Strasznie denerwują mnie tacy ludzie jak Ty - mało wie, nie wie o czym dyskutuje, ale MUSI, kurwa, MUSI otwierać japę. Więc, naprawdę nim znów spróbujesz cokolwiek "montrego" powiedzieć - zamknij się i przemyśl co pod spodem napiszę. Zauważ też, ze Ty zacząłeś tą jałową dyskusję , podważając dane informacje, rynkowe fakty, czy choćby logiczne rozumowanie swoim gadaniem NIE NA TEMAT (ah, ah GG martwa seria, z czasów PS2 - tyczy się dyskusji o PS3 i X360 aż strach
). No offence (albo offence, ludków jak Ty na forach co nie miara), ale następnym razem przeliteruje Ci i narysuje jeśli wciąż nie kumasz:
Metal Slug 3 to nie jest gra pudełkowa. Podobnie jak 10847178954 innych na Xbox Live Arcade będących w 2D (dodam, że naprawdę nie aż tyle gier, ale dużo - bo i tego możesz nie kapować, niestety). Ze względów propagandowo-marketingowych tj min tego, że jak ktoś lubi fajtery 2D to i tak wyda na nie 50$ taka, odgórna cena została nałożona na nie przez Sony i MS. Stąd KoF XII, czy BazBlue, (gry pudełkowe tj wydawane fizycznie, dodaje bo i tego możesz nie kapować, niestety) wyszły w takiej cenie. Pomimo to, podobnej taktyki nie zastosowało Nintendo z Wii, a Sony porzuciło na Playstation 2, więc nowości w 2D można kupić na nie taniej (tyle, że Sony wcześniej nie chciało wydawać sporej ilości gier 2D poza Japonią np bijatyk SNK - dodaje bo i tego możesz nie wiedzieć, niestety). Dodam, że to wydawcy konsoli dyktują dane przedziały cenowe gier, stąd w momencie kiedy jedna firma miesza z cenami - inna musi odpowiadać na to, mój mistrzu ekonomii. Dlatego np bazowo dane gry na PS2 kosztują powiedzmy te 29$, dlatego Modern Warfare 2 mimo, że będzie diabelsko drogi (bo twórcy zawyżyli cene, bo wiedza ze i tak sie sprzeda) nie mogą jej podwyższyć jeszcze bardziej (mimo, że jak sami przyznali - chcieliby).
Gry 2D mają się dobrze na konsolach? No shit Sherlock and Thanks Captain Obvious! Tylko, że miałyby się znacznie lepiej, gdyby Sony i MS nie stosowało takich ograniczeń. Zresztą - nie dotyczy to tylko bijatyk, ale i indie games (MS chce wydawać góra 10 z 200 rocznie tworzonych - dodam, że 200 dobrych, bo zapewne wyjedziesz z czymś "że nie chcą szitu"), czy gier na usługi sieciowe (MS ugięło się dopiero żeby znieść na nie limit "do 200 MB" jak Capcom wyskoczył, że SS2HD będzie zatem wyglądał lepiej na PS3, gdzie limitu nie ma)
http://www.cyberfanatix.com/ tam możesz więcej przeczytać o tej sprawie.
http://www.snk-capcom.com/forums/index.php tu również, ale kopania dużo, wiec ewentualnie załóż sobie temat skoro ufasz bardziej swojej niewiedzy i kryształowej kuli
Szkoda, że SNK się pozbyło klasycznych teł w Metal Slugu 6
(jakby co Captainie Obvious - tak wiem bo mam tą grę, tak nie ma teł rysowanych jak w 1-5)
Gradius 2, ah Gradius: