Strona 9 z 9

Re: Neverwinter Nights

: poniedziałek, 11 maja 2009, 13:26
autor: bOdziO Wolf
Niestety nie powstały i nie powstaną. :(
Wycofano się z robienia dalszych części po tym jak stwierdzono, że darmowych modułów jest już pełno - najprawdopodobniej miały one jedynie zachęcić fanów do robienia własnych scenariuszy. Na oficjalnej stronie BioWare i forach parę razy już to było powiedziane.

Przyznam szczerze, że sam szukałem kontynuacji do Witch Wake, bo bardzo mi się podobał. Zwłaszcza fabularnie - walka o przetrwanie, walki sporadyczne, doświadczenie praktycznie tylko za wykonanie czynności, które popychały fabułę do przodu. Trzeba było wykazać się sprytem i wczuć się w fabułę.

Re: Neverwinter Nights

: poniedziałek, 11 maja 2009, 14:01
autor: Sirion
To szkoda :?

Naprawdę liczyłem na poznanie całej historii. Jeden z lepszych modułów jakie grałem (jeżeli nie najlepszy)

Re: Neverwinter Nights

: poniedziałek, 11 maja 2009, 16:28
autor: bOdziO Wolf
Polecam moduł Darkness Over Dagerford na otarcie łez. Swoją drogą muszę przyznać, że autor(autorzy) mocno inspirowali się grą Baldur's Gate:

http://nwvault.ign.com/View.php?view=Mo ... il&id=5122

Re: Neverwinter Nights

: wtorek, 24 listopada 2009, 21:33
autor: gregory16mix
Mam zamiar zagrać w ten tytuł ;) Możecie coś powiedzieć o tej grze??

Re: Neverwinter Nights

: środa, 25 kwietnia 2012, 13:21
autor: Iselor
Nie lubię „podstawki”. Uważam, że jest delikatnie mówiąc, przeciętna. Nie podoba mi się także drugi dodatek - Hordes of Underdark. Po prostu jest ZBYT epicki, a system D&D jest kompletnie nierealistyczny przy graniu postaciami powyżej 20 poziomu. Jedyne co lubię, to Shadows of Undrentide, który uważam za dosyć klimatyczny, przypominający troszkę Sagę Icewind Dale. Dobrze, że gra doczekała się tysięcy modów tworzonych przez graczy, wydłużają one znacznie rozgrywkę; jest wśród nich sporo perełek fabularnie znacznie przewyższających to, co stworzyli panowie z BioWare.