Moja amiga 500 miala 512 KB ram (pozniej dolozylem drogie 512 xD) a comodre 64 mialo wlasnie 64 KB ram, wiec mimo wszystko podejzewam ze Twoj laptop mial troszke wiecejMa chyba z 35 kb ram
Po co komu grafika?
-
- Marynarz
- Posty: 288
- Rejestracja: czwartek, 28 lutego 2008, 18:31
- Numer GG: 8533882
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Po co komu grafika?
dópa
-
- Bosman
- Posty: 1796
- Rejestracja: poniedziałek, 26 lutego 2007, 10:52
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Freistadt Danzig
Re: Po co komu grafika?
to 53. naprawde nie przeskakiwało dwóch literek. z reszta zauwaz ze lapki zawsze były slabsze od stacjonarnychMr.Ofca pisze:Moja amiga 500 miala 512 KB ram (pozniej dolozylem drogie 512 xD) a comodre 64 mialo wlasnie 64 KB ram, wiec mimo wszystko podejzewam ze Twoj laptop mial troszke wiecejMa chyba z 35 kb ram
-
- Mat
- Posty: 518
- Rejestracja: czwartek, 28 czerwca 2007, 12:51
Re: Po co komu grafika?
Odnośnie 1:1) Jak oni mogli sobie ot tak zastrzec?
2) Po co im to? Przeciez im wiecej gier dobrych (niekoniecznie 3d), tym wiecej klientow.
Zapisują umowę licencyjną na wydawanie gry na ich konsolę tak jak im się podoba. Więc krótko mówiąc: po prostu mogli.
Odnośnie 2:
Droga gra = wysoka marża sony i M$. Każdy chce zarobić.
-
- Tawerniany Berserk
- Posty: 1044
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
- Numer GG: 9350651
Re: Po co komu grafika?
Jest jeszcze jeden bezczelnie żenujący powód - Sony i MS nie chcą, żeby ich konsole kojarzyły się ze słabą oprawa. A casuale kojarzą 2D ze słabą oprawa... Jak to mój znajomy, wielki fanatyk Tekkena któremu kiedyś dałem bijatykę 2D (Capcom vs SNK dokładnie) rzekł: To stare jest, bo to brzydkie bardzo, nie?
Har Har Har
-
- Mat
- Posty: 518
- Rejestracja: czwartek, 28 czerwca 2007, 12:51
Re: Po co komu grafika?
hmmJest jeszcze jeden bezczelnie żenujący powód - Sony i MS nie chcą, żeby ich konsole kojarzyły się ze słabą oprawa.
Sam nie wiem. Przecież mamy wormsy które teraz radośnie wracają w 2D i chyba nikt nie twierdzi że to słaba oprawa.A casuale kojarzą 2D ze słabą oprawa...
Możliwe że popełniłeś nadinterpretację. Po prostu pytał o wiek gryJak to mój znajomy, wielki fanatyk Tekkena któremu kiedyś dałem bijatykę 2D (Capcom vs SNK dokładnie) rzekł: To stare jest, bo to brzydkie bardzo, nie?
-
- Tawerniany Berserk
- Posty: 1044
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
- Numer GG: 9350651
Re: Po co komu grafika?
Uwierz, ze nie
gra wyglada tak:
http://www.youtube.com/watch?v=cwOpM6n-vFY
http://www.youtube.com/watch?v=F5ctQStsFos (oczywiscie polecam dac po klawiszu "hd")
gra wyglada tak:
http://www.youtube.com/watch?v=cwOpM6n-vFY
http://www.youtube.com/watch?v=F5ctQStsFos (oczywiscie polecam dac po klawiszu "hd")
Har Har Har
-
- Mat
- Posty: 518
- Rejestracja: czwartek, 28 czerwca 2007, 12:51
Re: Po co komu grafika?
Wygląda jak KoF 2000, pewnie korzysta z tego samego systemu. Teraz dla ludzi 9 lat w grach to cała wieczność więc dalej mogę się upierać że możliwa jest twoja nadinterpretacja ;]
-
- Tawerniany Berserk
- Posty: 1044
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
- Numer GG: 9350651
Re: Po co komu grafika?
