[Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

To miejsce gdzie będzie następowała rekrutacja do gry RPG na forum Tawerny RPG.
ODPOWIEDZ
Mr.Zeth
Bosman
Bosman
Posty: 2312
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
Numer GG: 2248735
Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
Kontakt:

[Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

Post autor: Mr.Zeth »

Osmolone domy, zruinowane mury oraz tony pyłu i popiołów...
Opadł kurz po bitwie. Po międzywymiarowym starciu, które pozostawiło wszystkie morza i kontynenty w stanie niemal zupełnej dewastacji.
Thelia opadła ciężko na pękniętą kolumnę, wspierając się na włóczni. Krew ściekała z rozciętego łuku brwiowego i plamiła strzęp płaszcza, który pozostał na jej ramionach. Spomiędzy pęknięć w marmurowej posadzce zaczęła wyciekać gęsta jak ropa ciemność, z której powoli powstała ludzka postać. Biały płaszcz z kapturem zmaterializował się i okrył istotę nim uformowała się do końca. Spod kaptura błysnęła para białych oczu, która prześliznęła się po postaci kapłanki.
Thelia nie wyglądała najlepiej, pęknięty napierśnik, zmiażdżone ramię, spora rana na czole, pęknięta kość w prawej nodze.
- Sam lepiej nie wyglądałeś, Darkning, wiec nie waż się komentować - mruknęła kapłanka. Postać stojąca przed Thelią westchnęła i uniosła dłonie. Fala energii zregenerowała powoli rany kobiety.
- Dziękuję - mruknęła Thelia i wstała.
Darkning ściągnął kaptur. Wymienili się spojrzeniami. Żywe spojrzenie złotych oczu założycielki Esencji i czarne oczy władcy Darkantropii.
- Wybaczcie, że wam przerwę... - mruknął starszy mężczyzna, wychodzący zza zruinowanego ratusza. Miał krótką białą brodę i włosy i poważne spojrzenie, a jego twarz poryta byłą zmarszczkami. Jego mundur był nieskazitelnie biały pomimo aktywnego udziału w bitwie. - Ale istotom rozumnym, które przetrwały nasuwa się na myśl pytanie "co dalej"? -
Darkning machnął ręką. - Bogowie powrócą, ześlą kataklizm, wyczyszczą świat i poukładają wszystko na nowo, jak to zawsze bywa -
Thelia spojrzała na niego oburzona. - Nie mów o Katakliźmie jak o porannej mżawce! -
- A co jeśli nie wrócą? - zapytał starszy mężczyzna.
- Patrycjuszu, mówisz jakby obchodziło to ciebie i mnie - odparł Darkning i westchnął. - Jak dla mnie mogą wymrzeć z głodu, świat został ocalony, wiec prędzej czy później życie rozwinie się na nowo... ale jak znam Thelię, to stanie na głowie by uratować to co pozostało...
Wszyscy powoli zaczęli zjawiać się na miejscu. Cała Świetlista trójca - Thelia, Dren i Rezznafen debatowali jak wybrnąć z tego kryzysu. Mroczna trójca - Darkning, Carmen i Sotor mieli sytuację świata w poważaniu. Wymiar nie rozleciał się, wiec nie pociągnie za sobą reakcją łańcuchowa kolejnych światów. Działań po uratowaniu wymiarów nie uzgadniali, wiec ich zadanie dobiegło końca. Patrycjusz, Sylanna, Forthag i Istana pozostawali na miejscu, ciekawiąc się ciągu dalszego. Byli Pojęciami. Ładem, Chaosem, Złem i Dobrem. Istnieli przed tym światem i dopiero gdy dawno temu nastąpiło oddzielenie światła od ciemności powstały ich fizyczne formy, które do tej pory znane były niewielu.
Dziesięć smukłych postaci z zasłoniętymi oczyma stało nieopodal. Stellmarowie. Podróżnicy miedzy Wymiarami. Tkacze sieci światów. Nie brali bezpośredniego udziału w starciu, ale kierowali wyzwalana energią i kierowali jaz dala od miejsc, gdzie wyrządziłaby największe szkody.
Gdzieś za ruin zaczęli też wychodzić żołnierze Straży i Gwardii Wszechchaosu. Nim jednak każdy zdołał cokolwiek zrobić niebiosa otworzyły się.
- Więcej gnid do położenia trupem? - mruknął Sotor, wskazując pęknięcia. - Nie... Bogowie się pofatygowali - mruknął Darkning i założył kaptur. - Ale coś się nie zgadza...
Wszyscy spojrzeli na pękniecie, z którego spływała energia.
- Nie mogą działać sami - stwierdził jeden ze Stellmarów. - Mogą przekazać, moc, nie mogą przekazać wiedzy...
Wszyscy stali i patrzyli na wijące się chmury energii.
- Przekazują jej dużo... - stwierdził Dren Desann.
- No wiadomo... wybrańcy muszą mieć moc by bronić innych przed Pustką... lub raczej jej resztkami... - podsumował Tyreidan - przywódca Straży.
- Nasze zadanie jeszcze nie jest wykonane - stwierdził nagle Darkning. - Obawiam się, że będzie trzeba pomóc Wybrańcom - mruknął.
- Zwietrzyłeś interes, że nagle stałeś się skory do pomocy? - mruknął Rezznafen i uniósł brew, spoglądając na rozmówce ze swego rodzaju zaciekawieniem.
- Wykazuję trochę dobrej woli. Uszanuj to - mruknął w odpowiedzi zarim i uśmiechnął się kącikami ust.
- Wiec musimy "zaopiekować" się resztkami cywilizacji, hmm? - mruknął jakiś przerośnięty demon z Gwardii. - Da się załatwić... mam nadzieję, ze sługa Vistenesa nie będzie jakimś mięczakiem - warknął.
- A więc do roboty, panowie i panie, mamy pracę... - stwierdził Tyreidan, zarzucając swój miecz dwuręczny na ramię.
- Nie tylko wy - stwierdził Darkning.
Wkrótce ruiny miasta były puste poza jedną postacią stojącą na pękniętym dachu dzwonnicy.
- Ot i szlag trafił współpracę - rzucił Podróżnik, obserwując spływającą energię. Zapetował papieros o mur i zaśmiał się. - Zapowiada się... spektakl... - szepnął z niezdrowym zainteresowaniem w głosie.


