Strona 1 z 5

[Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 13:00
autor: Matysz
logo.jpg
http://www.tawerna.rpg.pl/forum/viewtop ... f=9&t=6409 <- temat, w którym wyjaśnione jest termin FGG i o co w tym wogle chodzi. Jest to sesja pokazowa, mająca pokazać w praktyce, że FGG są fajne.

Trzech pracowników hipermarketu musi obronić swoje miejsce pracy przed kolejnymi falami obłąkanych kryzysem napastników. Gracze dzielą się na 3 drużyny, każda dowodzi jednym pracownikiem (w drużynie może być jedna osoba, może być i 230847, byleście się dogadywali, co do treści rozkazów i kto je wydaje). Gracze mogą się swobodnie przemieszczać pomiędzy drużynami, nie ma zapisów czy czegoś takiego. Byle jedna osoba nie była naraz w dwóch drużynach. TO JEST GRA, W KTÓREJ KOOPERACJA JEST PODSTAWĄ, WIĘC ROZKAZ, JAKI CHCEMY WYDAĆ NALEŻY PRZEKONSULTOWAĆ Z RESZTĄ TEAMU!!! OSOBY, KTÓRE WYDAJĄ ROZKAZY NIE KONSULTUJĄC SIĘ Z TEAMEM BĘDĄ WYWALANE Z SESJI!


chat drużyny żółtej
chat drużyny niebieskiej
chat drużyny zielonej
chat między drużynowy


Co do mechaniki: gra jest podzielona na tury, co turę pracownicy mogą wykonać jakąś czynność: przeszukać jakiś sklep/stoisko (przeszukiwanie ich zmniejsza ich pasek HP, niszczenie też; w zużytym sklepie nic przydatnego już nie ma), czy cokolwiek innego. Rzuty na powodzenie walki/budowania/kombinowania przedmiotów/przeszukiwania są wykonywane k10, gdzie 1 to epic fail, a 10 to critic. Nie ma jakiś ścisłych reguł, ani nawet współczynników: po prostu interpretuje wynik rzutu biorąc pod uwagę czynniki zewnętrze i ustawienie wielorybów w oceanie względem fengshui. Jeśli jakaś drużyna przez 10 minut od nadania obrazka nie da rozkazu, tura jej przepada, taki jestem zły. Całość wygląda więc tak:
-daję 1. obrazek
-przyjmuję 3 rozkazy (od każdego teamu)
-daję obrazek ze spełnionymi (bądź nie) rozkazami, czekam na następne i tak w kółko

NIE dajemy rozkazów: zboczonych, zabijających bohatera specjalnie, mega bezsensownych, za bardzo złożonych, zostawiających pionkom wolną wolę, edytowanych

nie piszemy "znajdź auto w samochodowym" tylko "szukaj w samochodowym" (nie ma też rozkazu: "szukaj auta", piszemy jedynie gdzie chcemy szukać, a nie co)


Przy wyrzuceniu 10 w przeszukiwaniu dostajemy jakiś epicki itemk (jak na razie to chyba brak, spalinowa, dodo, czy kosa były na 9), na 9 naprawdę dobry (piła łańcuchowa), ..., a na 1. jakiś żałosny (dętka, nóż do masła, czy coś takiego). Każdy sklep zawiera inne itemki, ale żeby móc wydobyć z niego epicka, musi mieć powyżej 50% HP! Inaczej na 10 będzie zwykły przedmiot.

ROZKAZY PISZEMY KOLOREM TEAMU!

W poprzednim odcinku: nasi dzielni pracownicy roznieśli w pyl 4 grupy zombie, nie ponosząc przy tym strat. Niestety, teraz wbiły się 4 regimenty moherów, które mają za zadanie niszczyć wszystkie przejawy satanizmu i zła (czyli praktycznie wszystko, łącznie z bohaterami, którzy mają ZUĄ AURĘ od samego Pana Ciemności i która nic nie daje). W każdym regimencie znajduje się babcia z radyjkiem, na samym środku. Utrzymuje ona morale grupy.

Ekwipunek:

Zielony: piła łańcuchowa (benzyna na 7 użyć), granat, dętka, zapałki

Niebieski: kosa, marne pety, wódka, Lego Armor (średnia zbroja doskonałej jakości), pusta butelka, łom, zapałki, ptak dodo (niebieski może mu wydać jakiś rozkaz i nie traci wtedy tury, ale każdy rozkaz kosztuje 1 porcję karmy, inaczej ptak nas nie słucha), 5 porcji karmy

Żółty: 5 noży do masła, garnek, granat perfumowy, zapałki, tabletki do zmywarki, duże kartonowe pudło a'la Snake z MGS, kilka zapalniczek

Ta biała plama na podłodze to rozlana wódka, grube czarne kreski to ściany, cienkie to obrysy pułek, fioletowe paski to hp półek/sklepów, te czarne kropki przez środek to są kasy, brązowe między nimi to barykada z palet.

