Strona 1 z 1

Mechanika dobra do rpg-ów w reliach 17 wieku

: poniedziałek, 11 sierpnia 2014, 20:04
autor: Ioures
Znacie jakąś dobrze pasującą? Ostatecznie możecie przesłać przerobioną karte postaci z WoD

Re: Mechanika dobra do rpg-ów w reliach 17 wieku

: poniedziałek, 11 sierpnia 2014, 23:05
autor: Solarius Scorch
Teoretycznie 7th Sea to taki fantasy odpowiednik ery piratów, czyli mniej więcej te czasy... Ale nie jestem pewien, czy o to ci chodzi. Jeśli mieści się to w zasięgu twoich potrzeb, to może też Monastyr.

A WoD rzeczywiście jest dobry do wszystkiego :)

Re: Mechanika dobra do rpg-ów w reliach 17 wieku

: środa, 13 sierpnia 2014, 20:32
autor: BLACKs
BRP (moja ulubiona), (inne genericowe które znam, lubię i mogą się sprawdzić) GURPS, FATE, FUDGE, Savage Worlds...

Re: Mechanika dobra do rpg-ów w reliach 17 wieku

: piątek, 29 sierpnia 2014, 22:28
autor: polskistalker
Dzikie Pola? :)

Re: Mechanika dobra do rpg-ów w reliach 17 wieku

: niedziela, 7 września 2014, 20:18
autor: ardek123
Sprawdź "Dziedzictwo imperium". Co prawda to renesansowe klimaty, ale może się nadać.

Re: Mechanika dobra do rpg-ów w reliach 17 wieku

: środa, 10 września 2014, 15:05
autor: von Mansfeld
Dziedzictwo Imperium i Dwory Końca Świata może stosują estetykę z renesansu (i być może na wyrywki z baroku), lecz chocby świat pod wzgledem postępu technologicznego nawet nie stoi blisko XVII wieku.

W teorii Lamentations of the Flame Princess osadzone jest w realiach zbliżonych do XVII wieku, lecz to przede wszystkim gra inspirowana retroklonami starszych dedeków.