Grafika na Forum

Pytania, sugestie i propozycje zmian na forum.
ODPOWIEDZ

Co myślisz o tym pomyśle?

Super - chcę takie miejsce!
21
50%
Nie wiem - nie mam zdania
16
38%
Porażka - pomysł bez sensu!
5
12%
 
Liczba głosów: 42
Wilczyca
Marynarz
Marynarz
Posty: 298
Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 19:02
Lokalizacja: Szczecin

Grafika na Forum

Post autor: Wilczyca »

Hm.. Tym razem może nie propozycja, a prośba o radę.

Zatem. Problem jest taki, że nie za bardzo chce mi się prowadzić na serwerze stronę, na której umieszczam ilustracje do sesji (nie jestem informatykiem). Łatwiej jest mi wrzucić je na serwer i wyświetlić obraz tutaj, na stronie (to chyba nie obciąża w jakikolwiek sposób serwera?).
Specyfika sesji nie pozwala mi wklejać w jej treść zdania typu "tu patrz http://www...", nie chcę też zaśmiecać jej obrazkami (w końcu to moje wyobrażenia, nie mam prawa nikomu ich narzucać).
Z rekrutacją jest podobnie.
Proszę więc o radę. Gdzie na Tawernie znalazloby się miejsce na tego typu rzeczy, tak, by to nikomu nie przeszkadzało?

Nie rozmawiałam z innymi użytkownikami forum. Jednak myślę, że każdy coś tam bazgrze czasem po zeszycie, czym mógłby mieć ochotę podzielić się z innymi.
Jeśliby problem nie dał się dopasować do obowiązujących kompetencji działów, czy byłaby możliwość utworzenia nowego, zawierającego wyłącznie obrazy? Oczywiście przy odpowiednio dużym zainteresowaniu reszty forumowiczów.
If the ocean was vodka
And I were a duck
I would swim to the bottom
And never come up

But since it ain't vodka
And I'm not a duck
Pass me the bottle
And shut the fuck up
Awatar użytkownika
BAZYL
Zły Tawerniak
Zły Tawerniak
Posty: 4853
Rejestracja: czwartek, 12 sierpnia 2004, 09:51
Numer GG: 3135921
Skype: bazyl23
Lokalizacja: Słupsk/Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: BAZYL »

Ciekawa propozycje, chciałbym jednak, aby inni zaopiniowali ten pomysł, zanim się wypowiem. Chodzi mi głównie o to czy inni są zainteresowani podobnym miejscem na forum...