Ja sobie takie rzeczy tłumaczę zwykle (nie tylko w TES, również np. w Diablo), że nie są to łuki "wielkie i ciężkie, z żelaza, stali", tylko stworzone przy użyciu magicznych esencji pierwiastków szlachetnych. Cóż, wytłumaczenie pewnie równie dobre jak każde inne...Ardel pisze:A mnie najbardziej w Oblivionie śmieszy coś takiego co zwie się: 'stalowy, żelazny, zardzewiały itp łuk'
Gdy to zobaczyłem chciałem to w skrypcie pozmieniać, ale ni ch..ja
Gry z serii The Elder Scroll's
- Solarius Scorch
- Bosman
- Posty: 1859
- Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
- Numer GG: 0
- Skype: solar_scorch
- Lokalizacja: Cyprysowe Źródła
Re: Gry z serii The Elder Scroll's.
-
- Majtek
- Posty: 116
- Rejestracja: środa, 28 marca 2007, 15:21
- Numer GG: 7260540
- Lokalizacja: Zza zadupia
-
- Marynarz
- Posty: 374
- Rejestracja: piątek, 13 kwietnia 2007, 14:16
- Numer GG: 5761430
- Lokalizacja: Tam gdzie Tzeentch mówi dobranoc
Re: Gry z serii The Elder Scroll's.
XPL0173R pisze:Morrowind:
Zabicie Vivecka zardzewiałym sztyletem w <1 sekundę.
Przeskoczenie mapy wzdłuż i wszerz(na jeden skok).
Zarabianie 70000 złota w postaci broni daedrycznej w 3-4 sekundy.
Bez kodów/modów/trainerów, czysto.
Oblivion:
-200.000 szybkości(raz wcisnąłem kursor na o,1 sekundy i wylądowałem 30 kilometrów za mapą)
-200.000 akrobatyki(wyleciałem na orbitę okołoziemską. Nie chciało mi się czekać aż wejdę znów w atmosferę więc dałęm load.
-zabicie wszystkich ludzi(nie nieśmiertelnych) w mieście jakich udało mi się zgromadzić(w tym >20 strażników) jednym czarem.
-wdrapanie się na najwyższe i najstromsze góry(około 85 stopni) konno^^ fajny prostopadłościenny obszar kolizji swoją drogą, niezłe up-centrowanie...
NA STAŁE(NIE BUFFAMI CZASOWYMI!) bez pancerza 85 defa(max, niestety), 800+ inteligencji i siły, ponad 500 szybkości(koń nie był już potrzebny... zresztą jak go buffnąłen na 500+ szybkości to zabił się o drzewo czy inny kamień...)
Bez kodów/modów/trainerów, czysto.
Takie tam ciekawostki... Pytajcie, pytajcie jak, większość i tak opisałem już w innych topikach.
I mam takie dziwne przeczucie, że tej gry juz drugi raz nie przejdziesz. W morka potrafię zacząć grać po raz enty i cały czas mnie zaskakuje. Ale nie to co ty piszesz tylko ot takie banalne rzeczy jak postacie, miejsca, zadania, widoczki.
Inną ulubioną zabawą było i jest wgrywanie moda "A good place to stay" (gienialnego IMHO), i robienie w domu zbrojownii całego świata. Ach jak wspaniale to wygląda . Obecnie zaś testuje mod Liralcor, który dodaje bardzo fajny gadający miecz. Te jego teksty po prostu są świetne .
-
- Majtek
- Posty: 116
- Rejestracja: środa, 28 marca 2007, 15:21
- Numer GG: 7260540
- Lokalizacja: Zza zadupia
Re: Gry z serii The Elder Scroll's.
a to one są do siebie podobne?Bo ja jakichś wielkich podobieństw(dzięki ) nie widzę ...
Ostatnio zmieniony środa, 18 lipca 2007, 16:12 przez Zamroczony mrrrok, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bosman
- Posty: 1571
- Rejestracja: sobota, 7 października 2006, 11:14
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: piwnica
Re: Gry z serii The Elder Scroll's.
Chyba podobieństw ^^ A ja widzę
O, V z K
F z A
Y z T
U z G
I z I
P z P
O, V z K
F z A
Y z T
U z G
I z I
P z P
-
- Mat
- Posty: 403
- Rejestracja: niedziela, 19 listopada 2006, 21:36
- Numer GG: 7230085
- Lokalizacja: Sagan
Re: Gry z serii The Elder Scroll's.
