[WFRP 2.0] Dzień za późno, szyling za mało

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
the_weird_one
Mat
Mat
Posty: 407
Rejestracja: sobota, 22 listopada 2008, 21:34
Numer GG: 6271014

Re: [WFRP 2.0] Dzień za późno, szyling za mało

Post autor: the_weird_one »

Zapewne więcej byłoby graczy gdyby nie informacja fabularna... :wink:
Acid pisze:Generalnie w przygodzie będzie chodzić o jedno – by przewieźć pewien przedmiot z jednego miejsca w drugie
Wiadomo, że można sporo namieszać nawet przy takiej konstrukcji, acz... Cholera, mogłeś to zataić, naprawdę. Byłby przynajmniej jeden więcej. ;)
No Name pisze:Podchodzę do norda i mówię:
- Pierwsza zasada klubu walki – nie rozmawiajcie o klubie walki...
Acid
Marynarz
Marynarz
Posty: 320
Rejestracja: sobota, 10 listopada 2007, 17:57
Numer GG: 20329440
Lokalizacja: Dundee (UK)

Re: [WFRP 2.0] Dzień za późno, szyling za mało

Post autor: Acid »

Miałem małą absencję spowodowaną chorobą, ale widzę że nic się nie działo w kwestii KP - nie otrzymałem bowiem żadnej, którą mógłbym dokoptować do drużyny. Z racji małego zainteresowania zamykam rekrutację, a sesja nie odbędzie się z przyczyn oczywistych.

Temat do archiwum.
Seks jest jednym z dziewięciu powodów do reinkarnacji. Pozostałych osiem się nie liczy.

Obrazek
corvus
Marynarz
Marynarz
Posty: 290
Rejestracja: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 13:44
Numer GG: 2609448
Lokalizacja: Ostrowiec
Kontakt:

Re: [WFRP 2.0] Dzień za późno, szyling za mało

Post autor: corvus »

Acid pisze:Miałem małą absencję spowodowaną chorobą, ale widzę że nic się nie działo w kwestii KP - nie otrzymałem bowiem żadnej, którą mógłbym dokoptować do drużyny. Z racji małego zainteresowania zamykam rekrutację, a sesja nie odbędzie się z przyczyn oczywistych.

Temat do archiwum.
No szkoda... Jakbym wiedziała, że jednak przyjmiesz kartę po tym 7 to bym wysłała, w sumie założyłam, że do 7 i koniec. No ale trudno.
Zablokowany