Znasz gościa? Uwierz, że nie nadinterpretuję, szczególnie że gre pozyczałem mu razem z Tekkenem 2 o którego wiek nie pytał, zaś o Capcom vs SNK stwierdził również ze jest brzydka i płaska. I nie, nie korzysta z systemu KoFa 2k, choć faktem że bliżej grze do KoFów niż S(y)Fów
Har Har Har
-
- Mat
- Posty: 470
- Rejestracja: sobota, 15 grudnia 2007, 09:33
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: poza zasięgiem
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 9
- Rejestracja: sobota, 8 sierpnia 2009, 12:56
- Numer GG: 0
Re: Po co komu grafika?
Mnie osobiście w większości grach nie podoba się grafika,jest mało szczegółowa. Wiem, wiem jestem jednym z tych którzy lecą na grafikę, ale nie do końca.
Dajmy na to Gothic I, dobra fabuła grafika troszkę stara ale gra nadal jest na topie.
Nie lubię w grach bloomu, jeśli widzę taką grę to aż rzygać mi się chce.
Dajmy na to Gothic I, dobra fabuła grafika troszkę stara ale gra nadal jest na topie.
Nie lubię w grach bloomu, jeśli widzę taką grę to aż rzygać mi się chce.
-
- Bosman
- Posty: 1796
- Rejestracja: poniedziałek, 26 lutego 2007, 10:52
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Freistadt Danzig
Re: Po co komu grafika?
grafika powinna byc tez przyjazna graczowi , dla przykładu uznałem ostatnio że jedynymi dowma atutami Herosów IV sa mozliwość chodzenia bohaterami i walczenia nimi i luźne neutralne jednostki. Bo grafika jest pomimo bycia nowocześniejszą od tych z I, II i III no zwyczajnie brzydka i bez pomysłu.
-
- Bombardier
- Posty: 676
- Rejestracja: środa, 26 marca 2008, 20:41
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Kraków, Bielsko w weekendy i święta. :)
Re: Po co komu grafika?
Sony raczej od grafiki 2D nie odbiega - w końcu Japońska marka.Jest jeszcze jeden bezczelnie żenujący powód - Sony i MS nie chcą, żeby ich konsole kojarzyły się ze słabą oprawa.
Np. Guilty Gear - dobry przykład tryumfu grafiki 2D, a przy okazji moja ulubiona napierdzielanka. Według mnie bije na głowę wszystkie tekeny i mortale razem wzięte.
"Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!"
May the Phone be with you!
May the Phone be with you!
-
- Tawerniany Berserk
- Posty: 1044
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
- Numer GG: 9350651
Re: Po co komu grafika?
Ja o PS3 i X360, Ty o czasach PS2. Ja o Sony, Ty o Arc System Work. Więc może inaczej:
Moja mówić, że Sony być złe bo Sony narzucać cene na gry 2D i niechętnie wydawać brzydsze gry 2D. Twoja winna wiedzieć, że BazBlue, najnowsza gra Arc System Works (GG Team) na PS3 i XO musieć kosztować więcej niż chcieć autorzy.
Moja mówić, że Sony być złe bo Sony narzucać cene na gry 2D i niechętnie wydawać brzydsze gry 2D. Twoja winna wiedzieć, że BazBlue, najnowsza gra Arc System Works (GG Team) na PS3 i XO musieć kosztować więcej niż chcieć autorzy.
Har Har Har
-
- Tawerniany Berserk
- Posty: 1044
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
- Numer GG: 9350651
Re: Po co komu grafika?
