do kwestii religii poruszonej przez Pana the_weird_one, pragnę zamieszać lekko w historii Omegi, tak by owe "organizacje" posiadały niektóre, spostrzegane okiem polityki i wiary, elementy wspólne sprowadzające się do Medialnego Taboo. Stawiając Graczy przed w trudnych sytuacjach, i definitywnie zachęcając postaci do wywodów filozoficznych. Idealna okazja dla Graczy by przedstawić głębie swych postaci. Oczywiście wszystko to zależy od was, mam nadzieje że zgadza się to z wizją Pana SolNaciente.


Zaknafein -

A.I. czyli sztuczna inteligencja:
Z początku chciałam zaryzykować wprowadzenie robotów takimi, jakimi byśmy ich chcieli, w najprostszej formie. Czyli brak sztucznej inteligencji, głupie cyborgi, sługusy ludzkie itp. Jednak ostatecznie mam dużą chęć stworzenia świata w którym jednostki Syntetycznej Inteligencji uświadomione o swoim istnieniu będą prowadziły swoje własne, nielegalne żywoty. Oczywiście nikomu nie będzie to na rękę, a zwłaszcza ich panom stąd badania nad SI będą karalne, a tworzenie dzieł podobnych jak wirtualna inteligencja (W.I.) wyskoku okrojonym prawnie. Właśnie z tego powodu S.I. będzie stanowił temat Taboo. Termin S.I. początkowo wywodzący się od Sztucznej Inteligencji będzie uznawany przez uświadomione jednostki syntetycznie stworzonych istot za przejaw rasizmu. Jedynie nowo stworzone przez Media określenie "Syntetyk" powoli będzie ochładzać radykalną jak na owe czasy wojnę o równouprawnienie S.I. wśród społeczności ludzkich. Nakłaniając do Tolerancji wobec innych form życia, w tym czasie jest na granicy przełamania w obliczu zabawy genami oraz powstaniu samych Proxy. Wszystko to będzie zdecydowanie wzbogacało świat Omegi. Co o tym myślicie?
Terminy:
S.I. - Sztuczna Inteligencja (zakazana)
W.I. - Wirtualna Inteligencja (surowo zaostrzona prawnie)
Syntetyk - Syntetyczna Inteligencja (Maszyna która chce być człowiekiem/Maszyna uświadomiona o swoim istnieniu)
Neoludysta - Człowiek tolerujący istnienie Syntetyków, oraz wszelkich innych form życia (Tolerancja między gatunkowa)
Syntofob - Człowiek obawiający się istnienia Syntetyków

Lista Graczy:
Brawo. Sama najczęściej zadaje podobne pytania we wszelakich sesjach.
Podzielenie Graczy w owym stadium na dwie grupy zdecydowanie ułatwi i zapoczątkuje komunikacje pomiędzy nimi.


the_weird_one -

Dostałam interesująca wiadomość od Pana the_weird_one, sądzę iż poruszane w nim zagadnienia powinny się tu znaleźć zatem...

Ponownie sprawa Pakietów:
Jeśli ktoś nadal ma problemy w tworzeniu pakietów:
Tworzenie własnego pakietu punktów nie jest takie trudne. Jak już napisałam; maksymalna ilość punktów łącznie (punkty w pakiecie) to dokładnie 18, z czego każdy z atrybutów drugorzędnych posiada limit wydania na nich punktów który stanowi 5, podczas gdy każdy z nich już na starcie posiada 1 punkt. Wiedząc iż w pakiecie posiadamy jedynie 3 liczby, każda z nich będzie podzielona na jedną z 3 atrybutów głównych. Jako iż razem w jednym atrybucie nie wydamy więcej niż 12 punktów (4 + 4 + 4), stanowi to limit dopuszczalnej wielości każdej z 3 liczb w pakiecie. Dolny limit to nie mniej niż 1, zatem wiedząc tak proste prawdy podczas przystępowania do tworzenia pakietu, liczymy istotne prawdy:
1. max 18 punktów łącznie sumy liczb w pakiecie
2. max 12 punktów w jednej z 3 liczb w pakiecie
3. minimum 1 punkt w jednej z 3 liczb w pakiecie
Wszystkie poniższe pakiety zostały stworzone poprawnie względem tych prawd:
[1/12/5], [2/12/4], [3/12/3] etc.
[6/6/6], [5/8/5], [4/10/4] etc.
[7/4/7], [6/5/7], [6/4/8] etc.

