Seriale
-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Berserka nie znam, choć pare razy próbowałem zdobyć. Za to zgodzę się co do GITSa. Zwłaszcza, że już z niecierpliwością czekam aż matury się skończą. Bo wtedy to wstajemy rano, odprowadzamy mateczke do drzwi abo poszła pracować a potem zamykamy się z całtm pierwszym sezonem Stand Alone Complex.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica
Nordycka Zielona Lewica
-
- Bosman
- Posty: 2349
- Rejestracja: czwartek, 22 marca 2007, 18:09
- Numer GG: 9149904
- Lokalizacja: Wrzosowiska...
-
- Marynarz
- Posty: 310
- Rejestracja: wtorek, 1 maja 2007, 23:17
- Lokalizacja: Kraków
Niestety.
Z wampirami to widziałem oczywiście "Wywiad...", "Królową potępionych", "Dracule" wszystkie części, "Nosferatu", który mnie wcale nie rzucił na kolana i nie bardzo wiem za co ludzie go tak uwielbiają. Chyba tylko za to, że od niego się zaczęło. Nic więcej.
Planuję jeszcze zobaczyć Buffy, ale zdobycie zajmie mi trochę czasu.
Z wampirami to widziałem oczywiście "Wywiad...", "Królową potępionych", "Dracule" wszystkie części, "Nosferatu", który mnie wcale nie rzucił na kolana i nie bardzo wiem za co ludzie go tak uwielbiają. Chyba tylko za to, że od niego się zaczęło. Nic więcej.
Planuję jeszcze zobaczyć Buffy, ale zdobycie zajmie mi trochę czasu.
"Ogrom szaleństwa jest najlepszym zmysłem."
-
- Bosman
- Posty: 2349
- Rejestracja: czwartek, 22 marca 2007, 18:09
- Numer GG: 9149904
- Lokalizacja: Wrzosowiska...
Z wszystkich wymienionych jedyne co mi sie spodobało to "Wywiad...". Ciekawy i nieco głebszy. Co do wampirów to oszywiście Dracula (:D) oraz wcześniej wspomniany Vampire hunter... Hmmm... nic wiecej sobie nie przypominam
DOBRA. OFFTOP KONIEC
DOBRA. OFFTOP KONIEC
Mroczna partia zjadaczy sierściuchów
Czerwona Orientalna Prawica
Czerwona Orientalna Prawica
-
- Marynarz
- Posty: 370
- Rejestracja: niedziela, 20 sierpnia 2006, 00:22
-
- Tawerniana Wiewiórka
- Posty: 2008
- Rejestracja: poniedziałek, 23 sierpnia 2004, 15:54
- Numer GG: 1087314
- Lokalizacja: dziupla ^^
- Kontakt:
Re: Seriale
Chciałabym polecić dwa seriale:
+ Ugly Betty - amerykańską wersję telenoweli Brzydula Narazie widziałam dwa odcinki, ale nie jest złe. Wycięto telenowelowe wątki, zostawiono czystą komedię. Trochę drażni to, że się za bardzo kojarzy ten diabeł od Prady (ech, żeby to chociaż dobry film był...), ale jak sobie przypomnieć, że Brzydula była wcześniej, to jakoś rozdrażnienie przechodzi
Najbardziej rozbroiła mnie jedna rzecz w tym serialu - nawet sam tytuł jest brzydki Wizualnie. Tak brzydkiego napisu dawno nie widziałam...
+ Heroes - coś jak X-men, ale mniej komiksowe. Jeden z lepszych seriali niekomediowych, jakie ostatnio widziałam (chociaż i tak gorsze od Firefly). Nie chcę spojlerować, więc tak po prostu polecę. Podobno leci w polskiej TV (o ile mnie fds nie okłamał ), więc rzućcie okiem
+ Ugly Betty - amerykańską wersję telenoweli Brzydula Narazie widziałam dwa odcinki, ale nie jest złe. Wycięto telenowelowe wątki, zostawiono czystą komedię. Trochę drażni to, że się za bardzo kojarzy ten diabeł od Prady (ech, żeby to chociaż dobry film był...), ale jak sobie przypomnieć, że Brzydula była wcześniej, to jakoś rozdrażnienie przechodzi
Najbardziej rozbroiła mnie jedna rzecz w tym serialu - nawet sam tytuł jest brzydki Wizualnie. Tak brzydkiego napisu dawno nie widziałam...
+ Heroes - coś jak X-men, ale mniej komiksowe. Jeden z lepszych seriali niekomediowych, jakie ostatnio widziałam (chociaż i tak gorsze od Firefly). Nie chcę spojlerować, więc tak po prostu polecę. Podobno leci w polskiej TV (o ile mnie fds nie okłamał ), więc rzućcie okiem
Sblam! | "Orły są duże i tupią"
-
- Chorąży
- Posty: 3653
- Rejestracja: sobota, 19 listopada 2005, 11:02
- Numer GG: 777575
- Lokalizacja: Poznań/Konin
Re: Seriale
berserkera oglądałem - tak średnio mnie ruszył
jeszcze z tych anime to widziałem coś o dwóch samurajach jeden używał Iaido drugi kendo ale nie pamiętam tytułu tez był fajny nawet
"Vampire hunter D" - też widziałem ten film i nawet był niezły jak na anime
Przyjaciele wymiatają widziałem wszystkie sezony :D
a teraz załatwiam sobie SG :d i kolejne odcinki Jerycho
jeszcze z tych anime to widziałem coś o dwóch samurajach jeden używał Iaido drugi kendo ale nie pamiętam tytułu tez był fajny nawet
"Vampire hunter D" - też widziałem ten film i nawet był niezły jak na anime
Przyjaciele wymiatają widziałem wszystkie sezony :D
a teraz załatwiam sobie SG :d i kolejne odcinki Jerycho
- BAZYL
- Zły Tawerniak
- Posty: 4853
- Rejestracja: czwartek, 12 sierpnia 2004, 09:51
- Numer GG: 3135921
- Skype: bazyl23
- Lokalizacja: Słupsk/Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: Seriale
Jeżeli ktoś lubi seriale, przy których się myśli, to polecam Lost Room. To seria 6 (lub 3 - zalezy od podziału, razem 4,5h) odcinków, które naprawdę mi się spodobały. U nas można je obejrzeć na AXN.
