Tenebris LARP

To jest miejsce w którym poruszane będą tematy dotyczące konwentów i imprez fantastycznych, a także zlotów itp.
Zablokowany
Tenebris
Szczur Lądowy
Posty: 8
Rejestracja: czwartek, 24 lutego 2011, 01:41

Tenebris LARP

Post autor: Tenebris »

Obrazek

Mamy zaszczyt zaprosić Was na pierwszą odsłonę LARPa Tenebris. Gra odbędzie się w dniach 8-10 lipca 2011 roku na terenie nieczynnej żwirowni w Owińskach w gm. Czerwonak pod Poznaniem. Fabuła toczyć się będzie w autorskim świecie, którego realia przywodzą na myśl późne średniowiecze. Podobnie jak mechanika rozgrywki, został on wykreowany przez grupę zakochanych w LARPach miłośników fantastyki.

Gracze będą mieli możliwość odkrywania tajemnic przesyconego magią kontynentu Tebronu na wiele różnych sposobów. Pierwsza ze ścieżek pozwoli im poznawać świat oczami ludzkich przybyszów, którzy przypłynęli na Nowy Kontynent pod żaglami Federacji Karnae, w poszukiwaniu niezliczonych bogactw, nieśmiertelnej sławy, potężnej magii i źródeł wiary. Będą mogli też obrać drogę rdzennych mieszkańców Tebronu, takich jak kanoniczne dla gatunku fantasy postacie elfów i krasnoludów. Do dyspozycji graczy zostanie również oddane dzikie plemię Amurytów, potomków ludzkich rozbitków, których kapryśne wiatry przygnały na Tebron wiele stuleci wcześniej.

Po zasady gry, mechanikę, historię świata oraz mnóstwo równie przydatnych informacji i wskazówek zapraszamy na:
Oficjalną stronę LARPa Tenebris

Stowarzyszenie Tenebris gwarantuje, że prężny team organizatorów dołoży wszelkich starań, aby LARP spełnił Wasze najśmielsze oczekiwania.

Do zobaczenia na Tebronie!!!
Ostatnio zmieniony niedziela, 13 marca 2011, 15:21 przez Tenebris, łącznie zmieniany 1 raz.
Tenebris
Szczur Lądowy
Posty: 8
Rejestracja: czwartek, 24 lutego 2011, 01:41

Re: Tenebris LARP

Post autor: Tenebris »

Witamy ponownie!

Po kolejnym miesiącu wytężonej pracy nad naszym LARPem mamy dla Was świeżą porcję aktualności!

Serdecznie zapraszamy do rejestracji na naszym Forum. To niezastąpione źródło informacji i najlepsze miejsce na zadawanie pytań na temat LARPa. W ostatnim czasie pojawiło się na nim sporo interesujących materiałów, takich jak:

- Specyfikacja Frakcji wraz z opisem poszczególnych ras. Szczegółowy i podstawowy podręcznik dla każdego gracza!
- Tabela Zależności Międzyfrakcyjnych - czyli kto się lubi, a kto się czubi!

Obie aktualizacje znajdziecie w dziale: Informacje ---> Nabór do frakcji ---> Specyfikacja Frakcji.

Gorąco polecamy polubienie Strony Tenebris na Facebooku. Na bieżąco publikujemy tam powiadomienia o najważniejszych aktualizacjach. Przez Facebook'a możecie również już dziś potwierdzić swój udział w naszej imprezie.

Zachęcamy do spotkania z nami na tegorocznym konwencie Pyrkon!. Uczestnicy imprezy będą mieli niepowtarzalną okazję wzięcia udziału w przygotowanej przez nas dramie Tenebris 1/2: Bilet w jedną stronę która będzie swoistym prequelem naszego wakacyjnego LARPa. Drama będzie rozgrywana w sobotę wieczorem, a sam konwent odbędzie się w dniach 25-27 marca w Poznaniu.

Mamy nadzieje, że przygotowane materiały pomogą Wam w rozeznaniu się w świecie, który stale się rozrasta, a kolejne księgi kart jego historii zapełniają się.