5 raz próbowałem zrobić misje Mhrocznego Bractwa(ta z zemstą na elfie w więzieniu) bez wbijania 60 ilusion/kodów/amuletów niewidzialności itp i bez zabijania strażników
-
- Kok
- Posty: 1015
- Rejestracja: sobota, 13 stycznia 2007, 20:32
- Numer GG: 8570942
- Lokalizacja: Shadar Logoth
Re: Gry z serii The Elder Scroll's.
A ja, jak mi się gościu z breactwa pokazał, to go zachlastałem dla reguły i teraz mam szatę i kaptur, które mi zwiększają chyba z 6 umiejętności o 15
Opłacało się
Opłacało się
-
- Mat
- Posty: 403
- Rejestracja: niedziela, 19 listopada 2006, 21:36
- Numer GG: 7230085
- Lokalizacja: Sagan
Re: Gry z serii The Elder Scroll's.
nie można go za pierwszym razem zabić -.- jest nieśmiertelny
-
- Mat
- Posty: 589
- Rejestracja: poniedziałek, 6 lutego 2006, 11:51
- Numer GG: 3030068
- Lokalizacja: Z ukrycia i cienia
Re: Gry z serii The Elder Scroll's.
Nie wiem skąd Hiro wytrzasnął ten cytat, ale pozwolę sobie go skomentować
Szczególnie jeśli wziąć pod uwagę fakt, że limit dla umiejętności i atrybutów w podstawce (tj. Bez kodów/modów/trainerów, czysto) wynosi 100...
A tak a propos alfabetu daedrycznego - z jego pomocą możliwe staje się rozszyfrowanie Mysterium Xarxes ^^
Zaiste, ciekawe...XPL0173R pisze:Bez kodów/modów/trainerów, czysto.
Oblivion:
-200.000 szybkości(raz wcisnąłem kursor na o,1 sekundy i wylądowałem 30 kilometrów za mapą)
-200.000 akrobatyki(wyleciałem na orbitę okołoziemską. Nie chciało mi się czekać aż wejdę znów w atmosferę więc dałęm load.
(...)
800+ inteligencji i siły, ponad 500 szybkości
(...)
Bez kodów/modów/trainerów, czysto.
Szczególnie jeśli wziąć pod uwagę fakt, że limit dla umiejętności i atrybutów w podstawce (tj. Bez kodów/modów/trainerów, czysto) wynosi 100...
A tak a propos alfabetu daedrycznego - z jego pomocą możliwe staje się rozszyfrowanie Mysterium Xarxes ^^
Bóg na Krzyżu był tylko kolejną religią, która uczyła że miłość i morderstwo są nierozłącznie związane - że w końcu Bóg zawsze pije krew
-
- Mat
- Posty: 403
- Rejestracja: niedziela, 19 listopada 2006, 21:36
- Numer GG: 7230085
- Lokalizacja: Sagan
Re: Gry z serii The Elder Scroll's.
typ takie wały wciska...... w oblivionie jak chcesz wyjść za mape to jest niewidzialna ściana
on musiał coś w danych zmieniać albo jakieś cziterskie mody -.-
edit: w morku da się zrobić 500+ inta mixturami (typ jak przechodził morka w 7-8 min tak zrobił)
on musiał coś w danych zmieniać albo jakieś cziterskie mody -.-
edit: w morku da się zrobić 500+ inta mixturami (typ jak przechodził morka w 7-8 min tak zrobił)
-
- Tawerniany Leśny Duch
- Posty: 2555
- Rejestracja: poniedziałek, 13 listopada 2006, 19:14
- Numer GG: 1034954
- Lokalizacja: Las Laurelorn/Dąbrowa Górnicza/Warszawa
Re: Gry z serii The Elder Scroll's.