Ludzie w Omedze:
Zdecydowanie długość wieku ludzi ulegnie wydłużeniu, ludzie będą wyżsi niż w obecnych czasach, a prawa które normalnie dzieciaki zyskują po 18 z pewnością będą mogły zyskać już mając 16. Już w wieku 14 lat, człowiek może pracować prawie jako każdy. Stąd w policji znajdą się i Komandosi w wieku lat 19 czy Politycy po 20. Oczywiście to wszystko jedynie założenie, lecz sednem tej sprawy jest fakt iż w mieście mało kto wyróżnia się z tłumu. Ludzie nie dostrzegają jeden drugiego, więc dokładny wzrost nie jest dla nas istotny, kolor skóry, czy narodowość to detale. Różnorodność akcentów, imion, wszystko ulega wymieszaniu. Więc nie obawiajcie się stworzyć czarnoskórego górala o imieniu Sara, albo Żyda o nordyckiej urodzie i rudych włosach.

Wielkość Omegi:
Omega jest na tyle wielka by mieścić w sobie góry, pola uprawne, fabryki, centra handlowe, mosty, stadiony. Więc w rubryce miejsce urodzenia albo poprzednie prace można spkojnie wpisywać co się chce. Omega nie przytłacza, jednak jak za czasów komuny, mamy to co mamy i nic więcej.


Wszyscy -

Rozwój postaci względem Gry:
Jako iż z pewnością gracze zdecydowani na rozpoczęcie sesji po stronie Prohound chcieli by już na starcie pobawić się w bogów, wsiadając do Mechów, czy używać naboi ostrych bądź jeszcze lepiej głowic nuklearnych. Muszę ostrzec iż taka gra bardzo szybko może wam się znudzi. W przeszłości prowadziłam podobną sesję gdzie gracze już na starcie byli super wy kozaczeni. Zabawa nie trwała dłużej niż tydzień, dwa.
Ucząc się z tego, pragnę zastosować metodę Power Ranger. Nie zastanawialiście się nigdy czemu Rangerzy już na początku nie łączyli się w super robota by użyć swego super działa na kolejnego potwora? Nie mogli, ponieważ ich kodeks nie zezwalał im użyć większych środków do zniszczenia wroga niż wystarczających. Stąd jednostki Prohound na starcie będą posiadać jedynie standardowe wyposażenie policyjne, póki nie przekonają się o sile stawianego im oporu.
Walka z przeciwnikami z góry zdana na przegraną będzie mało pasjonująca, gdyż Gracze będą żyli w świadomości iż niezależnie od wyniku, ich postaci i tak dostaną po lvlu. Dlatego też, postaci toczące najdłuższy bój oraz postaci pokonujące przeciwnika, będą dostawać znaczące plusy do swoich własnoręcznie wymyślonych poziomów.

Wzór na Karty Postaci:
Jak do tej pory nie został jeszcze opublikowany, proszę o nie nadsyłanie kart postaci. Aż do ogłoszenia następnego upka, w którym to -zapewniam- znajdzie się wzór.

Długość Gry:
Gra nie ulega końcowi dla żadnego z graczy póki wszyscy z mutantów nie zostaną złapani, bądź któryś z nich nie zginie, albo (w przypadku wyłącznie Prohound) zostanie w stosunku do niego wszczęte dochodzenie za wykroczenia równoznaczne z działalnością Proxy.
W takich sytuacjach i jedynie takich, gra ulega końcowi dla poszczególnych graczy. Złapany Proxy/Prohound może nadal się wydostać z tymczasowego więzienia/aresztu/kajdan o ile pojawi się taka okazja.
Spoiler: Zaznacz cały
Gdyż póki życie jakiejkolwiek istoty nie wyda się być zagrożone, Policja nie ma prawa samodzielnie osądzić Mutanta. Stąd rada dla Proxy, nie zapominajcie że nadal jesteście ludźmi, lepiej nie bawcie się w kubę rozpruwacza ^^ a Prohound niech nie dostaną kompleksu boga i nie wydają wyroków śmierci na każdego napotkanego człowieka. Policjant dokonujący tak ekstremalnych decyzji może zostać wydalony z Policji, a i nawet skazany. O ile koledzy na niego nie zakablują, bądź sam nie zrobi głupstwa na oczach świadków.
Realia:
Gracze nie powinni czuć się całkiem wyobcowani, w Omedze powróci moda na lata 10, poprzedniego stulecia. Innymi słowy na lata 2010. W przeciągu tych dwóch stuleci do obecnego czasu gry w Omedze ludzkość zrobiła wiele, tak dobrego jak i złego. Mimo to chce abyście czuli się w niej jak w domu. Bez obawy proszę wspominać o produktach z tego, firmach, problemach i zaletach, czy gwiazdach z dzisiejszych stronic gazet.
My Anime List
Obrazek
3 weeks to AvP Release.
Szasza
Bombardier
Bombardier
Posty: 639
Rejestracja: niedziela, 1 października 2006, 17:54
Numer GG: 10499479
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Prohoud Proxy [-update--29-12-09-] [REKRUTACJA]

Post autor: Szasza »