Pozdrawiamy,
Team Tenebris
Tenebris
Szczur Lądowy
Posty: 8
Rejestracja: czwartek, 24 lutego 2011, 01:41

Re: Tenebris LARP

Post autor: Tenebris »

Małe podsumowanie naszej aktywności na Pyrkonie 2011

Obrazek
To dopiero powód do dumy!
Złote Maski nasze!
Zorganizowana przez naszą ekipę drama Tenebris 1/2: Bilet w jedną stronę otrzymała nagrodę w kategorii Dla Najlepszego MG Team na największym konwencie fantastyki w Polsce! Zapraszamy do obejrzenia filmu z rozdania nagród i naszej galerii na Facebook’u!

Dziękujemy wszystkim graczom i pozostałym uczestnikom konwentu, którzy oglądali nasze plakaty i dali się poczęstować ulotką! Mamy nadzieję, że wszyscy pojawicie się 8 lipca w Owińskach i pomożecie nam otworzyć nowy rozdział w historii wielkopolskich LARPów!

Już wkrótce na naszym forum zostaną umieszczone zasady i mechanika rozgrywki. Zapraszamy do rejestracji!

Pozdrawiamy,
Team Tenebris
Tenebris
Szczur Lądowy
Posty: 8
Rejestracja: czwartek, 24 lutego 2011, 01:41

Re: Tenebris LARP

Post autor: Tenebris »

Organizatorzy Tenebris serdecznie zapraszają na I Spotkanie Organizacyjne dla Graczy które odbędzie się w najbliższą sobotę, 9 kwietnia o godzinie 15.00 pod Dzwonem Pokoju na poznańskiej Cytadeli.
Będzie to okazja do osobistego spotkania z Mistrzami Gry i zadania pytań odnośnie wakatów, zasad, mechaniki i wszystkich innych rzeczy związanych z naszym lipcowym LARPem.
Poniżej zamieszczamy mapkę z oznaczonym miejscem spotkania organizacyjnego:
Obrazek
Do zobaczenia w sobotę!
Tenebris
Szczur Lądowy
Posty: 8
Rejestracja: czwartek, 24 lutego 2011, 01:41

Re: Tenebris LARP

Post autor: Tenebris »

PO PIERWSZE - MECHANIKA

Witajcie drodzy gracze,
mamy zaszczyt pokazać Wam owoc naszej niemal półrocznej pracy!
Oto wyczekiwany Podręcznik Gracza stworzony przez nas dla Was. Wszystkie zasady, frakcje i czary w jednym miejscu. Cały LARP od strony mechanicznej, nie będzie miał już przed Wami tajemnic. Podręcznik znajdziecie na naszym forum w dziale "Mechanika". Zapraszamy do lektury!

Obrazek

PO DRUGIE - REKRUTACJA

Ponieważ mechanika ujrzała dziś światło dzienne i usunęliśmy z drogi wszystkie formalne przeszkody, z radością ogłaszamy, że rekrutacja graczy na LARPa Tenebris uzyskała status: OTWARTA!!!
Ze względu na zaistniałe okoliczności postanowiliśmy dać Wam więcej czasu na zgłaszanie swoich postaci - termin nadsyłania zgłoszeń to na dzień dzisiejszy 1 lipca 2011 roku.
Pamiętajcie, aby zgłoszenie wysłać do odpowiedniego MG frakcji!
Lista MG wraz z mailami jest dostępna na naszej stronie internetowej. Z tej samej witryny można pobrać również formularz zgłoszenia postaci.
Spieszcie się! Liczba miejsc w niektórych frakcjach ograniczona!

PO TRZECIE - II SPOTKANIE DLA GRACZY

Serdecznie zapraszamy na II Spotkanie Organizacyjne dla Graczy które odbędzie się w najbliższą niedzielę, 12 czerwca o godzinie 15.00 pod Dzwonem Pokoju na poznańskiej Cytadeli.
Będzie to okazja do osobistego spotkania z Mistrzami Gry i zadania pytań odnośnie wakatów, zasad, mechaniki i wszystkich innych rzeczy związanych z naszym lipcowym LARPem.
Do zobaczenia w niedzielę!