Nie grałem w Obliviona, ale nie zdziwiłbym się, gdyby po prostu to był zwykły bug... W Morrowindzie nieopatrznie użyłem zwoju Lotu Ikara w podziemiach... Efektem było zawieszenie w mistycznej zielonej przestrzeni, z widokiem na mapę gdzieś pode mną. Zresztą- w wielu grach takie cyrki wychodzą... Ale z tą orbitą okołoziemską to małe przegięcie... Zresztą, ciekawe ile by trzeba było mieć życia, żeby przeżyć takie lądowanie A poza tym - trochę chore jest takie podejście do gier, by mieć zylion punktów każdej umiejętności, bo nie na tym polega granie w gry... Jak grałem w Morrowinda, a także w Gothika, KOTORa etc, to właśnie największą przyjemność sprawia mi uczciwy rozwój postaci, a nie kombinowanie, gdzie jaki błąd wykorzystać... Po prostu większa satysfakcja (jak dla mnie). Mając takiego koksa to by mi się nawet ze Scyda Neen nie chciało wyjśćkaziu pisze:typ takie wały wciska...... w oblivionie jak chcesz wyjść za mape to jest niewidzialna ściana
on musiał coś w danych zmieniać albo jakieś cziterskie mody -.-
-
- Kok
- Posty: 1015
- Rejestracja: sobota, 13 stycznia 2007, 20:32
- Numer GG: 8570942
- Lokalizacja: Shadar Logoth
Re: Gry z serii The Elder Scroll's.
Doprawdy ciekawe. Jak odchodził i mu wpakowałem w łeb strzałę z ukrycia i chlasnąłem go kilka razy srebrnym mieczem, to mi na nieśmiertelnego nie wyglądał... Tylko raczej na takiego sztywnegokaziu pisze:nie można go za pierwszym razem zabić -.- jest nieśmiertelny
-
- Mat
- Posty: 403
- Rejestracja: niedziela, 19 listopada 2006, 21:36
- Numer GG: 7230085
- Lokalizacja: Sagan
Re: Gry z serii The Elder Scroll's.
po prostu nieprzytomny byłArdel pisze:Doprawdy ciekawe. Jak odchodził i mu wpakowałem w łeb strzałę z ukrycia i chlasnąłem go kilka razy srebrnym mieczem, to mi na nieśmiertelnego nie wyglądał... Tylko raczej na takiego sztywnegokaziu pisze:nie można go za pierwszym razem zabić -.- jest nieśmiertelny
-
- Kok
- Posty: 1015
- Rejestracja: sobota, 13 stycznia 2007, 20:32
- Numer GG: 8570942
- Lokalizacja: Shadar Logoth
Re: Gry z serii The Elder Scroll's.
Martwy
Wyświetlił się taki komunikat (podobny):
Właśnie fajnego buga znalazłem jeszcze. Gdy jest się Wielkim Czempionem Areny, to podbiega taki kurdupel i chce za tobą łazić. Spoko. Zginął już trzy razy
Raz w gracie z bandytami jakimiś
Po kilku dniach znów do mnie przylazł.
Później ja go zachlastałem.
I znowu przylazł po paru dniach.
Następnie zabił go jakiś ognisty potwór z Mrocznej Głębi (chyba tak to się zwało)
I przed chwilą znów do mnie przylazł
Gdybym wiedział, że to nie bug, to bym stwierdził, że to pieprzony nekromanta XD
Wyświetlił się taki komunikat (podobny):
EDITNie można już wykonać zadania "blabla" dla Mrocznej Gildii (tak to się chyba nazywa). Kotśtam kogo zabiłeś był twoim jedynym kontaktem z nimi
Właśnie fajnego buga znalazłem jeszcze. Gdy jest się Wielkim Czempionem Areny, to podbiega taki kurdupel i chce za tobą łazić. Spoko. Zginął już trzy razy
Raz w gracie z bandytami jakimiś
Po kilku dniach znów do mnie przylazł.
Później ja go zachlastałem.
I znowu przylazł po paru dniach.
Następnie zabił go jakiś ognisty potwór z Mrocznej Głębi (chyba tak to się zwało)
I przed chwilą znów do mnie przylazł
Gdybym wiedział, że to nie bug, to bym stwierdził, że to pieprzony nekromanta XD
-
- Tawerniany Berserk
- Posty: 1044
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
- Numer GG: 9350651
Re: Gry z serii The Elder Scroll's.
I znów mówi się o Oblivionie na PSP - data premeiry - ponoć styczeń 2008. Kumpelkupił Xboxa 360 z Oblivionem GOTY i jak musze przyznac, że samego Obka uważam za nue itd itp tak Shivering Isle póki co robi na mnie ogromne wrażenie
Har Har Har
-
- Tawerniany Berserk
- Posty: 1044
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
- Numer GG: 9350651
Re: Gry z serii The Elder Scroll's.
Cóż co prawda jest news na stronie, ale napisze i tutaj. Szykuje się marzenie wszystkich znudzonych księgowych - MMORPG Elder Scrolls. Hurra. Chyba, że pojedzie klimatami w stronę SI.
Har Har Har