Tak oto zaczęła się kolejna era Świata Pasem.
Ponad pięćset lat wstecz po kolejnym Kataklizmie gdy zakończyły się Dni Deszczy Ognistych okazało się, że bogowie zostali oddzieleni od świata i nie mogą obdarzać swych kapłanów mocą. Był to jedyny widoczny znak ich nieobecności, ale jak się okazało, nie najistotniejszy. Przez pięćset lat świat zaczął stopniowo obumierać. Magia powoli słabła, aż wreszcie wygasła, ziemia przestawała dawać plony, a wszelkie życie powoli słabło. Wtedy zjawili się stellmarowie, chcący zbadać to dziwne zjawisko. Pochodzący z jednego z Pomniejszych Pasm Wymiarów podróżnicy natrafili na moc, która powoli rosła i czekała na odpowiedni moment na manifestacje swej obecności.
Nie tracąc czasu stellmarowie donieśli o naturze zjawiska do uszu, które chętnie nachyliły się do tych wieści. Każdy z odbiorców miał powody by chronić istnienie tego świata. Uformowany więc został Sojusz, który miał an celu usunięcie zagrożenia – nieznanej mocy która powoli zmieniała bądź niszczyła wszystko, czego sie dotknęła. Moc owa oraz świadomość za nią stojąca została wtenczas nazwana Skazą.
Po strasznym boju trwającym tydzień połączone siły Sojuszu, więc Straży, Gwardii Wszechchaosu, Mrocznej i Świetlistej trójcy oraz Pojęć zdołały unicestwić awatara Skazy i większość jej pomiotu. Jak się okazało unicestwienie awatara nie położyło kresu zagrożeniu, a jedynie dało nieco więcej czasu na zajęcie się usunięciem problemu.
Wtedy przez wyrwy w rzeczywistości powoli zaczęła sączyć się boska moc, spływająca na pojedyncze indywidua, które miały od tego nią zwać się Wybrańcami. Niewidoczna dla zwykłych ludzi była niczym gigantyczna flara dla wszystkich potrafiących dostrzegać moc. Sojusz postanowił odnaleźć i wskazać właściwą drogę owym Wybrańcom… i uchronić ich na czas gdy będą podatni na ataki od strony pozostałych w świecie pomiotów Skazy.