Pierwszy Admirał Niezwyciężonej Floty Rybackiej Najjaśniejszego Pana, Postrach Mórz i Oceanów, Wody Stojącej i Płynącej...
-
- Majtek
- Posty: 115
- Rejestracja: środa, 2 maja 2007, 14:13
Re: Seriale
Fds nie okłamał Falki, "Heroes" leci w czwartki na TVP1 chyba koło 20:00. Bardzo polecam ten serial, mile łechce moje nerd-ego, że się tak wyrażę, do tego fajnie się wszystkie wątki splatają.
Poza tym, po prostu muszę polecić przezajebisty serial "Dexter". W dwunastu odcinkach zostaje opisana historia Dextera Morgana, specjalisty ds. śladów krwi współpracującego z policją Miami, który w wolnych chwilach zajmuje się likwidowaniem pedofili, gwałcicieli i takich tam. Genialna narracja, genialna muzyka, genialne cliffhangery. Zacząłem oglądać koło 23, skończyłem o 7, poszedłem spać, obudziłem się o 11 i obejrzałem pozostałe 4 odcinki. Arcydzieło.
A "Hellsing" mi się nie podobał jako anime.
Poza tym, po prostu muszę polecić przezajebisty serial "Dexter". W dwunastu odcinkach zostaje opisana historia Dextera Morgana, specjalisty ds. śladów krwi współpracującego z policją Miami, który w wolnych chwilach zajmuje się likwidowaniem pedofili, gwałcicieli i takich tam. Genialna narracja, genialna muzyka, genialne cliffhangery. Zacząłem oglądać koło 23, skończyłem o 7, poszedłem spać, obudziłem się o 11 i obejrzałem pozostałe 4 odcinki. Arcydzieło.
A "Hellsing" mi się nie podobał jako anime.
-
- Tawerniany Księgarz
- Posty: 269
- Rejestracja: niedziela, 5 listopada 2006, 22:16
- Numer GG: 9053067
- Lokalizacja: głównie Warszawa
Re: Seriale
Dodając swoje trzy grosze do dyskusji o wampirach powiem, że jak dla mnie najciekawszym serialem dotyczącym ich jest "Angel" (w wersji polskiej przemianowany na "Anioł ciemności"). Można go chyba uznać za kontynuację Buffy, ale zamiast na dziewczynce z liceum skupia się na wampirze (nie ma tu jednak grobowej powagi , za to sporo jest czarnego humoru). Wampirze z duszą, dodajmy. Historie przedstawiane w kolejnych odcinkach są znakomite, a im dalej tym wszystko bardziej się plącze. Gorzej niż w telenoweli. Wisienką na szczycie tortu jest muzyka z openingu. Niewiele utworów powaliło mnie na kolana. To akurat jeden z nich.
"Bądź ponad to, spraw by się przestał liczyć, to sobie wreszcie pójdzie. Bo jeśli się przejmiesz tym, co on wygaduje, i skupisz całą uwagę na walce z nim, to tym samym uznasz, że może mieć rację i wtedy będzie po tobie."
-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Seriale
... Anioł Ciemności i Buffy to jedne z najgorszych seriali w historii telewizji No chyba ze ktoś lubił oglądać Beverly Hills 90210 ... Bo to dla tego samego odbiorcy seriale ...
-
- Tawerniany Księgarz
- Posty: 269
- Rejestracja: niedziela, 5 listopada 2006, 22:16
- Numer GG: 9053067
- Lokalizacja: głównie Warszawa
Re: Seriale
Mówisz... A ja akurat nie lubiłem oglądać Beverly Hills. Już nawet "Jezioro marzeń" było lepsze
Mnie akurat Anioł się podobał. Fakt, że nie jest to żaden ósmy cud świata, ale potrafi przyciągnąć uwagę. Miał genialne dialogi (niektóre), fajnych bohaterów i niezłe pomysły na historie. Ale fakt, że jak go ostatnio oglądałem, to troszkę młodszy byłem
Mnie akurat Anioł się podobał. Fakt, że nie jest to żaden ósmy cud świata, ale potrafi przyciągnąć uwagę. Miał genialne dialogi (niektóre), fajnych bohaterów i niezłe pomysły na historie. Ale fakt, że jak go ostatnio oglądałem, to troszkę młodszy byłem
"Bądź ponad to, spraw by się przestał liczyć, to sobie wreszcie pójdzie. Bo jeśli się przejmiesz tym, co on wygaduje, i skupisz całą uwagę na walce z nim, to tym samym uznasz, że może mieć rację i wtedy będzie po tobie."