Dodatek do reguł: lekka zbroja dodaje +1 lub +2 do rzutu na obronę (zależy od jakości), ale także -1 do rzutu na zręczność (czyli bieg na duży dystans, odskoki, przechodzenie przez barykady). Czyli N ma +2 do obrony, ale -1 do zręczności.
5.jpg
Sesja zaczyna się o 20:15, dopiero wtedy przyjmuje rozkazy! NIC POZA ROZKAZAMI W TYM TEMACIE NIE PISAĆ, JEŚLI JEDEN TEAM DA DWA ROZKAZY W JEDNEJ TURZE LICZY SIĘ WCZEŚNIEJSZY!

Re: [Forumowa Gra Graficzna: Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 19:18
autor: Hardok
Matysz, złotko, na pewno japoniec mial tez kilka zapalniczek.

Re: [Forumowa Gra Graficzna: Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 20:16
autor: Matysz
No to ten... zaczynamy!!!

Re: [Forumowa Gra Graficzna: Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 20:24
autor: Obelix
Podbiegnij do najbliższych moherów i zacznij głośno śpiewać "Number of the beast" okazyjnie wrzeszcząc "SZATAN!"

Re: [Forumowa Gra Graficzna: Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 20:26
autor: Nekonushi
Nie ma tego drugiego, a czas zaraz minie, więc...

Szukam jakiegoś sprzętu nagłośnieniowego i dobrej wieży w RTV i AGD.

(ładny żółty?)

Re: [Forumowa Gra Graficzna: Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 20:31
autor: Matysz
Niebieski ma timeout, ucieka za barykade (instynkt samozachowawczy)
Ż:8, znajdujesz uszkodzony zasilacz (elektryczny bicz)
Z: Wbiegasz, śpiewasz, uciekasz
sklep.jpg
sklep1.jpg

Re: [Forumowa Gra Graficzna: Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 20:35
autor: Obelix
podpal wódkę kiedy mohery na niej staną

Re: [Forumowa Gra Graficzna: Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 20:35
autor: Nekonushi
Chociaż w sumie to nie zdążę... No to biegnę na mohery które się nie podpalą z nożami.

Re: [Forumowa Gra Graficzna: Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 20:37
autor: karollos
Idź do samochodowego, a co tam ( w sensie szukaj w samochodowym)

Re: [Forumowa Gra Graficzna: Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 20:39
autor: Matysz
N:5, znajdujesz koło zapasowe
Ż i Z: moher squad was eliminated!
sklep1.jpg

Re: [Forumowa Gra Graficzna: Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 20:43
autor: Obelix
Biegnij do kina i atakuj mohery piłą

Re: [Forumowa Gra Graficzna: Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 20:46
autor: karollos
Biegnij do kiosku po lewej, i rzuć kołem w stato moherków

Re: [Forumowa Gra Graficzna: Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 20:47
autor: Nekonushi
W RTV i AGD ustawiam wszystkie głośniki, wieże i tak dalej, podłączam do prądu i do siebie.

Re: [Forumowa Gra Graficzna: Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 20:54
autor: Matysz
N: 3 mohery ranne (5)
Ż: "muzykę" słychać w całym sklepie
Z: 1, zagapiłeś się na afisze o jogurtach, ktorych cena spadla
sklep1.jpg

Re: [Forumowa Gra Graficzna: Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 20:57
autor: Nekonushi
@edit: A, już leci Behemoth? No to szukam w monopolowym czegoś łatwopalnego, a jak znajdę, to rozlewam przed wejściem do RTV i AGD i kryję się z zapalniczką. Naturalnie podpalam, jakby mi jakieś mohery w tę kałużę wbiły.

Re: [Forumowa Gra Graficzna: Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 20:59
autor: karollos
Jak najszybciej zwiewam za kasy

Re: [Forumowa Gra Graficzna: Shop Defenser] Sesja Pokazowa

: sobota, 24 października 2009, 21:01
autor: Matysz
Ż: przecież muza już leci! I nie dawaj 3 poleceń pod jednym obrazkiem, to nie sesja RPG :P Przyjmuje tylko to o szukaniu w alkoholach