[Pn'P RPG] Jak zacząć?

Pytania i problemy, ogłoszenia drobne, szukanie ludzi do gry.
ODPOWIEDZ
PrQ
Marynarz
Marynarz
Posty: 381
Rejestracja: czwartek, 18 sierpnia 2005, 15:41
Lokalizacja: Z miasta w którym "Gotyk (jest) na dotyk"

[Pn'P RPG] Jak zacząć?

Post autor: PrQ »

Jestem początkującym RPG'owcem i potrzebuje kilku rad
1.Co potrzeba do rozegrania sesji
2.Co to są systemy autorskie(czy jakos tak)

Prosze o pomoc!!! :cry:
Prosiak (PrQ)
Awatar użytkownika
BAZYL
Zły Tawerniak
Zły Tawerniak
Posty: 4853
Rejestracja: czwartek, 12 sierpnia 2004, 09:51
Numer GG: 3135921
Skype: bazyl23
Lokalizacja: Słupsk/Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: BAZYL »

Odpowiedź na Twoje pytanie jest bardzo złożona. Tak bardzo, że naprawdę uważam, że nie ma sensu pisać tutaj tego wszystkiego. Od siebie mogę dodać tylko tyle, że już 1 września ukaże się nowa Tawerna RPG, a w Działce Mistrza Gry będzie tekst, który - myślę że satysfakcjonująco - odpowie na Twoje pytania. Pisałem go właśnie z myślą o poczatkach prowadzenia i jak dobrze pamiętał zajmował łądnych kilka stron w Wordzie... Nie ma tu miejsca na przeisywanie go, a niecałe dwa tygodnie chyba mozesz poczekać...
Pierwszy Admirał Niezwyciężonej Floty Rybackiej Najjaśniejszego Pana, Postrach Mórz i Oceanów, Wody Stojącej i Płynącej...
laRy
Kok
Kok
Posty: 1133
Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02

Post autor: laRy »

na szybko:
1. kostki, kilku debi...ehm... graczy, system (podstawka do czegos)
radze skoczyc do jakiegos sklepu rpg w twojej okolicy i pogadac z sprzedawca. co do graczy to popytaj wsrod kumpli
2. systemy tworzone przez maniakow rpg ktorzy chca wykreowac wlasny swiat (+ czesto swoja mechanike, ale to nie regola) i zwykle udostepniaja system za free w sieci (czasami zdziercy chca kasy, ale to rzadkosc).

jak niemasz kasy na system albo niewiesz czy bedziesz gral to zobacz sobie cien albo krysztaly czasu
<wspomnienie> ale fajna byla pierwsza sesja rpg... fajnie sie gralo pololbrzymem w KC... </wspomnienie>