Dawno tu nie byłem :|
Sesja zapowiada się ciekawie. Napiszę kartę, jak tylko przewertuję się przez ten natłok tekstu :smile:
Obrazek
Kawairashii
Bombardier
Bombardier
Posty: 827
Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 17:04
Numer GG: 1074973
Lokalizacja: Sandland

Re: Prohoud Proxy [-update--29-12-09-] [REKRUTACJA]

Post autor: Kawairashii »

OGŁOSZENIE

Update:
Dnia 05.01.2010 został zamieszczony update, update ten został dopisany poniżej updatu z dnia 29.12.2009 w nim proszę doszukiwać się wzoru na karty postaci. Odpowiedzi na pytania dotyczące realiów ustalonego przez nas świata oraz rozwoju technologicznego. Jak także ostateczne udzielenie pomocy w tworzeniu pakietów, informacji z ostatnich tygodni życia w Omedze i dodatkowe informacje.

Grupy:
Planowałam sesje na minimum 6 graczy, po 3 w każdej ze stron. Minimum to jest wymagane do ruszenia sesji, jednakże aby zachować taką bądź inna stabilność emocjonalną grup, zachęcam do stworzenia drużyn w których skład wchodzi przynajmniej jedna osoba płci przeciwnej.

MG WANTED:
Jak już wspominałam, Prohound Proxy będzie dwoma prowadzonymi osobno topicami sesji w świecie Omega Town IV. Sądzę iż mogę nie wyrabiać się czasowo z odpowiedzią w każdym z topiców. Zainteresowanych pomocą w kontrolowania Omegi chętnie przyjmę jako zastępczych MG.

Posty:
Zwracam się do was z pytaniem. Jak wyobrażacie sobie odpisy i prowadzenie przez MG, historii Omegi. Czy mam prowadzić was za rączkę przez całą grę, wprowadzając postaci poboczne tak by różnymi ścieżkami postaci z obu grup i tak na siebie wpadały, czy sami chcecie kontrolować sytuacje, otrzymując ode mnie jedynie drobne sugestie w temacie rekrutacyjno-dyskusyjnym?

Niegdyś prowadziłam sesje którego celem było odszukanie matki przez grupę sierot. W sesji tej pod każdym z updatów zamieszczałam przynajmniej 3 możliwe ścieżki dla każdej z postaci, oraz 1 dodatkowe o ile postaci miały dane zdolności bądź przedmioty. Postaci jednak nie były zmuszone do reagowania tak jak w danych opcjach, jednak w tych opcjach jako MG posiadałam przemyślane już rozwiązania wszystkich ruchów graczy. Pytanie brzmi czy odpowiada wam ten sposób prowadzenia.
My Anime List
Obrazek
3 weeks to AvP Release.
SolNaciente
Szczur Lądowy
Posty: 3
Rejestracja: niedziela, 7 września 2008, 12:33
Numer GG: 10140010
Lokalizacja: Climax Land ;)

Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]

Post autor: SolNaciente »

Osobiście wolałbym by sesja pozwalała nam na wiekszą swobodę, cobyśmy mogli w większym stopniu kontrolować nasze poczynania. MG oczywista rzecz, kontrolowałby, oraz posuwałby fabułą samoistnie, oraz lvlował postacie po co ważniejszych wydarzeniach. Rzucał by wiele propozycji, które mogłyby - przez Nas, graczy - byś odrzucane, czy też akcetowane ( niekoniecznie akceptacja równa się z pozytywnym wynikiem). Mówie o konwencji MOŻLWIOŚCI - a nie co MG może, czego nie. :). Więc jestem za daniem większej swobody Nam, graczom.
Shits gonna get real...
Zaknafein
Bombardier
Bombardier
Posty: 729
Rejestracja: wtorek, 6 grudnia 2005, 09:56
Numer GG: 4464308
Lokalizacja: Free City Vratislavia
Kontakt:

Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]

Post autor: Zaknafein »

Mi, w przeciwieństwie do SolNaciente, nie przeszkadza taki styl prowadzenia, wręcz może (trzymam kciuki!) być ciekawą odmianą w stosunku do większości sesji, które rozgrywamy na co dzień.
the_weird_one
Mat
Mat
Posty: 407
Rejestracja: sobota, 22 listopada 2008, 21:34
Numer GG: 6271014

Re: Prohoud Proxy [-update--05-01-10-] [REKRUTACJA]

Post autor: the_weird_one »

Styl prowadzenia bardzo zacny, przez obie strony w słowa ubrany. Natomiast swobodę Sola potraktowałbym jako ścieżki ewentualne, w zalezności od jakości opisu koncepcji - i jej sensu lub braku - odpowiednio lepsze lub gorsze w skutkach...
No Name pisze:Podchodzę do norda i mówię:
- Pierwsza zasada klubu walki – nie rozmawiajcie o klubie walki...
Zablokowany