Jak łatwo się domyśleć graczom przyjdzie odegrać role Wybrańców, którym przyszło oczyścić świat z wpływu Skazy. Będę chciał, by gracze odpisywali co najmniej raz na tydzień, częstsze odpisy mogą spowodować przyspieszenie procesu pozyskiwania mocy, walki ze skazą, zwiększania wpływów i rozwoju innych podjętych przez gracza działań.
Co jakiś czas Mozę zdarzyć się wspólna akcja więcej niż jednego Wybrańca / grupy Wybrańców. Zapewne założę właściwy Google.doc w celu tworzenia wspólnych odpisów.
Posty do sesji mogą powstawać an dwóch zasadach. Gracz(e) mogą zgadać się ze mną na wspólne pisanie (co może potrwać), lub po prostu pogadać chwilę by skonsultować ze mną woje działania. Wykonam rzuty, podam skrótowo informacje i gracz(e) sami piszą całość od początku do końca.


Karta postaci przysłać proszę do mnie na PW lub gg wedle schematu:

Imię:
Rodzina (żyjąca):
Rasa: zależna od kontynentu wymyślonego przez gracza. Skaza zatroszczyła się, by usunąć większość potężnych ras, które mogłyby przeszkodzić w jej planach, więc demony, zmiennokształtni, nieumarli itd. Istnieją, ale jako pojedyncze egzemplarze, miasta które przetrwały starcie Sojuszu ze Skazą w większości zaludniane są przez ludzi, elfy i krasnoludy.
Pochodzenie i historia: każdy gracz:
- Wymyśla sobie kontynent, jaki był tam ustrój przed starciem Sojuszu i Skazy, jak wyglądało życie w miastach, wsiach... wszystko co gracz uzna za istotne. Działamy w konwencji fantasy z nutą techniki, więc są silniki parowe, zegary itp.
- Umiejscawia swoja postać w świecie - co robiła przed przybyciem awatara Skazy do świata, więc przed trwającym tydzień chaosem miedzy wymiarowej bitwy i co robi po przetrwaniu tej apokalipsy. Historia ma obejmować czas do otrzymania mocy bóstw.
Zaglądnę do tego co zostało opisane i zmienię niektóre elementy, jeśli uznam je za przesadzone. Jeśli czegoś będzie mi brakować to zapewne to dodam (np. powiedzmy ktoś zapomni o opisaniu hierarchii lub władzy to wymyśle ja sam i dam znać graczowi, oczywiście każdy robi swój kontynent tak dokładnie jak uważa, jak ktoś po prostu opisze kontynent to będzie ok., jak ktoś da mi dokładna mapę z zaznaczoną każdą wsią, strumykiem i złożem surowców naturalnych to będę miał po prostu niej roboty i więcej możliwości). Jeśli jacyś gracze chcą być na jednym kontynencie i być traktowani jako drużyna to niech dogadają się między sobą przez gg, pw lub inne środki przekazu. Chcę, by grupy składały się z ludzi którzy nie będą mieli problemu ze wspólnym napisaniem solidnego posta raz na tydzień.
Opis: wzrost, waga, kolor i długość włosów itd:
Bóstwo, od którego gracz otrzymał moc:
do wyboru są:

Luviona
Domena: Złoty Pałac
Obiekty: Klepsydra, Słonce, Światło
Moc: Światło
Symbol: Klepsydra Wieczności
Wygląd: Kobieta o długich, złotych włosach, błękitnych, głębokich oczach i ostrych rysach twarzy. Nosi białą togę-suknię o złotych wykończeniach i dużych rękawach.
Opis: opanowana i sprawiedliwa bogini, ceniaca zdolnosci dedukcji, umiarkowanie i spokój. Jest pozytywnym wcieleniem i Wiedzy.
Wartości: wiara, spokój, rozsądek.

