Cthulthu: Dark Ages

Kącik Gier Fabularnych
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Lovecraft, tak jak słychać :)

W świecie CofC podróże w czasie są normą (choćby Yithianie czy Wężoludzie), podróże międzywymiarowe też (choćby Dimensional Shamber) i podróże kosmiczne (Colours out of Space, Hastur, czy Cthugha). Klimat mitów jest ponadczasowy, przecież gdy gracie w rpg'i to zazwyczaj gracze mają jedną postać przez całe przygody czasem kampanie, tutaj czasem się zdarza, że pojedyńcze postacie doczekają końca przygody. A gdy taki podróżnik w czasie ginie, dany graczy musi sobie stworzyć postać z epoki i już wchodzi w klimat epoki.

Wolny chłop miał to do siebie, że był wolny, mógł iść gdziekolwiek zwłaszcza jak mu grupka awanturników spaliła dom i pole, a rodzinę porwała na sprzedaż to cieplejszych krajów. Po pewnym czasie sam stawał się awanturnikiem i tak w Europie było dość niebezpiecznie. Z drugiej strony byli ludzie ze Świętego Cesarstwa Bizantyjskiego, gdzie łatwiej można było nauczyć się czytać i pisać (co prawda po grecku w większości ale jednak, to wystarczy żeby zacząć działalność badawczą).

"Bóstwobojność" nie była tak silna jak ogień i stal chrześcijan :P , ale OK, jak wolisz.
Obrazek
makk
Tawerniany Zabójca Trolli
Tawerniany Zabójca Trolli
Posty: 425
Rejestracja: sobota, 4 listopada 2006, 23:10
Numer GG: 6386578
Lokalizacja: Łódz
Kontakt:

Post autor: makk »

Klimat mitów jest ponadczasowy,
A czy ty grałeś w realu czy tylko forumowo, jak z innymi grami?? Bo klimat forum a budowany w ciemnym pokoju itd. to jednak dwa różne światy.
przecież gdy gracie w rpg'i to zazwyczaj gracze mają jedną postać przez całe przygody czasem kampanie, tutaj czasem się zdarza, że pojedyńcze postacie doczekają końca przygody.
Dobrze powiedziane zazwyczaj, bezmyślni rzeźnicy kończą szybciej niż inni w światach fantasy - u mnie.
A gdy taki podróżnik w czasie ginie, dany graczy musi sobie stworzyć postać z epoki i już wchodzi w klimat epoki.
Nie rozumiem w pełni o co chodzi :? A co jeżeli graczowi nie podoba się epoka?
Wolny chłop miał to do siebie, że był wolny, mógł iść gdziekolwiek zwłaszcza jak mu grupka awanturników spaliła dom i pole, a rodzinę porwała na sprzedaż to cieplejszych krajów. Po pewnym czasie sam stawał się awanturnikiem i tak w Europie było dość niebezpiecznie.
No i w takim wypadku raczej zostawał banitą, który to chował się w lasach z grupą ziomków a nie śledził mity i inne "mackowaczki". Popatrz nawet na wspomniane "Imię róży", owi bohaterowie byli uczonymi, którzy znali się na wielu rzeczach. Dlatego w średniowieczu wolny lub niewolny chłop to troszkę bzdet by był poszukiwaczem mitów.
Obrazek Obrazek
Hope is the first step on the road to disappointment.
ODPOWIEDZ