Pozdrawiamy,
Team Tenebris
Tenebris
Szczur Lądowy
Posty: 8
Rejestracja: czwartek, 24 lutego 2011, 01:41

Re: Tenebris LARP

Post autor: Tenebris »

Tenebris: Zew Północy
Debriefing fabularny


Obrazek

Wyprawa w pościgu za zbiegłym Szamanem Amurytów wyruszyła w drogę w środku nocy, kiedy morze namiotów i nieliczne nowe zabudowania uśpionego obozowiska tonęły w bladym, księżycowym blasku. Początkowo ślad prowadził prosto na północ, następnie uciekinier zboczył trochę na północny wschód. Po przekroczeniu rwącego nurtu rzeki Giliomach tropiciele długi czas krążyli w miejscu w poszukiwaniu tropów, po czym ostatecznie poprowadzili drużynę w kierunku północno zachodnim, wzdłuż podnóża gór Crainnare.

Przez całe dwa tygodnie podróż przebiegała niemal bez zakłóceń. Wszystkie niesamowite wydarzenia zaczęły się w piętnastym dniu ekspedycji, kiedy świeży trop przywiódł śmiałków nad spieniony nurt rzeki Glacnoise. Śmiałkowie spotkali tam wtedy czterech tajemniczych myśliwych - Elfów Północy, którzy zaoferowali się odprowadzić członków wyprawy do ich pobliskiej czatowni. Po drodze kolumna została zaatakowana przez śnieżnobiałego, humanoidalnego potwora - Yeti. Bestia okazała się być niezwykle silna i niebezpieczna. W walce z nią poległ dowódca wyprawy, Admirał Gwiezdnej Floty. Widząc to, świadomy zagrożenia przywódca elfów Północy rozkazał swoim podwładnym aby uciekali z członkami wyprawy do czatowni, podczas gdy on będzie osłaniał ich odwrót. Samotnie rzucił się na potwora, przypłacając życiem swoją odwagę.

Dzięki bohaterstwu swoich przywódców członkowie wyprawy dotarli bezpiecznie do elfickiej czatowni, skąd wkrótce wyruszyli dalej. Przetrzebiony oddział Elfów Północy postanowił im towarzyszyć. Prowadzeni po śladach Szamana przez trapera i elficką tropicielkę podróżni napotkali na swojej drodze liczne potwory - podobne kobietom upiory Banshee, Wilkołaki, Minotaura, Wiedźmokruka i Lodowego Trolla, a także magiczne, inteligentne stworzenie - Zagadkowego Krokodyla, który pomógł śmiałkom sforsować bród. Radą i pomocą służył śmiałkom nieoczekiwany sprzymierzeniec - Łowca Plugastwa, człowiek, który w pogoni za potworami zapędził się aż na daleką północ. Nie ustrzegli się jednak zdrady - Elfy Północy okazały się być w rzeczywistości nikczemnymi Doppelgangerami, a ich prawdziwe oblicze ukazał śmiałkom magiczny rytuał Elfickiego Czarodzieja.

Podróż przez lodowate strumienie, głębokie jaskinie i krasnoludzkie ruiny doprowadziła śmiałków do makabrycznego odkrycia. Pełgające światła lampionów odsłoniły wielką plamę lepkiej, organicznej substancji. Po bliższych oględzinach śmiałkowie wydobyli z mazi fragmenty poszarpanego płaszcza, a także szeroki pas i drewniany kostur. Ich pochodzenie nie budziło wątpliwości.
Przedmioty należały do Szamana Amurytów.
Od tego miejsca trop bezpowrotnie się urywał.

Zdezorientowani i wykończeni pościgiem śmiałkowie zrobili postój i rozbili obóz. Alfred Solari, który po tragicznej śmierci Admirała przejął dowodzenie nad grupą żołnierzy Arche, wysłał cesarskiego kuriera do Obozowiska Sił Sprzymierzonych z prośba o dalsze instrukcje. Dzięki dobrej kondycji, dużej mobilności i wrodzonej orientacji w terenie posłaniec przebył dzielący go od Obozowiska dystans 140 mil w ciągu sześciu dni. W drogę powrotną ruszył na świeżym wierzchowcu i już po dziewięciu dniach od rozstania ze śmiałkami był z powrotem nad brzegiem Glacnoise.