Ezehial
Domena: Sale Agonii
Obiekty: Łoże Śmierci, Popioły, Groby, wszelkie powiązane z bólem
Moc: Śmierć
Symbol: Półksiężyc z wbitymi weń trzema ćwiekami
Wygląd: Blady meżczyzna o suchej cerze, siwych włosach i świdrującym zgniłozielonym spojrzeniu. Nosi czarny pancerz z szarymi elementami, bogato zdobiony czaszkami. W prawicy dzierży krzywą kosę.
Opis: Ezehial to bóg Bólu, Agonii i Śmierci. Jest Neutralnym uosobieniem wiedzy.
Wartości: Jako wartości ceni zimną kalkulację zysków i strat. Ponad wszystko wymaga od wyznawców jednak posłuszeństwa i samodyscypliny.

Uranos
Domena: Podniebne Wieżyce
Obiekty: Skrzydła, Pióra, Wiatr
Moc: Wiatr, Lód
Symbol: Wir
Wygląd: Wysoki, szczupły mężczyzna o krótkich, blond włosach, sterczących na wszystkie strony i błękitnych, żywych oczach. Chodzi w błękitnym, szklanym pancerzu z dwoma szablami u pasa i sporą kuszą na plecach.
Opis: Uranos to młody bóg w pełnym tego słowa znaczeniu. Posiada władzę nad wiatrem. Jest Neutralnym uosobieniem Zwinności.
Wartości: Wolność, Prawda

Harmona
Domena: Sale Czerni i Bieli
Obiekty: Szachownica, Waga, Sala Rozpraw, Młotek Sędziego
Moc: Harmonia, Elektrycznosć, Lód, Życie, Śmierć
Symbol: Zaćmione Słońce
Wygląd: Kobieta w biało - czarnej todze ze srebrno-złotą koroną. Cała jej osoba zdaje się być definicją chłodnego uroku. Oczy są szare, acz wnikliwe, włosy białe i czarne opadają na ramiona i plecy sięgając niemal pasa.
Opis: Harmona to bogini harmonii i ładu oraz sprawiedliwości. Zawsze ocenia sytuację rozumem, starając się trzymać uczucia na wodzy. Jest Nutralnym uosobieniem każdej wartości.
Wartości: Spokój, Sprawiedliwość, Nieunikniona Kara

Thirel
Domena: Morska Siedziba
Obiekty: Bandaże i chusty
Moc: Woda, Życie, Dobro
Symbol: Trójkąt i trzy kule o barwach: białej, zielonej i niebieskiej
Wygląd: Spokojna kobieta o czarnych oczach i włosach do połowy torsu. We włosy ma wpięty złoty kwiat. Nosi błękitną togę z szarymi i fioletowymi zdobieniami, która skutecznie spłyca jej kształty.
Opis: Bogini Uzdrowicielka. Siostra Luviony. Od początku nastawiona neutralnie do otoczenia. Ma w sobie więcej emocji, niż siostra. Jest neutralnym uosobieniem siły.
Wartości: Współczucie, Oddanie, Sumienność

Vistenes
Domena: Płomienny Loch
Obiekty: ogień
Moc: Chaos, Ogień
Symbol: Trzy trójkąty skierowane szczytem w stronę katów czwartego.
Wygląd: Czerwonoskóry, rogaty demon o wściekłych, żółtych oczach w czarnym pancerzu z tysiącami run wygrawerowanych na powierzchni.
Opis: Chaotyczny i agresywny. Vistenes włada Mocą Chaosu i Ognia. Jest również negatywnym uosobieniem siły.
Wartości: Agresja, Przemoc, Wściekłość, Chaos

Foggos
Domena: Kazamaty Bólu
Obiekty: Sztylety, igły
Moc: Krew
Symbol: Trójkąt z trzema klinami wbitymi od góry
Wygląd: Foggos to łysy mężczyzna o bezdusznym obliczu i martwych oczach. Pojawia się odziany w mgłę i szaty nie wydające dźwięków podczas ruchu.
Opis: Foggos to bóg krwi o pewnej ręce i niezłamanej woli rozlewu krwi.
Wartości: Chęć zabijania, wyrachowanie, złość

