Wiadomo, że można sporo namieszać nawet przy takiej konstrukcji, acz... Cholera, mogłeś to zataić, naprawdę. Byłby przynajmniej jeden więcej.Acid pisze:Generalnie w przygodzie będzie chodzić o jedno – by przewieźć pewien przedmiot z jednego miejsca w drugie
[WFRP 2.0] Dzień za późno, szyling za mało
-
- Mat
- Posty: 407
- Rejestracja: sobota, 22 listopada 2008, 21:34
- Numer GG: 6271014
Re: [WFRP 2.0] Dzień za późno, szyling za mało
Zapewne więcej byłoby graczy gdyby nie informacja fabularna...
No Name pisze:Podchodzę do norda i mówię:
- Pierwsza zasada klubu walki – nie rozmawiajcie o klubie walki...
-
- Marynarz
- Posty: 320
- Rejestracja: sobota, 10 listopada 2007, 17:57
- Numer GG: 20329440
- Lokalizacja: Dundee (UK)
Re: [WFRP 2.0] Dzień za późno, szyling za mało
Miałem małą absencję spowodowaną chorobą, ale widzę że nic się nie działo w kwestii KP - nie otrzymałem bowiem żadnej, którą mógłbym dokoptować do drużyny. Z racji małego zainteresowania zamykam rekrutację, a sesja nie odbędzie się z przyczyn oczywistych.
Temat do archiwum.
Temat do archiwum.
Seks jest jednym z dziewięciu powodów do reinkarnacji. Pozostałych osiem się nie liczy.
-
- Marynarz
- Posty: 290
- Rejestracja: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 13:44
- Numer GG: 2609448
- Lokalizacja: Ostrowiec
- Kontakt:
Re: [WFRP 2.0] Dzień za późno, szyling za mało
No szkoda... Jakbym wiedziała, że jednak przyjmiesz kartę po tym 7 to bym wysłała, w sumie założyłam, że do 7 i koniec. No ale trudno.Acid pisze:Miałem małą absencję spowodowaną chorobą, ale widzę że nic się nie działo w kwestii KP - nie otrzymałem bowiem żadnej, którą mógłbym dokoptować do drużyny. Z racji małego zainteresowania zamykam rekrutację, a sesja nie odbędzie się z przyczyn oczywistych.
Temat do archiwum.