Okej, ale wracając do rzeczowej dyskusji:
Osobistą tragedią dla mnie jest wpychanie silnika Unreal Engine 3 do dowolnych gier wideo naszych czasów. Silnika, który jak każdy ma swoje ograniczenia i narzuca wręcz pewien art-direction teamowi. Przez to, jakoś tak, ostatnimi czasu za dużo gier z pakerami
Fakt, każda z "silniejszych" platform posiada również, masę, pięknych gier na autorskich silnikach, co nie ratuje ich często przed płytkością. Świetny Uncharted z PS3, świetny i do tego piękny, jest mimo wszystko sporym krokiem w tył do serii Jak & Daxter tych samych autorów. Dlaczego? Bo niesamowita oprawa kosztowała czas i pieniądze nie zostawiając miejsca na otwarty świat i masę gameplayeowych ficzerów.
Odchodząc jednak od tego tematu - strasznie śmieszą mnie maniacy wysokiej rozdziałki, Crysisowych ustawień jeszcze bardziej niż na high i innych tego typu dupereli. Większość z nich nosi okulary wielkości teleskopu, co nie przeszkadza im pieprzyć jak to są gotowi oślepnąć od słabszej, żałosnej oprawy. Nie wiem, może ja jestem dziwny, ale ostatnio zachwyciła mnie oprawa Gradiusa II z NESa :
Osobistą tragedią dla mnie jest wpychanie silnika Unreal Engine 3 do dowolnych gier wideo naszych czasów. Silnika, który jak każdy ma swoje ograniczenia i narzuca wręcz pewien art-direction teamowi. Przez to, jakoś tak, ostatnimi czasu za dużo gier z pakerami
Fakt, każda z "silniejszych" platform posiada również, masę, pięknych gier na autorskich silnikach, co nie ratuje ich często przed płytkością. Świetny Uncharted z PS3, świetny i do tego piękny, jest mimo wszystko sporym krokiem w tył do serii Jak & Daxter tych samych autorów. Dlaczego? Bo niesamowita oprawa kosztowała czas i pieniądze nie zostawiając miejsca na otwarty świat i masę gameplayeowych ficzerów.
Odchodząc jednak od tego tematu - strasznie śmieszą mnie maniacy wysokiej rozdziałki, Crysisowych ustawień jeszcze bardziej niż na high i innych tego typu dupereli. Większość z nich nosi okulary wielkości teleskopu, co nie przeszkadza im pieprzyć jak to są gotowi oślepnąć od słabszej, żałosnej oprawy. Nie wiem, może ja jestem dziwny, ale ostatnio zachwyciła mnie oprawa Gradiusa II z NESa :
Har Har Har
-
- Bosman
- Posty: 1796
- Rejestracja: poniedziałek, 26 lutego 2007, 10:52
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Freistadt Danzig
Re: Po co komu grafika?
no co Ty pikselarty to sztuka (obczaj sobie fleszówki nitrome'a, naprawde sliczna grafa zrobiona pikselartami. no i nawiązują do amigowych platformówek)Nie wiem, może ja jestem dziwny, ale ostatnio zachwyciła mnie oprawa Gradiusa II z NESa :
Ostatnio zmieniony wtorek, 25 sierpnia 2009, 13:02 przez Brzoza, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mat
- Posty: 518
- Rejestracja: czwartek, 28 czerwca 2007, 12:51
Re: Po co komu grafika?
IMO wiele gier z tej epoki miało bardzo fajny, przemyślany wygląd. Mi np. wciąż podoba się wygląd contryNie wiem, może ja jestem dziwny, ale ostatnio zachwyciła mnie oprawa Gradiusa II z NESa
-
- Tawerniany Berserk
- Posty: 1044
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
- Numer GG: 9350651
Re: Po co komu grafika?
Znam babram się w starej szkole aż nazbyt. Ba - nawet DSa posiadam głównie do pogrywania mobilnie w gry z NESa, SNESa, C64 i Neo Geo ;pBrzoza pisze:no co Ty pikselarty to sztuka (obczaj sobie fleszówki nitrome'a, naprawde sliczna grafa zrobiona pikselartami. no i nawiązują do amigowych platformówek)Nie wiem, może ja jestem dziwny, ale ostatnio zachwyciła mnie oprawa Gradiusa II z NESa :
Har Har Har