Azariel
Domena: Wieża Nienawiści
Obiekty: Łańcuchy, inkaust, łzy
Moc: Zło
Symbol: Czarny krzyż celtycki
Wygląd: Wysoka, piękna kobieta o czerwonych oczach i szarawej cerze. Włosy koloru nocy opadają w bezładzie na ramiona i plecy oraz twarz. Nosi czerwony pancerz podkreślający obfity biust i idealna linię, oraz długą, czarną suknię i srebrny cirklet z winorośli Nocy.
Opis: Azariel była boginią dobra do czasu aż zawiodła się na rasie ludzkiej. Od tego momentu nienawidzi istot, zwących się dobrymi, samemu zwąc ich zdrajcami. Azariel włada mocą Zła i jest negatywnym uosobieniem wiedzy.

Aramon
Domena: Tropikalny Pałac Na Drzewie
Obiekty: Rośliny, ziemia
Moc: Ziemia
Symbol: Koło "w nawiasach"
Wygląd: Postawna, wysoki mężczyzna o ciemnej cerze, czarnych, głębokich oczach i króciutkich miedziano-brązowych włosach z ciemnymi pasmami. Nosi na sobie lekką togę przy prawym ramieniu i na prawym biodrze klamrami ze szmaragdami.
Opis: Aramon to syn Gai, poprzedniej bogini ziemi. Po matce odziedziczył łagodność i chęć obrony tego co mu drogie. Jest pozytywnym uosobieniem Tężyzny Fizycznej.
Wartości: Przywiązanie, przyjaźń, radość

Tyris
Domena: Drzewo Życia
Obiekty: Liście, kora, drewno
Moc: Życie, ziemia
Symbol: Tarcza z lisci i włócznia
Wygląd: Kobieta odziana w suknie z liści i pnączy. Długie zielone włosy, zielone oczy i usta. Lekko brązowawa skóra, delikatna i drobna twarz
Opis: Jedna z córek Thirel. Stała się patronką zmiennokształtnych. Leśna bogini odrodzenia i życia.
Wartości: życie, miłość, oddanie

Proszę wymyślać postaci, które w ostatecznym rozrachunku staną wysokości zadania. To są Wybrańcy Bogów. Przeznaczone im zostało naprawić ten świat. Mogą się załamać, ale wreszcie się pozbierają. Mogą spanikować, ale się ockną.
A, jeszcze jedno, ta sesja może naprawdę długo potrwać. Sesja podobną do tej są Pradawni Władcy, jak ktoś nie jest pewien z czym przyjdzie się mu zmierzyć (jako graczowi) to zalecam przejrzenie Pradawnych w archiwum tu na TRPG.

W razie jeśli coś jest niejasne, lub ktoś ma pytania wystarczy zagadać do mnie na gg lub przez PW. Przyjmę max 10 graczy. Na karty czekam 2 tygodnie.
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!

Mr.Z pisze posta
Obrazek

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
WinterWolf
Tawerniana Wilczyca
Tawerniana Wilczyca
Posty: 2370
Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 16:47
Lokalizacja: ze 113-tej warstwy Otchłani
Kontakt:

Re: Świat Pasem: Czas Orłów i Kruków

Post autor: WinterWolf »

Amber, bogini Azariel, moc zła, moją kartę w sumie już masz :P
Obrazek
Proszę, wypełnij -> Ankieta
aggah
Szczur Lądowy
Posty: 13
Rejestracja: poniedziałek, 25 lipca 2011, 20:43
Lokalizacja: nie chcesz wiedzieć

Re: [Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

Post autor: aggah »

Ananke, Harmona, kartę podeślę na dniach:)
(...) jedno jest pewne: bogów żadne prawa nie interesują. Nie ma czegoś takiego jak prawo. Jak dobro. Jak zło. Jest tylko władza i słabość.

Tan'elKoth, Ostrze Tyshalle'a
Amolek
Szczur Lądowy
Posty: 3
Rejestracja: czwartek, 21 lipca 2011, 12:40
Numer GG: 22314847
Lokalizacja: Radzymin - Miasto "Cudu nad Wisłą"

Re: [Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

Post autor: Amolek »

Z chęcią zagram. Kartę przyślę w tym tygodniu
Bóstwo: Vistenes
Plomiennoluski
Mat
Mat
Posty: 494
Rejestracja: sobota, 13 stycznia 2007, 12:49
Lokalizacja: Z Pustki

Re: [Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

Post autor: Plomiennoluski »

Zaklepuje Uranosa, cos sie pisze, ale potrzebuje snu, albo litra kawy ;)
K.M.N.