Kiedy zaczął opowiadać o sytuacji w obozie, śmiałkowie co chwilę mu przerywali. Niektórzy łapali się za głowę, potrząsając nią bezradnie, jęcząc i lamentując. Inni z wściekłością kopali w paleniska, przy akompaniamencie głośnych przekleństw ciskając w spienione nurty rzeki żarzące się polana. Z opowieści kuriera wyłaniała się wizja wydarzeń, która stawiała śmiałkom włosy na karku.

Szaman wciąż tkwił w swoim skalnym wiezieniu, pod strażą.
Księga wciąż była przedmiotem badań w laboratorium alchemicznym.
Powód wyruszenia śmiałków pozostaje dla mieszkańców obozowiska NIEZNANY.
Awatar Cuthberta rozkazuje śmiałkom niezwłocznie wracać do Obozowiska Sprzymierzonych w celu złożenia wyjaśnień.

Kurier nie powiedział nic więcej. Nie musiał. Śmiałkowie zrozumieli, że mroczne macki złowrogich sił wpakowały ich w śmiertelną pułapkę, a kręte ścieżki przeznaczenia mogą ich zawieść wprost na Sąd Wojenny... Kiedy podniecone krzyki drużyny przebrzmiały, w lodowatym, nieruchomym nocnym powietrzu zawisło niewypowiedziane pytanie o dalszy kierunek wyprawy i los wszystkich jej uczestników...


Serdecznie dziękujemy wszystkim graczom, którzy odpowiedzieli na Zew!
Galerię zdjęć z LARPa możecie zobaczyć tutaj: https://picasaweb.google.com/1111889164 ... rudnia2011
a do dzielenia się wrażeniami zapraszamy do tego wątku: http://tenebris.larp.pl/forum/viewtopic.php?f=101&t=454
Na dalsze losy bohaterów wyprawy przyjdzie nam poczekać do wiosny, kiedy to spotkamy się na konwencie Pyrkon 2012 w Poznaniu :)
Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Do zobaczenia na Tebronie!
Tenebris
Szczur Lądowy
Posty: 8
Rejestracja: czwartek, 24 lutego 2011, 01:41

Re: Tenebris LARP

Post autor: Tenebris »

Obrazek

Kolejny rozdział historii o tych, którzy przypłynęli, żeby zdobyć, a zostali, by zrozumieć.

Już ponad rok upłynął od dnia, kiedy żeglarze z Federacji Karnae po raz pierwszy rzucili kotwicę u brzegów Tebronu. Przez ten czas, wraz z rdzennymi mieszkańcami Nowego Kontynentu, byli świadkami wielu dramatycznych wydarzeń. W kronikach tego świata z pewnością zostanie odnotowane powstanie Rybiego Króla, tajemnicza wyprawa na północ oraz tragiczna śmierć Admirała Gwiezdnej Floty. Dzisiaj, kiedy echa zeszłorocznej wojny powoli milkną, a mogiłę Renzo Piano okrywają pierwsze spadające liście, mieszkańcy Obozu Sprzymierzonych stopniowo uczą się życia w obrębie tych samych murów. Elfy, Krasnoludy, a nawet Amuryci, ściągają tam z różnych zakątków Tebronu, ciekawi zamorskich przybyszów. Pasażerowie okrętów Gwiezdnej Floty, choć nie raz z tęsknotą spoglądają na ocean, powoli przystosowują się do współistnienia z tubylcami.

Niestety, nie wszyscy.

Daleko poza obrębem murów, wśród drzew, dzień w dzień rozbrzmiewa szczęk oręża. Uciekinierowie z obozu, niezdolni do koegzystencji synowie i córki wszystkich ras, bezlitośnie mordują się nawzajem w leśnych ostępach. Czy sojusz Sprzymierzonych jest wystarczająco silny, żeby przetrwać w obliczu terroru buntowników? Czy nowym przywódcom społeczności wystarczy charyzmy, by przeciwstawić się nawoływaniom, aby wyprzeć Elfy za góry, a Ludzi zepchnąć do oceanu? Czy zaślepieni powszednimi konfliktami Sprzymierzeni będą w stanie dostrzec poważniejsze zagrożenie?