Don't make me dance on your grave...
Mekow
Bosman
Bosman
Posty: 1784
Rejestracja: niedziela, 28 maja 2006, 19:31
Numer GG: 0
Lokalizacja: A co Cię to obchodzi? :P

Re: [Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

Post autor: Mekow »

Jestem :D
Zdecyduję się na Aramon'a.
Ostatnio bardzo mało sesji się tu gra... ciekawe dlaczego?
Odnosi się wrażenie, że to forum wymiera :?





Ostatnio edytowano piątek, 30 luty 2012, 14:76 przez Mekow, łącznie edytowano 28 razy
Altar
Majtek
Majtek
Posty: 115
Rejestracja: sobota, 2 września 2006, 05:17
Lokalizacja: Z pokoju!

Re: [Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

Post autor: Altar »

Wpisuję się i chce Ezehiala. Karta doleci.
....
Iblisiątko
Marynarz
Marynarz
Posty: 210
Rejestracja: czwartek, 21 kwietnia 2011, 22:09
Numer GG: 19534484
Skype: arctoris
Lokalizacja: Meklemburgia
Kontakt:

Re: [Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

Post autor: Iblisiątko »

Jestem chętna :), wybieram Thiriel, kartę wyślę na dniach :twisted:
Kocham śpiewać, ku rozpaczy moich sąsiadów :D
WinterWolf
Tawerniana Wilczyca
Tawerniana Wilczyca
Posty: 2370
Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 16:47
Lokalizacja: ze 113-tej warstwy Otchłani
Kontakt:

Re: [Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

Post autor: WinterWolf »

Jeszcze Luviona, Foggos i Tyris i jest komplet bóstw :P Siedem osób się zgłosiło. Co najmniej jedną kartę masz już od dawna :P Jesteś pewien, że chcesz czekać dwa tygodnie? ;)

EDIT: Mekow, z Zethem zastanawialiśmy się czy weźmiesz Aramona czy Thirel :) Cieszę się, że jednak Aramon :) Jeśli jest choćby w połowie taki jak była jego matka Gaja to to naprawdę pozytywny bóg :)

EDIT2: Nadmiar emotek w moim poście świadczy o nadmiernej ekscytacji - nie mogę się doczekać sesji.
Obrazek
Proszę, wypełnij -> Ankieta
Mr.Zeth
Bosman
Bosman
Posty: 2312
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
Numer GG: 2248735
Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
Kontakt:

Re: [Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

Post autor: Mr.Zeth »

Mam już dwie karty postaci, jak dostane trzecia to rozpocznę sesję i kolejne osoby dołączą się po pierwszym upku.
Ponieważ zgłosiło się siedmiu graczy to kolejnych przyjmę dopiero jak wyklaruje się kto zrobił jaką postać.

Tak na marginesie: Karty graczy aggah i WinterWolf zostały przyjęte... chociaż karta aggah był minimalistyczna, co oznacza, że sporo roboty z wymyślaniem krainy dalej przypada mi... wiec ukształtuję brakujące elementy po swojemu :twisted:
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!

Mr.Z pisze posta
Obrazek

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
aggah
Szczur Lądowy
Posty: 13
Rejestracja: poniedziałek, 25 lipca 2011, 20:43
Lokalizacja: nie chcesz wiedzieć

Re: [Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

Post autor: aggah »

Wierzę w twoją wyobraźnię, jakoś nie miałam głowy do opisywania szczegółów:P
(...) jedno jest pewne: bogów żadne prawa nie interesują. Nie ma czegoś takiego jak prawo. Jak dobro. Jak zło. Jest tylko władza i słabość.

Tan'elKoth, Ostrze Tyshalle'a
Wilkojapko
Marynarz
Marynarz
Posty: 222
Rejestracja: piątek, 12 listopada 2010, 00:30
Numer GG: 10499479

Re: [Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

Post autor: Wilkojapko »

Zapowiada się dla mnie okres bezproduktywnego czasu i wzmożonego dostępu do internetu...
Gdybym wysłał jutro dobra kartę postaci, to czy zostałbym twoim graczem?
"I have whirled with the earth at the dawning,
When the sky was a vaporous flame;
I have seen the dark universe yawning
Where the black planets roll without aim"

H.P.Lovecraft - Nemesis
WinterWolf
Tawerniana Wilczyca
Tawerniana Wilczyca
Posty: 2370
Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 16:47
Lokalizacja: ze 113-tej warstwy Otchłani
Kontakt:

Re: [Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

Post autor: WinterWolf »

Zostało 6 dni do końca rekrutacji. 3 bogów jeszcze nie ma rezerwacji, wiem tylko o dwóch pełnych kartach, które dotarły do MG i o jednej, która dociera w odcinkach (ale nie mam wątpliwości, że będzie dobra ;P). Im szybciej MG dostanie 3 pełne karty tym szybciej zastartuje temat w dziale Sesji!!! Tyle zgłoszeń i aż tak duży słomiany zapał?

<WW wystawia komplet 12 zombie cheerleaderek, które tańczą zachęcając potencjalnych graczy do wzmożonego wysiłku>
Wilkojapko pisze:Zapowiada się dla mnie okres bezproduktywnego czasu i wzmożonego dostępu do internetu...
Gdybym wysłał jutro dobra kartę postaci, to czy zostałbym twoim graczem?
As I said - zostało 3 niezarezerwowanych bogów. Gwarancji nigdy nie masz, że na pewno zostaniesz przyjęty, ale jeśli mówisz, że karta będzie dobra to na 99% się dostaniesz. Moim zdaniem warto spróbować :)
Obrazek
Proszę, wypełnij -> Ankieta
Wilkojapko
Marynarz
Marynarz
Posty: 222
Rejestracja: piątek, 12 listopada 2010, 00:30
Numer GG: 10499479

Re: [Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

Post autor: Wilkojapko »

WIlczki misie i patysie. Powiedzcie, że czarnowłosa piękność na A nie jest jeszcze zajęta, bo moja postać siedzi mocno w koncepcie bogini.
"I have whirled with the earth at the dawning,
When the sky was a vaporous flame;
I have seen the dark universe yawning
Where the black planets roll without aim"

H.P.Lovecraft - Nemesis
WinterWolf
Tawerniana Wilczyca
Tawerniana Wilczyca
Posty: 2370
Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 16:47
Lokalizacja: ze 113-tej warstwy Otchłani
Kontakt:

Re: [Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

Post autor: WinterWolf »

Jeśli masz na myśli Azariel - cóż, zajęta - karta nawet zaakceptowana i już postać ma rozgrywany wstęp - wilkołaczyca Amber do usług <kłania się>. Jedyne drugie bóstwo na A to Aramon, ale on nie pasuje do opisu.
Obrazek
Proszę, wypełnij -> Ankieta
Wilkojapko
Marynarz
Marynarz
Posty: 222
Rejestracja: piątek, 12 listopada 2010, 00:30
Numer GG: 10499479

Re: [Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

Post autor: Wilkojapko »

Hmmm... Rozpoczętej karty nie warto zmieniać. Najwyżej pójdzie do uzgodnienia z mistrzem...
"I have whirled with the earth at the dawning,
When the sky was a vaporous flame;
I have seen the dark universe yawning
Where the black planets roll without aim"

H.P.Lovecraft - Nemesis
WinterWolf
Tawerniana Wilczyca
Tawerniana Wilczyca
Posty: 2370
Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 16:47
Lokalizacja: ze 113-tej warstwy Otchłani
Kontakt:

Re: [Świat Pasem] Czas Orłów i Kruków

Post autor: WinterWolf »

Są trzy bóstwa, które są całkowicie wolne (niezajęte przez żadnego gracza, który się zgłosił): Foggos, Tyris i Luviona. Skoro wspominałeś w nocy Azariel, to najbardziej może Ci odpowiadać Foggos, bo Tyris i Luviona to pozytywne bóstwa. Najbezpieczniej jest startować do tych niezajętych. Największa szansa przyjęcia.
Obrazek
Proszę, wypełnij -> Ankieta
ODPOWIEDZ