Niech bogowie czuwają nad ich snem. Gdy nastąpi Przebudzenie, mogą już nigdy nie ujrzeć świtu.


Zapraszamy Was serdecznie na LARPa Tenebris II: Przebudzenie. Gra odbędzie się w dniach 1 - 2 września 2012 roku w okolicach Poznania. Fabuła będzie kontynuacją wątków prowadzonych na LARPach Tenebris 1/2: Bilet w jedną stronę, Tenebris, Tenebris: Zew Północy oraz Tenebris: Dzień Sądu. Dzięki szeregowi zmian w mechanice i sposobie prowadzenia rozgrywki będzie ona atrakcyjna zarówno dla graczy obeznanych ze światem, jak i tych, którzy na Tebronie pojawią się po raz pierwszy.

Zasady gry, mechanika, historia świata a także inne przydatne informacje dotyczące tegorocznej odsłony będą na bieżąco pojawiać się na:
Oficjalnej stronie LARPa Tenebris
Serdecznie zapraszamy do rejestracji na naszym
Forum Dyskusyjnym
oraz pilnego śledzenia naszej
Strony na Facebook'u.

Do zobaczenia na Tebronie!!!
Ostatnio zmieniony wtorek, 29 maja 2012, 22:10 przez Tenebris, łącznie zmieniany 2 razy.
Tenebris
Szczur Lądowy
Posty: 8
Rejestracja: czwartek, 24 lutego 2011, 01:41

Re: Tenebris LARP

Post autor: Tenebris »

I. KOREKTA TERMINU!!!


LARP rozpocznie się NIE 31 sierpnia, lecz 1 września (w sobotę)!!!.
Termin zakończenia gry nie uległ zmianie - nastąpi 2 września, w niedzielę.


Decyzja o skróceniu gry została podyktowana przyjęciem nowej formuły rozgrywki. Przepraszamy za utrudnienia.


II. GARŚĆ INFORMACJI O ROZGRYWCE


Po długich i burzliwych dyskusjach zdecydowaliśmy się zrezygnować z modelu gry stacjonarnej, toczącej się wokół kilu dużych lokacji służących postaciom również za miejsce do snu. W zamian mamy zamiar zaproponować graczom przygodę, w której nie będzie czasu na bezczynność, a poznawanie fantastycznego kontynentu Tebronu będzie się odbywać w nieustannym ruchu i stanowić wyzwanie kondycyjne. Skojarzenia z naszym LARPem Tenebris: Zew Połnocy są jak najbardziej na miejscu, przy czym zaznaczamy, że tym razem rozgrywka będzie znacznie dłuższa, bardziej różnorodna i zaplanowana dla większej ilości graczy niż to miało miejsce w grudniu ubiegłego roku Nie obejdzie się bez knowań, magii i szczęku oręża. Mechanika zostanie znacząco uproszczona w celu dostosowania jej do potrzeb dynamicznej rozgrywki.


Na naszym forum zostanie opublikowana lista wakatów do obsadzenia. Rezerwacja ról będzie się odbywała drogą mailową. Ponadto będzie istniała możliwość kontynuuowania postaci z naszych poprzednich LARPów - wszystkich zainteresowanych takim rozwiązaniem prosimy o jak najszybszy kontakt.


III. AKREDYTACJA


Wysokość opłaty akredytacyjnej będzie zależała od terminu zapłaty.
Do dnia 31 lipca wynosi ona 25 złotych.
Począwszy od dnia 1 sierpnia koszt akredytacji wzrasta do 30 złotych - taką też opłatę będziemy pobierać od osób które postanowią zapłacić w dniu imprezy.
Wszyscy gracze którzy zakupią wejściówkę będą mieli zagwarantowaną ciepłą strawę, napitek oraz miejsce parkingowe.


Przedpłaty przyjmujemy w formie przelewów na konto BZ WBK:


61 1090 1346 0000 0001 1907 7082
STOWARZYSZENIE TENEBRIS
os. Bolesława Chrobrego 9/55
60-681 Poznań


Osoby nie posiadające konta mogą spotkać się z nami osobiście i wnieść opłatę w gotówce.
Zablokowany